Wát ga je precies bewijzen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
S.E.P. field.....
en ik ga het bewijzen!
quote:
Jij bent duidelijk de weg kwijtquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat er binnen een van deze twee, of beide "bedrijven" iets behoorlijk fout zit, dat er zeer gegronde reden is om aan te nemen dat dit opzettelijk wordt gedaan, en dat het er op z'n minst op lijkt dat iemand dit ten koste van veel onnodig lichamelijk leed verborgen wil houden.
We zijn toch in oorlog?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef waht het volgende:
Maar goed, geen enkel Europees land zal op dit moment domme dingen doen als soldaten 'speciale voedingsproducten' geven terwijl er gewoon vrede is.
Een missie in een ver land is een ander verhaal. De belangen zijn veel minder groot.quote:
Wel eens bij Paresto gegeten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef waht het volgende:
Wat insinueer je nou eigenlijk? Dat defensie haar personeel schadelijk voedsel voorschoteld?
Vandaar dat de eigen keukens moeten verdwijnen, alle eigen koks worden ingeruild voor gewetenloze gifmengers.quote:
Dat zal waarschijnlijk door de bergen suiker erop komenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht al dat ik laatst gek stond te trippen na mijn frosty's, maar dit verklaard een hoop. ik ga vanaf nu maar over op het huismerk
Omdat hij iets, in zijn ogen misdadige praktijken, aan het licht wilt brengen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |