Denk ik ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
zal heel mooi worden bar
zenuwen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:17 schreef MeNicole het volgende:Komt me zo ophalen om bij zijn moeder te gaan eten
Heb niet eens honger
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallen
gewoon ijsklont in drukken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee want het is gelukkig niet de eerste keer dat ik er heen ga. Ik heb met dit warme weer gewoon nooit zin in eten. Wel in iets anders maar daar zal ik zijn ma maar niet mee lastig vallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door pinquit op 16-05-2008 10:03:08 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
42 euroquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef melonovy het volgende:
Wat kost dat tegenwoordig, een uurtje lessen?
Slayer was ook op Ozzfest, dus die heb ik al eens gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgende week ook naar een festival. Alleen komen er geen leuke bands vind ik.![]()
Vorig jaar wel, en toen hadden we geen oppas. Maar ik ga denk ik toch maar. Mischien valt het mee.
En Slayer komt volgende maand. Die staan nog op het lijstje van niet gezien. Even zien of dat nog te regelen is met vervoer en oppas enzo.
Naar het Noorden rijden, hier is het stralend weer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:44 schreef Vivi het volgende:
Bleeghhhh..wat een rotweer zeg. Ik vind het altijd zo moeilijk om iets leuks te verzinnen voor de kleine met dit weer, zon is makkelijk, dan weet ik van alles, maar dit?.
In mijn eentje weet ik het wel hoor, DVDtjes zat die ik nog moet kijken, lekker schilderen of lezen....maar ja..
Iemand nog een leuk idee? (en nee, ik ga niet samen schilderen) .
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef texelonia het volgende:
Ik was echt van plan om wat huishouden bij te werken vandaag. Maar ik heb lekker een paar uur liggen slapen op de bank![]()
Net wel nog even boodschappen voor het hele weekend gedaan. Moet morgen namelijk werken en wilde de auto dan mee, maar Micha begon al moeilijk te doen ivm boodschappen doen. Nu heeft ie geen excuus meer
kun je beter even weggaan en dan terugkomen, deed ik gister ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]Heeeel slim
Hij kan je ook brengen en halen natuurlijk
![]()
Ik ben niet sjaggo, wel geweest deze week. Misschien komt het nog, maandag de![]()
ONGI
Ynske> Dat overhoop halen moet ik ook zometeen gaan doen, ik ben mijn afvalpas kwijt kennelijk, en er staat al een dikke week een stinkende vuilniszak in mijn berging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |