Zou ik zeker doen! Ik ben een bijna onuitputbare bron van kennis en ervaring.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
phluph, als het ooit hier zo ver komt dan wil ik een keertje met je babbelen over zaken waarbij je eerst niet zo nadenkt als je emigreert
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, die ballonnen blaas je toch niet met je onderkant op? Anders snap ik je-smiley niet
Zoja, youtube please!!!
Daar had ik ook al last van, maar dan bij het bekijken van de taartquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:02 schreef sjak het volgende:
Wat een mooi taartje (en ik maar kaartje lezen en zoeken in het kaartjes topic daar geen piglet dus weer terug, ohhhh Taartje.....)
Geen zorgen mensen, dit is Snoopy-taal voor: Phluph, ik hou van je.quote:
Dacht ik, je moppert toch wel eens dat er altijd voetbal op staat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:34 schreef snoopy het volgende:
Waarom denk je dat ik niet van voetbal hou?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:15 schreef Brighteyes het volgende:Lief!
Ik kreeg net een filmpje door van Kyra (nu 3,5) in bad zingend: Why's my life so boring!![]()
Mogen Sasha, Pepijn en Anna samen gaan peanutballen ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop ook echt zo dat Sasha door mama's softbal/honkbal gebeuren aangestoken wordt.![]()
Micha houdt wel van voebal. Thuiswedstrijden gaan ze bijna alijd heen. Verder hoeft ie niet alles op tv te zien, maar als er niks anders is dan kijkt ie het wel es.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
F. is gelukkig ook niet van de voetbal. Het lijkt mij toch wel heel naar als je man dan maar alles wil zien wat er over dat spelletje langs komt op tv.
Meisjes kunnen ook in een band gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat de onze in een band gaan.
En als het meisjes worden, dan heb ik echt geen idee![]()
Dansen ofzo? Ik deed zelf echt tamelijk weinig, nou ja, op school toneelspelen en bij de schoolkrant. En een blauwe maandag geturnd.
Dan worden het computernerds denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat de onze in een band gaan.
En als het meisjes worden, dan heb ik echt geen idee![]()
Dansen ofzo? Ik deed zelf echt tamelijk weinig, nou ja, op school toneelspelen en bij de schoolkrant. En een blauwe maandag geturnd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |