http://fm.manutd.nl/content/category/17/92/220/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar is een site te vinden met de beste te downloaden tactieken?
Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik denk dat je FM Live bedoeld. Linkje
Zo maar een taktiek downloaden, en instaleren gaat meestal toch niet werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar is een site te vinden met de beste te downloaden tactieken?
Ik zelf bak er nooit iets van, dus heb paar maanden geleden zo'n pack gedownload met oa die van Noakesy, Vertanno oid, Arsenal Untouchables, maar welke is nou de beste?
Nee, niet iedereen moet kampioen worden, je hebt dan gewoon de doelstellingen die de club ook heeft..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?
kampioenuhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:51 schreef AirRaid het volgende:
ben maar eens op de troon van Van Basten gaan zitten, kijken of ik het kan maken waar hij faalde, inmiddels als koploper gekwalificeerd voor het EK
edit: voor Rusland hoef ik inmiddels niet te vrezen want zij hebben zich niet weten te kwalificeren
ben inmiddles ingedeeld in poule Cmet Italië, Schotland en Servië
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke comeback, dacht ik zo.
voor de rest misschien duitsers in je team rondlopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke comeback, dacht ik zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben sinds lange tijd weer begonnen.Feyenoord.Zit nu rond de helft van m'n 2e seizoen.1e seizoen alleen de beker gewonnen.Speel nu geen champions league maar uefa cup.Hoe realistisch..
Ja. 2 keerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rustig topic geworden
Zojuist legt Arshavin de bal vanuit de corner in de verre hoek, direct dusAl iemand eerder meegemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |