spa rood mag ook johquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik godverdegodver alles in huis gehaald ben ik de soda vergeten...![]()
![]()
![]()
Of gewoon extra gecrushed ijs of ijsblokjes! Werkt ook goed!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik godverdegodver alles in huis gehaald ben ik de soda vergeten...![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij je witte wijn saus?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:
hier vanavond een heekfiletje, worteltjes en nieuwe aardappeltjes.. en voor over de vis een witte wijnsaus..
lekker makkelijk en lekker
Dat zijn hele kleine glaasjes...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:27 schreef PeRi het volgende:
Mojito's!!
Heerlijk! Zelfgemaakte! Heb afgelopen zaterdag ook wat weg lopen tanken.
[ afbeelding ]
Hier nog in wording!
Ja we zaten bij iemand zonder al te veel serviesquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zijn hele kleine glaasjes...![]()
*kijkt naar de hare...![]()
![]()
LALALALALALALLALALALAALALLA!
Wanneer ga jequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef DarkElf het volgende:
Nou die ga ik ook maar eens maken als ik terug ben uit Bella Italia
Die heb ik ook niet...quote:
Oh, die vind ik zoooooooooo lekker!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja we zaten bij iemand zonder al te veel servies! Maar des te meer drink je door
.
Je gaat ook caipirinha's maken?!
Dat moet je knorr vragenquote:
Oh okay, nee aan knorr doe ik niet meer aan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat moet je knorr vragen![]()
ik ben namelijk helemaal geen sausjes mens bluh) maar ik dacht; aardappeltjes (blegh
) maar ik neem er 1per zoveel maanden (
goed van mij) maar dan moet er wel iets over (
maar wat dan) dus toen liep ik dit tegen het lijf en je hoeft het alleen maar op te warmen
)
En zooo simpel om te maken!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, die vind ik zoooooooooo lekker!
Ben ik zo dronken van geweest.....![]()
Ik heb een boekje mee gekregen van gall en gallquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
En zooo simpel om te maken!!!
Ik ga morgen ook cocktails maken, ben echt helemaal in de stemming door afgelopen weekend. Morgen verse munt halen, heerlijk!
De caipirinha? Ik maak 'm altijd zo:quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb een boekje mee gekregen van gall en gall
Staat het allemaal in, maar of het hetzelfde is?
Ik heb het wel kant en klaar kunnen kopen.
Je bedoelde toch een boekje met de bereidingswijzen? Ik snap het niet meer geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel je dat ik het allemaal in huis heb?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |