ik eis niet 100% officieel. Als je bush-kant verdegd dan moet je volledig er achter staan, bij enig twijfel van authentisiteit ben je automatisch een soort van LIHOPper.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:06 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Jouw antwoorden zijn veel te simpel.
Alles wat jou niet goed uitkomt verklaar je op de meest simpele manier. Maar ondertussen eis je van de andere kant wel 100% bewijs dat het officiele verhaal klopt.
Je bent een ontzettend hypocriet mannetje.
Flikker nou eens op met dat gezeik. Iemand die niet klakkeloos de complot verhalen overneemt heeft juist verstand. Dat ontbreekt bij jou en daardoor is er geen fatsoenlijke discussie met jou te voeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik eis niet 100% officieel. Als je bush-kant verdegd dan moet je volledig er achter staan, bij enig twijfel van authentisiteit ben je automatisch een soort van LIHOPper.
Wat ik NIET kan begrijpen is dat, WMD in Irak, als je dat dus ten zeerste betwijfelde was je een complotter. Nu paar jaar later is er steeds meer en meer in het nieuws gesijpelt dat er toch wel wat gelogen is ... tot dat er toe is gegeven alles van A tot Z is gelogen. Vervolgens is men deze conspiracy dus gaan geloven en is het geen conspiracy meer maar een geaccepteerde waarheid. Waarom is men nu dan wel van mening dat er ernstig is gelogen over de Irakinval maar vervolgens kan en mag je geen slecht ding denken over 911. Irakaanval - 100% gelogen : 911 100% waarheid.
I don't get it. Waarom is het collectieve gedachte over 911 dat er niets is gelogen. Dat rijmt toch niet.
Echt, waar zit het verstand van mensen.?!! Ik word zo verdrietig van de onwettendheid en naïviteit.
Je stelt het weer veel te zwart-wit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik eis niet 100% officieel. Als je bush-kant verdegd dan moet je volledig er achter staan, bij enig twijfel van authentisiteit ben je automatisch een soort van LIHOPper.
Wat ik NIET kan begrijpen is dat, WMD in Irak, als je dat dus ten zeerste betwijfelde was je een complotter. Nu paar jaar later is er steeds meer en meer in het nieuws gesijpelt dat er toch wel wat gelogen is ... tot dat er toe is gegeven alles van A tot Z is gelogen. Vervolgens is men deze conspiracy dus gaan geloven en is het geen conspiracy meer maar een geaccepteerde waarheid. Waarom is men nu dan wel van mening dat er ernstig is gelogen over de Irakinval maar vervolgens kan en mag je geen slecht ding denken over 911. Irakaanval - 100% gelogen : 911 100% waarheid.
I don't get it. Waarom is het collectieve gedachte over 911 dat er niets is gelogen. Dat rijmt toch niet.
Echt, waar zit het verstand van mensen.?!! Ik word zo verdrietig van de onwettendheid en naïviteit.
En misschien moet jij die metersdikke plaat beton eens voor je hoofd weghalen, zodat jouw verstand weer eens wat frisse lucht kan krijgen. Ik word zo verdrietig van jouw bekrompen gedachtengang en het totaal niet open willen staan voor de waarheden. Maar je krampachtig blijven vasthouden aan al je fantasieen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
Echt, waar zit het verstand van mensen.?!! Ik word zo verdrietig van de onwetendheid en naïviteit.
Er zitten in dit topic meer experts op elk vak gebied (luchtvaart, natuurkunde, etc.) dan alle verzonnen experts die je tot nu toe hebt genoemd. Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat jezelf bij het verkeerde eind zit? Met name omdat het enige bewijs wat je kunt leveren vage youtube filmpjes zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, waar zit het verstand van mensen.?!! Ik word zo verdrietig van de onwetendheid en naïviteit.
uhhh .. op school wordt geleerd om niet out-of-the-box te denken. School creëërt z'n massief blok, dat je maar niet zelf op onderzoek uitgaat hoe zaken echt in elkaar steken. Ik sta juist harstikke open. Ik ben net zo als jullie ook gewoon bekend met de collective waarheid. Alleen door eigen onderzoek, getriggerd hier een daar, dat het toch allemaal anders zit. Misschien is niet alles even waar wat er geschetst wordt. Maar dat er serieuze haken en ogen aan aangenomen waarheden zit staat zonder meer vast. Waarom zouden zaken zo smooth zijn, dat is gewoon niet reëelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En misschien moet jij die metersdikke plaat beton eens voor je hoofd weghalen, zodat jouw verstand weer eens wat frisse lucht kan krijgen. Ik word zo verdrietig van jouw bekrompen gedachtengang en het totaal niet open willen staan voor de waarheden. Maar je krampachtig blijven vasthouden aan al je fantasieen.
quote:Moet je wel een groot compliment geven trouwens. Zo'n grote fantast ben ik nog nooit eerder tegengekomen.
Het wordt ook steeds erger met jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhh .. op school wordt geleerd om niet out-of-the-box te denken. School creëërt z'n massief blok, dat je maar niet zelf op onderzoek uitgaat hoe zaken echt in elkaar steken. Ik sta juist harstikke open. Ik ben net zo als jullie ook gewoon bekend met de collective waarheid. Alleen door eigen onderzoek, getriggerd hier een daar, dat het toch allemaal anders zit. Misschien is niet alles even waar wat er geschetst wordt. Maar dat er serieuze haken en ogen aan aangenomen waarheden zit staat zonder meer vast. Waarom zouden zaken zo smooth zijn, dat is gewoon niet reëel
Technisch gezien heb ik dus geen blokkade maar hebben jullie dat, door met harde hand de orthodoxe, het aangeleerde, waarheid te willen verdedigen zonder enig gedegen kennis van de dissidente kant.
[..]
Daar zijn vervolgopleidingen voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhh .. op school wordt geleerd om niet out-of-the-box te denken.
Eigen onderzoek? Dat is iets anders dan internetsites napraten. Wat heb je nu echt gedaan aan eigen onderzoek?quote:School creëërt z'n massief blok, dat je maar niet zelf op onderzoek uitgaat hoe zaken echt in elkaar steken. Ik sta juist harstikke open. Ik ben net zo als jullie ook gewoon bekend met de collective waarheid. Alleen door eigen onderzoek, getriggerd hier een daar, dat het toch allemaal anders zit.
Dit is gewoon pertinent onwaar. Ik verdedig niet de orthodoxe waarheid, ik kijk naar de theorieën en hun bewijsvoering en bepaal dan wat ik geloof. En als dat overkomt met de orthodoxe waarheid (Wat meestal het geval is), komt dat niet omdat ik die blind geloof, maar omdat die logischer in elkaar steekt en betere bewijzen heeft.quote:Misschien is niet alles even waar wat er geschetst wordt. Maar dat er serieuze haken en ogen aan aangenomen waarheden zit staat zonder meer vast. Waarom zouden zaken zo smooth zijn, dat is gewoon niet reëel
Technisch gezien heb ik dus geen blokkade maar hebben jullie dat, door met harde hand de orthodoxe, het aangeleerde, waarheid te willen verdedigen zonder enig gedegen kennis van de dissidente kant.
Hier staat wat mij betreft alles helder uitgelegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft een voorstander van de Plane-theory een verklaring voor 't kleine gat in 't pentagon? Ik heb best wat docu's bekeken en overal kan je kritisch op zijn, maar 't beeld van de breedte van 't vliegtuig voor 't pentagon & het kleinere gat in 't gebouw, tsja daar kan ik toch echt niks tegenin brengen
.
Pentagon met getekend vliegtuig:
[ afbeelding ]
Professoren zijn in dienst van de industriën. Misschien is een studie sociale-antropologie nog gevrijwaard.quote:
Tja zelf naar groundzero is geen optie. geen van ons heeft de middelen. Napraten wat bush zegt of wat voor flauwekul geschreven wordt in de Volkskrant is even goed fout. In weze fouter naar mijn idee. Dat is gewoon naief.quote:[..]
Eigen onderzoek? Dat is iets anders dan internetsites napraten. Wat heb je nu echt gedaan aan eigen onderzoek?
[..]
Ben ik niet eens. Meestal betreft het vervalste bewijzen,opgeklopte bewijzen of in doofpot gestopte negatieve bewijzen. De aangevoerde bewijzen zitten zo overdreven gelikt in elkaar. Daar moet een adder on het gras zitten.quote:Dit is gewoon pertinent onwaar. Ik verdedig niet de orthodoxe waarheid, ik kijk naar de theorieën en hun bewijsvoering en bepaal dan wat ik geloof. En als dat overkomt met de orthodoxe waarheid (Wat meestal het geval is), komt dat niet omdat ik die blind geloof, maar omdat die logischer in elkaar steekt en betere bewijzen heeft.
Voor mezelf staat vast dat de huidige authoriteiten ons voorliegen. Ik had ook vroeger gewoon net als jullie fiducie in onze systemen. Het is te gemakkelijk om achter de geaccepteerde waarheid te schuilen.quote:Als er iemand een blokkade heeft, dan heb jij dat wel, want je hebt al herhaaldelijk laten zien dat je alleen maar degenen gelooft die zaken zeggen die in je straatje passen. Als ze iets anders beweren, dan zitten ze in het complot, zijn ze naïef, goedgelovig of simpelweg dom volgens jou.
De helft van de conspirancytheorieën hangen juist af van vage flimpjes waarop de details moeilijk te zien zijn, da's juist het tegenovergestelde van gelikt in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
Ben ik niet eens. Meestal betreft het vervalste bewijzen,opgeklopte bewijzen of in doofpot gestopte negatieve bewijzen. De aangevoerde bewijzen zitten zo overdreven gelikt in elkaar. Daar moet een adder on het gras zitten.
Heb je nou al eens wat op gezocht over beeldvormings systemen? Dit bijv: http://en.wikipedia.org/wiki/Point_spread_functionquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
...
Dit moet ik eigenlijk eens aan m'n Bsc begeleiders laten zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
Professoren zijn in dienst van de industriën. Misschien is een studie sociale-antropologie nog gevrijwaard.
Objectiviteit bestaat al lang niet meer op opleidingsinstituten.
Wacht even. Begrijp ik het nou goed dat je helemaal geen eigen onderzoek hebt gedaan? Terwijl je daar zo op hamerde?quote:Tja zelf naar groundzero is geen optie. geen van ons heeft de middelen. Napraten wat bush zegt of wat voor flauwekul geschreven wordt in de Volkskrant is even goed fout. In weze fouter naar mijn idee. Dat is gewoon naief.
Hoe bedoel je 'overdreven gelikt' ?quote:Ben ik niet eens. Meestal betreft het vervalste bewijzen,opgeklopte bewijzen of in doofpot gestopte negatieve bewijzen. De aangevoerde bewijzen zitten zo overdreven gelikt in elkaar. Daar moet een adder on het gras zitten.
Ja dat hebben de meeste wel door ja. Volledig vertrouwen hebben in de regering lijkt me ook niet handig, maar om nou volledig naar de andere kant door te slaan lijkt me ook niet gezond...quote:Voor mezelf staat vast dat de huidige authoriteiten ons voorliegen. Ik had ook vroeger gewoon net als jullie fiducie in onze systemen. Het is te gemakkelijk om achter de geaccepteerde waarheid te schuilen.
Ik heb geen blokkade, dat is jullie referentiekader die dat zo denkt.
Het gaat er natuurlijk om wie je napraat. Zodra het een enigszins officieel (aan de overheid gelieerd) kanaal is, en hetgeen verkondigd wordt is hetzelfde als wat Bush zegt dan is het fout. Iemand die Bush tegenspreekt is goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Wacht even. Begrijp ik het nou goed dat je helemaal geen eigen onderzoek hebt gedaan? Terwijl je daar zo op hamerde?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
Tja zelf naar groundzero is geen optie. geen van ons heeft de middelen. Napraten wat bush zegt of wat voor flauwekul geschreven wordt in de Volkskrant is even goed fout. In weze fouter naar mijn idee. Dat is gewoon naief.
[..]
eerder bevoegdheden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo, is geen optie? Ik ben er zelf 2x geweest. In mijn vakanties. Of bedoel jij middelen om onderzoek te doen? En zelfs al HAD je de middelen, dan had je de kennis nog niet
Ach ach. Wordt FBI, CIA en Pentagon nu beschuldigd van voorkennis.quote:The latest documents filed by the airlines, airport authorities, security companies and an aircraft manufacturer argue that if the FAA had known about an FBI investigation of Zacarias Moussaoui weeks before the Sept. 11 attacks, it could have amended security measures to guard against the type of terrorist attack Moussaoui was planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |