7100quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hahaha ok en toen woog hij??
mijn kleine frummeltje
Of bij mijquote:Op zondag 18 mei 2008 22:57 schreef Memmel het volgende:
Dan komen jullie gezellig dozen inpakken bij mij?
Oja, jij ook nog....wat een ellende, ik ga ze eerst maar eens uit het zicht proberen te krijgen, anders zitten we zondag tussen de dozen Anna d'r kaarsje uit te blazen.quote:
Hoogslaper werkt ook prima hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:56 schreef Memmel het volgende:
Wat dat betreft was zo'n bed op blokken ideaal, je kon er van alles onder kwijt!
jewelquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:45 schreef Reinhilde het volgende:
Lalalala bijlezen, er is geen meet geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Nou, ik heb in elk geval die Mooiste Buik avatar maar weggehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Lishe het volgende:
Lieve Dikke U.
U bent niet de enige die het overkomt. Vriendin van mij werd 's gevraagd: "Hoelang moet je nog?" toen ze kleren kocht voor haar paar maanden oude dochter.
Sterkte. :p
Ja hiero!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:28 schreef Suzziieee het volgende:
Niemand hier die toevallig zin heb in een baan bij de Hema?![]()
Ja, dan heb je niet eens iets fijns om te knuffelenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
gehe prezwangerschapsbuiken zijn erger Syreen
Ik werk in de Haagse regioquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hiero!![]()
Betalen jullie een beetje een schappelijke kilometervergoeding?![]()
Volgens mij moet ik van de andere kant van Nederland komen namelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |