Dit is wel weer leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
De razende reporter net foon heeft gehad, Marianne27, Stability,Huubfan, en nog andere staan achter de hekken. Ze staan er met een man of 10, en moesten van de bewaking afstand nemen. Maar dat doen ze niet want het is een openbare weg, bewaking werd weggeroepen maar hij zou weer terug komen. Mijn vraag hebben jullie wat in de tuin gehoord maar dat was niet het geval. Ze gaan op auto's letten en lopen nu richting regie dus wij wachten af. Wordtvervolgd
Groeten van uw razende reporter.
bron nl
Dus nu gaat het erom wie komt er terug dat hek in.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
er zijn twee auto,s vertrokken bij de villa met in de 1e auto Amanda en iemand van de regie en de 2e auto huub met iemand van de regie,, ja hoe weet ik dat .... iemand wiens naam ik niet kan zeggen . Ik heb in het verleden ook van hem info gehad , ik wist toen al te vertellen dat nadia er in kwam , en dat natasia er uit moest ,, zo als ik het goed begrepen heb moeten ze mensen aan spreken met de vraag waar kent mijn van ??en dan rietje die in de straat woon van de villa die hou vanaf haar stoep de boel in de gaten wie er in en uit gaat , die hou me op tehoogte er sta nu wel extra bewaking bij het hek , ze was met de hond gaan wandelen en ff met die mannen staan praten ,ja je bouw toch een band met die jongens op en die vertelde dat ze bang waren dat er veel fans naar de kooi zouden komen , o ja zij rietje wat is er aan de hand dan!! daar wou hij zich niet over uit spreken . als ik wat hoor meld ik het gelijk ...
dirktiel (Vandaag om 20:56:04
nowlive
kijk dit vind ik nou een goeiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je ze wel een oor aannaaien door geen smsjes te sturen vanwege het botte stopen van de streams.
Als alle streamers een piek schuiven heb je een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin je kunt oproepen om 0 cent te spenderen vanwege fraude, bedrog en misleiding
Het lijkt mij geweldig als er bij die finale precies 12 smsjes binnenkomen......JdM helemaal over de rooie
Wat een farce, die site..........quote:
Zou echt een stunt zijn,want het lijkt nergens op wat ze nu doen.Dit zijn spannende dagen in de kooi en wat krijgen we,beeld op zwart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je ze wel een oor aannaaien door geen smsjes te sturen vanwege het botte stopen van de streams.
Als alle streamers een piek schuiven heb je een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin je kunt oproepen om 0 cent te spenderen vanwege fraude, bedrog en misleiding
Het lijkt mij geweldig als er bij die finale precies 12 smsjes binnenkomen......JdM helemaal over de rooie
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef cindy10 het volgende:
zou het wel in de media komen als een stel streamers het huis bestormen en kraken?![]()
alles begeleid met spandoeken dat alles nep is,en niet alles goud wat er blinkt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef cindy10 het volgende:
zou het wel in de media komen als een stel streamers het huis bestormen en kraken?![]()
alles begeleid met spandoeken dat alles nep is,en niet alles goud wat er blinkt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet je op NL vertellen.....daar doen ze het wel....quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht dat het van der Sar wasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:57 schreef MargrietV het volgende:
Voor Brian!
Zou toch fantastisch zijn, 'n beetje sollen met streamers huh.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
JdM kijkend naar een uitdraai: 'Heuh? Sms-inkomsten ¤ 1,20'
Ik wilde het ook al zeggen van die dropping. Kun je best gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:04 schreef elcastel het volgende:
Vanavond is die dropping natuurlijk, wie het laatst terug is ligt eruit. En ondetussen lees je overal op internet dat ze die en die hebben gezien en dat die er dus uit is.
-edit- Hier staat de boel trouwens ook al een tijdje op zwart
Reza-Impreza toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
RensWilders, heeft je zus misschien contact met de KubatzKlan?
Bart zei vanmiddag dat er geen dropping kwam.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al zeggen van die dropping. Kun je best gelijk in hebben.
Bart is in het bezit van een bijzondere gave, hij is namelijk in staat om te liegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart zei vanmiddag dat er geen dropping kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |