sjimz, kom er dan maar in met je lijstjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
blijven nog 20 andere goede keepers over.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:Doe dat eens gewoon per PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
quote:
Adanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
sjimz, kom er dan maar in met je lijstje
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari.. Een reservekeeper is best lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ustari is helemaal niet meer haalbaar. zn waarde is nu 35,5 milj. en loon: 155,000. Z'n waarde kan ik nog betalen maar dat loon kan ik niet ophoestenAkinfeev 13,5 miljoen, ook haalbaar maar CSKA laat 'm niet gaan.
Geniaal!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwen
Striving to be more than average.
Schandalig he? Ik had al 2 seizoenen bijna niets uitgegeven en ik wilde gewoon 'n keer met Benzema voetballen. Hij wilde eigenlijk niet weg, dus flink pleasen en Lyon wilde de hoofdprijs hebben. Maar als ie zo doorgaat, dan is ie de prijs waardquote:
Wie is je sterspeler bij de Faeröer Eilanden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Even een bijbaantje genomen bij Faroer..
[ afbeelding ]
Waarom zou ik Arshavin in de spits zetten? Op 10 rendeert hij veel beter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Van der Vaart in de spitskan je niet beter Arshavin en VdV omruilen?
Ik heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Iemand een idee voor een leuke club? Liefst wel een redelijk transferbudget, maar niet direct een club die om de prijzen meedoet. Competitie maakt me weinig uit, al zou een beetje exotische competitie me ook wel eens leuk lijken. Altijd maar weer die standaard Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Nederland gaat ook gauw vervelen
Ik heb een tijdje met Zenit St. Petersburg gespeeld. Het vervelende vond ik dat je altijd gebonden bent aan een bepaald aantal Russische spelers wat je moet opstellen, en dat komt er eigenlijk op neer dat als er geen beter Russen te krijgen zijn, je dus ongeacht de financiën vrijwel geen progressie meer kunt boeken. Anders kun je eens in Turkije of Oekraïne kijken, weet niet wat de regels daar zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Van der Vaart in de spitskan je niet beter Arshavin en VdV omruilen?
Ik heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Iemand een idee voor een leuke club? Liefst wel een redelijk transferbudget, maar niet direct een club die om de prijzen meedoet. Competitie maakt me weinig uit, al zou een beetje exotische competitie me ook wel eens leuk lijken. Altijd maar weer die standaard Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Nederland gaat ook gauw vervelen
Mja, ik zou toch maar een echte spits kopen. Mijn grote held Toto Tamuz bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Arshavin in de spits zetten? Op 10 rendeert hij veel beter.
Simon is weer bezig hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel om trots op te zijn ditkwam via de CL in de UEFA terecht en won daarin van Kopenhagen (2-3 en 3-0), Deportivo (3-3 en 3-1), Dortmund (1-0 en 3-1) en Fenerbahçe (1-1 en 2-1).
Wat doe je hier dan als je het niet aanraaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb FM08 al in geen maanden meer aangeraaktHet kriebelt nu wel weer een beetje.. En het is vakantie
Maar ik weet geen uitdagingen meer, anyone?
Patricio Araujo.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan als je het niet aanraakt![]()
Fapfap
VdV lijkt me nou niet de ideale spits om eerlijk te zijn en Arshavin heeft ook AC als positie, terwijl VdV alleen een AM is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Arshavin in de spits zetten? Op 10 rendeert hij veel beter.
Ik heb vroeger wel eens heel kort met Shaktar gespeeld en kan me niet herrineren dat daar regels waren ten aanzien van buitenlanders. Turkijke is misschien ook wel interessant, daar heb ik nog nooit gespeeld. Ik zal eens kijken!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met Zenit St. Petersburg gespeeld. Het vervelende vond ik dat je altijd gebonden bent aan een bepaald aantal Russische spelers wat je moet opstellen, en dat komt er eigenlijk op neer dat als er geen beter Russen te krijgen zijn, je dus ongeacht de financiën vrijwel geen progressie meer kunt boeken. Anders kun je eens in Turkije of Oekraïne kijken, weet niet wat de regels daar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |