Amandel ligt om 02.00 uur nog niet in haar bedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:56 schreef Dementor het volgende:
Dellie helemaal opgemaakt en opgestoken haar.
Er zijn dus opnames gemaakt.
Huub leek echter niet blijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub terug .... in z'n gewone burgerkloffie
Huub : "Ga je mee slapen ?"
Claire : "Ben je klaar ?"
Huub : "Met wat ?"
Claire : "Met dat"
Huub : <brede grijns op z'n gezicht>
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
claire kan altijd doen alsof haar neus bloedt, die gaat juist overdreven lol maken (met ricardo)
amanda lag er ook down bij, maar die was ook later naar bed dan anders dus dat zegt ook niks.
brian heb ik alleen maar zijn badjas dicht zien knopen daarnet,
en jaap is helemaal niet in beeld geweest.
dus ja, voor het oog: huub zit er down bij, zelfs nog aangekleed op bed.
van de rest zien we te weinig om over te kunnen oordelen denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:45 schreef Desii het volgende:
Als ik lichaamstaal moet aflezen is Huub of boos of teleurgesteld in iets
Het is niet iets tussen Huub en Claire zelf iig.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
Allebei met de handen in hun haar, die kijken niet blij
[]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
Huub: er is veel drank doorheen gegaan vandaag.
Claire: ik heb niet veel gedronken.
Huub noemt een aantal flessen op die hij leeg heeft zien staan.
Claire heeft het over 'zich een beetje inleven' en 'er zal wel spanning bij zitten'.
[]
Dit is de Cosquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... als ik het een beetje begrijp heeft Huub iets gezegd/gedaan... wat Claire der eigen aantrok
Maar voor de rest is het te onduidelijk, om er wat van te maken
ROFLquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef yvonne het volgende:
Ramptoeristenpost.
Dat is volgens mij met meerderen gebeurd, volgens mij wist Sylvia en Eric allang van te voren dat ze eruit moesten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja vind het allemaal vreemd en als de 1/2 finale idd is opgenomen zal de een of de ander zich wel verspreken en kunnen we het aan de gezichten wel zien want als je er uit moet en je moet tot donderdag blijven is dat wel erg hard hoor en zo zien we dat brian niet weg gaat want die was gelijk opgestapt
Claire volgens mij ook. Ik hoor José wel maar zie haar niet. Vaag gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:31 schreef blomst het volgende:
Jaap is de enige die uit bed is en aangekleed.
Ja, ik zie Claire nu ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire volgens mij ook. Ik hoor José wel maar zie haar niet. Vaag gedoe allemaal.
B&A zijn in ieder geval wakker...nou ook niet klagen hé.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
die 2 viezerikken op stream .....................leuk voor de kids die rond de pc lopen
verklaart ook waarom Brian niet happy leek, die ziet Huub liever gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef akveor het volgende:
Op de een of de andere manier voelde de afloop van de streamlock als een enorme domper. Waar eerder op de avond een sterk Speltechnisch gesprek plaatsvond en ik het idee had dat Huub en Jaap op 1 lijn zaten. Huub en Claire later enorm melig waren. Na de SL woorden tussen Huub en Claire waarin een vreemde vibe zat. Volgens Huub was er veel alcohol genuttigd. Later termen als ... het blijft werk... ik gun jou de finale...
Geeft mij het gevoel dat de febo heeft ingegrepen en gaat Claire naar huis.
Goedemorgen.
Brian in de Jacuzzi...met een camera op z'n neus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef trettie het volgende:
Iemand zei het al eerder ik heb ze vannacht ook zien slepen met de deksel van de jacuzzie!
Ik heb niet gezien wat er daarna gebeurde.
dank je T-lex!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian in de Jacuzzi...met een camera op z'n neus.
Ziek, echt ziek. Wat beweegt mensen toch om dit te doen, ik snap daar helemaal niks van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch werkelijk te walgelijk voor woorden:
(Gevonden via NL)
gewoon walgelijk voor woorden en deze gast is zo ziek in de kop die dit heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
(Gevonden via NL)
zeker weten je merkt heel goed dat Huub uit zijn doen is en kan heel goed brajen in de jacusie voor de shot met zijn chequequote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:56 schreef Prosac het volgende:
misschien opnames van Brian in jacuzzi en een cheque van 1 miljoen? "onze nieuwe miljonair"
dat dit niet verwijderd wordt zegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
(Gevonden via NL)
Ik vind de gouden kooi sowieso niet geschikt voor kinderen. In het geval van de streams vind ik het de verantwoordelijkheid van de ouders, wel had het tijdstip van uitzenden op de tv van mij aanzienlijk later gemogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
die 2 viezerikken op stream .....................leuk voor de kids die rond de pc lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |