abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58697426
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dat is zijn recht.
Dat zal best maar het is een oorlogsverklaring aan de vrijheid van meningsuiting. Heb jij wel enig besef van wat er te gebeuren staat als deze cartoons verboden worden? Honderden, zoniet duizenden aanklachten zullen ingediend worden en voor je het weet, mag je zelfs geen scheet meer in de buurt van een moskee laten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58697451
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat zal best maar het is een oorlogsverklaring aan de vrijheid van meningsuiting. Heb jij wel enig besef van wat er te gebeuren staat als deze cartoons verboden worden? Honderden, zoniet duizenden aanklachten zullen ingediend worden en voor je het weet, mag je zelfs geen scheet meer in de buurt van een moskee laten.
Werkeljk, denk jij dat het werkelijk zo gaat lopen? Waarom de behoefte om een scheet in de buurt van een moskee te laten als ik vragen mag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_58697469
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Werkeljk, denk jij dat het werkelijk zo gaat lopen? Waarom de behoefte om een scheet in de buurt van een moskee te laten als ik vragen mag?
Oh, nou denk je ook nog dat iemand expres een scheet laat daar? Zie je! Daar gaan we al. Je mag geen scheten laten in de buurt van een moskee, want dat vind jij blijkbaar al belediging.

En ja, het zal zo gaan lopen. Sterker nog, gezien jouw reactie zal het zelfs sneller gaan dan ik dacht.
pi_58697491
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oh, nou denk je ook nog dat iemand expres een scheet laat daar? Zie je! Daar gaan we al. Je mag geen scheten laten in de buurt van een moskee, want dat vind jij blijkbaar al belediging.

En ja, het zal zo gaan lopen. Sterker nog, gezien jouw reactie zal het zelfs sneller gaan dan ik dacht.
Nou nee, ik zie het niet als een beleding. Hoewel het ook niet echt fris is, met name als die persoon net eieren gegeten zou hebben ofzo. Ik vroeg me alleen af of er daadwerkelijk mensen zijn die de behoefte hebben om een scheet te laten bij een moskee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58697523
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou nee, ik zie het niet als een beleding. Hoewel het ook niet echt fris is, met name als die persoon net eieren gegeten zou hebben ofzo. Ik vroeg me alleen af of er daadwerkelijk mensen zijn die de behoefte hebben om een scheet te laten bij een moskee.
Je weet dat scheten gewoon voorkomen? Die hoef je er niet uit te persen. Maar jij suggereert dus eigenlijk dat iedereen z'n scheten, ten koste van de kringspier, binnen moet gaan houden in de buurt van de moskee?
pi_58697537
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je weet dat scheten gewoon voorkomen? Die hoef je er niet uit te persen. Maar jij suggereert dus eigenlijk dat iedereen z'n scheten, ten koste van de kringspier, binnen moet gaan houden in de buurt van de moskee?
Scheten kunnen voorkomen. Maar er zijn mensen die scheten gewillig eruit persen, expres. Zodat iedereen mee kan genieten van de anale geur van die persoon. Dat vind ik aantasting van de persoonlijke levenssfeer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58697580
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Scheten kunnen voorkomen. Maar er zijn mensen die scheten gewillig eruit persen, expres. Zodat iedereen mee kan genieten van de anale geur van die persoon. Dat vind ik aantasting van de persoonlijke levenssfeer.
En jij gaat er voor het gemak vanuit dat dat altijd het geval is als iemand een scheet laat bij een moskee. Je bent wel het prototype zeiksnor die overal wat achter zoekt.
pi_58697783
Wat ik nog het vreemdst vind, is dat ze DRIE JAAR nodig hebben gehad om tot een aanhouding te komen. In 2005 is aangifte gedaan, pas in 2008 wordt tot vervolging overgegaan; even in het midden gelaten of dat terecht is.
pi_58697832
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik nog het vreemdst vind, is dat ze DRIE JAAR nodig hebben gehad om tot een aanhouding te komen. In 2005 is aangifte gedaan, pas in 2008 wordt tot vervolging overgegaan; even in het midden gelaten of dat terecht is.
Waarschijnlijk hebben ze de ontwikkelingen afgewacht. Het politieke milieu is op dit moment zo verrot en door en door corrupt dat ze nu wel met een aanklacht kunnen komen, zonder daarbij de voltallige bevolking over zich heen te krijgen. Een jaar na de moord op van Gogh was de overheid waarschijnlijk fataal geworden.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 06:17:31 #50
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_58698501
OK, dit is dus echt het begin van het einde. Het einde van de vrijheid en democratie. Dit is voor mij dus echt de limit. Dit zijn pure Gestapo-methodes. Een (weliswaar vaak flauwe en smakeloze) cartoonist wordt van zijn bed gelicht en in de cel gesmeten, terwijl alle moslim-haatzaaiers (de Fawazzen, de Salams, en meer van die idioten) geen strobreed in de weg wordt gelegd, maar zelfs vaak nog worden gesubsidieerd. Is men in dit land nu echt helemaal gek geworden? We lopen regelrecht onze eigen ondergang tegemoet!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 06:31:25 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58698525
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 06:17 schreef Ziggenmufter het volgende:
OK, dit is dus echt het begin van het einde. Het einde van de vrijheid en democratie. Dit is voor mij dus echt de limit. Dit zijn pure Gestapo-methodes. Een (weliswaar vaak flauwe en smakeloze) cartoonist wordt van zijn bed gelicht en in de cel gesmeten, terwijl alle moslim-haatzaaiers (de Fawazzen, de Salams, en meer van die idioten) geen strobreed in de weg wordt gelegd, maar zelfs vaak nog worden gesubsidieerd. Is men in dit land nu echt helemaal gek geworden? We lopen regelrecht onze eigen ondergang tegemoet!
Van welke planeet kom jij?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 06:50:44 #52
3542 Gia
User under construction
pi_58698580
Discriminatie is toch wanneer je iemand op grond van 'van alles' ergens voor uitsluit!?

Wie wordt er door die cartoons ergens voor uitgesloten?

Dit kan beledigend zijn, niet fijn en van alles, maar het is geen discriminatie.

Ik hoop dat cabaretiers deze kwestie aangrijpen om eens goed tekeer te gaan tegen die tere zieltjes.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 07:48:46 #53
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_58698829
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 06:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Mijn vraag is of de politie haar nieuwe bruine hemden aan had?

Zijn ze nou helemáál van de pot gerukt? De politie samen met radicale moslims aan het bedreigen en intimideren?

En wanneer gaat de politie trouwens binnenvallen bij al die haatzaaiende imams?
Bij haatzaaiende moslim-programmamakers?
Bij haatzaaiende moslim-websites (al dan niet gesubsidieerd)?
Haatzaaiende moslim-organisaties (Hizb ut Tahrir etc?)
Bij haatzaaiende islamitische scholen?

Niet, he?

Autochtonen-discriminatie!

Stelletje racisten zijn het!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 07:57:27 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_58698873
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:15:34 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58698983
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 06:31 schreef popolon het volgende:

[..]

De planeet waar een onderzoek naar een cartoonist het einde van de wereld is, en diverse onderzoeken naar haatzaaiende imams niet bestaan en dus huilen over vermeende discriminatie van autochtonen als reflex wordt ingezet.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:20:12 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58699030
Vrijheid van meningsuiting mag, zolang het zonder bedreigingen of oproep tot geweld is.
Vrijheid van gedachten is er ook, zolang je niet aan de omverwerping van de Staat denkt.
Vrijheid van expressie is er ook, maar als je een nepgraf maakt van een politicus die zegt op te komen voor vrijheid dan doet hij aangifte, en komt het voor de rechter. En daar hoor je op FOK niemand over.
Vrijheid van expressie is er ook, zolang, tsja.

Jammer. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yildiz op 16-05-2008 08:27:17 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:40:48 #57
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58699212
Vervolging tot daar aan toe, maar als er een veroordeling volgt is het hek van de dam.

Vrijheid van meningsuiting boven alles, het lijkt me niet dat deze cartoons de wet overtreden, hooguit die van de goede smaak, maar daar staat gelukkig geen straf op. Als je je beledigd voelt dan kijk je maar eventjes de andere kant op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:46:39 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_58699297
Ik wil dus hier op FOK ook niemand meer horen als er weer iemand een liedje over G. Wilders maakt, he? Want dat mag dan ook onder de 'vrijheid van meningsuiting'. Dus ik neem aan dat iedereen dan ook Wilders zal affikken als hij daar weer aangifte over doet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:58:56 #59
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_58699446
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil dus hier op FOK ook niemand meer horen als er weer iemand een liedje over G. Wilders maakt, he? Want dat mag dan ook onder de 'vrijheid van meningsuiting'. Dus ik neem aan dat iedereen dan ook Wilders zal affikken als hij daar weer aangifte over doet.
Denk dat er een verschil is tussen iemand persoonlijk dood wensen en groffe grappen over een grote groep maken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:04:13 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58699517
-edit-
Laat maar. Mooi geweest.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')