SWOT = Second World War theoryquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:33 schreef The_Dean het volgende:
Wtf is DESTEP en SWOT?
Maar dan eigenlijk: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threads.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
SWOT = Second World War theory
Nou ja dat is dus weer te weerleggen op de manier van werken van Adolf, hij had zn sterkte punten, zwakke punten, mogelijkheden en ook nog de vervelende manier van werken van andere landen wat hem toch wel goed tegenwerkte...!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar dan eigenlijk: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threads.
Spanje kent voor zover ik weet áltijd watertekorten in de zomer. Maar normaal is het pas rond juni, terwijl het waterpijl nu in mei al op een kritiek punt staat. Er is laatst ook een boot uit "heel ver weg" gekomen om water te brengen omdat de reservoirs bijna leeg waren. Maar afgelopen weekend heeft het zo ontzettend hard en veel geregend dat het nu wel beter gaat. Maar over het algemeen is het zooo droog hier. Maar een glaasje water kan er wel vanaf toch, beter douche ik eens een keer wat snellerquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was naar de Hotel Cafe Tour. Een stuk of 5 of 6 singer-songwriters die samen touren, waaronder Tom McRae. Een show waarin ze samen elkaars muziek spelen en elkaar steeds afwisselen. Veel interactie met het publiek (er stonden tafels en stoelen in Paradiso, echt een café), op een gegeven moment stonden ze in de zaal, pal voor me te spelen.
Echt heel tof.
[..]
En niet te veel drinken, daar is al een tekort aan hoorde ik zojuist op het journaal. Maar voor lekker eten moet je wel de tijd nemen. Eten ze daar sowieso niet al aanzienlijk later dan in Nederland gebruikelijk is?
[..]
Destep ken ik niet, SWOT is saai, maar kan wel eens nuttig zijn.
Whehehe, je gaat op Siebren lijken dudequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus weer te weerleggen op de manier van werken van Adolf, hij had zn sterkte punten, zwakke punten, mogelijkheden en ook nog de vervelende manier van werken van andere landen wat hem toch wel goed tegenwerkte...!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Naja, toch niet op mijn van toepassing merk ik wel [ben maar MBO'er] dus ga me er ook niet in verdiepen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, je gaat op Siebren lijken dude
Dat was inderdaad het nieuws, volgens mij, dat het zo vroeg al was. Zal wel weer een record zijn ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Spanje kent voor zover ik weet áltijd watertekorten in de zomer. Maar normaal is het pas rond juni, terwijl het waterpijl nu in mei al op een kritiek punt staat.
Maar lang douchen is veel te lekker als het erg warm of erg koud is. Hoewel ik er meestal na een minuut of 10 ook wel onder vandaan kom.quote:Maar een glaasje water kan er wel vanaf toch, beter douche ik eens een keer wat sneller.
Duidelijk, daar mis ik weinig aan.quote:Saai dus.
Ik ken het maar al te goed. En het bevalt me ook wel, hier zou het ook wel wat mogen verschuiven eigenlijk. Maar zo lang je een van de weinigen bent die er zo over denken, dan zal het niet snel gebeuren.quote:Je kent het ritme wel he. haha.
Doei. Fijne avond.quote:Time to go home! Adios![]()
Ja, zo kan ik overal wel SWOT van maken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus weer te weerleggen op de manier van werken van Adolf, hij had zn sterkte punten, zwakke punten, mogelijkheden en ook nog de vervelende manier van werken van andere landen wat hem toch wel goed tegenwerkte...!![]()
IBJBNquote:
In dit geval wel goed, kon er wel om lachenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of het iets goeds if of juist echt heel verkeerd..!
Klinkt echt heel erg saai moet ik zeggen, ben ik blij dat ik geen HBO doequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Spanje kent voor zover ik weet áltijd watertekorten in de zomer. Maar normaal is het pas rond juni, terwijl het waterpijl nu in mei al op een kritiek punt staat. Er is laatst ook een boot uit "heel ver weg" gekomen om water te brengen omdat de reservoirs bijna leeg waren. Maar afgelopen weekend heeft het zo ontzettend hard en veel geregend dat het nu wel beter gaat. Maar over het algemeen is het zooo droog hier. Maar een glaasje water kan er wel vanaf toch, beter douche ik eens een keer wat sneller.
DESTEP is een macro economische analyse waarin je kijkt naar demografische, economische, sociaal culturele, technologische, ecologische en politieke factoren die van invloed zijn op de markt waarin je werkzaam bent.
Saai dus.
Oja soms eet ik hier in Spanje pas om 11 uur, normaal is tussen de 9 en 10 uur PM. Maar de lunch is ook laat, tussen 2 en 4 uur, dus dan wen je wel aan dat ritme. Maar goed, met laat eten ga je ook laat naar bed, en ach. Je kent het ritme wel he. haha.
Time to go home! Adios![]()
(heb het kantoor nog nooit zo leeg gezien haha)
afkortingenquote:
Carequote:
Wie heeft de kortstequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:05 schreef Yesse het volgende:
Y M C A
Je mond staat openquote:
Mmmmmhquote:
ik houd waarschijnlijk volgende week zaterdag verjaardag voor kameraden etc., maar die nummers/adressen kan ik wel uit mobiel en van msn halenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Remcore.
Ik ben bezig een lijstje aan het opstellen van mensen die ik ga mailen over mijn verjaardag. Ik had vorig jaar het lijstje bewaard, maar bij een HDD-crash ergens eind vorig jaar heb ik die blijkbaar niet goed terug gehaald, dus die is niet meer te openen. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik nodig ook elk jaar wat mensen uit die ik niet zo vaak spreek, maar er wel graag bij wil hebben. Daarvan heb ik vaak geen mailadres in mijn adresboek, dus moet ik ze weer gaan zoeken in mailtjes van anderen die zij ook gekregen hebben enzo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik houd waarschijnlijk volgende week zaterdag verjaardag voor kameraden etc., maar die nummers/adressen kan ik wel uit mobiel en van msn halenof ik meld het gewoon face 2 face
whahahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
M'n naam is niet genoemd, dus ik zal wel niks gemist hebben
Pilsiequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Handig ja, ctrl+f.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliilililililililililililililili
Volgens mij vrij rustigquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
Maar hoe is het hier? Geen spannende dingen gebeurd?![]()
Of was het gewoon lekker rustig dat ik er ff niet was
Same old, same old.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
Maar hoe is het hier? Geen spannende dingen gebeurd?![]()
Goed hoor, was redelijk gezellig feestjequote:
Dus toch nog een beetje Friesland fanquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:terug van de bieb, lekker een lang dagje gewerkt aan mn verslag...!
en nu eten en een slokje beerenburg en daarna nog weer leren...
Kloon?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus toch nog een beetje Friesland fan
whehe,jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dipje helemaal weg?
[..]
Hij heeft Deansendingens ingeruild
We noemen m toch altijd Dean
Ik geef het ff op, wie me wil spreken spreekt me maar aan op msnquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef Houniet het volgende:
Trage teringzooi.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik ben ook weg van deze database gestoorde zooi
Ik kijk ondertussen tv, dus zoveel heb je niet aan mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Als Bart een gesprek heeft moet hij mij er maar ingooien. Ik verveel me de tering.
Dat hoor je nu wel te wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Houniet het volgende:
Wie van jullie is Kees?
Ja daarom...quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook zo aan z'n username...
Piles, Sipel, same difference.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook zo aan z'n username...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef The_Dean het volgende:
Piles, Sipel, same difference.Hij 's weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey PB![]()
Ja man, dankjewel nogquote:
Friesquote:
Geen probleem, dat zie ik graag!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, dankjewel nog
Had je al bedankt, maar doe het gewoon nog eens
zomg, dat doe je gewoon ffquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, dankjewel nog
Had je al bedankt, maar doe het gewoon nog eens
Draai ik mijn hand niet voor omquote:
Koningquote:
Eer-ik is koning, ik slechts een rebel.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eer-ik is koning, ik slechts een rebel.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eer-ik is koning, ik slechts een rebel.