abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 13:13:57 #201
1484 kastanova
Ah męn..
pi_58917776
Nog niemand die de verkiezing van Rutten genoemd heeft?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 26 mei 2008 @ 13:42:12 #202
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_58918405
27 juni loting voorrondes champions league!
  maandag 26 mei 2008 @ 14:44:03 #203
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58919776
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef kastanova het volgende:
Nog niemand die de verkiezing van Rutten genoemd heeft?
Dat is toch die trainer van Schalke
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 26 mei 2008 @ 15:21:07 #204
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58920477
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Zeker, maar wie moet er als opvolger komen?

Schöne, Vadocz, Meeuwis, Aissati, Van Dijk, Andersson, etc......
Theo Janssen?
Ik denk dat er eerder een vervanger voor El Ahmadi moet komen. Aissati zou de perfecte vervanger zijn
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 26 mei 2008 @ 22:04:51 #205
39793 Moody
el moody
pi_58928477
Engelaar naar Schalke is bijna zeker, rond de 8 miljoen euro.
Erg jammer, maar ik begrijp hem wel. Als hij ooit nog een keer bij een Europese topclub wil spelen moet hij nu de stap naar de Europese subtop maken. Hij heeft Twente 8 miljoen euro en 2 jaar goed voetbal gebracht, dus geen slecht woord over Engelaar uit mijn mond.

Volgens mij is Twente verplicht om 50% van transferopbrengsten direct te gebruiken om de lening van de gemeente Enschede af te lossen, toch?

Twente moet nu wel 2 of 3 balvaardige spelers/potentiele toppers aantrekken (Aisatti, Leonardo, Schöne,....oid) om e goede lijn door te zetten.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_58928745
Artikel AD:
quote:
Succes leidt tot leegloop
Door EDDY VAN DER LEY

ENSCHEDE - FC Twente betaalt een zware tol voor het succes.
Aanvoerder Orlando Engelaar volgt succestrainer Fred Rutten naar Schalke 04, middenvelder Karim El Ahmadi vertrekt naar Feyenoord en de Braziliaanse verdediger Douglas mag zich in de interesse verheugen van diverse topclubs, waaronder Ajax en Feyenoord.

Het is de eeuwige tragiek van een ambitieuze provincieclub: succes leidt onherroepelijk tot uitholling van de selectie. Bij FC Twente is het niet anders. De club uit Enschede ontfermde zich vorige week knap over een ticket voor de (voorronde van) de Champions League, maar komt in augustus met een afgeroomde selectie aan de start. De ploeg zal in de eerste drie Europese wedstrijden ook nog Blaise N'Kufo moeten missen. De spits kreeg dit seizoen in het UEFA Cup-duel met Getafe de rode kaart en moet een schorsing uitzitten.

Succestrainer Fred Rutten zet zijn loopbaan voort bij Schalke 04, waar hij volgend seizoen gezelschap krijgt van aanvoerder Orlando Engelaar. De rijzige middenvelder, die in naam van Oranje zaterdagavond een uitstekende indruk maakte in het oefenduel met Oekraīne, heeft een principe-akkoord bereikt met de Duitse topclub.

Schalke 04 moet nog wel tot een akkoord komen met FC Twente, maar daarbij worden geen problemen verwacht. De afkoopsom voor Engelaar ligt vast: ongeveer zeven miljoen euro. De andere creatieve middenvelder van de Tukkers, Karim El Ahmadi, vertrekt voor vijf miljoen euro naar Feyenoord.

In totaal toucheert FC Twente twaalf miljoen euro voor het kloppende middenveldhart. Vitesse-icoon Theo Janssen moet de lacune gedeeltelijk opvullen; hij is de eerste nieuwe aankoop voor het nieuwe seizoen. Voor hem betaalde FC Twente 'slechts' anderhalf miljoen euro aan de club uit Arnhem.

De Tukkers dreigen ook een belangrijke verdediger kwijt te raken. In navolging van Ajax wil ook Feyenoord zich versterken met Douglas Franco Teixeira. De 20-jarige centrumverdediger kwam pas in september 2007 van het Braziliaanse Joinville naar Enschede. Hij was ook bij Ajax aangeboden, maar de club uit Amsterdam haalde zijn neus op voor de Braziliaan.

Douglas, een nietsontziende mandekker, ontwikkelde zich onder de boetserende handen van Fred Rutten echter stormachtig en maakte onder meer in de play-offs tegen Ajax een ijzersterke indruk, door Klaas Jan Huntelaar twee keer uit de wedstrijd te spelen. De club uit Amsterdam wil hem nu alsnog inlijven, maar heeft concurrentie van onder meer Feyenoord. Douglas heeft in Enschede nog een contract tot 2010.

FC Twente hoopt op korte termijn een nieuwe trainer aan te stellen, die (mede) de transferpolitiek kan bepalen. Ron Jans was de eerste optie, maar hij blijft in Groningen. Nu is ook Adrie Koster afgevallen. FC Twente ziet in hem niet de nieuwe sterke man. Koster blijft bij zijn huidige club Ajax, als coach van het beloftenelftal. Ook de Engelse ex-bondscoach Steve McLaren lijkt niet serieus meer in beeld. De Twentse achterban hoopt op Morten Olsen, maar de ex-trainer van onder meer Ajax heeft nog een doorlopend contract als bondscoach van Denemarken.
pi_58944236
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef Moody het volgende:
Engelaar naar Schalke is bijna zeker, rond de 8 miljoen euro.
Erg jammer, maar ik begrijp hem wel. Als hij ooit nog een keer bij een Europese topclub wil spelen moet hij nu de stap naar de Europese subtop maken. Hij heeft Twente 8 miljoen euro en 2 jaar goed voetbal gebracht, dus geen slecht woord over Engelaar uit mijn mond.

Volgens mij is Twente verplicht om 50% van transferopbrengsten direct te gebruiken om de lening van de gemeente Enschede af te lossen, toch?

Twente moet nu wel 2 of 3 balvaardige spelers/potentiele toppers aantrekken (Aisatti, Leonardo, Schöne,....oid) om e goede lijn door te zetten.
Na het eerste miljoen geloof ik. Dus van die 8 miljoen hou je dus 1 miljoen, plus de helft van de rest van het bedrag, 3,5 miljoen, over. Bij El Ahmadi was de transfersom 8/8,5 miljoen of iets in die richting(5 miljoen was het bedrag na aflossingen volgens sommigen). Dan zou je nog rond de 8 a 9 miljoen overhouden dus na aflossingen(4,5 Engelaar, iets soortgelijks van El Ahmadi). Gaat dus al 1,5 miljoen af voor Janssen. Voor de rest van het geld moet je volgens mij makkelijk 2 a 3 versterkingen kunnen halen. Dus een vervanger van EA een buitenspeler en een verdediger voor het geval Zomer weggaat.
pi_58948513
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef Bluepanther het volgende:
Ik zit op werk en me collega (erg grote Twente fan) laat trots foto's van vanmiddag zien waar Munsterman en Van Halst samen met Mclaren+vrouw vrolijk zitten te doen. Het schijnt inmiddels al rond te zijn zegt ie... Ik neem zijn advies van harte.
Aldus iemand anders in een ander topic
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58948770
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Aldus iemand anders in een ander topic
Staat ook op fctwente.nl. McClaren schijnt door meerdere mensen gezien te zien.
En er zijn mensen die zeggen dat Twente morgen een persconferentie houd.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:32:20 #210
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58953231
Jaah, hij is gesignaleerd vanmiddag

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:33:11 #211
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_58953243
Heb de foto's gezien, kan bijna niet missen! staan op fctwente.net
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:33:57 #212
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58953256
Het wordt dus Mclaren, ik vind het prima !
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_58953420
Opvallende move. Interessant!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2008 @ 23:43:46 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_58953441
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_58953513
Ben benieuwd, ook hoe ze bij hem terecht zijn gekomen trouwens. Een grote naam betekent niet altijd succes.
pi_58953563
Opmerkelijk
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:50:30 #217
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58953597
Zeker interessant. Benieuwd wat hij voor FC Twente kan betekenen. Jammer dat door het vertrek van El Ahmadi, Engelaar (en mogelijk Douglas) en de schorsing van N' Kufo het CL-avontuur normaal gesproken beperkt zal blijven tot de voorronde. Maar misschien dat men in UEFA Cup wat kan bewerkstelligen. En hoe zal FC Twente in de competitie zich gaan houden? Kunnen ze weer top4 eindigen - en daarmee nu rechtstreeks plaatsing voor Europees voetbal afdwingen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:51:43 #218
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58953621
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd, ook hoe ze bij hem terecht zijn gekomen trouwens. Een grote naam betekent niet altijd succes.
Het voordeel is dat Mclaren (volgens hijzelf) de afgelopen tijd rond heeft gereist om contacten te maken.

Hij moet zichzelf ook bewijzen, hij heeft het behoorlijk verprutst in Engeland door niet te kwalificeren voor het EK en hoopt via hier weer succes te kunnen boeken in zijn thuisland. Dit kan betekenen dat als hij met Twente dit jaar top 5 eindigt/vcl doorkomt/opnieuw vcl haalt, hij na een jaar weer weg is.

Ik ben desondanks benieuwd en zie het wel zitten
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:00:57 #219
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58953801
Idd, die gast heeft natuurlijk een enorm netwerk.
Ex-bondscoach van Engeland, assistent bij Man. United.. das niet mis.
[b]Enschede![/b]
pi_58954060
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Solstice het volgende:

[..]

Gaat dus al 1,5 miljoen af voor Janssen.
Verschrikkelijk, net zoeen als Denneboom van wie je van te voren ook al weet dat hij niet veel gaat brengen.
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:26:00 #221
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58954235
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Het wordt dus Mclaren, ik vind het prima !
Het is McClaren

Niet McLaren

McClaren is wel een goede manager, ben beniewd hoe hij het in het "buitenland" gaat doen. Met Boro heeft hij geweldige resultaten behaald
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef 9christensen het volgende:
Idd, die gast heeft natuurlijk een enorm netwerk.
Ex-bondscoach van Engeland, assistent bij Man. United.. das niet mis.
Je vergeet Middlesbrough , 1 van de weinige clubs in Engeland met een geweldige jeugdopleiding en waar de jeugd ook nog een kans krijgt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:09:24 #222
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58957845
[b]Enschede![/b]
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:36:33 #223
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_58958428
Als McClaren trainer wordt gaat de val naar beneden beginnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:36:38 #224
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58962869
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Als McClaren trainer wordt gaat de val naar beneden beginnen.
Die man heeft veel ervaring op Club-gebied en grote prestaties gehaad, bondscoach is naar mijn idee heel iets anders...
Hij heeft prima gepresteerd bij engelse clubs. Dat hij Engeland niet naar het EK kreeg is heel wat anders naar mijn idee
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 13:43:02 #225
8781 crew  Frutsel
pi_58963057
McLaren lijkt het dus te worden. Nie verkeerd
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:49:53 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58963242
2 leuke interviews met Engelaar en Vennegoor op fctwente.nl
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:50:32 #227
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_58963260
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Die man heeft veel ervaring op Club-gebied en grote prestaties gehaad, bondscoach is naar mijn idee heel iets anders...
Hij heeft prima gepresteerd bij engelse clubs. Dat hij Engeland niet naar het EK kreeg is heel wat anders naar mijn idee
Mja, maar hij staat nou niet echt bekend om het feit dat zijn elftallen zulk verzorgd voetbal spelen.

Sterker nog, volgens mij staat ie erom bekend lange-halen-snel-thuis voetbal te prefereren, en dat lijkt mij zeker geen logisch vervolg op het spel wat jullie de laatste jaren hebben gespeeld.

Ook zal ie flinke salaris-eisen hebben lijkt me.

Maar goed, misschien presteert ie wel fantastisch hoor met Twente.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_58973186
Was vanmiddag bij het stadion om een uitkaart te laten maken.
Formuliertje invullen, en daarna meegenomen door een dame (Leuke dame trouwens ) om een foto te maken. Op de tafel in dat kamertje lagen notulen. o.a gericht aan Munsterman.

Zag de kleurcode staan van de stoeltjes:
RAL 2030.
En dat is dus deze kleur:

Wel weer een leuk weetje dacht ik zo.
pi_58974170
Jup, mooie kleur. Het is trouwens nog niet zeker dat McClaren het wordt dus. Munsterman zegt dat er meer kandidaten zijn.
pi_58980380
quote:
'Twente en McClaren bereiken akkoord'

FC Twente staat komend seizoen onder leiding van de voormalige Engelse bondscoach Steve McClaren, zo meldt De Telegraaf donderdag. De club uit Enschede had nog meer ijzers in het vuur, maar volgens de ochtendkrant gaf Morten Olsen de voorkeur aan zijn functie als bondscoach van Denemarken. McClaren werd dinsdag in het gezelschap van voorzitter Joop Munsterman gesignaleerd bij het stadion en met commercieel directeur Jan van Halst op het trainingscomplex in Hengelo. De 47-jarige Brit zat al op de tribune bij het laatste play-offduel tussen Ajax en FC Twente in de Amsterdam Arena.

"Het was oriënterend, meer niet, over een contractduur hebben we het nog niet gehad. Daarvoor is het nog te pril", liet Munsterman woensdag nog in een reactie weten. "Hij is kandidaat bij ons, maar het gaat te ver om hem de absolute topkandidaat te noemen. Wij hebben nog meer ijzers in het vuur.'

Volgens Munsterman vond het gesprek en een rondleiding plaats op verzoek van McClaren. "Hij belde maandag op, omdat hij alles bij de club graag wilde bekijken. Dus hebben we hem rondgeleid. Hoe het nu verder gaat? Hij laat alles even bezinken en dan zullen we binnenkort wel weer contact hebben."

Volgens De Telegraaf staat de komst van McClaren echter al vast. Zo eist hij dat de selectie na het vertrek van wellicht Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi (Feyenoord) niet verder wordt uitgehold. Bovendien wenst hij een groot gedeelte van het transfergeld van bovengenoemd duo te spenderen aan nieuwe aankopen.

Vele trainersnamen zijn de afgelopen periode gelinkt aan de club die komend seizoen uitkomt in de voorronde van de Champions League. Tot op heden is alleen bekend dat er gesprekken hebben plaatsgevonden met McClaren. Ook Adrie Koster (Ajax), Martin Jol (inmiddels Hamburger SV) en Jürgen Klopp (FSV Mainz 05) werden gelinkt.
pi_58981822
Dat doen ze toch goed, trainers als McClaren en Olsen vragen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58983778
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar hij moet het in Nederland nog eerst allemaal gaan bewijzen.

Vraag me af wat Twente hem laat verdienen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:41:53 #233
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58984320
Zo maar even wat reacties uit de voetbalwereld over McClaren :

Rafael Benitez: "Steve McClaren is een topcoach!"
Jaap Stam: "Steve McClaren is een topcoach, maar onhaalbaar voor FC Twente."
Boudewijn Zenden: "Steve McClaren is de beste coach onder wie ik ooit heb gewerkt."
[b]Enschede![/b]
pi_58984819
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:20 schreef Blawh het volgende:
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar hij moet het in Nederland nog eerst allemaal gaan bewijzen.

Vraag me af wat Twente hem laat verdienen.
Het mogen trainen en coachen van FC Twente, thuiswedstrijden in de sfeervolle Grolsch Veste spelen en de beste supporters van het land hebben. Hij zou FC Twente moeten betalen!

Vast veeeeeel...
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:54:06 #235
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58986072
Rutten verdiende na zijn laatste nieuwe contract in november ook genoeg.
pi_58986912
Jans was toch ook al een contract van 8 ton aangeboden?
pi_58986946
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:29 schreef Solstice het volgende:
Jans was toch ook al een contract van 8 ton aangeboden?
Ongelofelijk dat ie dat niet gedaan heeft inderdaad. Die gast kent blijkbaar nog echte loyaliteit.
pi_58987172
Vind het wel mooi dat zulk soort trainers nog bestaan eigenlijk. Maar McClaren zal waarschijnlijk een behoorlijk salaris krijgen, d'r is ook altijd wel een sponsor te vinden die als de nood aan de man komt wel wat bij wil passen. Wat dat betreft maak ik me geen zorgen.
pi_58989247
Ik begin benieuwd te worden naar het komende seizoen en vooral naar eventuele nieuwe spelers.

In het doel (Boschker) en in de verdediging (Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid) lijkt me de boel prima op orde, met spelers als Mikhailov, Zomer, Wellenberg en Heubach nog achter de hand. Mocht er nog een vertrekken, dan moet er worden gezorgd voor gelijkwaardige vervanging.

Uitgaande van het vertrek van Engelaar, komen we op het middenveld te kort. Ik hoop op of Aissati of Nicky Hoffs. Met Janssen en Hersi en eventueel Huysegems en Wilkshire is dan een redelijk tot goed middenveld te vormen. De ontwikkeling van Wout Brama is mijns inziens wat gestagneerd, en misschien is het goed om hem een jaar te verhuren. Verder is het afwachten in hoeverre Maaroufi, Rendla en/of Bjarni Viđarsson weten door te breken.

In de aanval zijn Nkufo en Elia de zekerheden. Over Denneboom twijfel ik, hij lijkt net wat tekort te komen voor het niveau dat Twente wil spelen. Ik mis hier een speler met het scorend vermogen van Kennedy. Patrick Gerritsen was ooit een groot talent, maar is door zijn blessures ver teruggeworpen en zou wat mij betreft een seizoen verhuurd mogen worden. Ik hoop dat Arnautovic een kans krijgt als stand-in voor Nkufo. En Huysegems is natuurlijk ook nog een optie voor de Champions League-wedstrijden waarin Nkufo geschorst is.

In een trainerstrio McClaren, Ten Hag, Schreuder heb ik redelijk veel vertrouwen, al is het afwachten hoe de eerste zich zal bewijzen (en of hij daadwerkelijk tekent).

Kortom: Als aankopen een goede attractieve middenvelder met potentie (Aissati, Hoffs) en een scorende rechterspits. En wellicht een breedte-aankoop als Lasse Schöne van De Graafschap.
pi_58989532
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat ie dat niet gedaan heeft inderdaad. Die gast kent blijkbaar nog echte loyaliteit.
Ron Jans heeft gewoon wat tegen Twente. In 1982 was hij als speler al eens vrijwel rond met Twente, maar tekende hij alsnog bij Groningen.
quote:
FC Twente zal bij de tuchtkommissie van de KNVB een klacht indienen over de handelwijze van Ron Jans. De linkervleugelaanvaller van PEC Zwolle had een mondeling akkoord bereikt met manager Ton van Dalen over een transfer naar de Twentse eredivisieclub. Kort voordat beide partijen de overeenkomst met de handtekening zouden bekrachtigen, belde Jans af met de mededeling dat hij rond was met FC Groningen.

bron
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:09:08 #241
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58990876
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef QBZZ het volgende:

Kortom: Als aankopen een goede attractieve middenvelder met potentie (Aissati, Hoffs) en een scorende rechterspits. En wellicht een breedte-aankoop als Lasse Schöne van De Graafschap.
Hofs lijkt me een zelfde type als Hersi.
Janssen zal denk ik de vervanger van Engelaar gaan worden.
Aissati lijkt me de ideale persoon om El Ahmadi te vervangen.
[b]Enschede![/b]
pi_58991558
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Ron Jans heeft gewoon wat tegen Twente. In 1982 was hij als speler al eens vrijwel rond met Twente, maar tekende hij alsnog bij Groningen.
[..]

Groningen is gewoon een mooiere club, dat hij voor die club kiest betekent niet dat hij iets tegen Twente heeft.
pi_58991767
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef QBZZ het volgende:
Ik begin benieuwd te worden naar het komende seizoen en vooral naar eventuele nieuwe spelers.

In het doel (Boschker) en in de verdediging (Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid) lijkt me de boel prima op orde, met spelers als Mikhailov, Zomer, Wellenberg en Heubach nog achter de hand. Mocht er nog een vertrekken, dan moet er worden gezorgd voor gelijkwaardige vervanging.

Uitgaande van het vertrek van Engelaar, komen we op het middenveld te kort. Ik hoop op of Aissati of Nicky Hoffs. Met Janssen en Hersi en eventueel Huysegems en Wilkshire is dan een redelijk tot goed middenveld te vormen. De ontwikkeling van Wout Brama is mijns inziens wat gestagneerd, en misschien is het goed om hem een jaar te verhuren. Verder is het afwachten in hoeverre Maaroufi, Rendla en/of Bjarni Viđarsson weten door te breken.

In de aanval zijn Nkufo en Elia de zekerheden. Over Denneboom twijfel ik, hij lijkt net wat tekort te komen voor het niveau dat Twente wil spelen. Ik mis hier een speler met het scorend vermogen van Kennedy. Patrick Gerritsen was ooit een groot talent, maar is door zijn blessures ver teruggeworpen en zou wat mij betreft een seizoen verhuurd mogen worden. Ik hoop dat Arnautovic een kans krijgt als stand-in voor Nkufo. En Huysegems is natuurlijk ook nog een optie voor de Champions League-wedstrijden waarin Nkufo geschorst is.

In een trainerstrio McClaren, Ten Hag, Schreuder heb ik redelijk veel vertrouwen, al is het afwachten hoe de eerste zich zal bewijzen (en of hij daadwerkelijk tekent).

Ik hoop eigenlijk meer op een iets defensiever ingestelde speler voor de positie van rechtshalf, maar verder ben ik het aardig met je eens. Ik hoop dat er wat talenten door gaan schuiven en speeltijd gaan maken, en dat er eventueel op sommige posities nog een echte versterking bijkomt. Zeker als je het europees lang volhoudt ga je veel spelers nodig hebben. Dus op het middenveld in ieder geval 1 speler erbij en voorin hopelijk 2.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:35:15 #244
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58992712
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Groningen is gewoon een mooiere club, dat hij voor die club kiest betekent niet dat hij iets tegen Twente heeft.
Heul niet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_58993135
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zeker als je het europees lang volhoudt ga je veel spelers nodig hebben.
En daarbij spelen we geloof ik het komend seizoen met twee teams in de KNVB-beker.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:05:05 #246
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58994611
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Elke Heracles supporter vind elke club mooi behalve Twente
pi_58994715
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:05 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Elke Heracles supporter vind elke club mooi behalve Twente
Ik vind Twente een mooie club hoor, heb ik hier wel vaak genoeg gezegd. Alleen die arrogantie die daar jarenlang in de bestuurskamers heeft geheerst vind ik om te kotsen. Verder geen slecht woord over FC Twente, hoe meer clubs uit het Oosten in de eredivisie hoe mooier.

Groningen vind ik alleen de mooiste subtopper met het mooiste stadion van alle subtoppers (uitvak buiten beschouwing gelaten).
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:15:07 #248
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58994816
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Groningen vind ik alleen de mooiste subtopper met het mooiste stadion van alle subtoppers (uitvak buiten beschouwing gelaten).
het stadion vindt ik wel meevallen. van Heerenveen is veel mooier.
[b]Enschede![/b]
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:02:40 #249
39793 Moody
el moody
pi_58998902
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind Twente een mooie club hoor, heb ik hier wel vaak genoeg gezegd. Alleen die arrogantie die daar jarenlang in de bestuurskamers heeft geheerst vind ik om te kotsen. Verder geen slecht woord over FC Twente, hoe meer clubs uit het Oosten in de eredivisie hoe mooier.

Arrogantie? Als je Twente arrogant vindt, vind je 80% van de eredivisieclubs arrogant lijkt me. Ik kijk een beetje door een rode bril, maar ik kan niet zeggen dat de club arrogant overkomt met deze sympathieke voorzitter en dito trainer. Vergelijk dat met een Ajax, AZ of Vitesse en relativeer dat
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_58998944
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:02 schreef Moody het volgende:

[..]

Arrogantie? Als je Twente arrogant vindt, vind je 80% van de eredivisieclubs arrogant lijkt me. Ik kijk een beetje door een rode bril, maar ik kan niet zeggen dat de club arrogant overkomt met deze sympathieke voorzitter en dito trainer. Vergelijk dat met een Ajax, AZ of Vitesse en relativeer dat
Heeft geheerst zei ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')