abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:04:55 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60741191
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

blijven nog 20 andere goede keepers over.
sjimz, kom er dan maar in met je lijstje
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:09:05 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60741342
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat eens gewoon per PM.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:10:20 #253
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60741378
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doe dat eens gewoon per PM.

Ik heb FM08 al in geen maanden meer aangeraakt Het kriebelt nu wel weer een beetje.. En het is vakantie Maar ik weet geen uitdagingen meer, anyone?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60741417
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

sjimz, kom er dan maar in met je lijstje
Adan
Enyeama
Alamo
Neuer
Adler
Begovic
Kotenko
Jourdren
Marcelo Grohe
Ochoa
Shust
Renan
Pouplin
Pyatov
Bruno
Diego Penny
Felipe
Yohann Pele
Diego Cavalieri
Gordon
Carrizo
Delle
Rybka

Om er een paar te noemen.
pi_60741596
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari .. Een reservekeeper is best lastig
SPOILER
Ustari is helemaal niet meer haalbaar. zn waarde is nu 35,5 milj. en loon: 155,000. Z'n waarde kan ik nog betalen maar dat loon kan ik niet ophoesten Akinfeev 13,5 miljoen, ook haalbaar maar CSKA laat 'm niet gaan.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwen
Geniaal!
Striving to be more than average.
pi_60743662
'n Vrouw in dit topic, dat ik dit nog mag meemaken

Mijn veel te dure, maar must-have aankoop Benzema (90 mln + bonussen) begint in seizoen 4 op stoom te komen. Legt ze nu 1 op 1 erin met 'n gemiddelde van 7.86 tot nu toe. Ik sta met 3 punten los in de PL en soeverein door de CL-stages gekomen (Valencia, Kopenhagen, Besiktas).

Seizoen 3 trouwens kampioen geworden, 3e keer achtereen CL binnen gehaald en de FA en League Cup waren voor me. Geen aankopen gedaan, behalve v. Nistelrooy (34 inmiddels) en Andrea Pirlo (31) die niet aan spelen toekwamen en 'n nieuwe uitdaging wilden. Scoren allebei ook nog aardig als invallers en vooral ervaring natuurlijk.

Wilde Saivet nog eens proberen te halen, maar ik moet er gewoon 45 mln voor neertellen. Dat heb ik wel, maar hij komt niet meteen in de basis ben ik bang. Achter Benzema lopen namelijk Anderson, Rooney en Ronaldo die 't alledrie heel aardig doen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60743953
90 miljoen
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60744025
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:24 schreef Saviola het volgende:
90 miljoen
Schandalig he? Ik had al 2 seizoenen bijna niets uitgegeven en ik wilde gewoon 'n keer met Benzema voetballen. Hij wilde eigenlijk niet weg, dus flink pleasen en Lyon wilde de hoofdprijs hebben. Maar als ie zo doorgaat, dan is ie de prijs waard

Nu alweer 70 mln op de bank staan, dus Saivet gaat er volgend seizoen ook komen gok ik
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60747296
Even een bijbaantje genomen bij Faroer..

maandag 11 augustus 2008 @ 22:54:46 #260
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60747446
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Even een bijbaantje genomen bij Faroer..

[ afbeelding ]

Wie is je sterspeler bij de Faeröer Eilanden?
pi_60747957
Gunnar Nielsen, 3de goalie bij Blackburn

en een paar veldspelers die meekunnen in de Jupliler League
pi_60748123
Na in het eerste seizoen met Ajax kampioen te zijn geworden, de beker te hebben gewonnen en tot de halve finale Uefa cup te hebben gereikt, zit ik nu in de voorbereiding op seizoen 2.
Aankopen seizoen 1:
-Arshavin
-Van der Vaart
-J.M. Torres
-Breno
-Sakho
-Saivet

Seizoen 2:
-Kameni
-Lescott
-Mudingayi

Stekelenburg verkocht voor 33 miljoen, kut Jaakke Mitea is voor 4 miljoen naar Deportivo

Opstelling seizoen 2;
----------------------Kameni----------------------
------Heitinga--Breno--Lescott--Vermaelen--
---------------------Mudingayi--------------------
-------------Gabri-------------Maduro-----------
---------------------Arshavin---------------------
---------Huntelaar------------Van der Vaart---
pi_60748490
Van der Vaart in de spits kan je niet beter Arshavin en VdV omruilen?

Ik heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Iemand een idee voor een leuke club? Liefst wel een redelijk transferbudget, maar niet direct een club die om de prijzen meedoet. Competitie maakt me weinig uit, al zou een beetje exotische competitie me ook wel eens leuk lijken. Altijd maar weer die standaard Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Nederland gaat ook gauw vervelen
pi_60748786
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Iemand een idee voor een leuke club? Liefst wel een redelijk transferbudget, maar niet direct een club die om de prijzen meedoet. Competitie maakt me weinig uit, al zou een beetje exotische competitie me ook wel eens leuk lijken. Altijd maar weer die standaard Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Nederland gaat ook gauw vervelen
Waarom zou ik Arshavin in de spits zetten? Op 10 rendeert hij veel beter.
pi_60748790
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik heb een tijdje met Zenit St. Petersburg gespeeld. Het vervelende vond ik dat je altijd gebonden bent aan een bepaald aantal Russische spelers wat je moet opstellen, en dat komt er eigenlijk op neer dat als er geen beter Russen te krijgen zijn, je dus ongeacht de financiën vrijwel geen progressie meer kunt boeken. Anders kun je eens in Turkije of Oekraïne kijken, weet niet wat de regels daar zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60748852
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Philip10 het volgende:

[..]

Mja, ik zou toch maar een echte spits kopen. Mijn grote held Toto Tamuz bijvoorbeeld.

Ik heb met Feyenoord Dmytro Chyhrynskyi gehaald, van Shaktar, wat een held zeg.
pi_60749722
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel om trots op te zijn dit kwam via de CL in de UEFA terecht en won daarin van Kopenhagen (2-3 en 3-0), Deportivo (3-3 en 3-1), Dortmund (1-0 en 3-1) en Fenerbahçe (1-1 en 2-1).
Simon is weer bezig hoor
pi_60749766
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik heb FM08 al in geen maanden meer aangeraakt Het kriebelt nu wel weer een beetje.. En het is vakantie Maar ik weet geen uitdagingen meer, anyone?
Wat doe je hier dan als je het niet aanraakt

Fapfap
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:19:03 #269
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60749895
danique, kon je nie instellen dat je vrouw was. nu wordt je in het spel voor een man aangezien
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60751093

pi_60751868
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:23 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]

Patricio Araujo.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:19 #272
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60757332
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan als je het niet aanraakt

Fapfap
pi_60757593
Tijd voor 2009
pi_60757739
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Philip10 het volgende:

[..]

VdV lijkt me nou niet de ideale spits om eerlijk te zijn en Arshavin heeft ook AC als positie, terwijl VdV alleen een AM is.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje met Zenit St. Petersburg gespeeld. Het vervelende vond ik dat je altijd gebonden bent aan een bepaald aantal Russische spelers wat je moet opstellen, en dat komt er eigenlijk op neer dat als er geen beter Russen te krijgen zijn, je dus ongeacht de financiën vrijwel geen progressie meer kunt boeken. Anders kun je eens in Turkije of Oekraïne kijken, weet niet wat de regels daar zijn.
Ik heb vroeger wel eens heel kort met Shaktar gespeeld en kan me niet herrineren dat daar regels waren ten aanzien van buitenlanders. Turkijke is misschien ook wel interessant, daar heb ik nog nooit gespeeld. Ik zal eens kijken!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:18:33 #275
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60762324
nvm
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')