abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60763639
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:19 schreef Fortitudo het volgende:
danique, kon je nie instellen dat je vrouw was. nu wordt je in het spel voor een man aangezien
Nee jammer genoeg niet.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:23 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]

Striving to be more than average.
pi_60769790
Leuk dit.... Ben niet begonnen in Turkije oid (ben wel van plan om binnenkort met Sivasspor te beginnen), maar ouderwets in Engeland (Chelsea ) met de Free Transfer Update. Paar talenten uit Brazilie aangetrokken, ze kregen alleen geen werkvergunning. Niet erg, ik kan ze tijdelijk wel bij m'n satellietclub Westerlo stallen. Maar nou zit er 1 zo'n lul tussen die niet naar Westerlo wilt
pi_60779554
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mja, ik zou toch maar een echte spits kopen. Mijn grote held Toto Tamuz bijvoorbeeld.

Ik heb met Feyenoord Dmytro Chyhrynskyi gehaald, van Shaktar, wat een held zeg.
Ja, want Arshavin, Huntelaar en Van der Vaart zijn niet goed voor zo'n 70 goals in één seizoen

Daarnaast nog Suarez, Melo, Saivet en Manucharyan die prima renderen. Evt. kan Danilo Rios ook nog in de spits of op '10'
pi_60783366
al nieuws over fm 2009?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:49:11 #280
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60796836
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 04:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
al nieuws over fm 2009?
Eerst FM Live
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60797160
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 04:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
al nieuws over fm 2009?
Wat voor nieuws wil je horen?

Het is toch al jaren oude wijn in nieuwe zakken.
pi_60797179
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel weer revolutionaire toevoegingen!
pi_60797421
Alles zal wel opgepoetst worden, paar leuke en kleine features.

Ik hoop dat ze wat meer aan de variatie doen, nu krijg je elke week dezelfde persberichten en commentaar is ook steeds identiek
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60797976
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:07 schreef MaxC het volgende:
Alles zal wel opgepoetst worden, paar leuke en kleine features.

Ik hoop dat ze wat meer aan de variatie doen, nu krijg je elke week dezelfde persberichten en commentaar is ook steeds identiek
Meer mogelijkheden om 'de club' als geheel te managen zou ik erg leuk vinden. Meer financiële controle (prijzen van toegangskaartjes en dergelijke). Ik heb begrepen dat er ook mensen zijn die dat helemaal niet willen en die puur gaan voor het voetbalgedeelte, de tactiek etcetera, dus misschien kan het net zoals met bijvoorbeeld het reserveteam managen optioneel zijn om het automatisch te laten doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60798281
Ik heb een challenge gemaakt via de editor voor mij en mijn collega's.

Welk bestand moet ik dan naar hun versturen, en in welke map moeten hun dat bestand plaatsen?

alvast bedankt.
pi_60800230
Al iets bekend over FM09 trouwens?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_60800423
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Onzin. Ik vind dat het spel elk jaar beter is geworden al vind ik de laatste versie minder dan voorgaande jaren.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:38:15 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60805040
Vanaf vrijdag zit ik in de beta van FM live. Ben benieuwd. Vraag me af of het een beetje werkt, zo online spelen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_60813945
FM Live werkt al aardig. Ik test het nu zo ongeveer een drie-kwart jaar, en het is een aanrader.

Over Football Manager 2009 nog geen groot nieuws.
pi_60814335
Vanaf vrijdag zit ik in de beta van FM live. Gameworld 21: Chang. Ben benieuwd. Vraag me af of het een beetje werkt, zo online spelen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:10:02 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60818319
Kampioen geworden met RSC Anderlecht, vijf wedstrijden voor het einde. Vier spelers in de basiself heb ik gekocht, de rest zat er al. Mijn opstelling:

1
2
3
4
5
6
---------------------Zitka---------------------
-Wasilewski---Pareja-------Lequi-----Deschacht-
---------------------De Man--------------------
-Kalouda------Fellaini-----Polak-----Boussoufa-
-----------------------------------------------
---------------------Stancu--------------------

Lucas Biglia heb ik voor tien miljoen euro verkocht aan Benfica, Jelle van Damme voor drie miljoen aan Middlesbrough en Silvio Proto voor één miljoen aan Treviso.

Verder heb ik nog een stuk of vijftien Argentijnen gehaald voor het tweede, totale kosten zo'n twee miljoen euro. Zitten een paar potentiële toppers bij, maar in eerste instantie is het nog geen basismateriaal.

Vanaf nu wil ik mijn team uitbreiden met Belgen, welke Belgen moet ik gewoon kopen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60819228
Als je een eigen speler maakt in de FM Editor, zijn de stats die je dan invoert, dan zijn maximum stats of de stats die hij krijgt in het begin van het spel?

En als je overal 20 invoert (en PA = 200), wat gebeurt er dan?
pi_60824489
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:
Als je een eigen speler maakt in de FM Editor, zijn de stats die je dan invoert, dan zijn maximum stats of de stats die hij krijgt in het begin van het spel?

Dat maakt het spel er ook veel leuker op hé.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:55:32 #294
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60829175
Even een noob-vraagje: waar kan ik laatste update vinden. Dus met Cvitanich en Aissati bij Ajax enzo En hoe "installeer" ik die?

Alvast bedankt
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60851238
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Lyzio het volgende:
Even een noob-vraagje: waar kan ik laatste update vinden. Dus met Cvitanich en Aissati bij Ajax enzo En hoe "installeer" ik die?

Alvast bedankt
http://rapidshare.com/files/134788869/MU_Data_Update_XVI.rar
pi_60851752
quote:
Oh wat handig. Ga hem alleen niet gebruiken.
Striving to be more than average.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:55:37 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60853394
quote:
Komt er ook nog een officiële update? Op 1 september ofzo?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:57:16 #298
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60853447
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:

Ik denk niet dat je zo'n goede speler kunt maken. Er zit ergens wel een grens natuurlijk.
Ik ben begonnen met OFK Belgrado. Wil over 3 seizoenen echt meedoen om het kampioenschap.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60853524
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Komt er ook nog een officiële update? Op 1 september ofzo?
Om eerlijk te zijn vind ik de MU Update's veel beter als de officiele updates. En voor zover ik weet brengen ze alleen officiele updates icm een patch uit dus hij komt er sowieso niet op 1 september
pi_60858533
Ligt het trouwens aan mij, of zijn generated players fysiek .. invalide?

Aangezien ik al wat verder ben in het spel (2019 ) en alle jonkies van nu toch al behoorlijk slijtage beginnen te vertonen (Messi is bijv. al ruim de 31 gepasseerd ) moet ik dus rondscouten (leukste onderdeel v/h spel ) en talentjes kopen. Nu heb ik al wat sjieke spelertjes, allemaal wonderkids, maar die lui zijn fysiek niet veel beter dan menig luiaard. En dan bedoel ik dus maximaal 12 voor een fysieke stat, terwijl technisch/mentaal ze de belangrijke stats op 18+ hebben...

Meer mensen die hier last van hebben/dit ook hebben? (echt -last- heb ik er niet van, ik win toch wel, maar 't is wel opmerkelijk..)

N~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')