Van welke planeet kom jij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:17 schreef Ziggenmufter het volgende:
OK, dit is dus echt het begin van het einde. Het einde van de vrijheid en democratie. Dit is voor mij dus echt de limit. Dit zijn pure Gestapo-methodes. Een (weliswaar vaak flauwe en smakeloze) cartoonist wordt van zijn bed gelicht en in de cel gesmeten, terwijl alle moslim-haatzaaiers (de Fawazzen, de Salams, en meer van die idioten) geen strobreed in de weg wordt gelegd, maar zelfs vaak nog worden gesubsidieerd. Is men in dit land nu echt helemaal gek geworden? We lopen regelrecht onze eigen ondergang tegemoet!
Mijn vraag is of de politie haar nieuwe bruine hemden aan had?quote:
De planeet waar een onderzoek naar een cartoonist het einde van de wereld is, en diverse onderzoeken naar haatzaaiende imams niet bestaan en dus huilen over vermeende discriminatie van autochtonen als reflex wordt ingezet.quote:
Denk dat er een verschil is tussen iemand persoonlijk dood wensen en groffe grappen over een grote groep maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil dus hier op FOK ook niemand meer horen als er weer iemand een liedje over G. Wilders maakt, he? Want dat mag dan ook onder de 'vrijheid van meningsuiting'. Dus ik neem aan dat iedereen dan ook Wilders zal affikken als hij daar weer aangifte over doet.
Waarom? Ik zie het verschil niet tussen de persoonlijke mening van iemand dat de wereld beter af zou zijn met een dode Geert Wilders, die dat in een liedje verwoordt en de persoonlijke mening van iemand die vindt dat alle moslims geitenneukers zijn en dat in een tekening verwoordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat er een verschil is tussen iemand persoonlijk dood wensen en groffe grappen over een grote groep maken.
* Papierversnipperaar zingt Wilders toe:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil dus hier op FOK ook niemand meer horen als er weer iemand een liedje over G. Wilders maakt, he? Want dat mag dan ook onder de 'vrijheid van meningsuiting'. Dus ik neem aan dat iedereen dan ook Wilders zal affikken als hij daar weer aangifte over doet.
het gaat dan ook niet om de aanklacht zelf, dat is eenieders goed recht, maar de manier waarop de aanklacht wordt behandeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jij snapt niet het verschil tussen:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
oh idd, bepaalde raps, daar wordt Wilders dood gewenst, geroepen dat hij dood MOET, iets wat Wilders nog nooit gezegd heeft, dat moslims dood mogen of moeten , maar goed, soit, dat is een rap, van een handje vol puberale marokkaantjes..... wat bepaalde imams doen, zeggen, prediken, dat is een serieuzere zaak, en die mogen vooralsnog gewoon een ongoddelijke gang gaan, hun invloed die veel verder reikt dan die van welke cartoonist, columnist, filmmaker dan ook. vooralsnog is er geen een imam, of moslim for that matter vermoord om zijn denken en doen, er is wel een filmmaker de strot doorgesneden, en fora waar dat nog dagelijks, spreekwoordelijke dagelijks, he, wordt toegejuigd, floreren nog vrolijk door...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij snapt niet het verschil tussen:
- aanzetten tot geweld door op te roepen (al dan niet in een "liedje") om mensen van een groep of specifiek persoon te vermoorden of dat iemand dus dood zou moeten zijn.
of
- het belachelijk maken van een groep of een specifiek persoon.
Het is ongeloofelijk deze gang van zaken, GS verwoordt het ook mooi : Mordor is coming.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
[..]
oh idd, bepaalde raps, daar wordt Wilders dood gewenst, geroepen dat hij dood MOET, iets wat Wilders nog nooit gezegd heeft, dat moslims dood mogen of moeten , maar goed, soit, dat is een rap, van een handje vol puberale marokkaantjes..... wat bepaalde imams doen, zeggen, prediken, dat is een serieuzere zaak, en die mogen vooralsnog gewoon een ongoddelijke gang gaan, hun invloed die veel verder rijkt dan die van welke cartoonist, columnist, filmmaker dan ook. vooralsnog is er geen een imam, of moslim for that matter vermoord om zijn denken en doen, er is wel een filmmaker de strot doorgesneden, een fora waar dat nog dagelijks, spreekwoordelijke dagelijks, he, wordt toegejuigd, floreren nog vrolijk door...
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het verschil niet tussen de persoonlijke mening van iemand dat de wereld beter af zou zijn met een dode Geert Wilders, die dat in een liedje verwoordt en de persoonlijke mening van iemand die vindt dat alle moslims geitenneukers zijn en dat in een tekening verwoordt.
Dit is ook wat mij het meeste steekt. Zij brengen dit niet dmv satire of ernstig slechte stripjes, nee, dit staat in boeken waar zij door dik en dun in geloven en zij willen zelfs sterven om dit te verdedigen. En dan zou een cartoonist met wat slechte en grove grappen opeens de moeite waard zijn om te arresteren?! Zit daar nou echt het probleem?quote:Moslims vrolijk verder prediken dat iedere andersdenkende dood moeten, homo's dood moeten, ongelovige vrouwen verkracht moeten worden en dood moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |