Bahai.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wat heeft het MO de wereld geschonken de afgelopen 500 jaar als je olie buiten beschouwing laat.
nou..ik vind jouw bijdrages aan fokdiscussies ook maar minderwaardig..net zoals deze opmerkingquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wat heeft het MO de wereld geschonken de afgelopen 500 jaar als je olie buiten beschouwing laat. Haat en religieus fundamentalisme. Puike prestatie.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden!![]()
Okay, als je jezelf gaat vergelijken met ene lange frans, dan laat inderdaad maar zitten...
van de Amsterdamse zender AT5quote:Donderdag 15 mei 2008
Prinses Máxima heeft donderdag een 'bakkie' koffie gedronken met inwoners van Oost. Ze nam een kijkje bij het project 'Bakkie in de buurt' op het Kastanjeplein.
De bewoners waren vereerd met zulk hoog bezoek en grepen hun kans om even een praatje met de prinses te maken.
Eerder op de dag deed Máxima een vestiging van Van Harte Resto in Noord aan. Beide initiatieven dragen bij aan het versterken van de samenhang in de buurt. Het werkbezoek aan Amsterdam was de laatste van de vier die de prinses de afgelopen tijd voor het Oranje Fonds heeft verricht.
Momenteel vier zigeunerkampen, overheid gaat harder aanpakken:quote:Buurt bestormt zigeunerkamp
ROME - In de buitenwijken van Napels zijn de afgelopen twee dagen drie kampementen van zigeuners in vlammen opgegaan.
Woedende bewoners overvielen de kampen, nadat een vrouw een jonge zigeunerin had betrapt die haar huis was binnengedrongen. Zij zou haar zes maanden oude baby hebben willen stelen.
Of het verhaal klopt is nog niet vastgesteld, maar het gevolg was wel, dat honderden met molotovcocktails gewapende buurtbewoners het kamp bestormden. De bewoners waren al gevlucht, maar om er zeker van te zijn dat ze niet terug zouden keren, werden hun wrakke kotten tot de grond toe afgebrand.
Het is tot nu toe het ernstigste van een reeks incidenten rond zigeuners in Italië. Het gaat daarbij vooral om Roemeense roma, die in groten getale het land zijn binnengetrokken sinds het openstellen van de grenzen begin vorig jaar.
Veel van hen houden zich bezig met bedelen en diefstallen. In Noord-Italië zijn al burgerwachten gevormd om de roma in de gaten te houden. De voorzitter van de provincie waarin Milaan ligt kondigt aan dat hij alle 23.000 in en rond de stad verblijvende zigeuners zal verjagen. Ook de kersverse, rechtse burgemeester van Rome, Gianni Alemanno, heeft gezegd dat hij de vele illegale kampementen in de hoofdstad snel zal opruimen.
bron: AD.nl
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef Bluesdude het volgende:
nou..ik vind jouw bijdrages aan fokdiscussies ook maar minderwaardig..net zoals deze opmerking
wat was jouw fantastiese bijdrages aan de wereld de laatste jaren ?
ook nogal haat enzo toch ?
Het gaat niet aan om miljoenen mensen op deze wijze te kleineren... en ja zelfs tot "probleem" te verklaren...
Okeee... als het om Joden ging dan doe je dat natuurlijk niet.. dat pleit weer voor je.... of juist niet?
Inderdaad, we hebben het dan ook over Mrx1982, nogal wiedes dat hij 500 jaar uitkiest. Anders lult ie namelijk uit zijn nek en is zijn stelling ineens van de kaart afgeveegd. Wat nog rest, is dat hij NOG steeds geen antwoord op mijn vraag heeft gegeven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:27 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Die vijfhonderd jaar is goed gekozen. Ik heb het nog even nagekeken in 'Getal en Ruimte', maar ik kom op m'n tijdlijn na 1500 geen belangrijke Arabische wiskundigen meer tegen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Maar nog even serieus. Ik ben uitgelachen.
Waar precies, Bluesdude, verklaar ik Arabieren tot "probleem"? Je schiet duidelijk te ver door in je waanbeelden. Natuurlijk is je reactie niet compleet zonder de joden erbij te halen. Wat die te maken hebben met dit onderwerp is me even een raadsel. Behalve dan dat de staat Israël in 60 jaar iets heeft bereikt wat de Arabische wereld in 500 jaar niet heeft weten te bereiken. Toch fijn dat je me even attendeerde op de joden. Is dat punt ook weer gemaakt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2005 23:16 schreef MrX1982 het volgende:
Arabieren zijn gewoon een probleem. Punt uit..
Het midden-oosten omvat wel iets meer dan het Arabisch schiereilan en volgens mij refereerden wij daar toch echt allemaal naar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Nautilus het volgende:
Wacht, Iran ligt niet op het Arabisch schiereiland.
Dubai heeft in 10 jaar bereikt wat Israel in nog geen 60 jaar heeft weten te bereiken. Wel leuk om lekker denigrerend tegen Arabieren te doen, maar ondertussen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Israel heeft overigens geen snars zelf bereikt, al het geld dat Israel in het begin had, was puur foreign money van immigranten. En later kwam daar nog een kwak geld per jaar op van de Amerikanen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Waar precies, Bluesdude, verklaar ik Arabieren tot "probleem"? Je schiet duidelijk te ver door in je waanbeelden. Natuurlijk is je reactie niet compleet zonder de joden erbij te halen. Wat die te maken hebben met dit onderwerp is me even een raadsel. Behalve dan dat de staat Israël in 60 jaar iets heeft bereikt wat de Arabische wereld in 500 jaar niet heeft weten te bereiken. Toch fijn dat je me even attendeerde op de joden. Is dat punt ook weer gemaakt.
Israel zit vol Palestijnenslachters. Generalisaties zijn zo 2000.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:12 schreef du_ke het volgende:
Dubai zit vol slavendrijvers.
Israël is niet alles maar Dubai ophemelen is zeker net zo matig. En land is zo goed als ze hun goedkoopste arbieders behandelen en dan scoren beiden zeer slecht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israel zit vol Palestijnenslachters. Generalisaties zijn zo 2000.
Vergeet niet dat bleudoetje een troll en kloon is....quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Jij ook niet, noem eens zo'n superieure beschaving van toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat nog rest, is dat hij NOG steeds geen antwoord op mijn vraag heeft gegeven.
Gisteren noemde je het nog een markt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israel zit vol Palestijnenslachters. Generalisaties zijn zo 2000.
En dus? Dat land is alsnog succesvol. En heeft meer bereikt dan Israel in 60 jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gisteren noemde je het nog een markt.
Dubai is een oord voor criminelen, waar slaven een hongerloontje krijgen om die criminelen te behagen.
Pot verwijt de ketel....quote:Op zaterdag 4 mei 2002 12:07 schreef Monidique het volgende:
Marokkanen zijn goed om Pim te pijpen. Verder een strontvolk.
De kalifaten waren destijds superieure beschavingen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij ook niet, noem eens zo'n superieure beschaving van toen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
Dubai heeft in 10 jaar bereikt wat Israel in nog geen 60 jaar heeft weten te bereiken. Wel leuk om lekker denigrerend tegen Arabieren te doen, maar ondertussen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Israel heeft overigens geen snars zelf bereikt, al het geld dat Israel in het begin had, was puur foreign money van immigranten. En later kwam daar nog een kwak geld per jaar op van de Amerikanen.
Maar goed, je bent dan ook een anti-semiet.
Het maakt dus niet uit hoe ze succesvol zijn geworden?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus? Dat land is alsnog succesvol. En heeft meer bereikt dan Israel in 60 jaar.
Nee, dat maakt in het geval van Israel kennelijk ook niet uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het maakt dus niet uit hoe ze succesvol zijn geworden?
Okay....
In de zin van weergaloos en beter? Noem eens wat weergaloos en beter?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kalifaten waren destijds superieure beschavingen.
Nou nee, niet ineens. Altijd al. Iemand die altijd zoveel mogelijk Arabieren de grond in probeerd te boren en er zelfs een sport van maakt, kan die titel snel krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
.
Ben ik nu ineens een anti-semiet? Hoe lachwekkend.
Je bent niet meer dan een mawâli.
MrX bedient zich namelijk niet van de vervelende gewoonte om een punt achter een smiley te zetten.quote:
We hebben het hier over Dubai....quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat maakt in het geval van Israel kennelijk ook niet uit.
In de zin van beter, qua tolerantie, techniek, handel en economie. Ow en onderwijs en sociaal systeem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In de zin van weergaloos en beter? Noem eens wat weergaloos en beter?
Met zijn out of the blue reacties. Goede naam dat wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bleudoetje een troll en kloon is....
En Israel. Waarom probeer je het nu weer te ontwijken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We hebben het hier over Dubai....
Busted.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef Nautilus het volgende:
[..]
MrX bedient zich namelijk niet van de vervelende gewoonte om een punt achter een smiley te zetten.
Jij ontwijkt Israel-vragen met Dubai-antwoorden...quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Muti, ik ga koffie drinken.
Jij ontwijkt Dubai-vragen met Israel-antwoorden....
Niet concreet genoeg. Geef maar voorbeelden van bovenstaande container-begrippen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de zin van beter, qua tolerantie, techniek, handel en economie. Ow en onderwijs en sociaal systeem.
Dat is niet de gangbare betekenis van het woord antisemiet maar ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nou nee, niet ineens. Altijd al. Iemand die altijd zoveel mogelijk Arabieren de grond in probeerd te boren en er zelfs een sport van maakt, kan die titel snel krijgen.
Godsdienstvrijheid en homorechten, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus? Dat land is alsnog succesvol. En heeft meer bereikt dan Israel in 60 jaar.
Het is heel erg gangbaar. Net als poep poep is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is niet de gangbare betekenis van het woord antisemiet maar ja.
Een ding moet je de Arabieren meegeven. Noord-Afrikanen hebben ze goed gearabiseerd.
Economische voorspoed en miljardeninvesteringen, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Godsdienstvrijheid en homorechten, bijvoorbeeld.
Containerbegrippen, tuurlijk. Lekker doen alsof je neus bloed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet concreet genoeg. Geef maar voorbeelden van bovenstaande container-begrippen.
Nee, lukraak maar wat termen roepen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Containerbegrippen, tuurlijk. Lekker doen alsof je neus bloed.
Als jij de gangbare betekenis van antisemitisme leert praten we wel verder.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heel erg gangbaar. Net als poep poep is.
De Noord-Afrikanen hebben ze juist zeer slecht weten te arabiseren, daarvoor moet je nog veel leren om dat te kunnen zien en uberhaupt weten wat de Arabische cultuur inhoud en waarin het verschilt met de inheemse Noord-Afrikaanse cultuur. Dingen die jij allemaal niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |