abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59277920
Oja, sorry had er niet bij gemeld het is Arsenal idd.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:16:11 #102
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_59281928
Net eindelijk weer eens geinstalleerd.
Na heel lang 2007 gespeeld te hebben, met 2009 bijna voor de deur toch maar eens aan 2008 beginnen.

Er zullen vast en zeker goede spelers voor weinig of niets te krijgen zijn en die zullen zeker vaak genoemd zijn. Maar kan iemand me toch ff helpen met die namen?
pi_59283891
Ik heb weer zin in FM.

Nederlands elftal, here i come
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:00:13 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59297378
Gisteren FM 08 maar eens besteld.. Hopelijk ergens voor het weekend op de mat liggen
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:51:12 #105
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_59342243
Ben een tijdje geleden weer eens aan FM 2007 begonnen. Vond het een leuk spel, maar niet alles lukte zeg maar
Maar nu gaat het heel goed en in mijn eerste seizoen met Ajax meteen het kampioenschap binnengesleept met een voorsprong van 21 punten op de nummer 2. Beat that

Echter zit ik nu met een probleempje, nouja.. eerder vraagje.
Zit nu dus in de voorbereiding naar seizoen 2, maar heb nog geen vriendschappelijke oefenpotjes georganiseerd voor mijn elftal. Nu las ik tussen de hints & tips dat je je assistent manager dat kan laten regelen door iets aan te vinken. Ik kan dat alleen nergens vinden
Dus wie kan mij vertellen hoe dat moet. Mijn assistent manager moet ook wat te doen hebben namelijk
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_59387269
Manager > Manager opties > team instellingen > en daar staat het dan bovenaan
pi_59439008
Ik heb het ook maar weer opgepakt. Kijk uit naar 2009.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:51:48 #108
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_59517418
2009 zal eerst toch wel stampvol met bugs zitten.. alle tijd dus
kutg0thics ook altijd.
pi_59519560
Er zit toch ook een multiplayer functie in het spel? Hoe gaat dat in zijn werk? Kun je dan met meerdere computers in een netwerk een competitie spelen ofzo?
pi_59524360
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er zit toch ook een multiplayer functie in het spel? Hoe gaat dat in zijn werk? Kun je dan met meerdere computers in een netwerk een competitie spelen ofzo?
Ik denk dat je FM Live bedoeld. Linkje
pi_59524479
Je kan met de normale FM ook gewoon netwerken hoor.
pi_59525644
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Jasza het volgende:
Je kan met de normale FM ook gewoon netwerken hoor.
Jazeker maar ik geloof dat de 09 versie geen verschil heeft t.o.v 08 wat betreft netwerken.
pi_59543143
Ik zit nu in mijn vierde seizoen met Lyngby BK, en kan al een tijdje meedraaien als subtopper. Vorig seizoen voor de tweede keer op rij de Royal League gewonnen. Mijn nieuwe vedette is Jon Dahl Tomasson: een ouwe rot, maar hij doet het uitstekend.

Het loopt lekker, vooral aanvallend. Alleen ik krijg veel doelpunten tegen. Meestal heel suf: verdedigers die niet opletten en een tegenstander vrij laten staan. Ik geloof niet dat het echt aan de kwaliteit van mijn verdedigers ligt. Ik ben niet zo'n tactisch wonder, dus hebben jullie misschien tips? Korte mandekking? Of misschien specifieke mandekking aanwijzen?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:30:45 #114
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_59545609
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:02 schreef Gwyarek het volgende:
Ik zit nu in mijn vierde seizoen met Lyngby BK, en kan al een tijdje meedraaien als subtopper. Vorig seizoen voor de tweede keer op rij de Royal League gewonnen. Mijn nieuwe vedette is Jon Dahl Tomasson: een ouwe rot, maar hij doet het uitstekend.

Het loopt lekker, vooral aanvallend. Alleen ik krijg veel doelpunten tegen. Meestal heel suf: verdedigers die niet opletten en een tegenstander vrij laten staan. Ik geloof niet dat het echt aan de kwaliteit van mijn verdedigers ligt. Ik ben niet zo'n tactisch wonder, dus hebben jullie misschien tips? Korte mandekking? Of misschien specifieke mandekking aanwijzen?
Heb je alle patches geïnstalleerd? Want het probleem dat verdedigers hun direkte tegenstander laten lopen is een bug in de officiële release
pi_59547248
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef andre347 het volgende:

[..]

Heb je alle patches geïnstalleerd? Want het probleem dat verdedigers hun direkte tegenstander laten lopen is een bug in de officiële release
Ja, heb versie 8.0.2 Daar ligt het dus niet aan. Ik ben zelf gewoon te slecht geloof ik

Tegen 4-3-3 systeem of 3-4-3 lukt het vaak wel de juiste instellingen te zoeken. De backs dekken de beide vleugelaanvallers kort, het centrale duo gebruikt zone-verdediging voor de spits.

Het probleem ligt een beetje bij een tegenstander met 2 spitsen geloof ik. Kort dekken zorgt ervoor dat je 1 op 1 gaat spelen, en dat wil ik liever niet omdat ik regelmatig snelle spitsen tegenover mij heb. (Sneller dan mijn centrale duo's) Terwijl zone-verdediging er weer voor lijkt te zorgt dat ze de spitsen kwijtraken, zodat ze opeens vrijstaan. Of dat mijn verdedigers te laat zijn.

Een oplossing kan zijn met 3 verdedigers te spelen: ik speel alleen liever met iets aanvallende backs. Het moet met de juist instelling vast lukken om met 4 verdedigers op lijn te spelen, tegen 2 spitsen. Alleen ik krijg het niet voor elkaar.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:41:47 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59547543
Al gekeken naar de concentratie van de verdedigers?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:41:37 #117
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_59551025
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Ja, heb versie 8.0.2 Daar ligt het dus niet aan. Ik ben zelf gewoon te slecht geloof ik

Tegen 4-3-3 systeem of 3-4-3 lukt het vaak wel de juiste instellingen te zoeken. De backs dekken de beide vleugelaanvallers kort, het centrale duo gebruikt zone-verdediging voor de spits.

Het probleem ligt een beetje bij een tegenstander met 2 spitsen geloof ik. Kort dekken zorgt ervoor dat je 1 op 1 gaat spelen, en dat wil ik liever niet omdat ik regelmatig snelle spitsen tegenover mij heb. (Sneller dan mijn centrale duo's) Terwijl zone-verdediging er weer voor lijkt te zorgt dat ze de spitsen kwijtraken, zodat ze opeens vrijstaan. Of dat mijn verdedigers te laat zijn.

Een oplossing kan zijn met 3 verdedigers te spelen: ik speel alleen liever met iets aanvallende backs. Het moet met de juist instelling vast lukken om met 4 verdedigers op lijn te spelen, tegen 2 spitsen. Alleen ik krijg het niet voor elkaar.
Tegen snelle spelers moet je je verdedigingslijn ver naar achteren zetten (vooral omdat je slome CV's hebt) tegen slome maar kopsterke spelers moet je verdedigingslijn naar voren zetten + kort dekken.
pi_59554381
Heb even gekeken naar de concentratie, die lijk behoorlijk in orde. Ook anticipation lijkt niet bijzonder laag.
Die verdedigingslijn is inderdaad een aardige. Ben er nu een beetje mee aan het experimenteren. Het werk redelijk. Ik probeer het in combinatie te doen met de Opposition Instructions: Closing Down op de snelle spits, Tight Marking op de lange kopsterke spits.
Het is wel lastig. Ik ben vaak beter in de wedstrijd, om vervolgens schlemielige goals tegen te krijgen
Maar ik blijf proberen!
pi_59574888
Ben bezig met een game met IK Sleipner uit zweden wat uitkomt in de laagste (speelbare) divisie in Zweden.
Voorspelling is dat ik het 1e seizoen kampioen word en heb nog wat aankopen gedaan dus moet wel lukken.
Speel wel LLM style dus niet spelers overal vandaan kopen maar alleen uit regio waar ik ook daadwerkelijk kan scouten in dit geval alleen in Zweden.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:56:20 #120
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_59574985
Waar is een site te vinden met de beste te downloaden tactieken?

Ik zelf bak er nooit iets van, dus heb paar maanden geleden zo'n pack gedownload met oa die van Noakesy, Vertanno oid, Arsenal Untouchables, maar welke is nou de beste?
pi_59575526
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/category/17/92/220/
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_59575600
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik denk dat je FM Live bedoeld. Linkje
Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?
pi_59575742
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef Jim.Beam het volgende:

Ik zelf bak er nooit iets van, dus heb paar maanden geleden zo'n pack gedownload met oa die van Noakesy, Vertanno oid, Arsenal Untouchables, maar welke is nou de beste?
Zo maar een taktiek downloaden, en instaleren gaat meestal toch niet werken.

Je moet je taktiek natuurlijk wel aanpassen naar je elftal, of anders om.

Wat bij Ajax goed werkt, kan bij PSV een drama zijn.
pi_59601013
Ik zit al 4 jaar bij St Pauli en nog steeds niet gepromoveert, terwijl mijn aankopen niet slecht zijn en ik sta 11e. Ik denk dat het aan mijn tactiek ligt. Ik heb de spelers individuele sliders wel aangepast naar hun vermogen maar ik weet niet hoe ik de spelers op elkaar kan afstellen, weet iemand een goede tutorial?
  zondag 22 juni 2008 @ 12:48:09 #125
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59601077
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel echt Football manager 2008. Daar kun je een netwerkspel in starten. Alleen de vraag is, wat kun je dan doen? Stel we gaan met een stel vrienden een nachtje FM spelen bij iemand thuis, wat doe je dan? Kies je een competitie en iedereen moet kampioen worden, of heeft iedereen bepaalde doelstellingen?
Nee, niet iedereen moet kampioen worden, je hebt dan gewoon de doelstellingen die de club ook heeft..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')