quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:24 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
je kijkt ff niet en er is er eentje bezopen
![]()
Obli, het is dat ik vandaag geen alcohol mag drinken (en niet roken, maar dat was ik toch al niet van plan) anders was ik persoonlijk je mojito's in beslag komen nemen.
Das mooi!quote:
Gelukkig weinig pijn
Roken vernauwt het...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er zo goed aan dat je vaten openstaan?
Ja dat is het gevolg. Maar wat is de reden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Roken vernauwt het...
Alcohol zet het weer open!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit braaf aan de thee nu (lekkere yogi tea) .
Uitjes fijn snipperen, tomaatjes fijn snipperen, olijfolie, knoflook zout en peper. (Even laten staan)quote:Oh en morgen ga ik lekker risotto maken en eerst nog wat bij de borrel: kerstomaatjes met feta en basilicum dacht ik aan en ik wilde nog iets maken (eenhaps dingetjes) iemand een idee??
Weet ik ook niet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dat is het gevolg. Maar wat is de reden.
Is bij de natuurwinkel te koop oa. en heeeeel lekker (als je van thee houdt) klikquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen, wat is het?
[..]
Uitjes fijn snipperen, tomaatjes fijn snipperen, olijfolie, knoflook zout en peper. (Even laten staan)
Op kleine stukjes stokbrood uit de oven...?
Maar ja dat lijkt veel op het andere....
Wat heb je in je hoofd?
Ik kijk naar Ice Princess op Net5quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij zit iedereen de halve finale van de Gouden Kooi te kijken...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |