abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 13:08:41 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_58643031
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef Verida het volgende:

Het kan ook zo zijn dat Claire een voorsprong heeft, zij heeft de streams kunnen volgen voor ze erin kwam en eventueel de forums.
Misschien is Huub wel in het nadeel omdat hij veel langs zich heen heeft laten gaan, Brian kan het meeste weten met al zijn gespioneer en Jaap heeft ook heel veel opgeschreven gehad.
En Amanda? Amanda weet gewoon al welke vragen zij krijgt, die wordt natuurlijk uit de wind gehouden.
Claire houdt zich idd van de domme en doet alsof ze niks weet, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.

Wat Amanda betreft, dat zei ik vorige week al toen ze met Brian ging praten over de mogelijkheid dat er vragen gesteld gaan worden. Huub vertelde tegen Claire dat hij een soort quiz moest doen in het hokje. Toen wist ik genoeg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:10:51 #177
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58643058
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Laten we er dus maar vanuit gaan dat we morgen ook belazerd worden.
Als de finale ook zo word gedraaid komt dit zeker weten in de media.

Ook maar weer naar de Telegraaf zenden,RTL wat laten jullie je kennen,hoop dat jullie naar de kloten gaan.
pi_58643060
Vanavond om 18:00 stoppen de streams tot de halve finale.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:11:19 #179
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58643070
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef Desii het volgende:
Er klopt geen reet van......... maar het gaat precies zoals ik dacht
Claire eruit .... wat nu eerlijk spel.... dat Jaap en Huub dit allemaal pikken (alhoewel, ze zullen wel moeten, willen ze nog een kans maken op de eindoverwinning)
Precies, het gaat tot nu toe ook zoals ik dacht. En het is misschien ook wel het meest eerlijk. Al kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat nu JHC overeenstemming leken te hebben om Brian te lozen het plots allemaal weer anders moet. Laat die Febo dan gewoon normaal doen en meteen bekend maken hoe de halve finale eruit komt te zien. Hoef ik me niet druk te maken, de fora en de wannabees niet.
pi_58643094
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
Is dit van een nieuwe bron? Of is dit hetzelfde bericht als vanmorgen
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 13:12:57 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_58643095
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:06 schreef Desii het volgende:

gaan alle vragen over Huub dan??

Lijkt mij toch niet........ hmmmmmm, hij was natuurlijk wel de spil van het programma
Ze moeten ook een mening geven over iedere wannabe. Brian zei tegen Amanda: We hebben het meestal over Huub, laten we maar met hem beginnen.

Wat een zelfkennis.
De vermeende aanranding van Amanda komt ook weer voorbij.
― Mark Twain
pi_58643106
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:10 schreef Jewscky het volgende:

[..]

Ook maar weer naar de Telegraaf zenden,RTL wat laten jullie je kennen,hoop dat jullie naar de kloten gaan.
Wat vervelend is dat als je dit aan een DGK leek voorlegt diegene en vrij weinig van snapt.
Wij hebben vanaf het begin tot het eind (ik iig wel) vrijwel alles op streams gezien en dus ook het bedrog.
De media is er alleen in het begin opgedoken, het incident met huub, na de verkoop aan RTL en het huwelijk.
pi_58643110
quote:
Alleen hebben ze een probleem.Hoe gaan ze die persoon twee dagen weghouden uit de buiten wereld en hoe gaat het met familie enzo.Moeten we vanavond soms aan het hek gaan staan
pi_58643119
Je ziet hoe kansloos die twee zijn dat ze dit soort dingen moeten voorbereiden.
Ze zijn doodsbang voor Jaap en Huub en proberen dus zoveel mogelijk shit over die twee op te schrijven als een soort verweer.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 13:14:45 #186
137949 Disana
pi_58643130
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:59 schreef akveor het volgende:

[..]

Amanda en Brian zijn mij te vrolijk. Daarbij zijn ze plots dapper aan het oefenen. Ik krijg de indruk dat ze in de halve finale punten kunnen verdienen door vragen te beantwoorden over de geschiedenis van DGK. Claire zit er het kortst in dus die heeft waarschijnlijk een achterstand en heeft geen echte band gehad met oud wannabees. Met als gevolg dat ze minder vragen goed zal hebben en dus minder punten te verdelen. De punten die Huub en Jaap nodig hebben om Brian voor te blijven.
Stel dat er 50 vragen zijn en Claire heeft er maar 5 goed. Dan is Claire dus weg en mag Huub de laatste week alleen doorbrengen. Terwijl het er gisteren naar uitzag dat HJC Brian weg wilden stemmen. Ze balen gewoon omdat ze er heel veel over nagedacht hadden maar nu het aantal te verdelen afhangt van de kennis. Daarin zijn B en A dus in het voordeel.
Ja, nu snap ik je, dankjewel. Maar het staat natuurlijk niet vast dat ze vragen over het verleden van hun medespelers krijgen, ook al lijkt het er wel op. Het kunnen ook actuele vragen zijn waarop Claire de antwoorden wel zou kunnen weten. Dat Brian en Amanda het in het verleden zoeken, zegt me niet zoveel.

Wel baart een eventuele streamlock van twee dagen me zorgen. Ik vraag me af of dat niet gewoon een lock voor donderdagavond moet zijn. Te zot voor woorden dat we niet kunnen volgen of het er nog enigszins eerlijk aan toe gaat; tenslotte zitten onder ons degenen die geld (sms, cadeautjes) aan dit programma hebben uitgegeven.
pi_58643137
och wat zijn die 2 toch zielig zeg alle slechte dingen weer opnoemen van huub , de aanranding werd weer genoemd pffffffffffffffff wat een losers en zo denken ze te winnen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58643151
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Alleen hebben ze een probleem.Hoe gaan ze die persoon twee dagen weghouden uit de buiten wereld en hoe gaat het met familie enzo.Moeten we vanavond soms aan het hek gaan staan
Naar de witte bergen
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 13:16:30 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_58643162
quote:
Zomaar een idee. Zou dit iets met de dropping te maken kunnen hebben?
― Mark Twain
pi_58643181
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

scherp
pi_58643186
quote:

[..]

Dan moeten fans even voor de poort gaan staan en goed de auto's in de gaten houden
pi_58643190
quote:

[..]

zou kunnen, maar zeg dat dan gewoon.
Net als gisteravond.. een film kijken zeg dan gewoon de waarheid

Dieenebart... kom erin.... is er een dropping gepland voor vanavond
pi_58643192
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:06 schreef Desii het volgende:

[..]

gaan alle vragen over Huub dan??

Lijkt mij toch niet........ hmmmmmm, hij was natuurlijk wel de spil van het programma
Maar natúúrlijk gaan ALLE vragen over Huub
pi_58643193
Brian: Huub heeft hier op stelselmatige wijze mensen kapot te maken, met verbaal en fysiek geweld.
Amanda: Huhuh.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:18:59 #195
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58643196
Leuk om te zien dat B en A zich voornamelijk concentreren op Huub. Ze begrijpen werkelijk niet dat Huub het spel heeft egspeeld.
Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Verida het volgende:

[..]

Naar de witte bergen
Je kan volgens mij niet iemand drie dagen afsluiten van de buitenwereld.Die persoon wil naar huis en praat met vrienden en familie.En Nederlanders zijn nieuwsgierig,dus ik denk dat het vannacht al bekend is ,wie weg is.
pi_58643217
quote:
een schande is het een echte schande en niet lullen van het is live want dat is het neit daar zullen ze de poen wel niet voor hebben ik weet wel dat de halve finale om 21.30 is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58643233
Huub weet niet wat hij met zichzelf aanmoet.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:21:00 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58643238
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Huub heeft hier op stelselmatige wijze mensen kapot te maken, met verbaal en fysiek geweld.
Amanda: Huhuh.
Simpele zielen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58643256
De racismetroef wordt er ook maar weer even ingegooid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')