abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58686321
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:03 schreef Picchia het volgende:
Beschavingen ontlenen hun superioriteit aan of Mutant daar wil wonen of niet. Als Mutant niet bij je in de buurt wil wonen, dan ben je onderontwikkeld. Prachtig uitgangspunt.
Bij gebrek aan beter, waarom niet?
pi_58686323
Als je Mutant een zwembad in zijn tuin kan aanbieden dan bereikt de beschaving van je land ongekende hoogtes.
pi_58686371
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:08 schreef Picchia het volgende:
Als je Mutant een zwembad in zijn tuin kan aanbieden dan bereikt de beschaving van je land ongekende hoogtes.
Zwembaden zijn echt een ramp. Enorm veel onderhoud, hoewel het trekt wel lekkere wijven aan
pi_58686385
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:03 schreef Picchia het volgende:
Beschavingen ontlenen hun superioriteit aan of Mutant daar wil wonen of niet. Als Mutant niet bij je in de buurt wil wonen, dan ben je onderontwikkeld. Prachtig uitgangspunt.
Een beschaving behelst niet 1 mens (in huidig taalgebruik), vaak behelst het niet eens 1 land. Ik moest het alleen ff in teletubbie-taal uitleggen. Maar zelfs dat begrijp je niet. Dat verklaart waarom Italianen en het land Italie ondanks de miljarden euro's die er in hun land gepompt is, alsnog weten te falen. Neem een voorbeeld aan de Spanjaarden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mutant01 op 15-05-2008 16:17:38 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_58686706
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een beschaving behelst niet 1 mens (in huidig taalgebruik), vaak behelst het niet eens 1 land. Ik moest het alleen ff in teletubbie-taal uitleggen. Maar zelfs dat begrijp je niet.
Teletubbietaal. Het was gewoon een foute omgekeerde redenatie. Jij wilt in een superieure beschaving leven, maar ze ontlenen niet hun superioriteit aan het feit dat jij daar wil leven.
quote:
Dat verklaart waarom Marokkanen en het land Marokko ondanks de miljarden euro's die er in hun land gepompt is, alsnog weten te falen. Neem een voorbeeld aan de Spanjaarden.
Je zegt hier inhoudelijk helemaal niets. Zoals gewoonlijk. Een Meki post met correcte spelling.
pi_58686849
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef Picchia het volgende:

[..]

Teletubbietaal. Het was gewoon een foute omgekeerde redenatie. Jij wilt in een superieure beschaving leven, maar ze ontlenen niet hun superioriteit aan het feit dat jij daar wil leven.
[..]

Je zegt hier inhoudelijk helemaal niets. Zoals gewoonlijk. Een Meki post met correcte spelling.
Nee, jij maakt een foute omgekeerde redenatie. Ze ontlenen hun superioriteit aan het niet willen wonen in die andere landen. En dus niet aan het feit dat ik wel zou willen wonen in die specifieke landen. Als ik bijvoorbeeld in Marokko zou wonen, betekent dat geenszins dat ik het als een superieure beschaving zie. Ander voorbeeld, ik zou dolgraag willen wonen in Zuid-Korea...en niet in Noord-Korea. Het gaat hier om het maken van een vergelijking tussen in casu twee landen. Ik acht Zuid-Korea superieur aan Noord-Korea.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58686866
Niveautje weer...
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:39:50 #133
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58686881
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een beschaving behelst niet 1 mens (in huidig taalgebruik), vaak behelst het niet eens 1 land. Ik moest het alleen ff in teletubbie-taal uitleggen. Maar zelfs dat begrijp je niet. Dat verklaart waarom Italianen en het land Italie ondanks de miljarden euro's die er in hun land gepompt is, alsnog weten te falen. Neem een voorbeeld aan de Spanjaarden.
Nee, de Portugezen. Die kunnen beter voetballen.
pi_58686923
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Nee, de Portugezen. Die kunnen beter voetballen.
De EU had zich wat dat betreft het beste kunnen beperken tot Spanje, Frankrijk, Duitsland en de Benelux.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58686931
De EU had zich beter kunnen beperken tot Nederland.
pi_58686943
Alhoewel, Frankrijk met die enorme subsidies op haar landbouw heeft ons ook weinig goeds gebracht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58687063
En ik maar denken dat Frankrijk en Italië degene waren die begonnen (als mede-oprichters) met de EG voor Kolen en Staal om oorlog te voorkomen. Als je een voorstander van de EU ben dan kun je niet zeggen dat ze niets goeds hebben meegebracht, aangezien ze essentieel waren voor het ontstaan van de EU. Niet alleen voor de oprichting, maar ook voor de doelstellingen.
pi_58687091
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:52 schreef Picchia het volgende:
En ik maar denken dat Frankrijk en Italië degene waren die begonnen met de EG voor Kolen en Staal om oorlog te voorkomen. Als je een voorstander van de EU ben dan kun je niet zeggen dat ze niets goeds hebben meegebracht, aangezien ze de EU hebben meegebracht.
Ik zeg nergens dat ze niets goeds hebben meegebracht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58687129
Sorry, ik las over je nuance heen. Ik hoop dat jij die nuance wel gezien had toen je het opschreef.
pi_58687148
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:55 schreef Picchia het volgende:
Sorry, ik las over je nuance heen. Ik hoop dat jij die nuance wel gezien had toen je het opschreef.
Uhm ja, anders had ik het niet zo opgeschreven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58687377
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:52 schreef Picchia het volgende:
En ik maar denken dat Frankrijk en Italië degene waren die begonnen (als mede-oprichters) met de EG voor Kolen en Staal om oorlog te voorkomen.
Frankrijk en Duitsland.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 17:16:09 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58687485
Hee Richard Schreeuw, is je rap al klaar?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 17:21:10 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58687560
Superieur volgens de DvD:

1 weergaloos
2 beter
3 hoger op de regel geplaatst

ad 1: mwoah
ad 2: wat is beter? Beter onderdrukken? Beter in handen afhakken?
ad 3: nvt

Muti, noem eens een superieure beschaving van destijds?
pi_58687901
Neh, ik zal mijn koamefroage voor me houden.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 17:49:12 #146
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58688014
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Autodidact het volgende:
Neh, ik zal mijn koamefroage voor me houden.
Niet zo bescheiden!

Okay, als je jezelf gaat vergelijken met ene lange frans, dan laat inderdaad maar zitten...
pi_58688373
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
Je herhaalt wat je zegt, maar er zit geen enkele beredenering achter. Nogmaals, veel Noord-Afrikaanse landen hebben geen olie, of gas. En toch zijn juist die gebieden het meest tolerant en hebben een redelijke economie. Je claim is dus niets meer dan gebakken lucht en geeft alsnog geen enkele antwoord op mijn vraag. Het midden-oosten heeft verschillende superieure beschavingen gekend, die ook zonder olie bestonden. Olie is iets van de laatste 100 jaar.
Die verschillende superieure beschavingen liggen nogal ver achter ons. Ik begrijp dat men in het MO daar graag naar refereert of aan vast klampt om de realiteit niet onder ogen te zien maar de laatste pak hem beet 500 jaar is het daar nogal opgedroogd.

Wat heeft het MO de wereld geschonken de afgelopen 500 jaar als je olie buiten beschouwing laat. Haat en religieus fundamentalisme. Puike prestatie .
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:27:17 #148
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58688743
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die verschillende superieure beschavingen liggen nogal ver achter ons. Ik begrijp dat men in het MO daar graag naar refereert of aan vast klampt om de realiteit niet onder ogen te zien maar de laatste pak hem beet 500 jaar is het daar nogal opgedroogd.

Wat heeft het MO de wereld geschonken de afgelopen 500 jaar als je olie buiten beschouwing laat. Haat en religieus fundamentalisme. Puike prestatie .
Die vijfhonderd jaar is goed gekozen. Ik heb het nog even nagekeken in 'Getal en Ruimte', maar ik kom op m'n tijdlijn na 1500 geen belangrijke Arabische wiskundigen meer tegen.
pi_58688863
Ze hebben ons wel bloedmooie vrouwen gegeven
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:39:05 #150
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58688970
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:33 schreef Fastmatti het volgende:
Ze hebben ons wel bloedmooie vrouwen gegeven
We gaan terug naar het jaarrrrr...
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Iraanse vrouwen natuurlijk, mits te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')