abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:50:57 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58710100
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ze waren al tijden bezig om een manier te zoeken hoe ze de kop van Greg er af konden hakken, want anders was hij nooit met zoveel geweld gearresteerd.
volgens mij praten wij langs elkaar heen vanwege mijn vele veranderingen in mijn posts. sorry daarvoor.
we zijn het namelijk volkomen met elkaar eens. die enge om-man die al die discriminatieinstanties in stand houdt moet snel weg, net als zijn clubjes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58710110
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij praten wij langs elkaar heen vanwege mijn vele veranderingen in mijn posts. sorry daarvoor.
we zijn het namelijk volkomen met elkaar eens. die enge om-man die al die discriminatieinstanties in stand houdt moet snel weg, net als zijn clubjes.
Die klaploper regelt geen swat-team, dat doen die hogere mensen.

Hier links op de foto staat die kerel - met zijn PvdAsmoelwerk - die verantwoordelijk is.

geenstijl.nl/archives/images/kulturkammergroetjes.jpg
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:52:11 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58710120
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ze waren al tijden bezig om een manier te zoeken hoe ze de kop van Greg er af konden hakken, want anders was hij nooit met zoveel geweld gearresteerd.

Ik wil nu ook helemaal niemand meer over Tibet, China dit-dat horen, want laten we eerst maar eens zorgen dat in ons eigen land de mensenrechten gehandhaafd worden.
de 4,7 miljard! voor een land dat we niet eens kennen of slaven van gekocht hebben is belangrijker...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:53:05 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58710138
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier links op de foto staat die kerel met zijn PvdA-kop die verantwoordelijk is.

nog enger. maar hij is wel de kern van de puist. de subsidieaanvragert...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:06:22 #165
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58710331
quote:
Justitie wist dus al jarenlang waar de gegevens te vinden waren, maar liet de zaak liggen.
Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak? Er moet een goede basis zijn om dergelijke gegevens op te vragen, gelukkig maar.
Natuurlijk, dan nog duurt het lang, maar qua prioriteit is dat ook nog niet eens vreemd.

Geenstijl.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:07:21 #166
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58710355
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ouwehoer toch niet man, die tekeningetjes zijn vaak echt wel grappig.

Maargoed humor is een mening, maar feit blijft wel - of je die tekeningen grappig vindt of niet - dat hij wel 9 van de 10 keer gelijk heeft.
1 op de 10 keer heeft hij ongelijk? Op welke punten of op basis van welke cartoon baseer je dat?
Géén kloon van tvlxd!
pi_58710637
Hirsch Ballin is weer eens heel tegenstrijdig, heel knap. Goede leidsmannen hebben we in dit land. Hulde. .
Hoi.
pi_58710834
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik helemaal niet te wachten op jokers die om het minste of geringste naar de rechter stappen, omdat ze 'beledigd' zijn.
Dat is inderdaad te idioot voor woorden, hoezo voelt iemand zich beledigd?

En hoe voelt dat dan? Als een soort pijn? Moet je dan huilen? Ik snap het niet echt...

Dat hypocriete lange-tenen gedrag van bepaalde mensen is echt triest
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:32:22 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58710839
het staartje zal nog heel lang worden in deze zaak.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:39:35 #170
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_58710981
Hans Teeuwen in Peacock and Whiteman

Vergeet niet te klikken op het grijze vlak
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_58711337
Iemand die haat zaait en mensen beinvloedt met racistische gedenkheden moet gewoon vervolgd worden. de cartoons hebben andere betekenissen tegen de Moslims..

racisme en haat oogsten aan zaaien is not done
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:01:56 #172
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58711401
quote:
Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak?
Het OM heeft zelf geblunderd bij opvragen van gegevens bij de hoster van Nekschot.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:03:21 #173
3542 Gia
User under construction
pi_58711430
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier links op de foto staat die kerel - met zijn PvdAsmoelwerk - die verantwoordelijk is.

Typische kop. Kijk mij eens geweldig zijn!!

Ik heb een beetje de indruk dat dit een toneelstukje is om naar de buitenwereld (lees: moslimlanden) toe net te doen alsof Nederland WEL stoute cartoonisten aanpakt. Een beetje om Fitna goed te maken.

Ik hoop op acties van andere cartoonisten en cabaretiers. Ik kan zelf helaas totaal niet tekenen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:05:27 #174
3542 Gia
User under construction
pi_58711464
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef Meki het volgende:
Iemand die haat zaait en mensen beinvloedt met racistische gedenkheden moet gewoon vervolgd worden.
Da's zo ongeveer elke imam en moefti op de wereld.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:10:00 #175
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58711559
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:29 schreef Farenji het volgende:
Ja ik ben bekend met het werk van meneer Nekschot. Het gaat me soms ook wat ver maar soms is het geweldig. Maar hoe verachtelijk ze ook zijn: Ik schaam me kapot dat ik in een land woon waar dit reden is om door 10 politietroopers van je bed gelicht te worden. Bovendien zoals al gezegd, hij nam iedereen zonder onderscheid genadeloos op de korrel. Hoe ze in godesnaam bij discriminatie komen is me een raadsel.
Maar 2 (twee) mensen hebben Gregorius aangehouden, waarom zie ik in letterlijk alle media 10?

Naast die 2 mensen was er een officier van justitie aanwezig, en 7 rechercheurs. Ja, 7 is behoorlijk veel, maar waarom zo'n ophef over die 10 mensen die voor zijn deur staan? 2 mensen is immers normaal om iemand aan te houden, een officier op lokatie ook steeds meer.

Van al die hype van vanmiddag, ik snap er geen zak van. Ik kan er niet bij. Alsof niemand wat beters te doen heeft dan een veels te snelle mening klaar hebben liggen. Op een normale werkdag nota bene!
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:06 schreef Montov het volgende:

[..]

Misschien omdat eerst nader onderzoek nodig was om zeker te zijn dat er uberhaupt een basis was voor een zaak? Er moet een goede basis zijn om dergelijke gegevens op te vragen, gelukkig maar.
Natuurlijk, dan nog duurt het lang, maar qua prioriteit is dat ook nog niet eens vreemd.

Geenstijl.
Nee, omdat het 3 jaar duurde voordat hij gevonden was. Men had blijkbaar dus wel wat beters te doen dan een cartoonist zoeken. Echt, men heeft een mening alsof het uitademen is. Niet even wachten op hoor of wederhoor, nee, bam. Mening. En daaraan vasthouden en verdere berichten negeren.

Bizar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58711576
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Da's zo ongeveer elke imam en moefti op de wereld.
Jah draai er maar lekker overheen en kijk vooral naar anderen en laat vooroordelen maar lekker het woord doen maar gebruik aub je verstand erbij en laat verstand het werk doen en niet vooroordelen en onzinpraatjes..

Doet OM een keer zijn werk , en dan is het nog steeds niet goed.. Maar ik weet genoeg, omdat het de cartoons tegen de Moslims zijn ben jij ertegen.. en dan treedt de OM een keertje op en ben jij er boos over.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:13:17 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58711621
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maar 2 (twee) mensen hebben Gregorius aangehouden, waarom zie ik in letterlijk alle media 10?

Naast die 2 mensen was er een officier van justitie aanwezig, en 7 rechercheurs. Ja, 7 is behoorlijk veel, maar waarom zo'n ophef over die 10 mensen die voor zijn deur staan? 2 mensen is immers normaal om iemand aan te houden, een officier op lokatie ook steeds meer.

Van al die hype van vanmiddag, ik snap er geen zak van. Ik kan er niet bij. Alsof niemand wat beters te doen heeft dan een veels te snelle mening klaar hebben liggen. Op een normale werkdag nota bene!
De cartoons zijn gewoon gepubliceerd. Een inval was helemaal niet nodig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:14:02 #178
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58711631
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Het OM heeft zelf geblunderd bij opvragen van gegevens bij de hoster van Nekschot.
Oh, goed dat jij het hebt opgehelderd. Met een plaatje als onderbouwing, dan moet het wel waar zijn.
Géén kloon van tvlxd!
pi_58711685
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Inval is absoluut nodig.. als iemand wordt verdenkt van strafbare uitingen en feiten is inval onvoormijdelijk
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:16:46 #180
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58711699
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, jij kent het dossier? Twee agenten voor het aanhouden van 1 persoon is volgens mij echt gebruikelijk en niet meer dan normaal. Tegelijkertijd is de recherche een huiszoeking begonnen, wat weer het openbreken en beschadigen van de voordeur scheelt. Daarnaast was er ook nog eens een Officier van Justitie (OvJ) aanwezig om te kijken of het allemaal wel redelijk ging.

En wat maakt half Nederland daarvan? 10 mensen + aanhouding = 10 politieagenten.
Werkelijk bizar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')