Dat zal best maar het is een oorlogsverklaring aan de vrijheid van meningsuiting. Heb jij wel enig besef van wat er te gebeuren staat als deze cartoons verboden worden? Honderden, zoniet duizenden aanklachten zullen ingediend worden en voor je het weet, mag je zelfs geen scheet meer in de buurt van een moskee laten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat is zijn recht.
Werkeljk, denk jij dat het werkelijk zo gaat lopen? Waarom de behoefte om een scheet in de buurt van een moskee te laten als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zal best maar het is een oorlogsverklaring aan de vrijheid van meningsuiting. Heb jij wel enig besef van wat er te gebeuren staat als deze cartoons verboden worden? Honderden, zoniet duizenden aanklachten zullen ingediend worden en voor je het weet, mag je zelfs geen scheet meer in de buurt van een moskee laten.
Oh, nou denk je ook nog dat iemand expres een scheet laat daar? Zie je! Daar gaan we al. Je mag geen scheten laten in de buurt van een moskee, want dat vind jij blijkbaar al belediging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkeljk, denk jij dat het werkelijk zo gaat lopen? Waarom de behoefte om een scheet in de buurt van een moskee te laten als ik vragen mag?
Nou nee, ik zie het niet als een beleding. Hoewel het ook niet echt fris is, met name als die persoon net eieren gegeten zou hebben ofzo. Ik vroeg me alleen af of er daadwerkelijk mensen zijn die de behoefte hebben om een scheet te laten bij een moskee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nou denk je ook nog dat iemand expres een scheet laat daar? Zie je! Daar gaan we al. Je mag geen scheten laten in de buurt van een moskee, want dat vind jij blijkbaar al belediging.
En ja, het zal zo gaan lopen. Sterker nog, gezien jouw reactie zal het zelfs sneller gaan dan ik dacht.
Je weet dat scheten gewoon voorkomen? Die hoef je er niet uit te persen. Maar jij suggereert dus eigenlijk dat iedereen z'n scheten, ten koste van de kringspier, binnen moet gaan houden in de buurt van de moskee?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie het niet als een beleding. Hoewel het ook niet echt fris is, met name als die persoon net eieren gegeten zou hebben ofzo. Ik vroeg me alleen af of er daadwerkelijk mensen zijn die de behoefte hebben om een scheet te laten bij een moskee.
Scheten kunnen voorkomen. Maar er zijn mensen die scheten gewillig eruit persen, expres. Zodat iedereen mee kan genieten van de anale geur van die persoon. Dat vind ik aantasting van de persoonlijke levenssfeer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat scheten gewoon voorkomen? Die hoef je er niet uit te persen. Maar jij suggereert dus eigenlijk dat iedereen z'n scheten, ten koste van de kringspier, binnen moet gaan houden in de buurt van de moskee?
En jij gaat er voor het gemak vanuit dat dat altijd het geval is als iemand een scheet laat bij een moskee. Je bent wel het prototype zeiksnor die overal wat achter zoekt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Scheten kunnen voorkomen. Maar er zijn mensen die scheten gewillig eruit persen, expres. Zodat iedereen mee kan genieten van de anale geur van die persoon. Dat vind ik aantasting van de persoonlijke levenssfeer.
Waarschijnlijk hebben ze de ontwikkelingen afgewacht. Het politieke milieu is op dit moment zo verrot en door en door corrupt dat ze nu wel met een aanklacht kunnen komen, zonder daarbij de voltallige bevolking over zich heen te krijgen. Een jaar na de moord op van Gogh was de overheid waarschijnlijk fataal geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik nog het vreemdst vind, is dat ze DRIE JAAR nodig hebben gehad om tot een aanhouding te komen. In 2005 is aangifte gedaan, pas in 2008 wordt tot vervolging overgegaan; even in het midden gelaten of dat terecht is.
Van welke planeet kom jij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:17 schreef Ziggenmufter het volgende:
OK, dit is dus echt het begin van het einde. Het einde van de vrijheid en democratie. Dit is voor mij dus echt de limit. Dit zijn pure Gestapo-methodes. Een (weliswaar vaak flauwe en smakeloze) cartoonist wordt van zijn bed gelicht en in de cel gesmeten, terwijl alle moslim-haatzaaiers (de Fawazzen, de Salams, en meer van die idioten) geen strobreed in de weg wordt gelegd, maar zelfs vaak nog worden gesubsidieerd. Is men in dit land nu echt helemaal gek geworden? We lopen regelrecht onze eigen ondergang tegemoet!
Mijn vraag is of de politie haar nieuwe bruine hemden aan had?quote:
De planeet waar een onderzoek naar een cartoonist het einde van de wereld is, en diverse onderzoeken naar haatzaaiende imams niet bestaan en dus huilen over vermeende discriminatie van autochtonen als reflex wordt ingezet.quote:
Denk dat er een verschil is tussen iemand persoonlijk dood wensen en groffe grappen over een grote groep maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil dus hier op FOK ook niemand meer horen als er weer iemand een liedje over G. Wilders maakt, he? Want dat mag dan ook onder de 'vrijheid van meningsuiting'. Dus ik neem aan dat iedereen dan ook Wilders zal affikken als hij daar weer aangifte over doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |