Maar is dat een goed iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Sackboy het volgende:
Gametrailers heeft de trailer geanalyseerd. Valt me nu pas op dat alle elementen in de omgeving die je kan gebruiken om verder te komen automatisch rood worden.
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..quote:
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :pquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :p
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).quote:DetailsHet spel speelt zich af in een stad van de toekomst waar een corrupte en onderdrukkende regering de bevolking onder de duim houdt. Jij bent Faith, een vrijgevochten ziel, één van weinigen die op de slecht bewaakte daken van de mega-stad de vrijheid zoeken in een bovengronds guerrillanetwerk. Alles wordt in de gaten gehouden en berichten moeten dan ook lijfelijk en persoonlijk naar andere cellen gebracht worden. Dat is jouw taak. De daken zijn dan ook jouw strijdveld, waar je je ongelimiteerd met ongewone snelheid over heen moet bewegen. Natuurlijk kom je ook in contact met de politiemacht, die bijzonder krachtig zijn en alleen met slimme acrobatische bewegingen te verslaan zijn, maar beter nog, gewoon ontweken worden. Met de vrijheid die het spel je biedt, gebaseerd op de straatsport “Le Parkours” zul je altijd sneller zijn en met een minimum aan besturingsknoppen en een handige slow-motion vaardigheid heb je altijd een kans om te ontsnappen en je doel te bereiken.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb hierbij een beetje hetzelfde gevoel als AC. Enerzijds goed, want het ziet er echt cool uit en ik ben er ook gehyped voor. Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel en miskoop.
Wil je dat ik dit in de OP verwerk? Alle aanvullingen zijn trouwens welkom, dan pas ik het aan nu het nog kan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).
Dat is een juist formulering. Het was een tegenvaller.. Geen kutspel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Assassins Creed was toch echt een zware tegenvaller hoor.
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
hehe, dan is het inderdaad niks voor mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
neuj, hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?
De graphics waren fantasitsch, maar de gameplay vond ik echtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het spel deed op de repetitieve gameplay en weinig variërende burgers na veel goeds. Ze hoeven dit in het vervolg alleen maar weg te werken en het spel mag zich scharen in het rijte van de beste games allertijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |