Well thank youquote:
Ach die jongen geeft jou een compliment, door gecharmeerd van jou te zijn. Dan lijkt het mij dat je gewoon op een aardige manier zegt dat je geen interesse op die manier hebt.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Well thank you![]()
stukje terug schreef ik al dat ik 'm al afgewezen had, als hij dan zo naïef is 't te blijven proberen
Die jongen had puur lichamelijke interesse en ik had 'm al vriendelijk bedankt voor zijn aanbod.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach die jongen geeft jou een compliment, door gecharmeerd van jou te zijn. Dan lijkt het mij dat je gewoon op een aardige manier zegt dat je geen interesse op die manier hebt.
Ja, had ik daar gisternacht maar aan gedacht. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet vragen, je moet vragen of ze met je mee gaat
Ja, mannen hebben ook gevoelquote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Die jongen had puur lichamelijke interesse en ik had 'm al vriendelijk bedankt voor zijn aanbod.
Waarom zit ik me te verdedigen![]()
Ik wel, ik heb Transformers in surround sound zitten kijkenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoor 't alweer; de mannen hebben weer een geweeeldige avond gehad.
Klinkt erg bekendquote:Op zondag 18 mei 2008 15:13 schreef RickTheGreatest het volgende:
Voordat ze me kennen zit ik al in de friend-zone, shoot me
Eerder het tegenovergestelde, toch maar niets beginnen omdat de gevoelens niet sterk genoeg warenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wie heeft wel eens een vriendin/vriendje genomen omdat hij/zij gewoon even zin had in een relatie. Ook al wist je dat het geen supermatch was, maar ach it beats feeling/being lonely.
ja hier!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wie heeft wel eens een vriendin/vriendje genomen omdat hij/zij gewoon even zin had in een relatie. Ook al wist je dat het geen supermatch was, maar ach it beats feeling/being lonely.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde, toch maar niets beginnen omdat de gevoelens niet sterk genoeg waren
Wat jij omschrijft zou ik niet snel doen, denk ik.
Ha, ik ben lekker alle mannen voor!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
Ik was laatst met 2 jongens aan het daten, waarvan ik er 1 heel leuk vond. En die kwam dus vandaag met het verhaal dat ie verliefd is op een ander meisje![]()
Ik blijf dus echt voor eeuwig single
Of je moet het niet vragen, maar gewoon zeggen dat ze met je meegaatquote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, had ik daar gisternacht maar aan gedacht. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Maar goede tip, ik zal hem onthouden.
Ik ook!quote:
Yup, dat gaat nooit meer goedkomen met je!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
Ik was laatst met 2 jongens aan het daten, waarvan ik er 1 heel leuk vond. En die kwam dus vandaag met het verhaal dat ie verliefd is op een ander meisje![]()
Hoi & welkom!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
ja hoi![]()
* single meld zich
en bedankt ...quote:
Tijdelijk is niet erg.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef shinydiscoball het volgende:
haha precies, ben er ook even klaar mee maar stiekem eigenlijk toch niet
ies knipoogquote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef nagel72 het volgende:
[..]
en bedankt ...
niet alle mannen wijn hetzelfde hoor !!
naja daarom ben ik zeker ook nog steeds vrijgezel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o, en dat had ik idd gedronken.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |