Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:04 schreef elcastel het volgende:
Vanavond is die dropping natuurlijk, wie het laatst terug is ligt eruit. En ondetussen lees je overal op internet dat ze die en die hebben gezien en dat die er dus uit is.
-edit- Hier staat de boel trouwens ook al een tijdje op zwart
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?
Dan blijken ze een Fiat 500 te hebben ha ha.![]()
Of een fiets.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:23 schreef neehe het volgende:
Dan belt Jaap ergens aan met : Wilt u mij zo snel mogenlijk naar Eemnes brengen ?
Dan blijken ze een Fiat 500 te hebben ha ha.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda en of Brian maar niet in handen vallen van de Huubsekte.
Ach die zijn niet te beroerd om ze naar Den Helder te brengen toch ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda en of Brian maar niet in handen vallen van de Huubsekte.
Contract.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Maar welke gek gaat er nu ermee alkkoord om twee dagen te moeten onderduiken als je net weggestemt ben.Miljoen winnen kan je niet meer dus ik zou zeggen ajuussssssssssssss.
Die willen ze vast nog wel verder van huis brengenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach die zijn niet te beroerd om ze naar Den Helder te brengen toch ?
Oeh dat zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Op zich zouden die filmpjes nog wel te doen zijn als alternatief van de streams..MAAR DAN MOETEN ZE HET WEL GOED DOEN!![]()
Ik denk dat ze apart van elkaar hebben moeten stemmen/punten uitdelen...en daarna ieder apart naar een andere plaats zijn gebracht...wellicht weten ze zelf niet eens wie er weg moet/niet terug keert. Maar in ieder geval blijft het huis leeg tot na de halve finale, tegelijk met de streams komen ze, -1, het huis weer in..zo iets..
Als ze dan gespot worden..ergens..is niet te achterhalen wie die -1 is.
Hoe meer spotters hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen
bron: een kennis die me belde
als dat waar is, waarom hebben we dan geen streams?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
Kaat (Vandaag om 21:32:37)
bij deze: er gaat niemand eruit vanavond, mensen achter moeten dit in twee dagen beslissen en pas donderdag ofwel echt live valt de genadeklap.
(is dit Kaat die ook hier post? Die heeft inderdaad een lijntje met iemand achter de schermen, dacht ik)
Dat is Kaat Kaat inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
Kaat (Vandaag om 21:32:37)
bij deze: er gaat niemand eruit vanavond, mensen achter moeten dit in twee dagen beslissen en pas donderdag ofwel echt live valt de genadeklap.
(is dit Kaat die ook hier post? Die heeft inderdaad een lijntje met iemand achter de schermen, dacht ik)
Als die villa toch leeg is......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe meer spotters hoe meer vreugd.
Is denk ik niet waar..vanavond gaat er iemand uit, en dat wordt donderdag pas bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
als dat waar is, waarom hebben we dan geen streams?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die villa toch leeg is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |