ehm, zoiets.quote:
Yepquote:
*aai*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
YepVandaar dat mijn single leven ook niet zo interessant is.
Had ik ook. Eerst helemaal los gegaan ook maar de laatste tijd ga ik er wel anders mee om. Het is trouwens pas echt veranderd toen ik me besefte dat ik nu eigenlijk veel gelukkiger ben dan ik ooit in relaties was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Ik ben een beetje een losbol als ik vrijgezel ben. Dat was ik voordat ik mijn ex leerde kennen en nu ben ik twee maanden echt vrijgezel (in mijn hoofd al een jaar ofzo) en merk ik dat ik geen steek veranderd ben wat dat betreft.
maar misschien wordt dat minder als het wat langer duurt.
Je hebt nu wel kinderen, heeft dat je niet veranderd ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Ik ben een beetje een losbol als ik vrijgezel ben. Dat was ik voordat ik mijn ex leerde kennen en nu ben ik twee maanden echt vrijgezel (in mijn hoofd al een jaar ofzo) en merk ik dat ik geen steek veranderd ben wat dat betreft.
quote:
Ik denk dat jij pas echt vrijgezel bent als je met je koffers in de hand de deur achter je dichttrekt. Waarschijnlijk ga je dan ook pas écht los.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Sex met oudere vrouwen, deel 5 Hier dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ben ik eens nieuwsgierig, zie ik dat hele topic niet
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
je valt nu mogelijk wel in de milf categorie voor velen natuurlijk![]()
![]()
Sounds familiar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef uppie83 het volgende:
Ik zelf zit meer met het probleem dat ik niet verder kom dan / afzak naar de vriendenzone. Zo ga ik wel redelijk vaak om met dames, maar er gebeurt nooit iets.
Jawel, natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt nu wel kinderen, heeft dat je niet veranderd ?
je valt nu mogelijk wel in de milf categorie voor velen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sex met oudere vrouwen, deel 5 Hier dus
Ik voel me al erg vrijgezel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij pas echt vrijgezel bent als je met je koffers in de hand de deur achter je dichttrekt. Waarschijnlijk ga je dan ook pas écht los.
Nee nee, juist heel heldere gevoelens... Kan er alleen niet zo gemakkelijk naar toe dat is wat er ff mis gaat nuquote:
En posten hèquote:
wat moet ik vongens jou posten dan?quote:
Je was er wel benieuwd naar dus wie weet wat je straks daar kan schrijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wat moet ik vongens jou posten dan?
Ik heb geen ervaring met jongere jongens/mannen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wat moet ik vongens jou posten dan?
Ik heb geen ervaring met jongere jongens/mannen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je was er wel benieuwd naar dus wie weet wat je straks daar kan schrijven![]()
Als je vrouwen met kinderen MILFS gaat noemen ben je eigenlijk best wel een NERD..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
En posten hè
Of je nou jong of oud bent, je bent en vrouw en je hebt kinderen dus ben je een milf. Daar valt niets meer aan te doen
Ik zou het niet weten, eigenlijkquote:
[X] Nerdquote:Op zondag 18 mei 2008 08:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je vrouwen met kinderen MILFS gaat noemen ben je eigenlijk best wel een NERD..
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:54 schreef woodside het volgende:
Je hebt ook vrouwen van 20 die een kind hebben..
Cougars kende ik nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat zijn dus de fijnste milfs
Maar verder. Nee nee, zeg het dan goed.
Smakelijk uitziende vrouwen met kinderen zijn milfs.
Niet smakelijke vrouwen met kinderen zijn dus geen milfs he.
En oudere vrouwen over het algemeen die lekker zijn en op jongere mannen valt zijn noemen we cougars.
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
Nou, het is wel gedaan met de relatieve rustige periode in mijn liefdesleven. Oh ja, ik ben keihard onderuit gegaan, als een blok gevallen voor een scharrel van een paar maanden geleden. I'm scared!
![]()
[..]
Dat of een paar sappige verhalenquote:
Die term wordt vooral in de VS gebruikt geloof ikquote:
Go Lips! Lekker hè, nee zeggen?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:56 schreef Lips het volgende:
Goedemorgen!! ik heb een kater
Gisteren uiteindelijk in de stad beland en goed op stap geweest (tot mijn taxi om half 3 besloot dat ze naar huis wilde).
Ik hier eerder deze week nog roepen dat ik op jongere jongens val, had ik er gisteren een van 21 om me heen hangen. Die heb ik maar netjes verteld dat ik al een speeltje heb en dat ik geen interesse heb in vervanging of een 2e / reserve speeltje
Als het wederzijds is, misschien wel. Wie weet is het wel same old en heb ik mezelf er over 2 weken weer van overtuigd dat het niks is. De klik is eigenlijk alleen maar beter geworden, vorige keer waren de omstandigheden er niet naar. Nu wel en dat merk je in ontspannen met elkaar omgaan enzo. Colombianenquote:Op zondag 18 mei 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
ja gaan we jou ook al verliezen?
Het is weer eens wat anders met een bult alcohol achter m'n kiezenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders met een bult alcohol achter m'n kiezenMeestal komt 'nee' dan niet in me op
MLI valt op gebronzeerde iltaljeenders met gefronsde wenkbrauwen en een appelbloesem-odeurke!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Go Lips! Lekker hè, nee zeggen?.
[..]
Als het wederzijds is, misschien wel. Wie weet is het wel same old en heb ik mezelf er over 2 weken weer van overtuigd dat het niks is. De klik is eigenlijk alleen maar beter geworden, vorige keer waren de omstandigheden er niet naar. Nu wel en dat merk je in ontspannen met elkaar omgaan enzo. Colombianen. Que rico
.
Dan was je niet dronken genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
Gisteravond, alles was goed, bekend meisje, wel pakbaar, ... stonk ze uit haar mond ...
Niks gedaan dus uiteraard!
Dank jequote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MLI valt op gebronzeerde iltaljeenders met gefronsde wenkbrauwen en een appelbloesem-odeurke!![]()
succes!
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, krijg je haar nummer, spreek je wat af, zegt ze na een poging: "Waarom wil je zoenen dan?"quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, vraag je haar nummer, zegt ze vervolgens: "Waarom wil je mijn nummer dan?"
Dat moet je ook niet vragen, je moet vragen of ze met je mee gaatquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, vraag je haar nummer, zegt ze vervolgens: "Waarom wil je mijn nummer dan?"
Bwahaha, dat probeerde dat 21 jarige jochie van gisteren ookquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Leuke manier met mensen omgaanquote:Op zondag 18 mei 2008 18:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Bwahaha, dat probeerde dat 21 jarige jochie van gisteren ook![]()
Ik ging, hij: "Mag ik je nummer?"
Ik: "En dan?"
Hij: "Ja dan kunnen we iets afspreken!"
Ik: "nou dat denk ik niet"
Well thank youquote:
Ach die jongen geeft jou een compliment, door gecharmeerd van jou te zijn. Dan lijkt het mij dat je gewoon op een aardige manier zegt dat je geen interesse op die manier hebt.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Well thank you![]()
stukje terug schreef ik al dat ik 'm al afgewezen had, als hij dan zo naïef is 't te blijven proberen
Die jongen had puur lichamelijke interesse en ik had 'm al vriendelijk bedankt voor zijn aanbod.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach die jongen geeft jou een compliment, door gecharmeerd van jou te zijn. Dan lijkt het mij dat je gewoon op een aardige manier zegt dat je geen interesse op die manier hebt.
Ja, had ik daar gisternacht maar aan gedacht. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet vragen, je moet vragen of ze met je mee gaat
Ja, mannen hebben ook gevoelquote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Die jongen had puur lichamelijke interesse en ik had 'm al vriendelijk bedankt voor zijn aanbod.
Waarom zit ik me te verdedigen![]()
Ik wel, ik heb Transformers in surround sound zitten kijkenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoor 't alweer; de mannen hebben weer een geweeeldige avond gehad.
Klinkt erg bekendquote:Op zondag 18 mei 2008 15:13 schreef RickTheGreatest het volgende:
Voordat ze me kennen zit ik al in de friend-zone, shoot me
Eerder het tegenovergestelde, toch maar niets beginnen omdat de gevoelens niet sterk genoeg warenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wie heeft wel eens een vriendin/vriendje genomen omdat hij/zij gewoon even zin had in een relatie. Ook al wist je dat het geen supermatch was, maar ach it beats feeling/being lonely.
ja hier!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wie heeft wel eens een vriendin/vriendje genomen omdat hij/zij gewoon even zin had in een relatie. Ook al wist je dat het geen supermatch was, maar ach it beats feeling/being lonely.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde, toch maar niets beginnen omdat de gevoelens niet sterk genoeg waren
Wat jij omschrijft zou ik niet snel doen, denk ik.
Ha, ik ben lekker alle mannen voor!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
Ik was laatst met 2 jongens aan het daten, waarvan ik er 1 heel leuk vond. En die kwam dus vandaag met het verhaal dat ie verliefd is op een ander meisje![]()
Ik blijf dus echt voor eeuwig single
Of je moet het niet vragen, maar gewoon zeggen dat ze met je meegaatquote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, had ik daar gisternacht maar aan gedacht. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Maar goede tip, ik zal hem onthouden.
Ik ook!quote:
Yup, dat gaat nooit meer goedkomen met je!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
Ik was laatst met 2 jongens aan het daten, waarvan ik er 1 heel leuk vond. En die kwam dus vandaag met het verhaal dat ie verliefd is op een ander meisje![]()
Hoi & welkom!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
en bedankt ...quote:
Tijdelijk is niet erg.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef shinydiscoball het volgende:
haha precies, ben er ook even klaar mee maar stiekem eigenlijk toch niet
ies knipoogquote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef nagel72 het volgende:
[..]
en bedankt ...
niet alle mannen wijn hetzelfde hoor !!
naja daarom ben ik zeker ook nog steeds vrijgezel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o, en dat had ik idd gedronken.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
haha dankjequote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef Nexie het volgende:
[..]
Yup, dat gaat nooit meer goedkomen met je!
Welkom
thanksquote:Op zondag 18 mei 2008 23:42 schreef Baseke het volgende:
[..]
Hoi & welkom!
Ik zie dat je bij mij op school zit ! (welke vestiging?)
Je kunt toch met die ander verder daten, dat kan ook leuk zijn!
je kunt niet met en niet zonderquote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tijdelijk is niet erg.
helemaal afschrijven lukt gewoon niet
Mijn pitbull had het waarschijnlijk toch af laten weten in die toestand, dus eigenlijk moet ik gewoon minder drinken de volgende keer.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Of je moet het niet vragen, maar gewoon zeggen dat ze met je meegaat
(let niet op mij, ik heb wat gedronken, al moet ik bekennen dat het beschamend wienig was om onder invloed te zijn
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:01 schreef dawg het volgende:
Mijn pitbull
weet je dat ik ook zoiets wilde zeggen...quote:
Ik zit bij Bijlmer!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
haha dankje![]()
[..]
ik zit op het rhijnspoorplein, weesperplein dus. Ben ook vaak bij de amstel te vinden. En jij?
Ik vind een zin uit dat liedje zo belachelijk dat ik hem nooit vergeten ben, waarom zou een man niet mogen lopen als ie een auto heeft?quote:
ha ja dat is iets Amerikaans ofzo, dat je triest bent als je gaat lopen. Maargoed je bent daar al zielig als je met de bus gaat dus ik zou er niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een zin uit dat liedje zo belachelijk dat ik hem nooit vergeten ben, waarom zou een man niet mogen lopen als ie een auto heeft?
Trusten!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet naar bed... morgen word ik weer vroeg gewekt.
valt mee hoor ..quote:Op maandag 19 mei 2008 00:15 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind mannen wel leuk
alleen even geen relatie, is allemaal veel te ingewikkeld.
Alcohol & sex gaan bij mij ook niet echt samen; van een paar consumpties word ik wel wat losser maar bij meer dan 3 bier oid neemt de lust om te sexen al af.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn pitbull had het waarschijnlijk toch af laten weten in die toestand, dus eigenlijk moet ik gewoon minder drinken de volgende keer.
hier nietquote:
Daar hoef je niet nuchter voor te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 07:39 schreef Liquidootje het volgende:
5 minuten er droog overheen. Slapen en de volgende morgen uit bed trappen.
Volledig nuchter, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |