Nee jammer genoeg niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:19 schreef Fortitudo het volgende:
danique, kon je nie instellen dat je vrouw was. nu wordt je in het spel voor een man aangezien
quote:
Ja, want Arshavin, Huntelaar en Van der Vaart zijn niet goed voor zo'n 70 goals in één seizoenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, ik zou toch maar een echte spits kopen. Mijn grote held Toto Tamuz bijvoorbeeld.
Ik heb met Feyenoord Dmytro Chyhrynskyi gehaald, van Shaktar, wat een held zeg.
Eerst FM Livequote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
al nieuws over fm 2009?
Wat voor nieuws wil je horen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
al nieuws over fm 2009?
Misschien zijn er wel weer revolutionaire toevoegingen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat voor nieuws wil je horen?
Het is toch al jaren oude wijn in nieuwe zakken.
Meer mogelijkheden om 'de club' als geheel te managen zou ik erg leuk vinden. Meer financiële controle (prijzen van toegangskaartjes en dergelijke). Ik heb begrepen dat er ook mensen zijn die dat helemaal niet willen en die puur gaan voor het voetbalgedeelte, de tactiek etcetera, dus misschien kan het net zoals met bijvoorbeeld het reserveteam managen optioneel zijn om het automatisch te laten doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:07 schreef MaxC het volgende:
Alles zal wel opgepoetst worden, paar leuke en kleine features.
Ik hoop dat ze wat meer aan de variatie doen, nu krijg je elke week dezelfde persberichten en commentaar is ook steeds identiek
Onzin. Ik vind dat het spel elk jaar beter is geworden al vind ik de laatste versie minder dan voorgaande jaren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat voor nieuws wil je horen?
Het is toch al jaren oude wijn in nieuwe zakken.
| 1 2 3 4 5 6 | -Wasilewski---Pareja-------Lequi-----Deschacht- ---------------------De Man-------------------- -Kalouda------Fellaini-----Polak-----Boussoufa- ----------------------------------------------- ---------------------Stancu-------------------- |
Dat maakt het spel er ook veel leuker op hé.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:
Als je een eigen speler maakt in de FM Editor, zijn de stats die je dan invoert, dan zijn maximum stats of de stats die hij krijgt in het begin van het spel?
En als je overal 20 invoert (en PA = 200), wat gebeurt er dan?
http://rapidshare.com/files/134788869/MU_Data_Update_XVI.rarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Lyzio het volgende:
Even een noob-vraagje: waar kan ik laatste update vinden. Dus met Cvitanich en Aissati bij Ajax enzoEn hoe "installeer" ik die?
Alvast bedankt
Oh wat handig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/134788869/MU_Data_Update_XVI.rar
Komt er ook nog een officiële update? Op 1 september ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/134788869/MU_Data_Update_XVI.rar
Ik denk niet dat je zo'n goede speler kunt maken. Er zit ergens wel een grens natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:
Als je een eigen speler maakt in de FM Editor, zijn de stats die je dan invoert, dan zijn maximum stats of de stats die hij krijgt in het begin van het spel?
En als je overal 20 invoert (en PA = 200), wat gebeurt er dan?
Om eerlijk te zijn vind ik de MU Update's veel beter als de officiele updates. En voor zover ik weet brengen ze alleen officiele updates icm een patch uit dus hij komt er sowieso niet op 1 septemberquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt er ook nog een officiële update? Op 1 september ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |