quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Ning het volgende:
Vanavond gaan de streams op zwart
Geplaatst op 13-05 om 12:31
Zojuist te horen gekregen en daarom meteen zelf gebeld om te verifiëren of het klopt dat de streams er tot donderdagavond uitgaan i.v.m. de uitzending a.s. donderdag. En wij kunnen jullie melden dat ook wij dit te horen hebben gekregen van Talpa.
bron nl
Nog maar snel even de streams aanflikkeren nu het nog kanquote:
Maar DGK/Talpa behoudt zich het recht de streams naar eigen goedunken te stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
Ik zie de logica er niet van in. Plus, we hebben ervoor betaald.
Voor het repeteren van vragen hoeven ze toch niet al die moeite te doen, ze kunnen gewoon een autocue mee laten lopen bij Brian en Amanda, hoeven wij niets van te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn god ze hebben dus echt een hoop te verbergen.
Zo kunnen B en A alle antwoorden nog even goed repeteren.
Met het huwelijk hebben we ook opbouw werkzaamheden gezien zonder een enkel probleem en nu mogen we opeens niets zien?
Vuile centenpikkers moest al voor een maand betalen en nu gaan er ook nog twee dagen af.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zullen ze er dan om 4 uur afgaan.Jaap wilde tot 4 uur niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor het repeteren van vragen hoeven ze toch niet al die moeite te doen, ze kunnen gewoon een autocue mee laten lopen bij Brian en Amanda, hoeven wij niets van te zien.
En waarom aankondigen dat de streams op zwart gaan?
Zie ik niet echt de logica van in, als ze het aankondigen gaan er helemaal mensen naar de media om aan te kaarten dat het allemaal doorgestoken kaart is en bovendien was dan ook dat hele gedoe van vannacht niet noodzakelijk geweest, hadden ze ook dan gewoon tijdens het 'op zwart zijn' van de streams kunnen doen.
Vooropgesteld dat het niet is om zaken te verbergen, is het enige dat ik kan bedenken dat er veel volk (pers) over de vloer komt, en dat het simpeler is om er dan maar helemaal een lock op te gooien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar DGK/Talpa behoudt zich het recht de streams naar eigen goedunken te stoppen.
Desalniettemin zou het wel een klotestreek zijn.
Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet volgen. Ik weet niet waarom Jaap en Huub balen, en niet wat je bedoelt met punten weghalen bij Claire.
Het kan ook zo zijn dat Claire een voorsprong heeft, zij heeft de streams kunnen volgen voor ze erin kwam en eventueel de forums.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.
Stel dat er 50 vragen zijn en Claire heeft er maar 5 goed. Dan is Claire dus weg en mag Huub de laatste week alleen doorbrengen. Terwijl het er gisteren naar uitzag dat HJC Brian weg wilden stemmen. Ze balen gewoon omdat ze er heel veel over nagedacht hadden maar nu het aantal te verdelen afhangt van de kennis. Daarin zijn B en A dus in het voordeel.
Volgens mij is er van Brian iets meer materiaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Brian roept zijn fans op een compilatie te maken van de acties van Huub tegen spelers/gastspelers en gasten en dat op YT te zetten. Waar gaat dit over?????
Wat Brian niet weet dat er van hem al zo'n filmpje bestaat, maar dat terzijde.
Dus we mogen niet de laatste anderhalve week genieten van de wannabees? Stel dat Claire donderdag vertrekt dan heb je de laatste dagen Huub en Claire niet mogen zien? Ik geef het dan op... hou ik lekker mijn geld in mijn zak. Dat zou ik zo respectloos vinden. Keer op keer wordt je als streamer genaaid. This is to much.... voor mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
gaan alle vragen over Huub dan??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Waarom 2 streams op Ricardo i.p.v. Jaap en Huub?
Oh leuk, B en A gaan een lijstje maken over Huub en zijn verbaal/fysiek geweld tegen de andere wannabees.Die zijn nog wel even bezig.![]()
Edit: Het Nathanaelverhaal kan niet volgens Amanda, omdat dat niet klopt.
weet je wat het kutte is, heb gisteren weer betaald voor 1 maand.......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus we mogen niet de laatste anderhalve week genieten van de wannabees? Stel dat Claire donderdag vertrekt dan heb je de laatste dagen Huub en Claire niet mogen zien? Ik geef het dan op... hou ik lekker mijn geld in mijn zak. Dat zou ik zo respectloos vinden. Keer op keer wordt je als streamer genaaid. This is to much.... voor mij in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |