abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60413742
Lucky you Daryl.

Ome Hans zou trots op je zijn geweest
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:11:31 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416313
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
pi_60416363
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
Deze jongen heeft potentie

Van Dijk heeft enkel een kutkop
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60416457
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
pi_60416471
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
Bruno SIlva
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60416600
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bruno SIlva
Silva is sowieso verdedigend geen haar beter dan Boakye, maar het gaat hier over Janmaat.

Die woorden dat Derksen hem het grooste talent op RB van Nederland vindt zeggen me niet zoveel, volgens mij heeft Derksen ook vaak genoeg aangegeven geen eerste divisie te volgen. Pas na de PO-wedstrijden van ADO begon Derksen deze jongen helemaal de hemel in te prijzen.

Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
pi_60417422
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
pi_60417535
transfersom?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:14:10 #59
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_60417792
Noemde Johan Derksen ook niet Sepp de Roover een tijdje geleden (één van) de beste rechtsback(s) van Nederland? Toen die nog bij Sparta speelde.
pi_60418187
Kan me nog niet voorstellen dat er de hoofdprijs voor is betaald. De top 3 heeft gigantisch liggen slapen vermoed ik.
Het is gewoon afwachten of hij zich in de basis weet te spelen dit seizoen, of nog een jaartje het moet doen met invalbeurten.
Ik vermoed dat hij bij Heerenveen is gehaald als back-up/wissel voor Breuer. Dus de hoofdprijs zal er niet voor betaald zijn.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:30:06 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60418193
Hij heeft pas 25 wedstrijden op Eerste Divisie-niveau in de benen, eerst maar eens kijken hoe die zich verder ontwikkeld bij Heerenveen.

Maar dat hij de potentie heeft om uit te groeien tot een hele goeie, aanvallend ingestelde back lijkt me duidelijk.
wat een inkoppertje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60418483
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:

Helemaal mee eens. Maar Heerenveen scout doorgaans wel aardig, bovendien is er vast niet de hoofdprijs betaald en hebben we wel geld om ook eens een misser aan te kopen. Maar de sterren gaan goed en ik heb er een prima gevoel over.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:43:17 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60418527
Nooit van gehoord.
pi_60418755
Goed dat ze hem toch naar Heerenveen hebben gehaald. Vast voor iets meer dan de bedoeling was, maar Heerenveen heeft wat te besteden.
That's all folks!
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:08:20 #65
159022 AminBen
El Maestro
pi_60455592
PSV had hem moeten halen.
pi_60455782
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
pi_60455854
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60456415
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
pi_60456645
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60458690
Heerenveen had hem naar eigen zeggen al veel langer in de picture. Hij viel echter op bij het grote publiek toen hij uitstekend presteerde in de playoffs. Vanaf dat moment werd hij dan ook gehyped door Derksen. Door zijn prestaties in de playoffs en de hype eromheen zal hij wel wat duurder zijn geweest voor Heerenveen want om eerlijk te zijn is 2,5 miljoen voor een speler die nog geen duel in de eredivisie heeft gespeeld nogal wat. Ik ben echter wel postief hoor, hij kan zich hier rustig verder ontwikkelen richting een topper (op Eredivisie niveau welteverstaan).
pi_60460310
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:15:07 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60465365
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Nooit van gehoord.
pi_60465661
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
waarom zouden scouts dat zelf doen?

als er interesse in een speler is komt dat meestal wel op een manier in de media. "scouts bekeken Janmaat" of iets dergelijks. ik vond het te makkelijk dat scouts nu credits krijgen voor een JD hype. maargoed, Tim86 zit er dicht op dus dat geloof ik dan maar.
pi_60474564
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
idd, iemand die het een beetje volgde zag dat die jongen steeds uitblonk bij ADO
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:34:19 #75
223492 einnojS
Lang leve de lol !
pi_60517482
Hm ik vraag me alleen wel af of hij niet te vlug naar Heereveen is vertrokken.
Had hij niet nog een jaartje bij ADO moeten blijven om van de eredivisie te proeven..?
Nouja we zien het wel, ik heb trouwens nog bij hem op school gezeten best aardige gozer.
pi_60517959
Vanavond z'n debuut gemaakt in het oefenduel met het Schotse Falkirk. Na de rust verving hij Bak Nielsen. Begin van de tweede helft was veelbelovend met een paar aardige aanvallende acties. Daarna werd het wat degelijker allemaal, maar geen gekke dingen gedaan en al met al een verdienstelijk eerste optreden.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61901028
't Is me ook wel weer wat met Janmaat. Zijn start was veelbelovend, echter al snel kwam het blessurespook om de hoek kijken.. Na de eerste pijntjes te vroeg weer ingezet, vervolgens zou hij geopereerd gaan worden en nu het volgende op de clubsite:
quote:
Toch geen operatie voor Daryl Janmaat
24 september 2008
Daryl Janmaat wordt niet geopereerd om van zijn chronische liesklachten af te komen. Dat is dinsdagmiddag besloten na overleg met cluborthopeed dokter Mencke. Janmaat zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een operatie, maar op advies van de arts volgt er geen ingreep. ,,Er wordt nu gekozen voor een conservatief beleid,’’ aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Hoe lang Janmaat uit de roulatie is, is niet duidelijk, maar de verdediger mist in ieder geval de komende wedstrijden tegen NAC Breda en Vitoria Setubal.
't Zal me benieuwen.. Met Bak Nielsen en Popov hebben we nog 2 potentiële basisspelers/verdedigers in de lappenmand..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_61901097
Dan zal die fysio wel zeker moeten zijn van zijn zaak, opereren lijkt me op lange termijn verstandiger.
That's all folks!
pi_61901738
volgens mij is het tegenwoordig beter om de spieren rondom de blessure sterker te maken, zodat die de klappen beter opvangen, en de zwakke lies ontzien
pi_65535277
Inmiddels is Janmaat al weer een poosje helemaal hersteld, een basisplaats heeft hij echter nog (lang?) niet te pakken. Aanvoerder Breuer staat op rechts, waar op links Popov de voorkeur krijgt. Eerlijk gezegd wil ik het ook wel eens zien met Breuer op links (net als een groot deel van vorig seizoen) en Janmaat op rechts.

5 competitiewedstrijden tot dusver dit seizoen, waarvan alle 5 (Volendam, Heracles, Utrecht, Twente en Groningen) in de basis. Daarnaast in de beker tegen Haaglandia en UEFA-Cup tegen Portsmouth een invalbeurt. Het houdt nog niet over, maar toch ook niet heel slecht voor een 19-jarige die afkomstig is uit de Eerste Divisie. Hopelijk krijgt hij in de loop van het seizoen nog de nodige speelminuten en dan mag volgend seizoen z'n definitieve doorbraak gaan betekenen
pi_65536069
Huh, hij was toch de beste rechtsback van de eredivisie?
pi_65536373
Volgens de Snor wel, ja. Hij heeft zeer zeker talent. Nu alleen nog even de tijd krijgen om te rijpen
pi_66154910
Gisteravond 2x gescoord met Jong Heerenveen tegen Jong PSV (eindstand 5-3)

Misschien aanstaande zaterdag (wegens schorsing Dingsdag = Breuer centraal?) een basisplaats tegen Willem II?
pi_66155142
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_66203958
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Dat heeft Reddiablo geregeld natuurlijk, als ADO-fan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66204546
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Viel me ook al op...
pi_68449188
quote:
Janmaat: 'Ik moet nu mijn kans pakken'
Door Leon Voskamp
Maandag, 27 april 2009, 19:06

Daryl Janmaat kreeg zaterdag de lastige taak om Eljero Elia uit te schakelen. Door de blessure van Michel Breuer kreeg hij het vertrouwen van Trond Sollied en voerde zijn taken naar behoren uit.

Janmaat is mede door blessureleed bezig aan een wisselvallig seizoen in Friesland. De verdediger voelt echter dat hij stappen aan het maken is. "Het gaat lekker de laatste tijd. De trainer laat regelmatig blijken dat ik goed bezig ben. Dat is fijn om te horen."

Janmaat hoopt dit seizoen op meer basisplaatsen. Zoals zondag tegen zijn oude ploeg ADO Den Haag. "Ja, tegen ADO wil ik zeker spelen. Het seizoen is door mijn blessure niet geworden wat ik er van verwacht had, maar ik moet nu mijn kansen pakken. Ik heb vanavond bewezen dat ik een goede vervanger ben van Michel. Die lijn moet ik doortrekken."
pi_70699610
quote:
Janmaat: "Dit jaar moet mijn doorbraak worden"

Darryl Janmaat speelde afgelopen seizoen tien competitieduels voor sc Heerenveen. Te weinig voor de verdediger, zo vindt hij zelf. Dit jaar moet het jaar van zijn doorbraak worden, terwijl ook Geert-Arend Roorda hoopt op meer speelminuten.

"Ik wil niet nog een jaar op de bank zitten. Dit moet het jaar van mijn doorbraak worden: ik moet spelen", zei Janmaat na het oefenduel met AA Gent. Over de afgelopen trainingsweek is de voormalig ADO Den Haag-speler in ieder geval te spreken. "Het is een nuttige week waarin ik mijn conditie weer helemaal op pijl probeer te brengen."

Roorda speelde afgelopen seizoen vooral weinig door blessureleed. Komend jaar hoopt ook hij op speelminuten, hoewel hij weet dat de concurrentie groot is. "Er zijn veel jongens die strijden voor een plek op het middenveld. Maar concurrentie is goed; dat zal mijn niveau ook zeker omhoog brengen."
  maandag 6 juli 2009 @ 14:08:35 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70699655
Janmaat heeft het probleem dat de aanvoerder voor em staat...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70707847
Jammer dat hij dit jaar zo weinig aan spelen toekwam in de hoofdmacht van Heerenveen. Maarja natuurlijk een goed team, en hij had volgens mij regelmatig blessure(s).
pi_70752651
Volgens André Wetzel is hij minder goed dan men destijds dacht en heeft Heerenveen er veel te veel voor betaald, waarna hij zijn selectie met dat geld kon versterken. Maar goed, dat kan ook gewoon een teleurgestelde reactie zijn dat hij hem destijds kwijt is geraakt. Al met al wordt het wel een interessant seizoen voor Janmaat, want hij zal inderdaad meer moeten gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_70768536
Ik heb meer vertrouwen in de scouting van Heerenveen dan in Wetzel. Bovendien is hij niet gekocht op basis van die ene live-wedstrijd waarna Johan Derksen opeens lyrisch was. Maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat hij het om wat voor reden dan ook (mentaal, fysiek) niet kan waarmaken.
pi_70781624
Het zou inderdaad net zo goed gewoon een beetje teleurstelling zijn geweest, want vorig jaar had ADO best een betere rechtsback kunnen hebben dan Ammi volgens mij. Maar ik vond het wel een opvallende uitspraak. Wetzel stelde dat de prijs mede dankzij de media-aandacht van Derksen wel omhoog kon gaan. Al zal Heerenveen hem inderdaad vast al eerder op de korrel hebben gehad.
www.thuisuiteten.nl
pi_117301475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.

Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
Gelukkig hebben we er nu wel plezier van _O_

Even een dikverdiende kick.
Speelt nu wekelijks bij Feyenoord en heeft er een interland opzitten. Niet zelden een uitblinker.
pi_117363673
Hoezo heet hij eigenlijk Daryl :') Ken alleen maar Antillianen die zo heten
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:48:43 #96
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117365067
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.

Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
Ha!
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:11:45 #97
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140728109
Janmaat naar Napoli
pi_140728151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Sunri5e het volgende:
Janmaat naar Napoli
Bron?