Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:44 schreef AminBen het volgende:
hij moest weg bij de Feyenoord opleiding heb ik gehoord
man, Theo Lucius verbleekt bij deze jongenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
quote:Eindelijk weer een lefgozer
Door DENNIS JANSEN
DEN HAAG - ADO Den Haag speelt morgen in eigen huis het derde deel van het drieluik om promotie tegen RKC Waalwijk.
A-junior Daryl Janmaat maakt met komeetsnelheid carrière. "Snel ja, maar het voelt goed."
Als die laatste bal er toch ingegaan was...
De blessureminuten in Waalwijk tikten donderdag al weg. RKC Waalwijk en ADO Den Haag stevenden af op 2-2 toen Daryl Janmaat opstoomde aan de rechterkant. Op zijn bekende wijze trok de Hagenaar naar binnen, maakte een schijnbeweging en haalde uit. Verwachtingsvol keek Janmaat naar de afloop, maar doelman Zwarthoed redde.
"Had mooi geweest als die bal erin was gegaan," zegt Daryl Janmaat daags na de enerverende avond droogjes. Hij liep al twintig minuten op zijn tandvlies. "M'n lies. Eigenlijk heb ik er al het hele jaar last van, maar twintig minuten voor het einde schoot het er weer in."
Daryl Janmaat, geboren in Leidschendam, op z'n zevende verhuisd naar de Haagse Mariahoeve en sinds vier jaar woonachtig in Leidschenveen, is niet meer weg te denken uit de basiself van ADO Den Haag. En dat mag bijzonder heten, want de verdediger is pas achttien jaar oud. Hij begon dit seizoen als A-junior ('Ik heb één wedstrijd gespeeld, tegen De Graafschap'), schoot pijlsnel naar de beloften en hoefde maar twee wedstrijden op de bank te zitten bij de hoofdmacht om zijn kans te grijpen.
Op 5 oktober vorig jaar maakte Daryl Janmaat zijn debuut tegen FC Zwolle. Opmerkelijk: hij verving Raymond Victoria, bijna tweemaal zo oud als hijzelf. Een week later deed Janmaat er meteen een schepje bovenop. De rechtervleugelverdediger rechtvaardigde zijn basisplaats tegen TOP Oss met een glanzend optreden én een goal, de 0-1. "Het is snel gegaan, ja, maar het voelt goed," glimlacht Janmaat, bijna verlegen. De Hagenaar moet heel even wennen: interviews, nee, die had hij nog niet veel gegeven. Maar Janmaat is een snelle leerling, zowel binnen als buiten het veld. "Je pikt veel op van de trainer, maar ook van de spelers om je heen, die bereid zijn om je dingen te leren. Natuurlijk moest ik me aanpassen. Aan de handelingssnelheid, aan de fysieke kracht van de tegenstanders."
Daryl Janmaat ('Nee, geen familie van') is een vaste kracht geworden, een opvallende verschijning zelfs. Met de manen in de nek en de borst vooruit is het talent de verpersoonlijking van de Haagse bluf. Eindelijk heeft Den Haag weer een lefgozer. "Natuurlijk wordt er gedold, maar ik laat me niet afbluffen. Typisch Haags? Misschien wel."
Daryl Janmaat dwong bij ADO Den Haag een tweejarig contract af dat ingaat op 1 juli. Maar nog voordat hij écht prof is, hebben zich al twee clubs gemeld: SC Heerenveen en een club uit de Engelse First Division.
"Nee, ik weet de naam van die club niet, écht niet," beweert de Hagenaar die nog niet wil nadenken over zijn toekomst. "De belangstelling streelt me wel, maar ik ben er nu niet mee bezig. ADO Den Haag is mijn club, ik voel me hier thuis. Alles is nu gericht op promotie naar de eredivisie. Dat is het doel. Voor mijn ontwikkeling is het sowieso beter om hier nog even te blijven."
Bang dat het ineens afgelopen zal zijn met zijn groeiende vorm en optredens, waardoor clubs zouden afhaken, is Daryl Janmaat geenszins. Nuchter: "Ik vertrouw op mijzelf." Daryl Janmaat, hier in duel met RKC'er Luwamo Garcia: "Voor mijn ontwikkeling is het beter om bij ADO Den Haag te blijven."
daar komt ie net vandaan... en niet goed genoeg bevondenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Speler naar mijn hart.Ik zie hem graag naar Feyenoord komen, maar dat zal er wel niet inzitten.
Weggestuurd door bezuinigingen las ik. Al betekent dat ook dat ze niet van hem overtuigd waren natuurlijk. Maarja, het is wel schandalig dat vooralsnog alleen Heerenveen en een Championship-club zich hebben gemeld. Ik snap echt niet waar de top 3 op wacht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
daar komt ie net vandaan... en niet goed genoeg bevonden
Overdrijf je daar niet behoorlijk mee? Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien of hij zich nu al staande kan houden in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap echt niet waar de top 3 op wacht.
dat moet je voor proberen te zijn..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:19 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijk wacht de top 3 af of ie ook een goed seizoen kan draaien op het hoogste niveau.
Als je hem tien minuten ziet voetballen, zie je gelijk dat hij zich staande zal houden in de Eredivisie. En met top drie bedoelde ik: nu vastleggen voor een prikkie, en een jaar verhuren aan ADO oid. Dat is beter voor de top-3 dan dat ie eerst naar Grunn gaat, waarna Ajax hem weer moet weghalen voor 5 miljoen, of dat ie na een jaar ADO veel meer waard is geworden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Overdrijf je daar niet behoorlijk mee? Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien of hij zich nu al staande kan houden in de Eredivisie.
Heerenveen snapt het.quote:SC Heerenveen heeft de beste papieren om Darryl Janmaat in te lijven. Volgens Voetbal International heeft de verdediger van ADO Den Haag onlangs al een paar gesprekken bij de Friese club gehad. Ook toekomstig trainer Trond Sollied zou met Janmaat om tafel hebben gezeten. De achttienjarige Janmaat kende een verrassend sterk seizoen bij ADO Den Haag. De verdediger speelde zich vanuit het niets in de basis en kwam in de belangstelling te staan van diverse clubs. Heerenveen blijkt het meest concreet.
Mochten de Friezen Janmaat daadwerkelijk willen inlijven, dan zullen zij vermoedelijk behoorlijk in de buidel moeten tasten. De vleugelverdediger brak in januari zijn contract in de residentie open, waardoor hij nog tot 2010 aan ADO verbonden is.
Ik vrees toch dat het Heerenveen wordt.quote:Wetzel doet Janmaat verbeterde aanbieding
ADO Den Haag heeft Darryl Janmaat een verbeterde aanbieding gedaan. Het nieuwe contract lijkt een ultieme poging van Haagse zijde om het achttienjarige talent langer aan zich te binden.
Janmaat kan in Den Haag een nieuw driejarig contract tekenen. De vleugelverdediger maakte het afgelopen seizoen een snelle ontwikkeling door. Dankzij zijn goede spel speelde de Janmaat zich in de kijker bij verschillende Eredivsie-clubs. Met name sc Heerenveen lijkt serieus in de markt voor Janmaat.
Komend seizoen blijft hij gewoon in Den Haag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat het Heerenveen wordt.
Darylquote:
quote:
quote:'Janmaat mag weg bij terugkeer op huurbasis'
Geschreven op zaterdag, 5 juli om 17:24
ADO Den Haag wil alleen meewerken aan een vertrek van Daryl Janmaat naar SC Heerenveen, indien de Haagse club de verdediger komend seizoen mag huren. Als de Friese club niet akkoord gaat met deze constructie dan werkt ADO niet mee aan een overgang, zo meldt RTV West zaterdagmiddag.
In Den Haag speelde Janmaat zich tijdens het afgelopen seizoen vanuit het niets in de basis. De achttienjarige rechterverdediger maakte zijn debuut op 5 oktober tegen FC Zwolle en maakte in zijn tweede duel voor ADO met TOP Oss meteen zijn eerste doelpunt. In totaal kwam hij 25 keer in actie en scoorde hij twee keer.
Janmaat heeft onder anderen gesproken met de nieuwe Heerenveen-trainer Trond Sollied, wat er op duidt dat de interesse uit Friesland zeer concreet is. De jonge verdediger staat nog tot medio 2010 onder contract bij de Hofstedelingen, wat betekent dat er een transfersom op tafel moet komen.
Nope we hebben hem direct nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:58 schreef PaRaR het volgende:
Prima regeling voor beide clubs, lijkt me zo.
Dat is te verwachten.. de top-drie loopt ouderwets ongelofelijk te slapen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb nog nooit van 'm gehoord
En nu dus naar Heerenveen?
quote:Het zou ook raar klinken als Janmaat op de linkerflank furore ging maken.
Kennelijk gaat men er bij de club van uit dat dat nog wel rond gaat komen? Ik kan me niet voorstellen waarom men daar anders op de clubsite melding van zou maken, behalve dat ze nog wat druk willen zetten op ADO.. Maar ja, om nu te proberen een stel Hagenezen af te bluffenquote:Tarik Elyounoussi: ‘Ik wilde per sé naar Heerenveen’
22 juli 2008
sc Heerenveen heeft zich opnieuw op de transfermarkt geroerd. Nadat maandag al ...blabla-verhaal...
Met de komst van Tarik Elyounoussi en eerder al Bonaventure Kalou is de voorhoede van sc Heerenveen compleet. Yme Kuiper: ,,We hebben op dit moment zes volwaardige aanvallers in de selectie. Ze moeten de concurrentie maar aangaan en dan is het aan de trainer om een beslissing te nemen.’’ sc Heerenveen is alleen nog op zoek naar een rechtsback. Voor die positie is de club al enige tijd in gesprek met Darryl Janmaat van ADO Den Haag.
Deze jongen heeft potentiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
Bruno SIlvaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
Silva is sowieso verdedigend geen haar beter dan Boakye, maar het gaat hier over Janmaat.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
Helemaal mee eens. Maar Heerenveen scout doorgaans wel aardig, bovendien is er vast niet de hoofdprijs betaald en hebben we wel geld om ook eens een misser aan te kopen. Maar de sterren gaan goed en ik heb er een prima gevoel over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
waarom zouden scouts dat zelf doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
idd, iemand die het een beetje volgde zag dat die jongen steeds uitblonk bij ADOquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
't Zal me benieuwen.. Met Bak Nielsen en Popov hebben we nog 2 potentiële basisspelers/verdedigers in de lappenmand..quote:Toch geen operatie voor Daryl Janmaat
24 september 2008
Daryl Janmaat wordt niet geopereerd om van zijn chronische liesklachten af te komen. Dat is dinsdagmiddag besloten na overleg met cluborthopeed dokter Mencke. Janmaat zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een operatie, maar op advies van de arts volgt er geen ingreep. ,,Er wordt nu gekozen voor een conservatief beleid,’’ aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Hoe lang Janmaat uit de roulatie is, is niet duidelijk, maar de verdediger mist in ieder geval de komende wedstrijden tegen NAC Breda en Vitoria Setubal.
Dat heeft Reddiablo geregeld natuurlijk, als ADO-fan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
Viel me ook al op...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
quote:Janmaat: 'Ik moet nu mijn kans pakken'
Door Leon Voskamp
Maandag, 27 april 2009, 19:06
Daryl Janmaat kreeg zaterdag de lastige taak om Eljero Elia uit te schakelen. Door de blessure van Michel Breuer kreeg hij het vertrouwen van Trond Sollied en voerde zijn taken naar behoren uit.
Janmaat is mede door blessureleed bezig aan een wisselvallig seizoen in Friesland. De verdediger voelt echter dat hij stappen aan het maken is. "Het gaat lekker de laatste tijd. De trainer laat regelmatig blijken dat ik goed bezig ben. Dat is fijn om te horen."
Janmaat hoopt dit seizoen op meer basisplaatsen. Zoals zondag tegen zijn oude ploeg ADO Den Haag. "Ja, tegen ADO wil ik zeker spelen. Het seizoen is door mijn blessure niet geworden wat ik er van verwacht had, maar ik moet nu mijn kansen pakken. Ik heb vanavond bewezen dat ik een goede vervanger ben van Michel. Die lijn moet ik doortrekken."
quote:Janmaat: "Dit jaar moet mijn doorbraak worden"
Darryl Janmaat speelde afgelopen seizoen tien competitieduels voor sc Heerenveen. Te weinig voor de verdediger, zo vindt hij zelf. Dit jaar moet het jaar van zijn doorbraak worden, terwijl ook Geert-Arend Roorda hoopt op meer speelminuten.
"Ik wil niet nog een jaar op de bank zitten. Dit moet het jaar van mijn doorbraak worden: ik moet spelen", zei Janmaat na het oefenduel met AA Gent. Over de afgelopen trainingsweek is de voormalig ADO Den Haag-speler in ieder geval te spreken. "Het is een nuttige week waarin ik mijn conditie weer helemaal op pijl probeer te brengen."
Roorda speelde afgelopen seizoen vooral weinig door blessureleed. Komend jaar hoopt ook hij op speelminuten, hoewel hij weet dat de concurrentie groot is. "Er zijn veel jongens die strijden voor een plek op het middenveld. Maar concurrentie is goed; dat zal mijn niveau ook zeker omhoog brengen."
Gelukkig hebben we er nu wel plezier vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
Ha!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Napoli.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
*gniffel*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Jou avatarquote:
Jouw username niet sneu wil je zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Jou avatarsneu zeg
Zijn er goede Israelische of Amerikaanse voetballers?quote:
Er zijn er genoeg die een hoger niveau halen dan het niveau Janmaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Zijn er goede Israelische of Amerikaanse voetballers?
Noem eens een paar.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die een hoger niveau halen dan het niveau Janmaat.
Yedlinquote:Op woensdag 10 september 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nathko, Kayal, Benayoun, Barda, Spungin, bij de VS ongeveer het hele team wel.
Ja. Geen idee of Bacuna fit is, maar zo ja, dan is het toch raar dat hij niet wordt opgeroepen. Hiddink denkt dan wel aan Afellay (geen idee waarom) en Van Dijk (omdat half Nederland dat roept), maar niet aan bv. Bacuna of Douglas.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gregory van der Wiel
Leandro Bacuna
Dirk Kuijt
Dirk Kuijt is zelfs beter dan Janmaat.
Je onderschat Janmaat. De spelers die jij nu noemt hebben niets gepresteerd. Heeft israel zich uberhaupt ooit gekwalificeerd voor een EK of WK? En hoever zijn ze gekomen? Nr.3 op een WK?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nathko, Kayal, Benayoun, Barda, Spungin, bij de VS ongeveer het hele team wel.
Niemand kijkt naar Douglas of Van Dijk. Ik snap echt niet waarom Nederland schreeuwt om die twee. Zal vast de ''oh ze spelen in het buitenland dus ze zijn wel goed'' hype zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Geen idee of Bacuna fit is, maar zo ja, dan is het toch raar dat hij niet wordt opgeroepen. Hiddink denkt dan wel aan Afellay (geen idee waarom) en Van Dijk (omdat half Nederland dat roept), maar niet aan bv. Bacuna of Douglas.
Buttner op linksbackquote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar Douglas of Van Dijk. Ik snap echt niet waarom Nederland schreeuwt om die twee. Zal vast de ''oh ze spelen in het buitenland dus ze zijn wel goed'' hype zijn.
Afellay is wel een goede speler, dat heeft ie wel in het verleden bewezen. Hij heeft laatste tijd wat pech gehad, maar talent gaat niet zomaar weg. Maar jij hebt het liever niet om zijn geloof denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Geen idee of Bacuna fit is, maar zo ja, dan is het toch raar dat hij niet wordt opgeroepen. Hiddink denkt dan wel aan Afellay (geen idee waarom) en Van Dijk (omdat half Nederland dat roept), maar niet aan bv. Bacuna of Douglas.
Tegen Brazilie voor de spek-en-bonen-wedstrijd ja. Op het WK was hij helemaal niet zo bijzonder als iedereen beweert. Niet voor niets dat Kuyt in werd gebracht.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je onderschat Janmaat. De spelers die jij nu noemt hebben niets gepresteerd. Heeft israel zich uberhaupt ooit gekwalificeerd voor een EK of WK? En hoever zijn ze gekomen? Nr.3 op een WK?
Janmaat heeft een fout gemaakt en iedereen is ineens tegen hem. Zijn optreden op het wk was prima. Weet je nog de goal tegen brazilie waar Janmaat in versnelling ging en een assist gaf? Was prima toch.
Geweldige argumentatie.... meneer Janmaat (uiteindelijk door van Gaal gepasseerd ten faveure van Paul Verhaegh en Dirk Kuijtquote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je onderschat Janmaat. De spelers die jij nu noemt hebben niets gepresteerd. Heeft israel zich uberhaupt ooit gekwalificeerd voor een EK of WK? En hoever zijn ze gekomen? Nr.3 op een WK?
Janmaat heeft een fout gemaakt en iedereen is ineens tegen hem. Zijn optreden op het wk was prima. Weet je nog de goal tegen brazilie waar Janmaat in versnelling ging en een assist gaf? Was prima toch.
Afellay heeft het hele vorige seizoen niet gespeeld en pas 1/2 wedstrijden gespeeld bij Olympiakos. Nou, dat verdient een uitnodiging!1!1!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Afellay is wel een goede speler, dat heeft ie wel in het verleden bewezen. Hij heeft laatste tijd wat pech gehad, maar talent gaat niet zomaar weg. Maar jij hebt het liever niet om zijn geloof denk ik.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Afellay is wel een goede speler, dat heeft ie wel in het verleden bewezen. Hij heeft laatste tijd wat pech gehad, maar talent gaat niet zomaar weg. Maar jij hebt het liever niet om zijn geloof denk ik.
Van beiden heb ik een paar wedstrijden gezien. Douglas vind ik toch wel een degelijke verdediger. Echt niet minder dan BMI, Vlaar, Veltman e.d.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar Douglas of Van Dijk. Ik snap echt niet waarom Nederland schreeuwt om die twee. Zal vast de ''oh ze spelen in het buitenland dus ze zijn wel goed'' hype zijn.
Cruyff is op leeftijd meneer. Als hij 30 jaar was, waarom niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Cruyff was in het verleden ook een goede speler, heeft hij wel bewezen. Ook maar oproepen?
Afellay heeft al jaren niks meer gepresteerd.
Het gaat om wie er nu goed is en nu in vorm is. Verleden koop je niets voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Cruyff is op leeftijd meneer. Als hij 30 jaar was, waarom niet?
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van beiden heb ik een paar wedstrijden gezien. Douglas vind ik toch wel een degelijke verdediger. Echt niet minder dan BMI, Vlaar, Veltman e.d.
Van Dijk is afwachten hoe die het doet in een sterkere competitie. De competitie van Schotland is niet echt serieus te nemen en Celtic eigenlijk ook niet meer.
Waarom dan een Bacuna, die het gewoon prima heeft gedaan in de PL, geen kans krijgt, is mij een raadsel.
Of.... je bemoeit je gewoon ff lekker met je eigen zaken, is maar een idee hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.
Wat heeft dat allemaal met Douglas, van Dijk en Janmaat te maken?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als argument gebruikt).quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met Douglas, van Dijk en Janmaat te maken?
Bespreek dat lekker via de DM of zo.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als alrgument gebruikt).
Wie is dat in je UI?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dat lekker via de DM of zo.
In een discussie over Douglas, Van Dijk en Janmaat gebruik ik doorgaans weinig argumenten die te maken hebben met de vlag van Palestina.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als argument gebruikt).
Nee dat wilde ik niet zeggen daarom zei ik het nietquote:Op woensdag 10 september 2014 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw username niet sneu wil je zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |