Denk ik ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
zal heel mooi worden bar
zenuwen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef MeNicole het volgende:Komt me zo ophalen om bij zijn moeder te gaan eten
Heb niet eens honger
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallen
gewoon ijsklont in drukken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door pinquit op 16-05-2008 10:03:08 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
42 euroquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef melonovy het volgende:
Wat kost dat tegenwoordig, een uurtje lessen?
Slayer was ook op Ozzfest, dus die heb ik al eens gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgende week ook naar een festival. Alleen komen er geen leuke bands vind ik.![]()
Vorig jaar wel, en toen hadden we geen oppas. Maar ik ga denk ik toch maar. Mischien valt het mee.
En Slayer komt volgende maand. Die staan nog op het lijstje van niet gezien. Even zien of dat nog te regelen is met vervoer en oppas enzo.
Naar het Noorden rijden, hier is het stralend weer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:44 schreef Vivi het volgende:
Bleeghhhh..wat een rotweer zeg. Ik vind het altijd zo moeilijk om iets leuks te verzinnen voor de kleine met dit weer, zon is makkelijk, dan weet ik van alles, maar dit?.
In mijn eentje weet ik het wel hoor, DVDtjes zat die ik nog moet kijken, lekker schilderen of lezen....maar ja..
Iemand nog een leuk idee? (en nee, ik ga niet samen schilderen) .
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef texelonia het volgende:
Ik was echt van plan om wat huishouden bij te werken vandaag. Maar ik heb lekker een paar uur liggen slapen op de bank![]()
Net wel nog even boodschappen voor het hele weekend gedaan. Moet morgen namelijk werken en wilde de auto dan mee, maar Micha begon al moeilijk te doen ivm boodschappen doen. Nu heeft ie geen excuus meer
kun je beter even weggaan en dan terugkomen, deed ik gister ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]Heeeel slim
Hij kan je ook brengen en halen natuurlijk
![]()
Ik ben niet sjaggo, wel geweest deze week. Misschien komt het nog, maandag de![]()
ONGI
Ynske> Dat overhoop halen moet ik ook zometeen gaan doen, ik ben mijn afvalpas kwijt kennelijk, en er staat al een dikke week een stinkende vuilniszak in mijn berging![]()
quote:
kan ik je inhuren?quote:Daarom vind ik het ook raar dat die pas weg is, die kan maar op twee plekken liggen![]()
Ik moet mijn moeder eens bellen, misschien zit ie toch in de binnenzak van m'n winterjas en die had ik thuisgelaten omdat m'n moeder 'm dan kon wassen en in de droger doen.
Dan had ik minder succes denk ik. Dan moet zowel hij als Noah om half 8 al aangekleed zijn en alles, zodat hij mij weg kan brengen. Nu kan ie lekker rustig aan doen met Noah. Normaal mag hij uitslapen op zaterdag namelijk, en dat kan ie nu ook al niet omdat ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]Heeeel slim
Hij kan je ook brengen en halen natuurlijk
![]()
Zo zaten Mikael en ik van de week een keer 's nachts ook vliegen te vangen. En nu zegt ie de hele dag: Vlieg bang. Mama dood gemaakt. Mosdoodquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Suzziieee het volgende:
Ach Gos Vick! Wat sneu!!![]()
![]()
Kom net thuis..wil ff de tuindeur open zetten is het hele raam en de openslaande deuren vergeven van de vliegen
![]()
Denk wel dat het er minimaal 50 waren
Alles open gezet en naar buiten gejaagd...en nu dus maar opzoek naar de oorzaak!!
![]()
Heb je het lijk al gevonden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Suzziieee het volgende:
![]()
Kom net thuis..wil ff de tuindeur open zetten is het hele raam en de openslaande deuren vergeven van de vliegen
![]()
Alles open gezet en naar buiten gejaagd...en nu dus maar opzoek naar de oorzaak!!
![]()
misschien vlees in de vuilcontainer gegooid?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Suzziieee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik de betweter uit wil hangen hoor, maar ik heb ooit gelezen dat je NOOIT tegen een kind moet zeggen dat iets/iemand die dood gaat, "slaapt". Ze kunnen dan heel angstig worden om te gaan slapen namelijk (klonk ook wel logisch, imo).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Vicky het volgende:
Snoopy, het lijkt mij ook een raar idee om dit huis te verlaten als we gaan verhuizen.
Ik ben niet chaga vandaag, beetje verdrietig... Vanmorgen lag ons parkietje dood in zijn kooitje. Amber was best wel van slag voor zover ze het allemaal begrijpt. Steeds maar vragen waar Japie is. Heb d'r uitgelegd dat Japie heel lang slaapt en niet meer wakker wordt. En ook dat we morgen nieuwe Japies gaan komen. Ze heeft het er al de hele dag over.
Vanavond kwamen we thuis en toen zag ze de lege kooi staan en vroeg waar is Japie nou, toen zei ze later zelf dat ie aan het slapen is en dat ie niet meer wakker wordt... En dat we morgen nieuwe Japies gaan kopen..
wat zij zegt idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat ik de betweter uit wil hangen hoor, maar ik heb ooit gelezen dat je NOOIT tegen een kind moet zeggen dat iets/iemand die dood gaat, "slaapt". Ze kunnen dan heel angstig worden om te gaan slapen namelijk (klonk ook wel logisch, imo).
NNNdus.
En natuurlijk gecondoleerd met Japie.
Haha, wat slim van Kimquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vivi, slaat nergens op misschien, maar ga het toch zeggen.
Kim wees mij erop dat het bij jouw plaatje sneeuwt. Maar isse nietzo mama, zei ze. Vind het wel grappig dat ze dat ziet.
Idd en neem van mij aan elke begrafenis die je bijwoont met kids kun je dat weer gaan uitleggen aan je kids, omdat er altijd wel een goedbedoelende oude bes staat te verkondigen dat opa slaaptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat ik de betweter uit wil hangen hoor, maar ik heb ooit gelezen dat je NOOIT tegen een kind moet zeggen dat iets/iemand die dood gaat, "slaapt". Ze kunnen dan heel angstig worden om te gaan slapen namelijk (klonk ook wel logisch, imo).
NNNdus.
En natuurlijk gecondoleerd met Japie.
Duhquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ga ook lekker naar pinkpopook 1 dagje.. uiteraard de vrijdag
Heb dr echt zin in!! En me weekend Linkin Park komt ook al dichterbij! Daar heb ik helemaal veel zin in..dat word echt waanzinnig
Leuk toch, ZZ-top is best lekkere muziek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:00 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt als harde muziek allemaal![]()
Misschien leuk voor mijn kinderen, die zaten gisteren op de achterbank keihard mee te doen met ZZ Top
ZZ Topquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:00 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt als harde muziek allemaal![]()
Misschien leuk voor mijn kinderen, die zaten gisteren op de achterbank keihard mee te doen met ZZ Top
Het komt hier met bakken uit de lucht. Mooi weer om vandaag naar Villa Arena te gaan en te kijken naar spullen voor ons nieuwe huis.
Mja, Cavalera Conspiracy is inderdaad wel hard en zou muzikaal gezien wel geapprecieerd worden, maar Connor is meer TOOL-fanquote:
quote:
quote:mijn enkel is een klein beetje minder dik vandaag. Ik kan zowaar weer dat botknobbeltje wat aan de buitenkant van de enkel zit voelen, als ik er overheen wrijf.![]()
33 !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte Suzziiee! Hoeveel lentes nu?
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb vanochtend mezelf even zitten verlustigen aan de nieuwe spinningleraar, DEM! Die armen, en dan dat zweet he, dat zo glinstert. Ik zeg: Mjam.
Oh Snoops, veel geluk in jullie nieuwe huis! Voorlopig bij oma
Edit: sorry, ik was even afgeleid..![]()
![]()
Ja sorry, maar ik vind hem zelf nog veel te leuk.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
Morgen ben ik vrij, maar ik breng de kinderen wel naar de oppas! Dit is echt voor het eerst in bijna 4 jaar tijd dat ik een hele dag voor mezelf heb. En ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nou moet gaan doen
![]()
(huishoudelijke dingen zijn er zat, maar laat ik daar nou geen zin in hebben)
BE, ik ben verliefd op Sasha![]()
![]()
Ik vond het wel een beetje flauw dat ik hem niet mee mocht nemen om Amber haar broertje te worden
hahaha ok en toen woog hij??quote:Op maandag 19 mei 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop, fijn dat het allemaal goed gegaan is!
p_iglet, ik had nog even in het groeiboekje gekeken, Sasha was 66cm op 6 mei, dus het klopt wel dat we nauwelijks verschil tussen die 2 zagen.
Pepijn is grote neef van een meisje, Sophie, en we gaan d'r vanavond in het z'huis al bewonderenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef p_iglet het volgende:
mijn schoonzus is hopelijk vanochtend bevallen en ik ben nieuwsgierig!!
we kregen rond 3en een smsje dat ze richting ziekenhuis ging en om half5 een smsje dat ze al 9cm ontsluiting had... maar sindsdien niets meer gehoord...
dus hoop voor haar dat ze die kleine al lang en breed in haar armen heeft.
Pepijn niet meer de jongste van de familie.
Woei, Ruben is nu 65 cmquote:Op maandag 19 mei 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop, fijn dat het allemaal goed gegaan is!
p_iglet, ik had nog even in het groeiboekje gekeken, Sasha was 66cm op 6 mei, dus het klopt wel dat we nauwelijks verschil tussen die 2 zagen.
7100quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hahaha ok en toen woog hij??
mijn kleine frummeltje
Of bij mijquote:Op zondag 18 mei 2008 22:57 schreef Memmel het volgende:
Dan komen jullie gezellig dozen inpakken bij mij?
Oja, jij ook nog....wat een ellende, ik ga ze eerst maar eens uit het zicht proberen te krijgen, anders zitten we zondag tussen de dozen Anna d'r kaarsje uit te blazen.quote:
Hoogslaper werkt ook prima hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:56 schreef Memmel het volgende:
Wat dat betreft was zo'n bed op blokken ideaal, je kon er van alles onder kwijt!
jewelquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:45 schreef Reinhilde het volgende:
Lalalala bijlezen, er is geen meet geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Nou, ik heb in elk geval die Mooiste Buik avatar maar weggehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Lishe het volgende:
Lieve Dikke U.
U bent niet de enige die het overkomt. Vriendin van mij werd 's gevraagd: "Hoelang moet je nog?" toen ze kleren kocht voor haar paar maanden oude dochter.
Sterkte. :p
Ja hiero!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:28 schreef Suzziieee het volgende:
Niemand hier die toevallig zin heb in een baan bij de Hema?![]()
Ja, dan heb je niet eens iets fijns om te knuffelenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
gehe prezwangerschapsbuiken zijn erger Syreen
Ik werk in de Haagse regioquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hiero!![]()
Betalen jullie een beetje een schappelijke kilometervergoeding?![]()
Volgens mij moet ik van de andere kant van Nederland komen namelijk![]()
Nee, ik vind zelf dat ik wel wat spanks verdien!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:58 schreef Webkim het volgende:
Wat ben jij in de rondte aan het meppen vanavond Rocka. Iets af te reageren soms?
In 't hoge noorden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:01 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ik werk in de Haagse regioGeen idee waar jij je bevind
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef Suzziieee het volgende:Inderdaad!!
Erg jammer hoor dat je niet in de buurt woont
quote:
had je morgen al wat te doen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee, ik vind zelf dat ik wel wat spanks verdien!
oeh Lois, wat een geluk dat je niet in een slip geraakt bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen, de taxi van Eva kwam al laat, snel de kinderen (Bram en Iris) in de auto geladen om snel naar school te racen. 2 straten verder hoorde ik een afgrijselijk geluid onder de auto vandaan komen, en voelde ik dat ik ergens over heen reed. Bibberend ging ik kijken, ik had een fietsbel doodgeredenDe fietsbel had zich, in een uiterste poging om te overleven, met zijn schroefdraad in mijn voorband gedrukt. Even een beetje gewiebeld aan de bel maar ik hoorde al lucht sissen. De kinderen helemaal door het dolle " bellen we nu de politie, de brandweer, een helicopter?" Snel kinderen uit de auto en verder gaan lopen.
Kinderen op school afgeleverd, die waren blij met een spannend verhaal voor in de kring strakjes, en weer terug naar de auto. Eerst maar eens de auto thuis krijgen, dus heeeeeeel voorzichtig naar huis gereden en daar de boel geinspecteerd. Goed lekke band, moet vervangen, dus wat doe je als moderne vrouw in 2008?
Je stroopt je mouwen op, en loopt naar je vader die het even voor je doet![]()
Ik weet nu wel hoe het moet gelukkig, voor de volgende keer
ik zit niet zo vaak achter m'n pc op m'n werk helaas. of misschien maar beter ook, mijzelf kennende...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef snoopy het volgende:
Bix, ik zal je alleen in kantoortijden aanspreken voortaan![]()
ja belachelijk hequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:37 schreef Syrena het volgende:
Zijn die belachelijke entreeprijzen voor dierentuinen normaal?!
Burgers' Zoo 17.50, Gaia Park 17 euro, Beekse Bergen 17.95![]()
Dan moet ik maar iets anders bedenken voor dit weekend, met m'n werkloze arme boyfriend
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef Syrena het volgende:
Ja Kasteelpark Born had ik ook al gezien, maar het punt is dat we de auto van schoonpaps mogen lenen en dan gratis kilometers kunnen makenIk heb zin om foto's te maken, vandaar dat ik op dierentuinen uitkwam.
We willen ook nog eens naar het Kröller Möller, maar dat is ook weer 14 euro (park+museum).
Ik surf nog eventjes door
quote:
ik zou het misschien wel kunnen maar ik ben lid van de ANWBquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Saffier het volgende:
Arme belMaar wel een leuk verhaal voor in de klas.
Ik kan trouwens zelf mijn band verwisselen mocht het nodig zijn, maar dat vertel ik natuurlijk niet aan iedereen![]()
![]()
Dat was het eerste dat ie voordeedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Saffier het volgende:
Vergeet je dan niet de stroom eraf te halen voor je daaraan begint? Of probeer eerst die fiets band maar vóór je aan die lichtschakelaar begint
Welcome Bax misschienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:01 schreef Lishe het volgende:
Welcome Bix Back!
Ziehier een mislukte poging van jouw grappen, brand los gij.
.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef sjak het volgende:
[..]
Welcome Bax misschien![]()
WB Bix. Ik zou beginnen bij de zoektocht naar een helpende hand (stickie). Misschien wat voor jou?
Zou ik zeker doen! Ik ben een bijna onuitputbare bron van kennis en ervaring.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
phluph, als het ooit hier zo ver komt dan wil ik een keertje met je babbelen over zaken waarbij je eerst niet zo nadenkt als je emigreert
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, die ballonnen blaas je toch niet met je onderkant op? Anders snap ik je-smiley niet
Zoja, youtube please!!!
Daar had ik ook al last van, maar dan bij het bekijken van de taartquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:02 schreef sjak het volgende:
Wat een mooi taartje (en ik maar kaartje lezen en zoeken in het kaartjes topic daar geen piglet dus weer terug, ohhhh Taartje.....)
Geen zorgen mensen, dit is Snoopy-taal voor: Phluph, ik hou van je.quote:
Dacht ik, je moppert toch wel eens dat er altijd voetbal op staat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Waarom denk je dat ik niet van voetbal hou?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:15 schreef Brighteyes het volgende:Lief!
Ik kreeg net een filmpje door van Kyra (nu 3,5) in bad zingend: Why's my life so boring!![]()
Mogen Sasha, Pepijn en Anna samen gaan peanutballen ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop ook echt zo dat Sasha door mama's softbal/honkbal gebeuren aangestoken wordt.![]()
Micha houdt wel van voebal. Thuiswedstrijden gaan ze bijna alijd heen. Verder hoeft ie niet alles op tv te zien, maar als er niks anders is dan kijkt ie het wel es.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
F. is gelukkig ook niet van de voetbal. Het lijkt mij toch wel heel naar als je man dan maar alles wil zien wat er over dat spelletje langs komt op tv.
Meisjes kunnen ook in een band gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat de onze in een band gaan.
En als het meisjes worden, dan heb ik echt geen idee![]()
Dansen ofzo? Ik deed zelf echt tamelijk weinig, nou ja, op school toneelspelen en bij de schoolkrant. En een blauwe maandag geturnd.
Dan worden het computernerds denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat de onze in een band gaan.
En als het meisjes worden, dan heb ik echt geen idee![]()
Dansen ofzo? Ik deed zelf echt tamelijk weinig, nou ja, op school toneelspelen en bij de schoolkrant. En een blauwe maandag geturnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |