Wát ga je precies bewijzen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
S.E.P. field.....
en ik ga het bewijzen!
quote:
Jij bent duidelijk de weg kwijtquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat er binnen een van deze twee, of beide "bedrijven" iets behoorlijk fout zit, dat er zeer gegronde reden is om aan te nemen dat dit opzettelijk wordt gedaan, en dat het er op z'n minst op lijkt dat iemand dit ten koste van veel onnodig lichamelijk leed verborgen wil houden.
We zijn toch in oorlog?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef waht het volgende:
Maar goed, geen enkel Europees land zal op dit moment domme dingen doen als soldaten 'speciale voedingsproducten' geven terwijl er gewoon vrede is.
Een missie in een ver land is een ander verhaal. De belangen zijn veel minder groot.quote:
Wel eens bij Paresto gegeten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef waht het volgende:
Wat insinueer je nou eigenlijk? Dat defensie haar personeel schadelijk voedsel voorschoteld?
Vandaar dat de eigen keukens moeten verdwijnen, alle eigen koks worden ingeruild voor gewetenloze gifmengers.quote:
Dat zal waarschijnlijk door de bergen suiker erop komenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht al dat ik laatst gek stond te trippen na mijn frosty's, maar dit verklaard een hoop. ik ga vanaf nu maar over op het huismerk
Omdat hij iets, in zijn ogen misdadige praktijken, aan het licht wilt brengen?quote:
Dat de kellogs bij defensie misschien wel zijn smaak heeft gehouden sinds het begin, ipv de machinisatie kleurstof en vetvrije meuk die wij kunnen kopen.quote:
Het is zelfs zo dat een significant gedeelte van de militairen gewoon thuis ontbijt en zijn pakje brood meeneemt(maar dat heeft meer met de achterlijke prijzen te maken)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef ToT het volgende:
Kijk, DAT is een heel goed punt!
Dan zouden de bakkers die het leger brood levert OOK in het complot moeten zitten!
Het leek me overigens al vrij sterk dat je na een cornflakes-ontbijtje al meteen urenlang kunt marcheren en een een stormbaan kunt bestormen.
Hoelang is "niet lang meer" en op wat voor manier komen we erachter?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Oversight het volgende:tipje van een heeeeeeeeeeele lange sluier opgelicht...
niet lang meer nu voor er duidelijkheid is over de inhoud van nederlandse cornflakes, en dan met name leveringen aan defensie...
Dus als ik het goed begrijp hoeven we geen vaccinatie tegen de griep te halen, want het zit al in ons ontbijtje? Handig!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Oversight het volgende:tipje van een heeeeeeeeeeele lange sluier opgelicht...
niet lang meer nu voor er duidelijkheid is over de inhoud van nederlandse cornflakes, en dan met name leveringen aan defensie...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:50 schreef Pumatje het volgende:
men..
voor jou alu hoedje.. daar is er niet genoeg alu voor in de hele wereld.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:12 schreef Exoteria het volgende:
Twijfel jij er aan dat het iets positiefs bij zal dragen (dus denk jij dat het stiekem gif of iets dergelijks is), of ben jij bang dat ons niet verteld wordt in welke voeding het zal zitten (zodat ons de keuze ontnomen wordt), of ben jij bang dat dit slechts een probeersel is en dat er uiteindelijk heel andere zaken aan ons voedsel toegevoegd zullen worden (stoffen die een negatieve of mind controllende werking hebben)?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik twijfel eraan, of we we straks iets te kiezen hebben, nadat de banken een paar dagen dicht zijn geweest, de winkels geplunderd, en het enige voedselaanbod, van overheidswege verstrekt, door een legergroene vrachtwagen op iedere straakhoek wordt afgeleverd...
maar ach, honger maakt rauwe bonen zoet, en wat prettig dat het allemaal zo netjes in portie-pakjes verkrijgbaar is.....
en ook nog van ons eigen bekende merk, met die bekende haan, en kleuren die de eetlust (deels onbewust) direct opwekken...
"We're trying to figure out which genes from the swine influenza virus to incorporate into corn so those genes, when expressed, would produce protein,"
According to the researchers, the corn vaccine would also work in humans when they eat corn or even corn flakes, corn chips, tortillas or anything that contains corn, geen reden om te vermoeden dat dat ook daadwerkelijk onderzocht, en uitgeprobeerd wordt,... toch?
en dan de voordelen,... je ziet het vergaderingsverloop al voor je zodra iemand daarover begint?
Stability and safety are several advantages to the corn vaccine. Once the corn with the vaccine is grown, it can be stored for long-term without losing its potency, researchers claim. If a swine flu virus breaks out, the corn could be shipped to the location to try to vaccinate animals and humans in the area quickly. Because corn grain is used as food and feed, there is no need for extensive vaccine purification, which can be an expensive process.
Ti's jammer dat het allemaal zo heel erg echt is, anders zou ik er niet zo mee zitten.......
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef Idler het volgende:
Zitten ze bij defensie 's ochtends met z'n allen aan de cornflakes?![]()
En dat moet ons land verdedigen......
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Dragorius het volgende:
Hoe zit het met de mensen die een allergie hebben voor cornflakes?
Maar dat zijn meer militaire doeleinden, zoals je het in de post hierboven omschrijft heb je het ook over burgers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
† , siroop, tortilla, rosti, maisolie, tabak, huidcreme (al dan niet in camo-kleuren), en "luchtfilters"..
Ja, die hebben pechquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Dragorius het volgende:
Hoe zit het met de mensen die een allergie hebben voor cornflakes?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:48 schreef oompaloompa het volgende:
Wisten jullie dat Kelogs cornflakes dor de uitvinder ontworpen waren om masturbatie tegen te gaan. Echt waar!
yogurt-darmspoelingenquote:As an advocate of sexual abstinence, Kellogg devoted large amounts of his educational and medical work to discouraging sexual activity, on the basis of dangers both scientifically based at the time - as in sexually transmissible diseases - and those taught by the Seventh-day Adventist Church through the writings of Ellen White.[11] [12] [13] [14] He set out his views on such matters in one of his larger books, published in various editions around the turn of the 20th century under the title Plain Facts about Sexual Life and later Plain Facts for Old and Young.[5] Some of his work on diet was influenced by his belief that a plain and healthy diet, with only two meals a day, among other things, would reduce sexual feelings. Those experiencing temptation were to avoid stimulating food and drinks, and eat very little meat, if any. Kellogg also advocated hydrotherapy and stressed the importance of keeping the colon clean through yogurt enemas.[15][16]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb je een echte tastbare?
zou mijn hele maand goedmaken, in 1 keer....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]het moet wel familie zijn
allebei Kellogg
dat kan geen toeval zijn
Jij doet net als VanWeleer, je smileys vooraan de regel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb je een echte tastbare?
zou mijn hele maand goedmaken, in 1 keer....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij doet net als VanWeleer, je smileys vooraan de regel.
Brengt me tot de volgende vraag: bén je Vanweleer?
Okee. Hoef je niet zo boos te kijken hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
nee.
hij is weg, nam tijdelijk voor me waar.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Hoef je niet zo boos te kijken hoor.
quote:Het viel me op. Ben hier tamelijk nieuw en me nog aan het inlezen zo hier en daar.
Dat was uit 2005!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
welles.
[..]
lees dit, dan begrijp je gelijk hoe alles hier werkt.... Gratis Treinreizen [SLOT]
quote:
Nja wat zou het punt zijn als Kelloggs samenwerkt met het leger? Er werken zo veel voedingsonderzoekers en bedrijven voor het leger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
en het begon jaaaaaren eerder.....
maar dit hoort verder eigenlijk in slowchat of bagger ofzow.... je weet wel....
Bagger? Dat doe ik eigenlijk nooit. Ben tamelijk serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
en het begon jaaaaaren eerder.....
maar dit hoort verder eigenlijk in slowchat of bagger ofzow.... je weet wel....
Ja, wat ook logisch is, ze hebben een leger te voeden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja wat zou het punt zijn als Kelloggs samenwerkt met het leger? Er werken zo veel voedingsonderzoekers en bedrijven voor het leger.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
Nja wat zou het punt zijn als Kelloggs samenwerkt met het leger? Er werken zo veel voedingsonderzoekers en bedrijven voor het leger.
Nee, ben het er niet mee eens. De één levert en de ander neemt de goederen af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
niet de relatie op zich, maar de aard ervan is heel belangrijk, beide zijn compleet van elkaars medewerking afhankelijk voor zaken die niet in het daglicht gebeuren, en de manier waarop de uitvoering van "zaken" in een stroomversnelling zijn terechtgekomen, toont aan dat ergens iemand opdracht heeft gegeven, en geld heeft vrijgemaakt..... veeeeeel geld.... en in nederland hebben we regels om dat soort dingen te regelen zodat er nog enige vorm van " zo onafhankelijk mogelijk" toezicht is, feit is dat die regeling tussen deze twee partijen niet bestaat, dus moet er iets anders aan de hand zijn.....
Ah interessant. Heb je iets an linkjes naar info dat daaraan aan de basis ligt? Weet wel wat Amerikaanse onderzoekers naar voedsel voor het leger, maar weet niet wie dat in NL doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
niet de relatie op zich, maar de aard ervan is heel belangrijk, beide zijn compleet van elkaars medewerking afhankelijk voor zaken die niet in het daglicht gebeuren, en de manier waarop de uitvoering van "zaken" in een stroomversnelling zijn terechtgekomen, toont aan dat ergens iemand opdracht heeft gegeven, en geld heeft vrijgemaakt..... veeeeeel geld.... en in nederland hebben we regels om dat soort dingen te regelen zodat er nog enige vorm van " zo onafhankelijk mogelijk" toezicht is, feit is dat die regeling tussen deze twee partijen niet bestaat, dus moet er iets anders aan de hand zijn.....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah interessant. Heb je iets an linkjes naar info dat daaraan aan de basis ligt? Weet wel wat Amerikaanse onderzoekers naar voedsel voor het leger, maar weet niet wie dat in NL doen.
Dan post je ze en gaan we niet zaniken over bronnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
heb ik, maar niks dat verifieerbaar genoeg is om hier neer te zetten zonder oeverloos gezanik over bronnen...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ben het er niet mee eens. De één levert en de ander neemt de goederen af.
Dus er hoeft helemaal niets anders aan de hand te zijn.
Dus jij denkt dat er meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
als dat het enige was, zou je gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef Dragorius het volgende:
Dan post je ze en gaan we niet zaniken over bronnen.
Dit lijkt gewoon op kruistebestuiving?quote:Op maandag 7 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:![]()
Contamination by genetically modified maize in Mexico much worse than feared
* Contamination has been found in cornfields in the states of Chihuahua, Morelos, Durango, Mexico State, Puebla, Oaxaca, San Luis Potosí, Tlaxcala and Veracruz
* Analyses show contamination with the genetically modified (GM) variety Starlink, prohibited for human consumption in the United States
* Some plants found to show presence of two, three and four different GM types, all patented by transnational biotechnology corporations
* Mexican indigenous and farming communities demand a halt to corn imports, continuation of the moratorium on sowing GM maize, and rejection of the Bill on Biosafety currently before the Mexican Congress.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon op kruistebestuiving?
Slecht dat ze het niet onder controle kunnen houden maar niet echt evil, of mis ik een link tussen beiden?
hiervandaan? SPONSOR AGENCY: CSREESquote:Op maandag 7 september 2009 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
allemaal bijzaak,,,,
Waar komt dat geld vandaan, en waarom staat het nergens in de boeken ?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hiervandaan? SPONSOR AGENCY: CSREES
staat boven die n/a grants
Dat begrijp ik, maar volgens mij betekent dat dus dat het onderzoek bekostigd is door wat ik postte, en niet door middel van een beurs. In Nederland worden ook sommige onderzoeken bekostigd dmv beurzen, andere vanuit bedrijven etc.quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://www.reeis.usda.gov
grant staat voor "beurs" en is n/a Not Available Niet beschikbaar.......
quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar volgens mij betekent dat dus dat het onderzoek bekostigd is door wat ik postte, en niet door middel van een beurs. In Nederland worden ook sommige onderzoeken bekostigd dmv beurzen, andere vanuit bedrijven etc.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Ludacriss het volgende:
Gepownt... zit gewoon echt ijzer in Kellogs.
En in je spinazie ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Ludacriss het volgende:
Gepownt... zit gewoon echt ijzer in Kellogs.
Dan gaat mijn rfid-chip kapot, gekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb je er al een magneet boven gehouden?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan gaat mijn rfid-chip kapot, gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |