Dat jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:sorry maar dit wil ik volgen, groot gelijk dat je hem beukt trouwens als ie aan je dieren zit
Dat is idd een goeie. Morgenmiddag maar even regelen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Livedeejay het volgende:
Aangifte tegen hem doen wegens dierenmishandeling
Ik geef toe dat ik doorsloeg, ik ontplofte gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Gitanki het volgende:
Erg slim, meteen slaan, in plaats van het aan te kunnen met woorden.
Goed, het is kut van die kat, maar dan kon je 'm beter verbaal wegsturen en een klacht indienen.
Ik weet niet of dat eerste slim is, aangezien de rechter dan zal denken: hij is te ver gegaan nadat die man z'n kat iets deed. Het 2e wel, hij heeft geen enkel bewijsquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Livedeejay het volgende:
Aangifte tegen hem doen wegens dierenmishandeling en verder glashard ontkennen. Hij struikelde toch zelf?
Het is niet helemaal evenredig lijkt mequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:00 schreef Tuinman het volgende:
artilel 41 van wetboek van strafrecht, noodweer
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:05 schreef Dromer het volgende:
Het doet het in elk geval wel goed bij de kattenvrouwtjes zo te zien.
Als de kat zelf aangifte kon doen misschien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:00 schreef Tuinman het volgende:
artilel 41 van wetboek van strafrecht, noodweer
Alsof dat in Nederland zin heeft. Moet ie 50 euro betalen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:11 schreef De_Klusjesman het volgende:
Je had hem niet aan mogen raken, maar aangifte moeten doen van dierenmishandeling.
Heeft de schoorsteenveger van de trap donderen wel zin? Je hebt je in NL gewoon te houden aan de wet, punt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef j.bv het volgende:
[..]
Alsof dat in Nederland zin heeft. Moet ie 50 euro betalen ofzo
Jammer dat de wet en met name de rechters op sommige gebieden zo achterlijk zijn. De rechter zou beiden geen straf op moeten leggen, ze staan 'gelijk'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef De_Klusjesman het volgende:
[..]
Heeft de schoorsteenveger van de trap donderen wel zin? Je hebt je in NL gewoon te houden aan de wet, punt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:sorry maar dit wil ik volgen, groot gelijk dat je hem beukt trouwens als ie aan je dieren zit
je bent wel erg van het leugenachtige he? met je mooie usernamequote:1) Stel dat je een of twee getuigen zou regelen en ervoor zou zorgen dat jullie je verhaal samen in orde hebben. Bijvoorbeeld dat hij van de trap af viel nadat je hem verzocht om te vertrekken omdat hij je kat een trap gaf. Je zou er dan natuurlijk ook voor moeten zorgen dat niet aangetoond kan worden dat de getuige(n) elders waren op dat moment.
2) En stel dat je een tegenaanklacht zou indienen wegens dierenmishandeling, bedreiging, enz. waarbij je getuigen je steunen. Stel dat je gevraagd wordt, wanneer je aangifte doet, waarom je dit niet eerder hebt gedaan en dat je zou antwoorden dat je tijd nodig had om de traumatische ervaring te verwerken.
3) Stel dat je ineens een anonieme dreigbrief in de bus zou krijgen.
4) En stel dat je zoveel mogelijk bewijsmateriaal waarin je toegeeft hem mishandeld te hebben, zoals je post in dit forum, zou verwijderen.
Dan zou je het verhaal misschien wel kunnen omdraaien!
Je hebt natuurlijk gelijk en ik ben helemaal bereid om met m'n verbrande billen op de blaren te gaan zitten, maar ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef De_Klusjesman het volgende:
[..]
Heeft de schoorsteenveger van de trap donderen wel zin? Je hebt je in NL gewoon te houden aan de wet, punt.
Niet om het goed te praten, maar mijn reactie had ook met juist deze kat te maken. Als het mijn andere kater zaliger geweest was, had ik het hem waarschijnlijk zelf laten uitzoeken want die was 'm naar de strot gevlogenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:26 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ie het niet pike maar ik vind de reactie wel erg overdreven.
Volgens mij probeert die dierenmishandelende schoorsteenveger je gewoon bang te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee of die arm echt gebroken is?
Niet dat ik ooit in zo'n situatie zou komen (denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Livedeejay het volgende:
Aangifte tegen hem doen wegens dierenmishandeling en verder glashard ontkennen. Hij struikelde toch zelf?
Dat heb ik zelf niet zo goed kunnen zien, ik ben boven gebleven en de trap maakt een bocht. Hij is dus op 2 hoog terecht gekomen waar mijn buurvrouw hem wel naar zijn arm heeft zien grijpen iig. Schreeuwen deed hij wel, zo heequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef kasper het volgende:
[..]
Volgens mij probeert die dierenmishandelende schoorsteenveger je gewoon bang te maken.
Leek het alsof hij veel pijn had toen hij onderaan de trap lag? Een gebroken arm voel je echt wel hoor.
als je bereid bent om op de blaren te zitten, heeft het wel degelijk zin om die lul zn baas te bellen. die baas wordt namelijk denk ik niet blij van het gedrag van die lul, zoiets levert namelijk geen blije klanten op. dreigbrieven al helemaal niet. nog daargelaten dat het verder een wazig verhaal is, waarbij je je moet afvragen hoeveel waarheid er in zo'n anonieme brief zit (dan had de politie wel op de stoep gestaan). je belt dus gewoon die baas, legt uit dat die lul je kat een rotschop gaf, dat jij die lul er met gepast geweld eruit zette (benadrukken dat die lul erna gewoon opstond en wegliep, plus dat de buuv getuige was van het gesodemieter) en dat *jij* werk gaat maken van dierenmishandelende schoorsteenvegers. die baas is nl tot op zekere hoogte ook verantwoordleijk voor het gedrag van zn werknemers. (en vette kans dat die lul er op staande voet uitvliegt)quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk en ik ben helemaal bereid om met m'n verbrande billen op de blaren te gaan zitten, maar ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten.
Aangifte doen tegen hem zal toch ook lastig worden, aangezien ik niet weet hoe hij heet en waar zijn huis woont. De brief was niet ondertekend. Zijn baas bellen lijkt me ook zinloos, die zullen echt geen NAW gegevens verstrekken denk ik.
Ik kan eigenlijk alleen maar afwachten en daar kan ik slecht tegen, zeker als ik niet weet wat de gevolgen kunnen zijn. Ik reserveer maar alvast mijn vakantiegeld
nah, da's dan weer geen probleem, want zodra die baas van die lul erachter komt *waarom* zn arm gebroken is, en hij niet kan werken wordtie toch wel op staande voet ontslagen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee of die arm echt gebroken is? Ik ben geen jurist maar als die man zijn werk (tijdelijk) niet meer kan doen is er wel een probleem...
Ik hoop dat dit ook een lesje voor hem is en hij zich de volgende keer even achter de oren krabt, voor hij weer andermans katten gaat schoppenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Laat dit een lesje voor je zijn en dat jij je de volgende keer wat beter leert beheersen!![]()
Telegraaf ja, of ik denk dat Hart van Nederland (SBS6) dit ook wel een mooi verhaal gaat vindenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef weerdo het volgende:
Dreig anders met de media. Kans is groot dat mijnheer dan zijn aanklacht zal intrekken aangezien het lokale suffertje of de Telegraaf hier graag een stukje over zal schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |