Ik ben altijd diegene die wat vergeet te halen....soda bijvoorbeeld en het drankje wat ik het lekkerst vind heb ik gewoon in huis!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De posts van obli worden steeds vrolijker
have fun!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, is het al zo laat? ik moet rennen voor de bus om mijn eetafspraak te halen...
Oef, das minder...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef Tezz het volgende:
Ik kreeg net een zeer verontrustend telefoontje. Mijn schoonmoeder heeft onlangs weer eens een longontsteking gehad en dat wilde maar niet genezen. Vanmorgen zijn er longfoto's gemaakt en ze is zojuist door de huisarts gebeld dat ze morgen terug moet komen, er zat een vlekje op haar longen was op de foto's te zien. Ze moet van het ergste uitgaan, aldus de huisarts.
Pffffffff. Ik zit helemaal te trillen hier. Ik probeer mijn man te pakken te krijgen maar die neemt zijn foon niet op. Ik ga er maar even naar toe nu.........pffffffff...........
Sterkte Tezz, hoop toch dat het het minste ergste is..quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef Tezz het volgende:
Ik kreeg net een zeer verontrustend telefoontje. Mijn schoonmoeder heeft onlangs weer eens een longontsteking gehad en dat wilde maar niet genezen. Vanmorgen zijn er longfoto's gemaakt en ze is zojuist door de huisarts gebeld dat ze morgen terug moet komen, er zat een vlekje op haar longen was op de foto's te zien. Ze moet van het ergste uitgaan, aldus de huisarts.
Pffffffff. Ik zit helemaal te trillen hier. Ik probeer mijn man te pakken te krijgen maar die neemt zijn foon niet op. Ik ga er maar even naar toe nu.........pffffffff...........
Nee die chacacacacanowattus heb ik al in huis, wist ik veel dat je die gebruikte in de capriiijianana...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bedoelde toch een boekje met de bereidingswijzen? Ik snap het niet meer geloof ik,
.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee die chacacacacanowattus heb ik al in huis, wist ik veel dat je die gebruikte in de capriiijianana...
Ik heb een beetje moeite met die woorden, maar dat had je al wel door?
Ja, het is niet geloven...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nou nu weet je het en je hebt alles in huis toch door de mojito's?
.
je kan er ook voor de smaak een paar blaadjes munt heen gooien voor je de limoenen stampt.
Zat ik ook al te denken, hoe kan die man dat in jezusnaam zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:02 schreef golfer het volgende:
Oei Tess, dat klinkt niet best.
Wel raar dat die arts al van te voren zegt dat ze zich op het ergste moet voorbereiden terwijl ze pas morgen bij hem terecht kan.
Nu zit iedereen de hele avond en nacht in jouw familie helemaal in de stress natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gaan jullie snel! Ik heb niet alles terug gelezen hoor.![]()
Lekker al die cocktails.![]()
Wij zalm met iets van aardappels en een kleine tomaten, ui, knoflook, peper en zout salade.quote:
Vanavond eten we bloemkool met kaassaus, aardappeltjes en gehaktballen.
Zo, dat doen ze netjes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:35 schreef DarkElf het volgende:
tijdje geleden poste ik deze foto; kruiden toen
eigen kweek....
en na wat aandacht en vooral water is het dit geworden: kruiden nu
In mijn ogen had hij het dan nog niet mogen doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:39 schreef Tezz het volgende:
Dank voor jullie lieve woordjes! Ff snel: de arts heeft die uitspraak gedaan op basis van de longfoto's die vandaag gemaakt zijn en de klachtenlijst. Morgen weten we meer. Ik ga nu mijn man knuffelen..........
Godverdomme, halleluja en alle engelen met oerpiemels. Luister je eindelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo, dat doen ze netjes!
Hips...zit nog aan de mojito's en manlief vind ze heerlijk....
Dank jullie wel dames...![]()
SHE, DE VATEN STAAN OPEN!!!!![]()
Hè! Jij gaat van jezelf uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Godverdomme, halleluja en alle engelen met oerpiemels. Luister je eindelijk?
Alleen je weet wat ik gezegd heb he? Het is dan ook weer niet de bedoeling dat je stront lam gaat worden, want dat vind je lever weer niet zo leuk.
Ik en je vaten zijn trots op je. Schoonspoelen die bende!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:24 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
je kijkt ff niet en er is er eentje bezopen
![]()
Obli, het is dat ik vandaag geen alcohol mag drinken (en niet roken, maar dat was ik toch al niet van plan) anders was ik persoonlijk je mojito's in beslag komen nemen.
Das mooi!quote:
Gelukkig weinig pijn
Roken vernauwt het...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er zo goed aan dat je vaten openstaan?
Ja dat is het gevolg. Maar wat is de reden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Roken vernauwt het...
Alcohol zet het weer open!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit braaf aan de thee nu (lekkere yogi tea) .
Uitjes fijn snipperen, tomaatjes fijn snipperen, olijfolie, knoflook zout en peper. (Even laten staan)quote:Oh en morgen ga ik lekker risotto maken en eerst nog wat bij de borrel: kerstomaatjes met feta en basilicum dacht ik aan en ik wilde nog iets maken (eenhaps dingetjes) iemand een idee??
Weet ik ook niet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dat is het gevolg. Maar wat is de reden.
Is bij de natuurwinkel te koop oa. en heeeeel lekker (als je van thee houdt) klikquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen, wat is het?
[..]
Uitjes fijn snipperen, tomaatjes fijn snipperen, olijfolie, knoflook zout en peper. (Even laten staan)
Op kleine stukjes stokbrood uit de oven...?
Maar ja dat lijkt veel op het andere....
Wat heb je in je hoofd?
Ik kijk naar Ice Princess op Net5quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij zit iedereen de halve finale van de Gouden Kooi te kijken...?
Heerlijk voorspelbaar dus, is ook wel eens leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ice Princess op Net5We zijn bijna bij de gruwelijk voorspelbare ontknoping (Casey wint of wordt 2e, ze gaat naar the prom met Teddy, ze kussen, net als haar nerd vriendinnetje, ze worden beste matties met Gen en ze leven nog lang en gelukkig, gok ik
).
Heerlijk
Oh please tell!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:38 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb een recept voor je van Ramsay daar zit in: rauwe courgette en een soort kaas.
Heel simpel, ziet er kicken uit en zeer lekker!
En van te voren klaar te maken.
Ik ga ook slapen, welterusten Obliquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heerlijk voorspelbaar dus, is ook wel eens leuk!![]()
Maar ik stop met fokken vanavond, vind het 1 grote brok met ergernis...![]()
@DarkElf, in mijn profiel (als je er bij kunt komen....) staat mijn gmail adres, wil je dat recept bekijken dan zie ik dat morgen ochtend en kan ik het overtypen voor je.
Als je het niet wilt, heb ik geen mail van je, is ook okay...![]()
Welterusten allemaal!![]()
Ik wil ook! Ik wil ook!quote:
Ik schreeuwde...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, FOK! Doet het weer...
Sttt, zachtjes praten...
cnk is ricochet aan het kijken dus mag ik best ff fokken nuquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die mooie slippertjes nu ook SOL?![]()
Veel plezier vanaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |