volgens mij praten wij langs elkaar heen vanwege mijn vele veranderingen in mijn posts. sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze waren al tijden bezig om een manier te zoeken hoe ze de kop van Greg er af konden hakken, want anders was hij nooit met zoveel geweld gearresteerd.
Die klaploper regelt geen swat-team, dat doen die hogere mensen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij praten wij langs elkaar heen vanwege mijn vele veranderingen in mijn posts. sorry daarvoor.
we zijn het namelijk volkomen met elkaar eens. die enge om-man die al die discriminatieinstanties in stand houdt moet snel weg, net als zijn clubjes.
de 4,7 miljard! voor een land dat we niet eens kennen of slaven van gekocht hebben is belangrijker...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze waren al tijden bezig om een manier te zoeken hoe ze de kop van Greg er af konden hakken, want anders was hij nooit met zoveel geweld gearresteerd.
Ik wil nu ook helemaal niemand meer over Tibet, China dit-dat horen, want laten we eerst maar eens zorgen dat in ons eigen land de mensenrechten gehandhaafd worden.
nog enger. maar hij is wel de kern van de puist. de subsidieaanvragert...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die klaploper regelt geen swat-team, dat doen die hogere mensen.
Hier links op de foto staat die kerel met zijn PvdA-kop die verantwoordelijk is.
geenstijl.nl/archives/images/kulturkammergroetjes.jpg
Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak?quote:Justitie wist dus al jarenlang waar de gegevens te vinden waren, maar liet de zaak liggen.
1 op de 10 keer heeft hij ongelijk? Op welke punten of op basis van welke cartoon baseer je dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ouwehoer toch niet man, die tekeningetjes zijn vaak echt wel grappig.
Maargoed humor is een mening, maar feit blijft wel - of je die tekeningen grappig vindt of niet - dat hij wel 9 van de 10 keer gelijk heeft.
Dat is inderdaad te idioot voor woorden, hoezo voelt iemand zich beledigd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik helemaal niet te wachten op jokers die om het minste of geringste naar de rechter stappen, omdat ze 'beledigd' zijn.
Het OM heeft zelf geblunderd bij opvragen van gegevens bij de hoster van Nekschot.quote:Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak?
Typische kop. Kijk mij eens geweldig zijn!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die klaploper regelt geen swat-team, dat doen die hogere mensen.
Hier links op de foto staat die kerel - met zijn PvdAsmoelwerk - die verantwoordelijk is.
geenstijl.nl/archives/images/kulturkammergroetjes.jpg
Da's zo ongeveer elke imam en moefti op de wereld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef Meki het volgende:
Iemand die haat zaait en mensen beinvloedt met racistische gedenkheden moet gewoon vervolgd worden.
Maar 2 (twee) mensen hebben Gregorius aangehouden, waarom zie ik in letterlijk alle media 10?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:29 schreef Farenji het volgende:
Ja ik ben bekend met het werk van meneer Nekschot. Het gaat me soms ook wat ver maar soms is het geweldig. Maar hoe verachtelijk ze ook zijn: Ik schaam me kapot dat ik in een land woon waar dit reden is om door 10 politietroopers van je bed gelicht te worden. Bovendien zoals al gezegd, hij nam iedereen zonder onderscheid genadeloos op de korrel. Hoe ze in godesnaam bij discriminatie komen is me een raadsel.
Nee, omdat het 3 jaar duurde voordat hij gevonden was. Men had blijkbaar dus wel wat beters te doen dan een cartoonist zoeken. Echt, men heeft een mening alsof het uitademen is. Niet even wachten op hoor of wederhoor, nee, bam. Mening. En daaraan vasthouden en verdere berichten negeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak?Er moet een goede basis zijn om dergelijke gegevens op te vragen, gelukkig maar.
Natuurlijk, dan nog duurt het lang, maar qua prioriteit is dat ook nog niet eens vreemd.
Geenstijl.
Jah draai er maar lekker overheen en kijk vooral naar anderen en laat vooroordelen maar lekker het woord doen maar gebruik aub je verstand erbij en laat verstand het werk doen en niet vooroordelen en onzinpraatjes..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's zo ongeveer elke imam en moefti op de wereld.
De cartoons zijn gewoon gepubliceerd. Een inval was helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar 2 (twee) mensen hebben Gregorius aangehouden, waarom zie ik in letterlijk alle media 10?
Naast die 2 mensen was er een officier van justitie aanwezig, en 7 rechercheurs. Ja, 7 is behoorlijk veel, maar waarom zo'n ophef over die 10 mensen die voor zijn deur staan? 2 mensen is immers normaal om iemand aan te houden, een officier op lokatie ook steeds meer.
Van al die hype van vanmiddag, ik snap er geen zak van. Ik kan er niet bij. Alsof niemand wat beters te doen heeft dan een veels te snelle mening klaar hebben liggen. Op een normale werkdag nota bene!
Oh, goed dat jij het hebt opgehelderd. Met een plaatje als onderbouwing, dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Het OM heeft zelf geblunderd bij opvragen van gegevens bij de hoster van Nekschot.
Inval is absoluut nodig.. als iemand wordt verdenkt van strafbare uitingen en feiten is inval onvoormijdelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De cartoons zijn gewoon gepubliceerd. Een inval was helemaal niet nodig.
Oh, jij kent het dossier? Twee agenten voor het aanhouden van 1 persoon is volgens mij echt gebruikelijk en niet meer dan normaal. Tegelijkertijd is de recherche een huiszoeking begonnen, wat weer het openbreken en beschadigen van de voordeur scheelt. Daarnaast was er ook nog eens een Officier van Justitie (OvJ) aanwezig om te kijken of het allemaal wel redelijk ging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De cartoons zijn gewoon gepubliceerd. Een inval was helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |