Nu moet Jaap 9 dagen lang wat anders gaan doenquote:
quote:
Is die muur nou zo slordig geverfd?? Was het fatsoenlijk afplakken van de trap teveel gevraagd??quote:
Jaap heeft achter gevraagd over het naar buiten bellen, of gebeld worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef rooie3 het volgende:
Dus het worden vragen,wat Brian en Amanda dus al wisten.Jaap wacht tot 4 uur met iets zeggen,hij is veel te bang dat er een journalist komt.Snap er niks meer van.
Shhhhhhh dat heeft Mikey gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die muur nou zo slordig geverfd?? Was het fatsoenlijk afplakken van de trap teveel gevraagd??
Heeft die zwerver dat niet gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die muur nou zo slordig geverfd?? Was het fatsoenlijk afplakken van de trap teveel gevraagd??
Zou hij nu spijt hebben dat hij concentratiekampen voor bepaalde mensen weer in ere wilde herstellen?quote:
Ik heb het ze zien afplakken maar geloof dat ze er een paar zwartwerkers in hebben gegooid om dat te doen, uit Almere of zoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Ricardo moet er gewoon uit.Wat doet hij daar nog de laatste dagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft achter gevraagd over het naar buiten bellen, of gebeld worden.
Hij wil graag dat ze niet meer mogen bellen.
En ook Ricardo is een risico, die heeft natuurlijk ook contakt met buiten, en kan weer dingen overbrengen naar Brian en Amanda.
Ik denk dat Jaap zich graag wil uitspreken, maar pas als hij zeker weet dat er geen informatie van Buiten komt.
Het zal de opzet niet zijn geweest, JdM is geen filantroop, maar DGK is idd zeer geschikt voor zo'n onderzoekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:13 schreef FSR het volgende:
Ik lach me rot als ze straks een mededeling doen, dat de gehele opzet van de DGK is, om een groot psychologisch onderzoek was, ivm massahysterie....
maw... alles is gescript opgezet...
Straks weer telefoons verkopen, denkt iequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:16 schreef Py het volgende:
[..]
Zou hij nu spijt hebben dat hij concentratiekampen voor bepaalde mensen weer in ere wilde herstellen?
Of dat hij mensen voor NSB-hoer heeft uitgemaakt. Of mensen kaal wilde scheren en op platte karren door het dorp wil rijden? Fans (volgelingen?) oproepen een meisje te haten en te terroriseren.
Of zou hij aan het geld denken?
quote:
quote:
Dat is me al lang duidelijk... BB was de eerste, en dit is gewoon over langer termijn... wat mensen dan gaan doen... En goh.. dat antwoord is al lang bekend.... Mensen worden weer primaten (zie Amanda)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal de opzet niet zijn geweest, JdM is geen filantroop, maar DGK is idd zeer geschikt voor zo'n onderzoek
Bij BB bleken de kijkers ook al te zijn gemanipuleerd tot het meedoen aan een bevolkingsonderzoek. En het hele land is gezakt!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal de opzet niet zijn geweest, JdM is geen filantroop, maar DGK is idd zeer geschikt voor zo'n onderzoek
Die kwam er al in als primaat, dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:20 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat is me al lang duidelijk... BB was de eerste, en dit is gewoon over langer termijn... wat mensen dan gaan doen... En goh.. dat antwoord is al lang bekend.... Mensen worden weer primaten (zie Amanda)
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:21 schreef dieenebart het volgende:
Bij BB bleken de kijkers ook al te zijn gemanipuleerd tot het meedoen aan een bevolkingsonderzoek. En het hele land is gezakt!
Een Amoebe dan ??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kwam er al in als primaat, dus die vlieger gaat niet op
Die hebben echt niks anders te doen.Je hoort ze nooit over na de kooi praten ,goede relatie zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:22 schreef FSR het volgende:
Die 2 droeftoeters zijn weer een versje aan het opdreunen... Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Claire, Huub, Huub, Huub, Huub, Claire, en wij zijn echt en beter... :R
Met het verschil dat "de meute" BB voornamelijk op de TV volgde, het gros had immers nog geen PC, laat staan internet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bij BB bleken de kijkers ook al te zijn gemanipuleerd tot het meedoen aan een bevolkingsonderzoek. En het hele land is gezakt!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:28 schreef Disana het volgende:
Brian hinnikt hard en hoog.
Brian: 'Okee, dat was een leuke lach'.
Dit is toch één van de twee Stijns die in het begin (en misschien nog wel) werkzaam waren bij de Gouden Kooi?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:13 schreef FSR het volgende:
Ik lach me rot als ze straks een mededeling doen, dat de gehele opzet van de DGK is, om een groot psychologisch onderzoek was, ivm massahystery....
maw... alles is gescript opgezet...
Tot dusverre kunnen ze alleen maar trashy vragen bedenken: hoeveel relaasies heb je gehad, met wie heb je het eerst in DGK gezoend, met hoeveel mensen heb je gezoend...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
Ondertussen zijn B en A vragen aan het repeteren. Het lijkt erop dat wannabees persoonlijke vragen over de andere wannabees moeten beantwoorden.
[ afbeelding ]
dr. S.L. (Stijn) Reijndersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is toch één van de twee Stijns die in het begin (en misschien nog wel) werkzaam waren bij de Gouden Kooi?
Maat ik snap dat Huub en Jaap balen. Immers de kans is kleiner dat ze punten bij Claire vandaan kunnen halen. Dat maakt het lastig zo niet onmogelijk Brian weg te stemmen. Terwijl het gisteren leek alsof HJC op 1 lijn lagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot dusverre kunnen ze alleen maar trashy vragen bedenken: hoeveel relaasies heb je gehad, met wie heb je het eerst in DGK gezoend, met hoeveel mensen heb je gezoend...
Ze bedenken maar wat.
Ik vrees dat ze in de goede richting zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot dusverre kunnen ze alleen maar trashy vragen bedenken: hoeveel relaasies heb je gehad, met wie heb je het eerst in DGK gezoend, met hoeveel mensen heb je gezoend...
Ze bedenken maar wat.
Sorry, ik kan je niet volgen. Ik weet niet waarom Jaap en Huub balen, en niet wat je bedoelt met punten weghalen bij Claire.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Maat ik snap dat Huub en Jaap balen. Immers de kans is kleiner dat ze punten bij Claire vandaan kunnen halen. Dat maakt het lastig zo niet onmogelijk Brian weg te stemmen. Terwijl het gisteren leek alsof HJC op 1 lijn lagen.
A en B zullen nog wel een lijstje met de vagen krijgen.![]()
Misschien stuur ik ze nog een kaartje, B en A is liefdequote:
Mijn god ze hebben dus echt een hoop te verbergen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Ning het volgende:
Vanavond gaan de streams op zwart
Geplaatst op 13-05 om 12:31
Zojuist te horen gekregen en daarom meteen zelf gebeld om te verifiëren of het klopt dat de streams er tot donderdagavond uitgaan i.v.m. de uitzending a.s. donderdag. En wij kunnen jullie melden dat ook wij dit te horen hebben gekregen van Talpa.
bron nl
Ik zie de logica er niet van in. Plus, we hebben ervoor betaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Ning het volgende:
Zojuist te horen gekregen en daarom meteen zelf gebeld om te verifiëren of het klopt dat de streams er tot donderdagavond uitgaan i.v.m. de uitzending a.s. donderdag. En wij kunnen jullie melden dat ook wij dit te horen hebben gekregen van Talpa.
bron nl
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Ning het volgende:
bron nl
Nog maar snel even de streams aanflikkeren nu het nog kanquote:
Maar DGK/Talpa behoudt zich het recht de streams naar eigen goedunken te stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
Ik zie de logica er niet van in. Plus, we hebben ervoor betaald.
Voor het repeteren van vragen hoeven ze toch niet al die moeite te doen, ze kunnen gewoon een autocue mee laten lopen bij Brian en Amanda, hoeven wij niets van te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ze hebben dus echt een hoop te verbergen.
Zo kunnen B en A alle antwoorden nog even goed repeteren.
Met het huwelijk hebben we ook opbouw werkzaamheden gezien zonder een enkel probleem en nu mogen we opeens niets zien?
Vuile centenpikkers moest al voor een maand betalen en nu gaan er ook nog twee dagen af.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zullen ze er dan om 4 uur afgaan.Jaap wilde tot 4 uur niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor het repeteren van vragen hoeven ze toch niet al die moeite te doen, ze kunnen gewoon een autocue mee laten lopen bij Brian en Amanda, hoeven wij niets van te zien.
En waarom aankondigen dat de streams op zwart gaan?
Zie ik niet echt de logica van in, als ze het aankondigen gaan er helemaal mensen naar de media om aan te kaarten dat het allemaal doorgestoken kaart is en bovendien was dan ook dat hele gedoe van vannacht niet noodzakelijk geweest, hadden ze ook dan gewoon tijdens het 'op zwart zijn' van de streams kunnen doen.
Vooropgesteld dat het niet is om zaken te verbergen, is het enige dat ik kan bedenken dat er veel volk (pers) over de vloer komt, en dat het simpeler is om er dan maar helemaal een lock op te gooien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar DGK/Talpa behoudt zich het recht de streams naar eigen goedunken te stoppen.
Desalniettemin zou het wel een klotestreek zijn.
Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet volgen. Ik weet niet waarom Jaap en Huub balen, en niet wat je bedoelt met punten weghalen bij Claire.
Het kan ook zo zijn dat Claire een voorsprong heeft, zij heeft de streams kunnen volgen voor ze erin kwam en eventueel de forums.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.
Stel dat er 50 vragen zijn en Claire heeft er maar 5 goed. Dan is Claire dus weg en mag Huub de laatste week alleen doorbrengen. Terwijl het er gisteren naar uitzag dat HJC Brian weg wilden stemmen. Ze balen gewoon omdat ze er heel veel over nagedacht hadden maar nu het aantal te verdelen afhangt van de kennis. Daarin zijn B en A dus in het voordeel.
Volgens mij is er van Brian iets meer materiaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Brian roept zijn fans op een compilatie te maken van de acties van Huub tegen spelers/gastspelers en gasten en dat op YT te zetten. Waar gaat dit over?????
Wat Brian niet weet dat er van hem al zo'n filmpje bestaat, maar dat terzijde.
Dus we mogen niet de laatste anderhalve week genieten van de wannabees? Stel dat Claire donderdag vertrekt dan heb je de laatste dagen Huub en Claire niet mogen zien? Ik geef het dan op... hou ik lekker mijn geld in mijn zak. Dat zou ik zo respectloos vinden. Keer op keer wordt je als streamer genaaid. This is to much.... voor mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
gaan alle vragen over Huub dan??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Waarom 2 streams op Ricardo i.p.v. Jaap en Huub?
Oh leuk, B en A gaan een lijstje maken over Huub en zijn verbaal/fysiek geweld tegen de andere wannabees.Die zijn nog wel even bezig.![]()
Edit: Het Nathanaelverhaal kan niet volgens Amanda, omdat dat niet klopt.
weet je wat het kutte is, heb gisteren weer betaald voor 1 maand.......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus we mogen niet de laatste anderhalve week genieten van de wannabees? Stel dat Claire donderdag vertrekt dan heb je de laatste dagen Huub en Claire niet mogen zien? Ik geef het dan op... hou ik lekker mijn geld in mijn zak. Dat zou ik zo respectloos vinden. Keer op keer wordt je als streamer genaaid. This is to much.... voor mij in ieder geval.
Claire houdt zich idd van de domme en doet alsof ze niks weet, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef Verida het volgende:
Het kan ook zo zijn dat Claire een voorsprong heeft, zij heeft de streams kunnen volgen voor ze erin kwam en eventueel de forums.
Misschien is Huub wel in het nadeel omdat hij veel langs zich heen heeft laten gaan, Brian kan het meeste weten met al zijn gespioneer en Jaap heeft ook heel veel opgeschreven gehad.
En Amanda? Amanda weet gewoon al welke vragen zij krijgt, die wordt natuurlijk uit de wind gehouden.
Ook maar weer naar de Telegraaf zenden,RTL wat laten jullie je kennen,hoop dat jullie naar de kloten gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we er dus maar vanuit gaan dat we morgen ook belazerd worden.
Als de finale ook zo word gedraaid komt dit zeker weten in de media.
Precies, het gaat tot nu toe ook zoals ik dacht. En het is misschien ook wel het meest eerlijk. Al kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat nu JHC overeenstemming leken te hebben om Brian te lozen het plots allemaal weer anders moet. Laat die Febo dan gewoon normaal doen en meteen bekend maken hoe de halve finale eruit komt te zien. Hoef ik me niet druk te maken, de fora en de wannabees niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef Desii het volgende:
Er klopt geen reet van......... maar het gaat precies zoals ik dacht
Claire eruit .... wat nu eerlijk spel.... dat Jaap en Huub dit allemaal pikken (alhoewel, ze zullen wel moeten, willen ze nog een kans maken op de eindoverwinning)
Is dit van een nieuwe bron? Of is dit hetzelfde bericht als vanmorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
Vanavond om 18:00 stoppen de streams tot de halve finale.
Ze moeten ook een mening geven over iedere wannabe. Brian zei tegen Amanda: We hebben het meestal over Huub, laten we maar met hem beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:06 schreef Desii het volgende:
gaan alle vragen over Huub dan??
Lijkt mij toch niet........ hmmmmmm, hij was natuurlijk wel de spil van het programma
Wat vervelend is dat als je dit aan een DGK leek voorlegt diegene en vrij weinig van snapt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ook maar weer naar de Telegraaf zenden,RTL wat laten jullie je kennen,hoop dat jullie naar de kloten gaan.![]()
![]()
![]()
Alleen hebben ze een probleem.Hoe gaan ze die persoon twee dagen weghouden uit de buiten wereld en hoe gaat het met familie enzo.Moeten we vanavond soms aan het hek gaan staanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
Ja, nu snap ik je, dankjewel. Maar het staat natuurlijk niet vast dat ze vragen over het verleden van hun medespelers krijgen, ook al lijkt het er wel op. Het kunnen ook actuele vragen zijn waarop Claire de antwoorden wel zou kunnen weten. Dat Brian en Amanda het in het verleden zoeken, zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.
Stel dat er 50 vragen zijn en Claire heeft er maar 5 goed. Dan is Claire dus weg en mag Huub de laatste week alleen doorbrengen. Terwijl het er gisteren naar uitzag dat HJC Brian weg wilden stemmen. Ze balen gewoon omdat ze er heel veel over nagedacht hadden maar nu het aantal te verdelen afhangt van de kennis. Daarin zijn B en A dus in het voordeel.
Naar de witte bergenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze een probleem.Hoe gaan ze die persoon twee dagen weghouden uit de buiten wereld en hoe gaat het met familie enzo.Moeten we vanavond soms aan het hek gaan staan
Zomaar een idee. Zou dit iets met de dropping te maken kunnen hebben?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
scherpquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zomaar een idee. Zou dit iets met de dropping te maken kunnen hebben?
Dan moeten fans even voor de poort gaan staan en goed de auto's in de gaten houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
zou kunnen, maar zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar natúúrlijk gaan ALLE vragen over Huubquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:06 schreef Desii het volgende:
[..]
gaan alle vragen over Huub dan??
Lijkt mij toch niet........ hmmmmmm, hij was natuurlijk wel de spil van het programma
Je kan volgens mij niet iemand drie dagen afsluiten van de buitenwereld.Die persoon wil naar huis en praat met vrienden en familie.En Nederlanders zijn nieuwsgierig,dus ik denk dat het vannacht al bekend is ,wie weg is.quote:
een schande is het een echte schande en niet lullen van het is live want dat is het neit daar zullen ze de poen wel niet voor hebben ik weet wel dat de halve finale om 21.30 is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
Simpele zielen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Huub heeft hier op stelselmatige wijze mensen kapot te maken, met verbaal en fysiek geweld.
Amanda: Huhuh.
Hoeveel A4' tjes heeft Brian al volgeschreven?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:18 schreef akveor het volgende:
Leuk om te zien dat B en A zich voornamelijk concentreren op Huub. Ze begrijpen werkelijk niet dat Huub het spel heeft egspeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |