Ik ga echt niet kijken naar die gemanipuleerde zooi! Ik lees hier jullie commentaren wel veeeeeeeel leuker!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is staat waarschijnlijk ergens in je woonruimte een kastje of misschien zelf wel een soort rechhoek dun ding waar een knop op zit, druk die eens aan vanavond en pak dat langwerpige voorwerp met knopjes een beet en druk op channel up tot dat je DGK ziet.
Je kunt het, moooooooooooooi.
Hahaha, ik twijfelde nog om dat onderste filmpje ook op kingjaap.nl te zetten, maar toch maar niet gedaan.quote:
Leuk hè, ik postte dat vanmiddag ook al. Tijdens de uitzending een zonovergoten hok, terwijl het in het echie regent en hagelt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:33 schreef petraa het volgende:
wat ik wel lachen vind is dat het nu regent en de voorspellingen voor vanavond helemaal slecht zijn en toen de opnames waren het stralend mooi weer was!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hahaha, ik twijfelde nog om dat onderste filmpje ook op kingjaap.nl te zetten, maar toch maar niet gedaan.
Kan ik beamen, niet zelf meegemaakt, maar veelvuldig van bekenden van Huub gehoord!quote:Tenzij hij in Amsterdam gaat wonen, daar zal hij zich wel koest houden, maar in Oldenzaal kennen ze hem al als een ruziezoeker in het uitgaansleven.
Volgens mij vallen ze allebei, of het opzet is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wat denk je van Amanda met haar grijpgrage handjes.quote:
Ik weet het niet meer. Ik weet ook alleen nog dat die vreselijk af gingquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ik weet ook alleen nog dat die vreselijk af ging
[ afbeelding ]
Wat een geweldige relaasie tochquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Sorry pap ik zal vanavond geen fles safari drinken"
"Wil je stoer doen?"
Brian begint te dreigen en Dellie word bang.
"Brian, laat maar"
Top relatie!
Jep, ik ook..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Hoe daaaaan, ik heb al betaald........?????
Ik had betaald tot vandaag...dat komt mooi uit..als Huub er nog in zit kan ik streams voor nog 1 week nemen..en anders niet ...dus..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op DGK site. Hoe daaaaan, ik heb al betaald........?????
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen! Tot die tijd hoeft er ook niet betaald te worden voor de streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |