abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 08:24:53 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37118076
De vorige delen:

Sex met oudere vrouwen

Sex met oudere Vrouwen deel 2

Sex met Oudere Vrouwen Deel 3

Sex met oudere vrouwen Deel 4

Praat hier verder, deel je ervaringen of maak afspraken!

/edit: Nou vooruit, een oudere vrouw (dan jijzelf) mag ook, hoeft niet per sé een moeder te zijn

[ Bericht 23% gewijzigd door Elegy op 20-04-2006 11:59:24 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37118369
hehe

he gaat best goed met het milfje dat ik ken
hot stuff man

tevens ook tvp en fipo
пусть всегда будет солнце
  donderdag 20 april 2006 @ 09:23:54 #3
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37118909
prettig..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37121769
goed topic dit.
pi_37121867
loopt storm inderdaad
  donderdag 20 april 2006 @ 11:34:11 #6
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37122206
Ja

Waar blijven die oudere vrouwen die schreeuwen om een jongere minnaar? (of minnares, dat kan ook natuurlijk) Want volgens de bladen is het toch hip ende trendy je vent te belazeren met iemand die jonger is? Of moet ik dan op het Viva, Red of Cosmoforum kijken?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37122209
Kunnen inderdaad al weer bijna een nieuw deel openen!

Maar waar ik gister gebleven was:
Een klein beetje om te pimpen, daar er geen woord gelogen is. Ik heb momenteel regelmatig sex met een vrouw van 34, ze is geen volwaardig MILF omdat ze geen kinderen heeft. Maar aangezien ik 21 ben, vindt ik het toch de moeite waard om te vertellen!

Het mooiste vind ik ook wel dat ze echt precies weet wat ze moet doen, en vooral op welke momenten ze me nog gekker kan maken dan ik al ben. En to be honoust, complimentjes krijgen over wat je met een vrouw kan doen van een vrouw van 34 heeft meer inhoud dan complimentjes van breezer sletjes....

Het zijn eigenlijk maar kleine dingetjes waardoor je weet dat je sex hebt met iemand die ouder is dan jij, iemand met meer ervaring.. Ik bedoel ik lag heerlijk op de bank terwijl ze mij aan het pijpen was toen ze plotseling wegliep, totally naked terug kwam lopen terwijl ze lachend een flesje glijmiddel/massage-olie in haar hand had (kan niet meer herinneren wat het precies was, zat met mijn gedachte ergens anders).. Ze ging tussen mijn benen zitten begon me weer heerlijk te verwennen en smeerde mijn lul en ballen helemaal in met die olie.. Was de eerste keer dat ik zo'n fantastische massage heb gekregen.. Heerlijk!!
"Wie bescheiden is heeft er alle reden toe"
pi_37122245
Zodra er weer een goeie ervaring met haar te binnen schiet zal ik deze meteen met jullie delen, okay? cheers..
  donderdag 20 april 2006 @ 11:43:07 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37122467
pi_37122680
Goed bezig VanWilder!
  donderdag 20 april 2006 @ 11:54:38 #11
139452 gaai
zwarte poes
pi_37122812
* weer van de partij is
*I just realized.....i don't care*
pi_37123213
Okay, ik heb het in eerdere topics al gehad over de 'kom maar, kom, maar beweging' voor degene die niet weten wat ik daarmee bedoel..

"Wanneer je bij de vrouw naar binnen gaat en je kromt je vingers zo dat ze naar jou toe wijzen, dat bedoel ik met de 'kom maar, kom maar' beweging.. En nee, rond dat gedeelte van de vagina is echt niet alles even gevoelig en soepel.. Probeer het maar!"

De allereerste keer dat ik met Ingrid (uiteraard fictieve naam) had afgesproken was een spannende avond voor mij. Ik had haar telefoon nummer op een feestje gekregen dus wist dat ze wel enigzins geinteresseerd zou zijn. Maar toch; je smst een keer dat je haar toch wel graag in een andere omgeving wil zien. Van het een komt het ander en een week nadat je haar nummer hebt zit je in de auto richting haar huisje.. Ik woon nog bij mijn ouders dus dat was geen optie..

Geloof me die rit duurde maar 20minuutjes maar ik heb zeker 5 sigaretten gerookt! Normaal niet zo zenuwachtig voor een afspraakje maar dit was anders.. Glaasje wijn drinken met iemand van 34, en come on, we weten allemaal wel dat het niet bij een glaasje wijn zal blijven en toch twijfelde ik daar op dat tijdstip een beetje aan.

Ik belde aan en Ingrid doet open: "damn" dacht ik, wat is zij lekker! Ze had een vrij kort rokje aan en hele mooie zwarte laarzen eronder, strak topje geen BH.. Alles zag er echt strak uit, ik bedacht me eigenlijk geen moment en het eerste wat ik deed was haar vol op haar mond zoenen. Dit hadden we op het feest namelijk niet gedaan, dus het was meteen onze eerste kus.. Vanaf dat moment was het eigenlijk meteen genieten. In de gang drukte ik haar tegen de muur, de buitendeur bleef openstaan dus als er iemand langs zou lopen zouden ze ons gelijk zien.. Ik kon gewoon merken dat ze verrast was dat ik zo het voortouw durfde te nemen, en eerlijk gezegd, ikzelf ook!

Terwijl we tegen de muur aan stonden ging ik meteen met mijn handen over haar hele lichaam, ik was echt wel een beetje verrast over hoe geweldig Ingrid nog in haar vel zat.. Ik kwam langzaam aan terecht bij haar slipje, en wat ik voelde is iets wat ik nooit meer vergeet! Dat slipje was hélemaal nat, ik kreeg spontaan een erectie als nooit tevoren. Ik trok haar slipje naar beneden en begon een beetje over haar lipjes en clitoris heen te strelen, maar ja, dat was dus niet nodig. Ze was al zo nat dat ik geen 'moeilijke' dingen hoefde uit te proberen om haar enigzins op te warmen.

Op dat moment gebruikte ik dan ook meteen de beweging die ik aan mijn vrienden altijd uitleg als de 'kom maar, kom maar' beweging. (beweeg je vinger maar eens alsof je iemand gebaart te komen).. Ik ging met 2 vingers naar binnen en ging op zoek naar het iets zachtere plekje aan de voorkant van haar vagina. Na 2keer strelen kreeg ik het vermoeden dat ik het goede plekje gevonden had. Ingrid begon keihard te gillen en haar nagels werden met redelijke kracht in mijn rug gezet.. Ze beet een keer in mijn schouder, krabde in mijn rug en gilde in mijn oor.. En ik dacht; 'woehooo, dit is k*nkergeil!!!'..................
  donderdag 20 april 2006 @ 12:27:52 #13
139452 gaai
zwarte poes
pi_37123630
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
erotisch verhaal
Al 's gedacht om een column te gaan schrijven.......?

pi_37123866
* meldt
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37123872
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef gaai het volgende:

[..]

Al 's gedacht om een column te gaan schrijven.......?

*checkt fotoboek* Al eens gedacht aan een jonge minnaar? Geeft mij meteen wat stof om collumns te gaan schrijven.....
  donderdag 20 april 2006 @ 12:40:03 #16
139452 gaai
zwarte poes
pi_37123951
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:

[..]

*checkt fotoboek* Al eens gedacht aan een jonge minnaar? Geeft mij meteen wat stof om collumns te gaan schrijven.....
Wordt aan gewerkt......
pi_37124065
Kheb het gevoel dat ik je verhalen met een korrel zout moet nemen eigelijk...
pi_37124140
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Kheb het gevoel dat ik je verhalen met een korrel zout moet nemen eigelijk...
Je doet maar wat je niet laten kan, zolang ikzelf maar weet dat ik nergens over lieg vindt ik het prima.. Noem mij eens één reden waarom ik zo'n verhaal uit mijn duim zou zuigen?
pi_37124250
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef gaai het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt......
Dat klinkt in ieder geval al goed.. Is er een manier waarop ik je een beetje kan overtuigen? You can e-mail me if you like
pi_37124387
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:

[..]

Dat klinkt in ieder geval al goed.. Is er een manier waarop ik je een beetje kan overtuigen? You can e-mail me if you like
Heey Superdude... Zie jij hier een forum dating.fok.nl?
Opperknneus
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_37124506
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef Gripper het volgende:

[..]

Opperknneus
Dat zeg je maar tegen je moeder als ze naakt in de gordijnen hangt, opzouten met je gezeur.. Enjoy life a ltitle bit more, should do you good!
pi_37124576
nja een echte verklaring kan ik niet geven, het kan gerust allemaal waar wezen, maar het komt op mij een beetje te gemaakt over, iets té mooi om waar te zijn zeg maar.. komt op mij over alsof je stad en land afreist om hier en daar een MILF te pakken...
pi_37124702
Stad en land? Het was een toevallige ontmoeting op een gezamenlijk feest van een van mijn 'voetbalvrinden'.. Soms gaat het allemaal gewoon vanzelf en hoef je er niet veel bijzonders voor te doen, behalve een beetje gezellig zijn en een leuk gesprek met iemand hebben.. Ik kan wel uit gaan leggen hoe het tot stand kwam dat we elkaar zo uitermate boeiend vonden, of sexueel aantrekkelijk maar daar zit op dit forum geen hond op te wachten, wel?
  donderdag 20 april 2006 @ 13:15:08 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37124918
Nuja, voor tips en trucs is altijd plaats natuurlijk
pi_37124963
Mijn enige sex met oudere vrouwen ervaring is dmv chatten gekomen. Dat is ook een groot voordeel wat er een aantal jaar geleden niet was. Op feestjes zie ik mij nog niet zo snel met milfs in aanraking komen eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')