verklaart ook waarom Brian niet happy leek, die ziet Huub liever gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef akveor het volgende:
Op de een of de andere manier voelde de afloop van de streamlock als een enorme domper. Waar eerder op de avond een sterk Speltechnisch gesprek plaatsvond en ik het idee had dat Huub en Jaap op 1 lijn zaten. Huub en Claire later enorm melig waren. Na de SL woorden tussen Huub en Claire waarin een vreemde vibe zat. Volgens Huub was er veel alcohol genuttigd. Later termen als ... het blijft werk... ik gun jou de finale...
Geeft mij het gevoel dat de febo heeft ingegrepen en gaat Claire naar huis.
Goedemorgen.
Brian in de Jacuzzi...met een camera op z'n neus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef trettie het volgende:
Iemand zei het al eerder ik heb ze vannacht ook zien slepen met de deksel van de jacuzzie!
Ik heb niet gezien wat er daarna gebeurde.
dank je T-lex!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian in de Jacuzzi...met een camera op z'n neus.
Ziek, echt ziek. Wat beweegt mensen toch om dit te doen, ik snap daar helemaal niks van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch werkelijk te walgelijk voor woorden:
(Gevonden via NL)
gewoon walgelijk voor woorden en deze gast is zo ziek in de kop die dit heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
(Gevonden via NL)
zeker weten je merkt heel goed dat Huub uit zijn doen is en kan heel goed brajen in de jacusie voor de shot met zijn chequequote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:56 schreef Prosac het volgende:
misschien opnames van Brian in jacuzzi en een cheque van 1 miljoen? "onze nieuwe miljonair"
dat dit niet verwijderd wordt zegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
(Gevonden via NL)
Ik vind de gouden kooi sowieso niet geschikt voor kinderen. In het geval van de streams vind ik het de verantwoordelijkheid van de ouders, wel had het tijdstip van uitzenden op de tv van mij aanzienlijk later gemogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
die 2 viezerikken op stream .....................leuk voor de kids die rond de pc lopen
Tina Turner in da house?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |