spa rood mag ook johquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik godverdegodver alles in huis gehaald ben ik de soda vergeten...![]()
![]()
![]()
Of gewoon extra gecrushed ijs of ijsblokjes! Werkt ook goed!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik godverdegodver alles in huis gehaald ben ik de soda vergeten...![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij je witte wijn saus?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:
hier vanavond een heekfiletje, worteltjes en nieuwe aardappeltjes.. en voor over de vis een witte wijnsaus..
lekker makkelijk en lekker
Dat zijn hele kleine glaasjes...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:27 schreef PeRi het volgende:
Mojito's!!
Heerlijk! Zelfgemaakte! Heb afgelopen zaterdag ook wat weg lopen tanken.
[ afbeelding ]
Hier nog in wording!
Ja we zaten bij iemand zonder al te veel serviesquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zijn hele kleine glaasjes...![]()
*kijkt naar de hare...![]()
![]()
LALALALALALALLALALALAALALLA!
Wanneer ga jequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef DarkElf het volgende:
Nou die ga ik ook maar eens maken als ik terug ben uit Bella Italia
Die heb ik ook niet...quote:
Oh, die vind ik zoooooooooo lekker!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja we zaten bij iemand zonder al te veel servies! Maar des te meer drink je door
.
Je gaat ook caipirinha's maken?!
Dat moet je knorr vragenquote:
Oh okay, nee aan knorr doe ik niet meer aan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat moet je knorr vragen![]()
ik ben namelijk helemaal geen sausjes mens bluh) maar ik dacht; aardappeltjes (blegh
) maar ik neem er 1per zoveel maanden (
goed van mij) maar dan moet er wel iets over (
maar wat dan) dus toen liep ik dit tegen het lijf en je hoeft het alleen maar op te warmen
)
En zooo simpel om te maken!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, die vind ik zoooooooooo lekker!
Ben ik zo dronken van geweest.....![]()
Ik heb een boekje mee gekregen van gall en gallquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
En zooo simpel om te maken!!!
Ik ga morgen ook cocktails maken, ben echt helemaal in de stemming door afgelopen weekend. Morgen verse munt halen, heerlijk!
De caipirinha? Ik maak 'm altijd zo:quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb een boekje mee gekregen van gall en gall
Staat het allemaal in, maar of het hetzelfde is?
Ik heb het wel kant en klaar kunnen kopen.
Je bedoelde toch een boekje met de bereidingswijzen? Ik snap het niet meer geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel je dat ik het allemaal in huis heb?![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd diegene die wat vergeet te halen....soda bijvoorbeeld en het drankje wat ik het lekkerst vind heb ik gewoon in huis!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De posts van obli worden steeds vrolijker
have fun!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, is het al zo laat? ik moet rennen voor de bus om mijn eetafspraak te halen...
Oef, das minder...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef Tezz het volgende:
Ik kreeg net een zeer verontrustend telefoontje. Mijn schoonmoeder heeft onlangs weer eens een longontsteking gehad en dat wilde maar niet genezen. Vanmorgen zijn er longfoto's gemaakt en ze is zojuist door de huisarts gebeld dat ze morgen terug moet komen, er zat een vlekje op haar longen was op de foto's te zien. Ze moet van het ergste uitgaan, aldus de huisarts.
Pffffffff. Ik zit helemaal te trillen hier. Ik probeer mijn man te pakken te krijgen maar die neemt zijn foon niet op. Ik ga er maar even naar toe nu.........pffffffff...........
Sterkte Tezz, hoop toch dat het het minste ergste is..quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef Tezz het volgende:
Ik kreeg net een zeer verontrustend telefoontje. Mijn schoonmoeder heeft onlangs weer eens een longontsteking gehad en dat wilde maar niet genezen. Vanmorgen zijn er longfoto's gemaakt en ze is zojuist door de huisarts gebeld dat ze morgen terug moet komen, er zat een vlekje op haar longen was op de foto's te zien. Ze moet van het ergste uitgaan, aldus de huisarts.
Pffffffff. Ik zit helemaal te trillen hier. Ik probeer mijn man te pakken te krijgen maar die neemt zijn foon niet op. Ik ga er maar even naar toe nu.........pffffffff...........
Nee die chacacacacanowattus heb ik al in huis, wist ik veel dat je die gebruikte in de capriiijianana...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bedoelde toch een boekje met de bereidingswijzen? Ik snap het niet meer geloof ik,
.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee die chacacacacanowattus heb ik al in huis, wist ik veel dat je die gebruikte in de capriiijianana...
Ik heb een beetje moeite met die woorden, maar dat had je al wel door?
Ja, het is niet geloven...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nou nu weet je het en je hebt alles in huis toch door de mojito's?
.
je kan er ook voor de smaak een paar blaadjes munt heen gooien voor je de limoenen stampt.
Zat ik ook al te denken, hoe kan die man dat in jezusnaam zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:02 schreef golfer het volgende:
Oei Tess, dat klinkt niet best.
Wel raar dat die arts al van te voren zegt dat ze zich op het ergste moet voorbereiden terwijl ze pas morgen bij hem terecht kan.
Nu zit iedereen de hele avond en nacht in jouw familie helemaal in de stress natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gaan jullie snel! Ik heb niet alles terug gelezen hoor.![]()
Lekker al die cocktails.![]()
Wij zalm met iets van aardappels en een kleine tomaten, ui, knoflook, peper en zout salade.quote:
Vanavond eten we bloemkool met kaassaus, aardappeltjes en gehaktballen.
Zo, dat doen ze netjes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:35 schreef DarkElf het volgende:
tijdje geleden poste ik deze foto; kruiden toen
eigen kweek....
en na wat aandacht en vooral water is het dit geworden: kruiden nu
In mijn ogen had hij het dan nog niet mogen doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:39 schreef Tezz het volgende:
Dank voor jullie lieve woordjes! Ff snel: de arts heeft die uitspraak gedaan op basis van de longfoto's die vandaag gemaakt zijn en de klachtenlijst. Morgen weten we meer. Ik ga nu mijn man knuffelen..........
Godverdomme, halleluja en alle engelen met oerpiemels. Luister je eindelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo, dat doen ze netjes!
Hips...zit nog aan de mojito's en manlief vind ze heerlijk....
Dank jullie wel dames...![]()
SHE, DE VATEN STAAN OPEN!!!!![]()
Hè! Jij gaat van jezelf uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Godverdomme, halleluja en alle engelen met oerpiemels. Luister je eindelijk?
Alleen je weet wat ik gezegd heb he? Het is dan ook weer niet de bedoeling dat je stront lam gaat worden, want dat vind je lever weer niet zo leuk.
Ik en je vaten zijn trots op je. Schoonspoelen die bende!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |