ik was niet 1 van die streamers met trucje!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... er kan natuurlijk overal drama van gemaakt worden, maar als je kijkt hoeveel streamers er trots zaten te vertellen dat ze gratis keken door een trucje te gebruiken, dan vind ik het een hoop drama om niets.
Okay, dan kun je 2½ dag niet kijken, dat is nog geen 10% van een hele maand...
Dat is dus voor 2 kwartjes "schade". Dan stuur je lekker één SMSje minder, heb je al 10 cent winst.
Dat zou niet logisch zijn want de finale is wel live... de halve finale is niet live, en is ook niet aangekondigd als zijnde live... Ze zouden zich dus qua kijkcijfers flink in de vingers snijden als de uitslag van de halve finale al 2 dagen vantevoren bekend is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:34 schreef livewatcher het volgende:
[..]
ja idd stort dan ook ff lekker het geld terug! de ontknoping daar kijk je eigenlijk al 2 jaar voor naar de gouden kooi en dan zetten ze snel de streams uit dan mag je weer kijken en dan worden ze zekekr weer uitgezet voor de finale opnames het is toch focking niet normaal
maar dan weten we nog niet wie er niet mee mag drinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:44 schreef avonne het volgende:
Is er geen Fokker die bekend is met de verkoop van champagne? Ergens in Nederland moet de consumptie toch explosief stijgen de komende 48 uur
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Ik heb me uit balorigheid aangemeld op Nowlive... om de petitie te tekenen...
Gaat het goed met mij?
Kijkcijfers worden bepaald door kastjes bezitters. Er is nogal veel kritiek op het systeem, en ik denk dat het aantal streamers daarbij niet veel verschil zal maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou niet logisch zijn want de finale is wel live... de halve finale is niet live, en is ook niet aangekondigd als zijnde live... Ze zouden zich dus qua kijkcijfers flink in de vingers snijden als de uitslag van de halve finale al 2 dagen vantevoren bekend is.
De streamers zijn nu "verplicht" om donderdag te kijken, want voor het einde van de halve finale uitzending zijn de streams niet terug.... qua televisie maken een briljant concept dus.
Beetje het drugsdealer idee... eerst gratis proeven, dan moeten betalen, en dan zelfs het betaalde even op hold zetten zodat ze allemaal echt kijken daar waar je de kijkcijfers nodig hebt: Donderdag op TV.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Ik heb me uit balorigheid aangemeld op Nowlive... om de petitie te tekenen...
Gaat het goed met mij?
Amanda zal zich nog wel klem zuipen, deze dagen. Weten we tenminste waar ze zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:49 schreef blomst het volgende:
[..]
maar dan weten we nog niet wie er niet mee mag drinken.
nou ze zoeken het maar uit ik lees het donderdag hier wel op dit forum en anders op de site heb geen zin een programma te kijken waar om de 10 minuten reclame is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou niet logisch zijn want de finale is wel live... de halve finale is niet live, en is ook niet aangekondigd als zijnde live... Ze zouden zich dus qua kijkcijfers flink in de vingers snijden als de uitslag van de halve finale al 2 dagen vantevoren bekend is.
De streamers zijn nu "verplicht" om donderdag te kijken, want voor het einde van de halve finale uitzending zijn de streams niet terug.... qua televisie maken een briljant concept dus.
Beetje het drugsdealer idee... eerst gratis proeven, dan moeten betalen, en dan zelfs het betaalde even op hold zetten zodat ze allemaal echt kijken daar waar je de kijkcijfers nodig hebt: Donderdag op TV.
Maar ik mis nu al het plaatje dat mijn rechterooghoek 1,5 jaar heeft gevuld...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk het nog even aan, en ben blij dat het programma over ruim een week afgelopen is, als het nog langer zou duren dan zou ik me wel zorgen om je gaan maken....
Zou kunnen, maar eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken, we zitten naar een gescripte soap te kijken, en sommige dingen krijg je als kijker dan pas te zien bij de uitzending.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijkcijfers worden bepaald door kastjes bezitters. Er is nogal veel kritiek op het systeem, en ik denk dat het aantal streamers daarbij niet veel verschil zal maken.
Ik zie het toch als puur een manier om alles in de uitzending in de hand te houden. Dus, ja, de dagen voor de finale kunnen we ook rekenen op erg veel zwart, als je het mij vraagt. Ook de finale zal bol staan van scripts en weinig "echt" zijn. Dat betekent oefenen, oefenen, en oefenen voor de bewoners. Ik verwacht ook dat de (enkele) bewoners ten tijde van de finale wel weten met welk bedrag ze zullen weglopen.
Dat vroeg ik me ook af. Misschien is het technisch niet mogelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat is nou weer jammer he...
ik heb dus echt geen zin om me daar aan te melden,
alhoewel ik de petitie dan weer wel een goed idee vind.
waarom zetten ze hem niet openbaar?
Hihi, die heb ik al heeeeeel lang op mijn hyve staan ( ja ik heb hyvesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Die clip van Huub, met Jaap dansend erachter
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:44 schreef Dementor het volgende:
Brian: Amanda kwam binnen wandelen met het hele boobies en billen pakket.
Hoezo respectloos?
Snik, maar we hadden het toch leuk samen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hihi, die heb ik al heeeeeel lang op mijn hyve staan ( ja ik heb hyves). Jaap en Huub die dansen
Omdat je in de vorige COS nog zo smekend aan mijn been hing, ben ik er toch nog even bij.
Eerlijk gezegd heb ik de streams vandaag voor het eerst in 3 dagen weer even aan gehad... ze draaien bij mij niet op de achtergrond mee... ik ben meer van het lezen, dus de COS is meer mijn leidraad dan de streams.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik mis nu al het plaatje dat mijn rechterooghoek 1,5 jaar heeft gevuld...
Trouwens, ik weet zeker dat jij ook nog gerust een jaartje of wat zou blijven kijken
Klopt, tijd geleden dat ik de site van Hidiho heb opgestartquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:54 schreef avonne het volgende:
he, de streams zijn gratis momenteel.
Ik krijg geen betaalscherm
Vond jij Lieke leuk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Huub voor het eerst met Lieke samen
Wel mooi dat Lieke terug kwam als miljonair![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef Smash-it het volgende:
Ik kijk momenteel de reguliere. Met de lieve sensei (niet sensai. ik leer zoveel hier).
Aha, dat wist ik dus helemaal niet van je.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en nog steeds.
[ afbeelding ]
Lieke is voor mij nog steeds de schoonmaakster, dus dat kwam goed uit
Bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
hallo is er al bekend wie er in die wegscheurende auto zat?
Lieke vind ik leuk, dellie en Nadia niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik dus helemaal niet van je.
Iew, Nadia. De meest beroerde streamweken waren met kleffe Nadia en Dennis.
Ja maar kijk, COS-sen is meer dan gewoon het volgen van een live-soap, als je zo lang met een hele hoop mensen van gedachten wisselt en ruzie/lol/ongein/incidenteel SC maakt dan denk ik dat het niet raar is dat je dat toch ergens gaat missen, zoals nu, er zijn helemaal geen streams en er wordt nog meer gepost dan wanneer er alleen maar bagger te zien is op de streams, er komt heus wel weer een nieuwe RLS en dan kunnen we daar gewoon weer over verder beppen, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik de streams vandaag voor het eerst in 3 dagen weer even aan gehad... ze draaien bij mij niet op de achtergrond mee... ik ben meer van het lezen, dus de COS is meer mijn leidraad dan de streams.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet zal missen... het voelt als een "verkering" die in oktober 2006 heel leuk begon en eigenlijk binnen 3 maanden al niet leuk meer was, maar toen was je er al aan gewend dat hij erbij hoorde, nog later was hij niet eens leuk meer maar op een of andere manier kon je het toch niet uitmaken.
Op dit moment zit ik op het punt dat ik eigenlijk zit te wachten tot hij eigen woonruimte heeft
Ja, ik zou dus nog rustig blijven kijken, en vooral blijven COSsen, maar het is meer gewoonte dan liefde.
Zoals ik al eerder zei: het is een verslaving die erger is dan roken
En Sylvia? Die vond ik eerst wel aardig. Tot ze teveel ging zweven (gevoel, tarotkaarten), en erg popi jopie ging doen (zuipen, feesten, Barcelona).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lieke vind ik leuk, dellie en Nadia niet.
Dan weet je dat ook weer.
Nee niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En Sylvia? Die vond ik eerst wel aardig. Tot ze teveel ging zweven (gevoel, tarotkaarten), en erg popi jopie ging doen (zuipen, feesten, Barcelona).
gek he? geen enkele zwakzinnige gaat toch nog betalen als je toch voorgekauwde shit krijgt ipv live streamsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:54 schreef avonne het volgende:
he, de streams zijn gratis momenteel.
Ik krijg geen betaalscherm
Zou Amanda mogen kijken??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
Thea Moear nu op DWDD voor allen die nog steeds denken dat ze de moeder van Amanda is
Want?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
Thea Moear nu op DWDD voor allen die nog steeds denken dat ze de moeder van Amnada is
Net had ik prima beelden, nu is het weer bagger.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
ik krijg alleen maar blokjesstreams zonder geluid
Klopt, het is een beetje allemaal hetzelfde stamcafé hebben; met de een ben je het eens, en met de ander niet, maar je weet allemaal over wie je het hebt als het over Henk van achter de bar gaat....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar kijk, COS-sen is meer dan gewoon het volgen van een live-soap, als je zo lang met een hele hoop mensen van gedachten wisselt en ruzie/lol/ongein/incidenteel SC maakt dan denk ik dat het niet raar is dat je dat toch ergens gaat missen, zoals nu, er zijn helemaal geen streams en er wordt nog meer gepost dan wanneer er alleen maar bagger te zien is op de streams, er komt heus wel weer een nieuwe RLS en dan kunnen we daar gewoon weer over verder beppen, toch?
Klopt, normale liggen eruitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
ik krijg alleen maar blokjesstreams zonder geluid
Ja, je moet af en toe de pagina refreshen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net had ik prima beelden, nu is het weer bagger.
dit was je diepe inbreng in het geheel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:![]()
WHOOOOEEEEEAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAA WHOEEEHAAAAAA
![]()
Lachkick?? Een doordeweekse dinsdag joint??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:![]()
WHOOOOEEEEEAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAA WHOEEEHAAAAAA
![]()
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lachkick?? Een doordeweekse dinsdag joint??
Edit: Oh wacht, je bent aan het huilen?![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:34 schreef MargrietV het volgende:
Waar gaat dit over.. dat je streams op wil starten en dat je dan een berichtje krijg dat je niet moet vergeten om op brian te stemmen!!!
welke streams volg jij?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:34 schreef MargrietV het volgende:
Waar gaat dit over.. dat je streams op wil starten en dat je dan een berichtje krijg dat je niet moet vergeten om op brian te stemmen!!!
rustig maarover tien dagen moet je weer gillen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.
Dus ik moest effe gillen............................................
Laat je maar gaan hoor, we zijn toch o.t.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.
Nou lekker is dat.Word het eindelijk spannend ,mogen we niks meer zien.Hoop echt dat iemand erachter komt wie er moet vertrekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat denken jullie dat de halve finale niet rechtstreeks te zien kan ik me wel voorstellen vanwege het feit dat als brian weg moet die del en brian compleet flippen
Mijn gebeden zijn gehoord!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
dan zijn die partijdigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:43 schreef MargrietV het volgende:
Streams van Vol
duh...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Allemaal stemmen op 10!
Wie zien we donderdagavond niet meer terug?
Huub of Claire66% Jaap16% Brian of Amanda18%
Angelique, wie?quote:Wie mis je het meest?
Angelique 89%
Nicolaas 11%
Ja waar moet ik nou mijn schizofrene schrijfsels kwijt........................quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn gebeden zijn gehoord!
![]()
![]()
![]()
eigenlijk is het k*t met peren
Mooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:01 schreef Leandra het volgende:
...
het voelt als een "verkering" die in oktober 2006 heel leuk begon en eigenlijk binnen 3 maanden al niet leuk meer was, maar toen was je er al aan gewend dat hij erbij hoorde, nog later was hij niet eens leuk meer maar op een of andere manier kon je het toch niet uitmaken.
Op dit moment zit ik op het punt dat ik eigenlijk zit te wachten tot hij eigen woonruimte heeft
Ja, ik zou dus nog rustig blijven kijken, en vooral blijven COSsen, maar het is meer gewoonte dan liefde.
Zoals ik al eerder zei: het is een verslaving die erger is dan roken
Dat laatste weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef neehe het volgende:
Ik denk dat Claire weg moet, wij weten niet hoe ze het gaan doen met die puntendeling.
Ze zullen het wel zo draaien dat Claire de klos is.
De Febo maakt uit wie er weggaat, en echt niet de bewoners.
Die heeft het druk, ze zat immers net bij DWDDquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of er al mensen op de uitkijk staan en familieleden in de gaten houden.Denk ook niet dat de familieleden bij de kooi komen,maar zijn ze weg dan is de kans groot dat zijn of haar kind eruit is.Alleen de moeder van Amanda valt moeilijk te checken.
Ikweetniets kan het van Huub weten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of er al mensen op de uitkijk staan en familieleden in de gaten houden.Denk ook niet dat de familieleden bij de kooi komen,maar zijn ze weg dan is de kans groot dat zijn of haar kind eruit is.Alleen de moeder van Amanda valt moeilijk te checken.
Topquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Onze hawn heeft via de telefoon verbinding met leden van nowlive die aan het hek van de kooi staan en zal hier haar nieuwtjes neer zetten.
bron NL
Ik ben al zo gek dat ik zit te kijken of de zus van Huub of Hedda online zijn.Die waren er net nog.De broer van Claire kan ik niet zo gauw vinden.Ja je moet toch wat doen,maar ben zo nieuwsgierig.Ook al weet ik haast zeker dat Claire weg moet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Onze hawn heeft via de telefoon verbinding met leden van nowlive die aan het hek van de kooi staan en zal hier haar nieuwtjes neer zetten.
bron NL
Jawel, is nutteloos, maar ik wou gewoon even mijn COS energie kwijt. Maar ik heb me dus voor niets op Nowlive geregistreerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:49 schreef avonne het volgende:
Disana, hier de petitie die je zocht http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
ik teken niet, nutteloos. Een andere tekst (in de trant van "tja, we wisten al dat jullie klantonvriendelijk waren, maar zó erg....") misschien wel
De villa staat er nog! Ik herhaal: de villa staat er nog!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
bron NL
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa er zijn reporters bij de kooi nu van NL
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het is een beetje allemaal hetzelfde stamcafé hebben; met de een ben je het eens, en met de ander niet, maar je weet allemaal over wie je het hebt als het over Henk van achter de bar gaat....![]()
Ik weet niet of ik de COS het café of DGK Henk het meest ga missen
Diene Bart waar ben je,je moet je melden anders ben je Claire ophalenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ikweetniets kan het van Huub weten.
Disana? Heb jij een lijntje?
Wie hebben we nog meer?
RensWilders, heeft je zus misschien contact met de KubatzKlan?
T-Lex... kun jij misschien.... ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pretty please?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa er zijn reporters bij de kooi nu van NL
Geweldig, als die mensen maar normaal blijven doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
De razende reporter net foon heeft gehad, Marianne27, Stability,Huubfan, en nog andere staan achter de hekken. Ze staan er met een man of 10, en moesten van de bewaking afstand nemen. Maar dat doen ze niet want het is een openbare weg, bewaking werd weggeroepen maar hij zou weer terug komen. Mijn vraag hebben jullie wat in de tuin gehoord maar dat was niet het geval. Ze gaan op auto's letten en lopen nu richting regie dus wij wachten af. Wordtvervolgd
Groeten van uw razende reporter.
bron nl
Nee, maar ik kan het wel eens even gaan vragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ikweetniets kan het van Huub weten.
Disana? Heb jij een lijntje?
Wie hebben we nog meer?
T-Lex... kun jij misschien.... ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pretty please?
Dit is wel weer leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
De razende reporter net foon heeft gehad, Marianne27, Stability,Huubfan, en nog andere staan achter de hekken. Ze staan er met een man of 10, en moesten van de bewaking afstand nemen. Maar dat doen ze niet want het is een openbare weg, bewaking werd weggeroepen maar hij zou weer terug komen. Mijn vraag hebben jullie wat in de tuin gehoord maar dat was niet het geval. Ze gaan op auto's letten en lopen nu richting regie dus wij wachten af. Wordtvervolgd
Groeten van uw razende reporter.
bron nl
Dus nu gaat het erom wie komt er terug dat hek in.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
er zijn twee auto,s vertrokken bij de villa met in de 1e auto Amanda en iemand van de regie en de 2e auto huub met iemand van de regie,, ja hoe weet ik dat .... iemand wiens naam ik niet kan zeggen . Ik heb in het verleden ook van hem info gehad , ik wist toen al te vertellen dat nadia er in kwam , en dat natasia er uit moest ,, zo als ik het goed begrepen heb moeten ze mensen aan spreken met de vraag waar kent mijn van ??en dan rietje die in de straat woon van de villa die hou vanaf haar stoep de boel in de gaten wie er in en uit gaat , die hou me op tehoogte er sta nu wel extra bewaking bij het hek , ze was met de hond gaan wandelen en ff met die mannen staan praten ,ja je bouw toch een band met die jongens op en die vertelde dat ze bang waren dat er veel fans naar de kooi zouden komen , o ja zij rietje wat is er aan de hand dan!! daar wou hij zich niet over uit spreken . als ik wat hoor meld ik het gelijk ...
dirktiel (Vandaag om 20:56:04
nowlive
kijk dit vind ik nou een goeiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je ze wel een oor aannaaien door geen smsjes te sturen vanwege het botte stopen van de streams.
Als alle streamers een piek schuiven heb je een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin je kunt oproepen om 0 cent te spenderen vanwege fraude, bedrog en misleiding
Het lijkt mij geweldig als er bij die finale precies 12 smsjes binnenkomen......JdM helemaal over de rooie
Wat een farce, die site..........quote:
Zou echt een stunt zijn,want het lijkt nergens op wat ze nu doen.Dit zijn spannende dagen in de kooi en wat krijgen we,beeld op zwart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je ze wel een oor aannaaien door geen smsjes te sturen vanwege het botte stopen van de streams.
Als alle streamers een piek schuiven heb je een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin je kunt oproepen om 0 cent te spenderen vanwege fraude, bedrog en misleiding
Het lijkt mij geweldig als er bij die finale precies 12 smsjes binnenkomen......JdM helemaal over de rooie
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef cindy10 het volgende:
zou het wel in de media komen als een stel streamers het huis bestormen en kraken?![]()
alles begeleid met spandoeken dat alles nep is,en niet alles goud wat er blinkt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef cindy10 het volgende:
zou het wel in de media komen als een stel streamers het huis bestormen en kraken?![]()
alles begeleid met spandoeken dat alles nep is,en niet alles goud wat er blinkt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet je op NL vertellen.....daar doen ze het wel....quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht dat het van der Sar wasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:57 schreef MargrietV het volgende:
Voor Brian!
Zou toch fantastisch zijn, 'n beetje sollen met streamers huh.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
JdM kijkend naar een uitdraai: 'Heuh? Sms-inkomsten ¤ 1,20'
Ik wilde het ook al zeggen van die dropping. Kun je best gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:04 schreef elcastel het volgende:
Vanavond is die dropping natuurlijk, wie het laatst terug is ligt eruit. En ondetussen lees je overal op internet dat ze die en die hebben gezien en dat die er dus uit is.
-edit- Hier staat de boel trouwens ook al een tijdje op zwart
Reza-Impreza toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart zei vanmiddag dat er geen dropping kwam.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al zeggen van die dropping. Kun je best gelijk in hebben.
Bart is in het bezit van een bijzondere gave, hij is namelijk in staat om te liegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart zei vanmiddag dat er geen dropping kwam.
Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:04 schreef elcastel het volgende:
Vanavond is die dropping natuurlijk, wie het laatst terug is ligt eruit. En ondetussen lees je overal op internet dat ze die en die hebben gezien en dat die er dus uit is.
-edit- Hier staat de boel trouwens ook al een tijdje op zwart
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?
Dan blijken ze een Fiat 500 te hebben ha ha.![]()
Of een fiets.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:23 schreef neehe het volgende:
Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?
Dan blijken ze een Fiat 500 te hebben ha ha.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda en of Brian maar niet in handen vallen van de Huubsekte.
Ach die zijn niet te beroerd om ze naar Den Helder te brengen toch ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda en of Brian maar niet in handen vallen van de Huubsekte.
Contract.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Maar welke gek gaat er nu ermee alkkoord om twee dagen te moeten onderduiken als je net weggestemt ben.Miljoen winnen kan je niet meer dus ik zou zeggen ajuussssssssssssss.
Die willen ze vast nog wel verder van huis brengenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach die zijn niet te beroerd om ze naar Den Helder te brengen toch ?
Oeh dat zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Op zich zouden die filmpjes nog wel te doen zijn als alternatief van de streams..MAAR DAN MOETEN ZE HET WEL GOED DOEN!![]()
Ik denk dat ze apart van elkaar hebben moeten stemmen/punten uitdelen...en daarna ieder apart naar een andere plaats zijn gebracht...wellicht weten ze zelf niet eens wie er weg moet/niet terug keert. Maar in ieder geval blijft het huis leeg tot na de halve finale, tegelijk met de streams komen ze, -1, het huis weer in..zo iets..
Als ze dan gespot worden..ergens..is niet te achterhalen wie die -1 is.
Hoe meer spotters hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen
bron: een kennis die me belde
als dat waar is, waarom hebben we dan geen streams?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
Kaat (Vandaag om 21:32:37)
bij deze: er gaat niemand eruit vanavond, mensen achter moeten dit in twee dagen beslissen en pas donderdag ofwel echt live valt de genadeklap.
(is dit Kaat die ook hier post? Die heeft inderdaad een lijntje met iemand achter de schermen, dacht ik)
Dat is Kaat Kaat inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
Kaat (Vandaag om 21:32:37)
bij deze: er gaat niemand eruit vanavond, mensen achter moeten dit in twee dagen beslissen en pas donderdag ofwel echt live valt de genadeklap.
(is dit Kaat die ook hier post? Die heeft inderdaad een lijntje met iemand achter de schermen, dacht ik)
Als die villa toch leeg is......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe meer spotters hoe meer vreugd.
Is denk ik niet waar..vanavond gaat er iemand uit, en dat wordt donderdag pas bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
als dat waar is, waarom hebben we dan geen streams?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die villa toch leeg is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |