Deze jongen heeft potentiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
Bruno SIlvaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
Silva is sowieso verdedigend geen haar beter dan Boakye, maar het gaat hier over Janmaat.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
Helemaal mee eens. Maar Heerenveen scout doorgaans wel aardig, bovendien is er vast niet de hoofdprijs betaald en hebben we wel geld om ook eens een misser aan te kopen. Maar de sterren gaan goed en ik heb er een prima gevoel over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
waarom zouden scouts dat zelf doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
idd, iemand die het een beetje volgde zag dat die jongen steeds uitblonk bij ADOquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
't Zal me benieuwen.. Met Bak Nielsen en Popov hebben we nog 2 potentiële basisspelers/verdedigers in de lappenmand..quote:Toch geen operatie voor Daryl Janmaat
24 september 2008
Daryl Janmaat wordt niet geopereerd om van zijn chronische liesklachten af te komen. Dat is dinsdagmiddag besloten na overleg met cluborthopeed dokter Mencke. Janmaat zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een operatie, maar op advies van de arts volgt er geen ingreep. ,,Er wordt nu gekozen voor een conservatief beleid,’’ aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Hoe lang Janmaat uit de roulatie is, is niet duidelijk, maar de verdediger mist in ieder geval de komende wedstrijden tegen NAC Breda en Vitoria Setubal.
Dat heeft Reddiablo geregeld natuurlijk, als ADO-fan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
Viel me ook al op...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
quote:Janmaat: 'Ik moet nu mijn kans pakken'
Door Leon Voskamp
Maandag, 27 april 2009, 19:06
Daryl Janmaat kreeg zaterdag de lastige taak om Eljero Elia uit te schakelen. Door de blessure van Michel Breuer kreeg hij het vertrouwen van Trond Sollied en voerde zijn taken naar behoren uit.
Janmaat is mede door blessureleed bezig aan een wisselvallig seizoen in Friesland. De verdediger voelt echter dat hij stappen aan het maken is. "Het gaat lekker de laatste tijd. De trainer laat regelmatig blijken dat ik goed bezig ben. Dat is fijn om te horen."
Janmaat hoopt dit seizoen op meer basisplaatsen. Zoals zondag tegen zijn oude ploeg ADO Den Haag. "Ja, tegen ADO wil ik zeker spelen. Het seizoen is door mijn blessure niet geworden wat ik er van verwacht had, maar ik moet nu mijn kansen pakken. Ik heb vanavond bewezen dat ik een goede vervanger ben van Michel. Die lijn moet ik doortrekken."
quote:Janmaat: "Dit jaar moet mijn doorbraak worden"
Darryl Janmaat speelde afgelopen seizoen tien competitieduels voor sc Heerenveen. Te weinig voor de verdediger, zo vindt hij zelf. Dit jaar moet het jaar van zijn doorbraak worden, terwijl ook Geert-Arend Roorda hoopt op meer speelminuten.
"Ik wil niet nog een jaar op de bank zitten. Dit moet het jaar van mijn doorbraak worden: ik moet spelen", zei Janmaat na het oefenduel met AA Gent. Over de afgelopen trainingsweek is de voormalig ADO Den Haag-speler in ieder geval te spreken. "Het is een nuttige week waarin ik mijn conditie weer helemaal op pijl probeer te brengen."
Roorda speelde afgelopen seizoen vooral weinig door blessureleed. Komend jaar hoopt ook hij op speelminuten, hoewel hij weet dat de concurrentie groot is. "Er zijn veel jongens die strijden voor een plek op het middenveld. Maar concurrentie is goed; dat zal mijn niveau ook zeker omhoog brengen."
Gelukkig hebben we er nu wel plezier vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
Ha!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |