Ik denk dat je FM Live bedoeld. Linkjequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er zit toch ook een multiplayer functie in het spel? Hoe gaat dat in zijn werk? Kun je dan met meerdere computers in een netwerk een competitie spelen ofzo?
Jazeker maar ik geloof dat de 09 versie geen verschil heeft t.o.v 08 wat betreft netwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Jasza het volgende:
Je kan met de normale FM ook gewoon netwerken hoor.
Heb je alle patches geïnstalleerd? Want het probleem dat verdedigers hun direkte tegenstander laten lopen is een bug in de officiële releasequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:02 schreef Gwyarek het volgende:
Ik zit nu in mijn vierde seizoen met Lyngby BK, en kan al een tijdje meedraaien als subtopper. Vorig seizoen voor de tweede keer op rij de Royal League gewonnen. Mijn nieuwe vedette is Jon Dahl Tomasson: een ouwe rot, maar hij doet het uitstekend.
Het loopt lekker, vooral aanvallend. Alleen ik krijg veel doelpunten tegen. Meestal heel suf: verdedigers die niet opletten en een tegenstander vrij laten staan. Ik geloof niet dat het echt aan de kwaliteit van mijn verdedigers ligt. Ik ben niet zo'n tactisch wonder, dus hebben jullie misschien tips? Korte mandekking? Of misschien specifieke mandekking aanwijzen?
Ja, heb versie 8.0.2 Daar ligt het dus niet aan. Ik ben zelf gewoon te slecht geloof ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb je alle patches geïnstalleerd? Want het probleem dat verdedigers hun direkte tegenstander laten lopen is een bug in de officiële release
Tegen snelle spelers moet je je verdedigingslijn ver naar achteren zetten (vooral omdat je slome CV's hebt) tegen slome maar kopsterke spelers moet je verdedigingslijn naar voren zetten + kort dekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ja, heb versie 8.0.2 Daar ligt het dus niet aan. Ik ben zelf gewoon te slecht geloof ik
Tegen 4-3-3 systeem of 3-4-3 lukt het vaak wel de juiste instellingen te zoeken. De backs dekken de beide vleugelaanvallers kort, het centrale duo gebruikt zone-verdediging voor de spits.
Het probleem ligt een beetje bij een tegenstander met 2 spitsen geloof ik. Kort dekken zorgt ervoor dat je 1 op 1 gaat spelen, en dat wil ik liever niet omdat ik regelmatig snelle spitsen tegenover mij heb. (Sneller dan mijn centrale duo's) Terwijl zone-verdediging er weer voor lijkt te zorgt dat ze de spitsen kwijtraken, zodat ze opeens vrijstaan. Of dat mijn verdedigers te laat zijn.
Een oplossing kan zijn met 3 verdedigers te spelen: ik speel alleen liever met iets aanvallende backs. Het moet met de juist instelling vast lukken om met 4 verdedigers op lijn te spelen, tegen 2 spitsen. Alleen ik krijg het niet voor elkaar.
http://fm.manutd.nl/content/category/17/92/220/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar is een site te vinden met de beste te downloaden tactieken?
Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik denk dat je FM Live bedoeld. Linkje
Zo maar een taktiek downloaden, en instaleren gaat meestal toch niet werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar is een site te vinden met de beste te downloaden tactieken?
Ik zelf bak er nooit iets van, dus heb paar maanden geleden zo'n pack gedownload met oa die van Noakesy, Vertanno oid, Arsenal Untouchables, maar welke is nou de beste?
Nee, niet iedereen moet kampioen worden, je hebt dan gewoon de doelstellingen die de club ook heeft..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |