Ik ga echt niet kijken naar die gemanipuleerde zooi! Ik lees hier jullie commentaren wel veeeeeeeel leuker!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is staat waarschijnlijk ergens in je woonruimte een kastje of misschien zelf wel een soort rechhoek dun ding waar een knop op zit, druk die eens aan vanavond en pak dat langwerpige voorwerp met knopjes een beet en druk op channel up tot dat je DGK ziet.
Je kunt het, moooooooooooooi.
Hahaha, ik twijfelde nog om dat onderste filmpje ook op kingjaap.nl te zetten, maar toch maar niet gedaan.quote:
Leuk hè, ik postte dat vanmiddag ook al. Tijdens de uitzending een zonovergoten hok, terwijl het in het echie regent en hagelt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:33 schreef petraa het volgende:
wat ik wel lachen vind is dat het nu regent en de voorspellingen voor vanavond helemaal slecht zijn en toen de opnames waren het stralend mooi weer was!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hahaha, ik twijfelde nog om dat onderste filmpje ook op kingjaap.nl te zetten, maar toch maar niet gedaan.
Kan ik beamen, niet zelf meegemaakt, maar veelvuldig van bekenden van Huub gehoord!quote:Tenzij hij in Amsterdam gaat wonen, daar zal hij zich wel koest houden, maar in Oldenzaal kennen ze hem al als een ruziezoeker in het uitgaansleven.
Volgens mij vallen ze allebei, of het opzet is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wat denk je van Amanda met haar grijpgrage handjes.quote:
Ik weet het niet meer. Ik weet ook alleen nog dat die vreselijk af gingquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ik weet ook alleen nog dat die vreselijk af ging
[ afbeelding ]
Wat een geweldige relaasie tochquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Sorry pap ik zal vanavond geen fles safari drinken"
"Wil je stoer doen?"
Brian begint te dreigen en Dellie word bang.
"Brian, laat maar"
Top relatie!
Jep, ik ook..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Hoe daaaaan, ik heb al betaald........?????
Ik had betaald tot vandaag...dat komt mooi uit..als Huub er nog in zit kan ik streams voor nog 1 week nemen..en anders niet ...dus..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op DGK site. Hoe daaaaan, ik heb al betaald........?????
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen! Tot die tijd hoeft er ook niet betaald te worden voor de streams.
ik wil nu onderhand wel eens weten wie eruit is, zonder speculaties. Maar ik ga Echt niet naar die trut van Maasland kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik had betaald tot vandaag...dat komt mooi uit..als Huub er nog in zit kan ik streams voor nog 1 week nemen..en anders niet ...dus..
Ik vind het vandaag een klote dag...het gekwek hier kan me ook al niet boeien..en die oude filmpjes op de streams eigenlijk ook niet...
Nog even volhoudenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik had betaald tot vandaag...dat komt mooi uit..als Huub er nog in zit kan ik streams voor nog 1 week nemen..en anders niet ...dus..
Ik vind het vandaag een klote dag...het gekwek hier kan me ook al niet boeien..en die oude filmpjes op de streams eigenlijk ook niet...
Tnx, ben zelf ook altijd laat met reageren omdat ik bijna alles leesquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:53 schreef petraa het volgende:
@ Margo, Mooie honden!!! beetje late reaktie.
Dus volgens jou mag je honderd punten verdelen zoals je zelf wilt metminimum 10 max 40.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:03 schreef feit het volgende:
H C J B A
H 40 40 10 10 100
C 40 10 20 20 90
J 30 20 30 30 110
B 20 10 30 40 100
A 10 30 20 40 100
En zo heeft Jaap Claire uitgespeeld!
whehehehe en ik moest al heel lang geleden weer nieuwe aanschaffen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op DGK site. Hoe daaaaan, ik heb al betaald........!!!!!!!!!!
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen! Tot die tijd hoeft er ook niet betaald te worden voor de streams.
Echt hè, zelfs al houdt hij zijn mond, Almere zit gewoon in zijn hele lichaamshouding verankerd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:07 schreef Disana het volgende:
Je kunt hem kappen en kleden zoals je wilt, maar zijn ware aard en afkomst kun je niet verhullen.
[ afbeelding ]
Bij 15 sec. zie je hem duidelijk tegen Lieke aanduwen, heel sneaky net als de 6-2 Huub ff onderuit halen zodat hij ging vallen, en hij doet nooit iets hoor, handjes in de lucht maar weerquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij vallen ze allebei, of het opzet is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wat denk je van Amanda met haar grijpgrage handjes.
wie is het huidige vriendje van nena dan? een voetballer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:14 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen weer begint!
deel zo af en toe een skybox met het huidige vriendje van Nena en hoop dat ze een keertje meekomt!
Ik durf niet te zeggen dat het Almere is (of Bonaire voor mijn part). Ik zie een klein en laf, maar wel agressief crimineeltje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:14 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Echt hè, zelfs al houdt hij zijn mond, Almere zit gewoon in zijn hele lichaamshouding verankerd.
Ik vind dit de engste cap ever van die rat. Daar krijg je toch de rillingen van.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:07 schreef Disana het volgende:
Je kunt hem kappen en kleden zoals je wilt, maar zijn ware aard en afkomst kun je niet verhullen.
tot staat er dus na 15 mei weer betalen, of lees ik verkeerd?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:13 schreef noekje het volgende:
[..]
whehehehe en ik moest al heel lang geleden weer nieuwe aanschaffen!
Kenneth Kubatzquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie is het huidige vriendje van nena dan? een voetballer?
Is geen touw aan vast te knopen als je de verdeelsleutel niet weet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:03 schreef feit het volgende:
H C J B A
H 40 40 10 10 100
C 40 10 20 20 90
J 30 20 30 30 110
B 20 10 30 40 100
A 10 30 20 40 100
En zo heeft Jaap Claire uitgespeeld!
Klopt niet..als je 100 mag verdelen waarom heeft Claire er dan 90 en Jaap 110..volgens mij is het gewoon gelul van iemand die zich verveelt..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag je honderd punten verdelen zoals je zelf wilt metminimum 10 max 40.
Ik ben benieuwd... er is al zo veel geroepen laatste tijd, punten verdelen volgens laatste popo etc.
Nou ja, als we eerlijk willen zijn (en dat willen we helemaal niet in zijn geval), dan sluit of opent hij hier gewoon net zijn ogen en geeft het licht van de monitor zo'n enge gloedquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dit de engste cap ever van die rat. Daar krijg je toch de rillingen van.....
[ afbeelding ]
Zal eens even luisteren wat die tak te zeggen heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
Straks een intervieuw met Bridget over DGK op Radio538.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dit de engste cap ever van die rat. Daar krijg je toch de rillingen van.....
[ afbeelding ]
heb je gelijk in vind dat zo kil / koud mens en zo arrogant ook .quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
ik wil nu onderhand wel eens weten wie eruit is, zonder speculaties. Maar ik ga Echt niet naar die trut van Maasland kijken.
nee, zoontje van een rijke zakenman!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie is het huidige vriendje van nena dan? een voetballer?
Nou gaat mij net zo, ik ga niet meewerken aan kijkcijfers, laat die john de Mol lekker de rambam krijgen, ik lees wel lekker hier ,hoef ik me ook niet aan die muts van een Maasland te ergeren, die hoort zichzelf zo graag praten , brrrrrr.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef MargrietV het volgende:
Gaat echt niet kijken vanavond want ik ga toch niet doen... wat nu van streamers geeist wordt. De streamers zijn met weinig respect behandeld.... maar wel geld incasseren en JDM zijn DGK bv... spekken. Zal wel weer een BV in onderdeel van Sterfhuisconstructie zijn. En Muts Maasland, omhooggevallen TRUT hoef ik ook niet te zien.
RTL 5 gewoon boycotten vandaag!
Speciaal voor Disana de lichtere versie.....komt U maar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
Nou ja, als we eerlijk willen zijn (en dat willen we helemaal niet in zijn geval), dan sluit of opent hij hier gewoon net zijn ogen en geeft het licht van de monitor zo'n enge gloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |