Okay, ik heb het in eerdere topics al gehad over de 'kom maar, kom, maar beweging' voor degene die niet weten wat ik daarmee bedoel..
"Wanneer je bij de vrouw naar binnen gaat en je kromt je vingers zo dat ze naar jou toe wijzen, dat bedoel ik met de 'kom maar, kom maar' beweging.. En nee, rond dat gedeelte van de vagina is echt niet alles even gevoelig en soepel.. Probeer het maar!"
De allereerste keer dat ik met Ingrid (uiteraard fictieve naam) had afgesproken was een spannende avond voor mij. Ik had haar telefoon nummer op een feestje gekregen dus wist dat ze wel enigzins geinteresseerd zou zijn. Maar toch; je smst een keer dat je haar toch wel graag in een andere omgeving wil zien. Van het een komt het ander en een week nadat je haar nummer hebt zit je in de auto richting haar huisje.. Ik woon nog bij mijn ouders dus dat was geen optie..
Geloof me die rit duurde maar 20minuutjes maar ik heb zeker 5 sigaretten gerookt! Normaal niet zo zenuwachtig voor een afspraakje maar dit was anders.. Glaasje wijn drinken met iemand van 34, en come on, we weten allemaal wel dat het niet bij een glaasje wijn zal blijven en toch twijfelde ik daar op dat tijdstip een beetje aan.
Ik belde aan en Ingrid doet open: "damn" dacht ik, wat is zij lekker! Ze had een vrij kort rokje aan en hele mooie zwarte laarzen eronder, strak topje geen BH.. Alles zag er echt strak uit, ik bedacht me eigenlijk geen moment en het eerste wat ik deed was haar vol op haar mond zoenen. Dit hadden we op het feest namelijk niet gedaan, dus het was meteen onze eerste kus.. Vanaf dat moment was het eigenlijk meteen genieten. In de gang drukte ik haar tegen de muur, de buitendeur bleef openstaan dus als er iemand langs zou lopen zouden ze ons gelijk zien.. Ik kon gewoon merken dat ze verrast was dat ik zo het voortouw durfde te nemen, en eerlijk gezegd, ikzelf ook!
Terwijl we tegen de muur aan stonden ging ik meteen met mijn handen over haar hele lichaam, ik was echt wel een beetje verrast over hoe geweldig Ingrid nog in haar vel zat.. Ik kwam langzaam aan terecht bij haar slipje, en wat ik voelde is iets wat ik nooit meer vergeet! Dat slipje was hélemaal nat, ik kreeg spontaan een erectie als nooit tevoren. Ik trok haar slipje naar beneden en begon een beetje over haar lipjes en clitoris heen te strelen, maar ja, dat was dus niet nodig. Ze was al zo nat dat ik geen 'moeilijke' dingen hoefde uit te proberen om haar enigzins op te warmen.
Op dat moment gebruikte ik dan ook meteen de beweging die ik aan mijn vrienden altijd uitleg als de 'kom maar, kom maar' beweging. (beweeg je vinger maar eens alsof je iemand gebaart te komen).. Ik ging met 2 vingers naar binnen en ging op zoek naar het iets zachtere plekje aan de voorkant van haar vagina. Na 2keer strelen kreeg ik het vermoeden dat ik het goede plekje gevonden had. Ingrid begon keihard te gillen en haar nagels werden met redelijke kracht in mijn rug gezet.. Ze beet een keer in mijn schouder, krabde in mijn rug en gilde in mijn oor.. En ik dacht; 'woehooo, dit is k*nkergeil!!!'..................
"Wie bescheiden is heeft er alle reden toe"