Ik zou het niet weten, eigenlijkquote:
[X] Nerdquote:Op zondag 18 mei 2008 08:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je vrouwen met kinderen MILFS gaat noemen ben je eigenlijk best wel een NERD..
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:54 schreef woodside het volgende:
Je hebt ook vrouwen van 20 die een kind hebben..
Cougars kende ik nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat zijn dus de fijnste milfs
Maar verder. Nee nee, zeg het dan goed.
Smakelijk uitziende vrouwen met kinderen zijn milfs.
Niet smakelijke vrouwen met kinderen zijn dus geen milfs he.
En oudere vrouwen over het algemeen die lekker zijn en op jongere mannen valt zijn noemen we cougars.
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
Nou, het is wel gedaan met de relatieve rustige periode in mijn liefdesleven. Oh ja, ik ben keihard onderuit gegaan, als een blok gevallen voor een scharrel van een paar maanden geleden. I'm scared!
![]()
[..]
Dat of een paar sappige verhalenquote:
Die term wordt vooral in de VS gebruikt geloof ikquote:
Go Lips! Lekker hè, nee zeggen?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:56 schreef Lips het volgende:
Goedemorgen!! ik heb een kater
Gisteren uiteindelijk in de stad beland en goed op stap geweest (tot mijn taxi om half 3 besloot dat ze naar huis wilde).
Ik hier eerder deze week nog roepen dat ik op jongere jongens val, had ik er gisteren een van 21 om me heen hangen. Die heb ik maar netjes verteld dat ik al een speeltje heb en dat ik geen interesse heb in vervanging of een 2e / reserve speeltje
Als het wederzijds is, misschien wel. Wie weet is het wel same old en heb ik mezelf er over 2 weken weer van overtuigd dat het niks is. De klik is eigenlijk alleen maar beter geworden, vorige keer waren de omstandigheden er niet naar. Nu wel en dat merk je in ontspannen met elkaar omgaan enzo. Colombianenquote:Op zondag 18 mei 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
ja gaan we jou ook al verliezen?
Het is weer eens wat anders met een bult alcohol achter m'n kiezenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders met een bult alcohol achter m'n kiezenMeestal komt 'nee' dan niet in me op
MLI valt op gebronzeerde iltaljeenders met gefronsde wenkbrauwen en een appelbloesem-odeurke!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Go Lips! Lekker hè, nee zeggen?.
[..]
Als het wederzijds is, misschien wel. Wie weet is het wel same old en heb ik mezelf er over 2 weken weer van overtuigd dat het niks is. De klik is eigenlijk alleen maar beter geworden, vorige keer waren de omstandigheden er niet naar. Nu wel en dat merk je in ontspannen met elkaar omgaan enzo. Colombianen. Que rico
.
Dan was je niet dronken genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
Gisteravond, alles was goed, bekend meisje, wel pakbaar, ... stonk ze uit haar mond ...
Niks gedaan dus uiteraard!
Dank jequote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MLI valt op gebronzeerde iltaljeenders met gefronsde wenkbrauwen en een appelbloesem-odeurke!![]()
succes!
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, krijg je haar nummer, spreek je wat af, zegt ze na een poging: "Waarom wil je zoenen dan?"quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, vraag je haar nummer, zegt ze vervolgens: "Waarom wil je mijn nummer dan?"
Dat moet je ook niet vragen, je moet vragen of ze met je mee gaatquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Zit je met een dame te ouwehoeren, onder het genot van de nodige alcohol. Sta je op het punt te gaan, vraag je haar nummer, zegt ze vervolgens: "Waarom wil je mijn nummer dan?"
Bwahaha, dat probeerde dat 21 jarige jochie van gisteren ookquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef dawg het volgende:
Leuke manier met mensen omgaanquote:Op zondag 18 mei 2008 18:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Bwahaha, dat probeerde dat 21 jarige jochie van gisteren ook![]()
Ik ging, hij: "Mag ik je nummer?"
Ik: "En dan?"
Hij: "Ja dan kunnen we iets afspreken!"
Ik: "nou dat denk ik niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |