Mja, maar hij staat nou niet echt bekend om het feit dat zijn elftallen zulk verzorgd voetbal spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Die man heeft veel ervaring op Club-gebied en grote prestaties gehaad, bondscoach is naar mijn idee heel iets anders...
Hij heeft prima gepresteerd bij engelse clubs. Dat hij Engeland niet naar het EK kreeg is heel wat anders naar mijn idee
quote:'Twente en McClaren bereiken akkoord'
FC Twente staat komend seizoen onder leiding van de voormalige Engelse bondscoach Steve McClaren, zo meldt De Telegraaf donderdag. De club uit Enschede had nog meer ijzers in het vuur, maar volgens de ochtendkrant gaf Morten Olsen de voorkeur aan zijn functie als bondscoach van Denemarken. McClaren werd dinsdag in het gezelschap van voorzitter Joop Munsterman gesignaleerd bij het stadion en met commercieel directeur Jan van Halst op het trainingscomplex in Hengelo. De 47-jarige Brit zat al op de tribune bij het laatste play-offduel tussen Ajax en FC Twente in de Amsterdam Arena.
"Het was oriënterend, meer niet, over een contractduur hebben we het nog niet gehad. Daarvoor is het nog te pril", liet Munsterman woensdag nog in een reactie weten. "Hij is kandidaat bij ons, maar het gaat te ver om hem de absolute topkandidaat te noemen. Wij hebben nog meer ijzers in het vuur.'
Volgens Munsterman vond het gesprek en een rondleiding plaats op verzoek van McClaren. "Hij belde maandag op, omdat hij alles bij de club graag wilde bekijken. Dus hebben we hem rondgeleid. Hoe het nu verder gaat? Hij laat alles even bezinken en dan zullen we binnenkort wel weer contact hebben."
Volgens De Telegraaf staat de komst van McClaren echter al vast. Zo eist hij dat de selectie na het vertrek van wellicht Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi (Feyenoord) niet verder wordt uitgehold. Bovendien wenst hij een groot gedeelte van het transfergeld van bovengenoemd duo te spenderen aan nieuwe aankopen.
Vele trainersnamen zijn de afgelopen periode gelinkt aan de club die komend seizoen uitkomt in de voorronde van de Champions League. Tot op heden is alleen bekend dat er gesprekken hebben plaatsgevonden met McClaren. Ook Adrie Koster (Ajax), Martin Jol (inmiddels Hamburger SV) en Jürgen Klopp (FSV Mainz 05) werden gelinkt.
Het mogen trainen en coachen van FC Twente, thuiswedstrijden in de sfeervolle Grolsch Veste spelen en de beste supporters van het land hebben. Hij zou FC Twente moeten betalen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:20 schreef Blawh het volgende:
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar hij moet het in Nederland nog eerst allemaal gaan bewijzen.
Vraag me af wat Twente hem laat verdienen.
Ongelofelijk dat ie dat niet gedaan heeft inderdaad. Die gast kent blijkbaar nog echte loyaliteit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:29 schreef Solstice het volgende:
Jans was toch ook al een contract van 8 ton aangeboden?
Ron Jans heeft gewoon wat tegen Twente. In 1982 was hij als speler al eens vrijwel rond met Twente, maar tekende hij alsnog bij Groningen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ie dat niet gedaan heeft inderdaad. Die gast kent blijkbaar nog echte loyaliteit.
quote:FC Twente zal bij de tuchtkommissie van de KNVB een klacht indienen over de handelwijze van Ron Jans. De linkervleugelaanvaller van PEC Zwolle had een mondeling akkoord bereikt met manager Ton van Dalen over een transfer naar de Twentse eredivisieclub. Kort voordat beide partijen de overeenkomst met de handtekening zouden bekrachtigen, belde Jans af met de mededeling dat hij rond was met FC Groningen.
bron
Hofs lijkt me een zelfde type als Hersi.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef QBZZ het volgende:
Kortom: Als aankopen een goede attractieve middenvelder met potentie (Aissati, Hoffs) en een scorende rechterspits. En wellicht een breedte-aankoop als Lasse Schöne van De Graafschap.
Groningen is gewoon een mooiere club, dat hij voor die club kiest betekent niet dat hij iets tegen Twente heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Ron Jans heeft gewoon wat tegen Twente. In 1982 was hij als speler al eens vrijwel rond met Twente, maar tekende hij alsnog bij Groningen.![]()
[..]
Ik hoop eigenlijk meer op een iets defensiever ingestelde speler voor de positie van rechtshalf, maar verder ben ik het aardig met je eens. Ik hoop dat er wat talenten door gaan schuiven en speeltijd gaan maken, en dat er eventueel op sommige posities nog een echte versterking bijkomt. Zeker als je het europees lang volhoudt ga je veel spelers nodig hebben. Dus op het middenveld in ieder geval 1 speler erbij en voorin hopelijk 2.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef QBZZ het volgende:
Ik begin benieuwd te worden naar het komende seizoen en vooral naar eventuele nieuwe spelers.
In het doel (Boschker) en in de verdediging (Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid) lijkt me de boel prima op orde, met spelers als Mikhailov, Zomer, Wellenberg en Heubach nog achter de hand. Mocht er nog een vertrekken, dan moet er worden gezorgd voor gelijkwaardige vervanging.
Uitgaande van het vertrek van Engelaar, komen we op het middenveld te kort. Ik hoop op of Aissati of Nicky Hoffs. Met Janssen en Hersi en eventueel Huysegems en Wilkshire is dan een redelijk tot goed middenveld te vormen. De ontwikkeling van Wout Brama is mijns inziens wat gestagneerd, en misschien is het goed om hem een jaar te verhuren. Verder is het afwachten in hoeverre Maaroufi, Rendla en/of Bjarni Viðarsson weten door te breken.
In de aanval zijn Nkufo en Elia de zekerheden. Over Denneboom twijfel ik, hij lijkt net wat tekort te komen voor het niveau dat Twente wil spelen. Ik mis hier een speler met het scorend vermogen van Kennedy. Patrick Gerritsen was ooit een groot talent, maar is door zijn blessures ver teruggeworpen en zou wat mij betreft een seizoen verhuurd mogen worden. Ik hoop dat Arnautovic een kans krijgt als stand-in voor Nkufo. En Huysegems is natuurlijk ook nog een optie voor de Champions League-wedstrijden waarin Nkufo geschorst is.
In een trainerstrio McClaren, Ten Hag, Schreuder heb ik redelijk veel vertrouwen, al is het afwachten hoe de eerste zich zal bewijzen (en of hij daadwerkelijk tekent).
Kortom: Als aankopen een goede attractieve middenvelder met potentie (Aissati, Hoffs) en een scorende rechterspits. En wellicht een breedte-aankoop als Lasse Schöne van De Graafschap.
Heul niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Groningen is gewoon een mooiere club, dat hij voor die club kiest betekent niet dat hij iets tegen Twente heeft.
En daarbij spelen we geloof ik het komend seizoen met twee teams in de KNVB-beker.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zeker als je het europees lang volhoudt ga je veel spelers nodig hebben.
Elke Heracles supporter vind elke club mooi behalve Twentequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Groningen is gewoon een mooiere club, dat hij voor die club kiest betekent niet dat hij iets tegen Twente heeft.
Ik vind Twente een mooie club hoor, heb ik hier wel vaak genoeg gezegd. Alleen die arrogantie die daar jarenlang in de bestuurskamers heeft geheerst vind ik om te kotsen. Verder geen slecht woord over FC Twente, hoe meer clubs uit het Oosten in de eredivisie hoe mooier.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:05 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Elke Heracles supporter vind elke club mooi behalve Twente
het stadion vindt ik wel meevallen. van Heerenveen is veel mooier.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Groningen vind ik alleen de mooiste subtopper met het mooiste stadion van alle subtoppers (uitvakbuiten beschouwing gelaten).
Arrogantie? Als je Twente arrogant vindt, vind je 80% van de eredivisieclubs arrogant lijkt me. Ik kijk een beetje door een rode bril, maar ik kan niet zeggen dat de club arrogant overkomt met deze sympathieke voorzitter en dito trainer. Vergelijk dat met een Ajax, AZ of Vitesse en relativeer datquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind Twente een mooie club hoor, heb ik hier wel vaak genoeg gezegd. Alleen die arrogantie die daar jarenlang in de bestuurskamers heeft geheerst vind ik om te kotsen. Verder geen slecht woord over FC Twente, hoe meer clubs uit het Oosten in de eredivisie hoe mooier.
Heeft geheerst zei ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Arrogantie? Als je Twente arrogant vindt, vind je 80% van de eredivisieclubs arrogant lijkt me. Ik kijk een beetje door een rode bril, maar ik kan niet zeggen dat de club arrogant overkomt met deze sympathieke voorzitter en dito trainer. Vergelijk dat met een Ajax, AZ of Vitesse en relativeer dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |