o pleaseee kom op geen Huub eruit ................doedieratmaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:51 schreef mootie het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor dat Huub weggaat vanavond, dan nog lekker een weekje de rest afzeiken.![]()
Huub redt het makkelijk buiten de kooi.
Brian en Amanda verwachten er veel te veel van.
Wat ik her en der lees gaan die stemmen van streamers of naar Claire of er komt een eventueel potje voor Huub en Claire om dat geld van het sms'sen gewoon naar hun over te maken, buiten JdM om dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Huub is vertrokken omdat hij een te grote concurrent is voor Brian.
Zijn stemmen gaan wel naar Jaap of Claire.
Dat doet me denken aan een volgens mij nog niet genoemd hoogtepunt uit de gouden kooi. Natasia die Wilgo ging bellen omdat hij cadeaus voor haar moest meenemen uit Suriname en Wilgo die haar vervolgens 5 minuten lang verbaal alle hoeken van de kamer liet zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga niet meer speculeren en wacht af wat er vanavond gaat gebeuren. Anders word je toch helemaal gek?![]()
Leuk die oude caps van HiDiHo.
[ afbeelding ]
En toch vond ik Wilgo een leuke gast. Goed dat ie die trol geditcht heeft en daar nog een leuk zakcentje aan schijnt te hebben overgehoudenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
Leuk die oude caps van HiDiHo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The good old days. Er zijn niet veel filmpjes van Wilgo en Natasja, heb wel deze gevonden. Het ging ook altijd over geld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:55 schreef humberto.tan het volgende:
Dat doet me denken aan een volgens mij nog niet genoemd hoogtepunt uit de gouden kooi. Natasia die Wilgo ging bellen omdat hij cadeaus voor haar moest meenemen uit Suriname en Wilgo die haar vervolgens 5 minuten lang verbaal alle hoeken van de kamer liet zien.
Heb je al het eten en drinken al naast je staan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Dementor het volgende:
Zo nu blijf ik hier tot na de halve finale
Ik eet nu zalmtaart ( een puntje of 2) en vanavond een salade met pangasiusfilet gegrilled in olijfolie met een vers schijfje citroen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je al het eten en drinken al naast je staan?
Jammer dat ze zo fucked up sluw isquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een mooie meid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps HiDiHo.
Koelbox naast je pc'tje en gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Dementor het volgende:
Zo nu blijf ik hier tot na de halve finale
ik weet het!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?
Geweldig!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik eet nu zalmtaart ( een puntje of 2) en vanavond een salade met pangasiusfilet gegrilled in olijfolie met een vers schijfje citroen.
Drank heb ik ook in huis en vloeit rijkelijk
helemaal mee eens... eigenlijk gewoon lekker afkicken van DGK zonder spanning (want het boeit me dan echt niet wie er wint)quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:51 schreef mootie het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor dat Huub weggaat vanavond, dan nog lekker een weekje de rest afzeiken.![]()
Huub redt het makkelijk buiten de kooi.
Brian en Amanda verwachten er veel te veel van.
jeetje ...ik zou vanavond alleen yogurt eten maar jij.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik eet nu zalmtaart ( een puntje of 2) en vanavond een salade met pangasiusfilet gegrilled in olijfolie met een vers schijfje citroen.
Drank heb ik ook in huis en vloeit rijkelijk
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen weer begint!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een mooie meid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps HiDiHo.
Yoghurt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:13 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jeetje ...ik zou vanavond alleen yogurt eten maar jij.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |