Zou Amanda mogen kijken??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
Thea Moear nu op DWDD voor allen die nog steeds denken dat ze de moeder van Amanda is
Want?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
Thea Moear nu op DWDD voor allen die nog steeds denken dat ze de moeder van Amnada is
Net had ik prima beelden, nu is het weer bagger.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
ik krijg alleen maar blokjesstreams zonder geluid
Klopt, het is een beetje allemaal hetzelfde stamcafé hebben; met de een ben je het eens, en met de ander niet, maar je weet allemaal over wie je het hebt als het over Henk van achter de bar gaat....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar kijk, COS-sen is meer dan gewoon het volgen van een live-soap, als je zo lang met een hele hoop mensen van gedachten wisselt en ruzie/lol/ongein/incidenteel SC maakt dan denk ik dat het niet raar is dat je dat toch ergens gaat missen, zoals nu, er zijn helemaal geen streams en er wordt nog meer gepost dan wanneer er alleen maar bagger te zien is op de streams, er komt heus wel weer een nieuwe RLS en dan kunnen we daar gewoon weer over verder beppen, toch?
Klopt, normale liggen eruitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
ik krijg alleen maar blokjesstreams zonder geluid
Ja, je moet af en toe de pagina refreshen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net had ik prima beelden, nu is het weer bagger.
dit was je diepe inbreng in het geheel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:![]()
WHOOOOEEEEEAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAA WHOEEEHAAAAAA
![]()
Lachkick?? Een doordeweekse dinsdag joint??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:![]()
WHOOOOEEEEEAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAA WHOEEEHAAAAAA
![]()
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lachkick?? Een doordeweekse dinsdag joint??
Edit: Oh wacht, je bent aan het huilen?![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:34 schreef MargrietV het volgende:
Waar gaat dit over.. dat je streams op wil starten en dat je dan een berichtje krijg dat je niet moet vergeten om op brian te stemmen!!!
welke streams volg jij?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:34 schreef MargrietV het volgende:
Waar gaat dit over.. dat je streams op wil starten en dat je dan een berichtje krijg dat je niet moet vergeten om op brian te stemmen!!!
rustig maarover tien dagen moet je weer gillen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.
Dus ik moest effe gillen............................................
Laat je maar gaan hoor, we zijn toch o.t.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis...........................en kan de streams niet meer aanzetten.
Dus ik moest effe gillen............................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |