Je mond staat openquote:
Mmmmmhquote:
ik houd waarschijnlijk volgende week zaterdag verjaardag voor kameraden etc., maar die nummers/adressen kan ik wel uit mobiel en van msn halenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Remcore.
Ik ben bezig een lijstje aan het opstellen van mensen die ik ga mailen over mijn verjaardag. Ik had vorig jaar het lijstje bewaard, maar bij een HDD-crash ergens eind vorig jaar heb ik die blijkbaar niet goed terug gehaald, dus die is niet meer te openen. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik nodig ook elk jaar wat mensen uit die ik niet zo vaak spreek, maar er wel graag bij wil hebben. Daarvan heb ik vaak geen mailadres in mijn adresboek, dus moet ik ze weer gaan zoeken in mailtjes van anderen die zij ook gekregen hebben enzo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik houd waarschijnlijk volgende week zaterdag verjaardag voor kameraden etc., maar die nummers/adressen kan ik wel uit mobiel en van msn halenof ik meld het gewoon face 2 face
whahahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
M'n naam is niet genoemd, dus ik zal wel niks gemist hebben
Pilsiequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Handig ja, ctrl+f.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliilililililililililililililili
Volgens mij vrij rustigquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
Maar hoe is het hier? Geen spannende dingen gebeurd?![]()
Of was het gewoon lekker rustig dat ik er ff niet was
Same old, same old.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
Maar hoe is het hier? Geen spannende dingen gebeurd?![]()
Goed hoor, was redelijk gezellig feestjequote:
Dus toch nog een beetje Friesland fanquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:terug van de bieb, lekker een lang dagje gewerkt aan mn verslag...!
en nu eten en een slokje beerenburg en daarna nog weer leren...
Kloon?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus toch nog een beetje Friesland fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |