abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60423795
Ik weet het, maar hij is ook aardig gegroeid en beter geworden. Wie kan je mij dan aanraden ?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:40:08 #227
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60424874
ik kan saivet niet halen omdat hij steeds een nieuw contract tekent bij bordeaux, terwijl dat volgens mij niet zo is. heeft iemand hier ook last van
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60425352
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:47 schreef ROFLOL het volgende:
Ik weet het, maar hij is ook aardig gegroeid en beter geworden. Wie kan je mij dan aanraden ?
Haal Ustari of Ochoa maar
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60431938
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan saivet niet halen omdat hij steeds een nieuw contract tekent bij bordeaux, terwijl dat volgens mij niet zo is. heeft iemand hier ook last van
Is ie al 18?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:34:17 #230
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60432277
ja, alleen zeg maar normaal dat hij het contract accepteert of wegwerpt, tekent hij nu tot 8 keer toe een nieuw contract bij bordeaux. bordeaux had het bod al geaccepteerd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60446712
Bied eens meer salaris dan dat hij wil en een hogere tekenpremie. Grote kans dat hij dan wel komt
pi_60582892

Toch wel om trots op te zijn dit kwam via de CL in de UEFA terecht en won daarin van Kopenhagen (2-3 en 3-0), Deportivo (3-3 en 3-1), Dortmund (1-0 en 3-1) en Fenerbahçe (1-1 en 2-1).
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60586813
mwah, als Ajax zijnde mag je best de UEFA cup winnen hoor. Jammer dat je verloren hebt!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60586846
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:30 schreef MaxC het volgende:
mwah, als Ajax zijnde mag je best de UEFA cup winnen hoor. Jammer dat je verloren hebt!
Gelukkig heeft hij ook met Rosenborg de UEFA Cup gewonnen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:04:33 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60587745
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij ook met Rosenborg de UEFA Cup gewonnen
Scherp +1
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60588448

pi_60666559
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Ben sinds weekje network game begonnen met een vriend, is echt super tof om te doen. Toch wat extra spanning, lol, rivaliteit en samenwerking(of juist tegenwerking). Ik ben Real Madrid en hij Valencia, we doen het allebei goed in de competitie:
[ afbeelding ]

CL zijn we ook allebei door naar 2e ronde, alleen Barca is soms lastig. Wil nog wel is meedoen om de titelstrijd. Net echt een legendarische wedstrijd gespeeld, zat echt puntje van mijn stoel:
[ afbeelding ]
Achteraf een redelijk geslaagd seizoen. Super cup gewonnen, helaas Spaanse beker er in de kwartfinale uit en een teleurstellende 3e plek in de competitie maar wel de CL gewonnen

Nieuwe seizoen gaat echt dramatisch in de competitie, sta 9e na 12 wedstrijden Ik snap er niks van, mijn team is sterker geworden en tegen elke tegenstander ben ik beter. Bijna elke wedstrijd heb ik iets van 15 schoten op goal, maar in de afgelopen 6 wedstrijden heeft elke tegenstander gescoord terwijl ze hele wedstrijd 1 schot op doel hebben Aan de andere kant scoor ik op ongeveer elke 17 schoten op goal.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Met Raúl, Van Nistelrooy, Huntelaar en Sneijder heb ik scorend vermogen genoeg.
pi_60667348
Ik heb nu precies hetzelfde.. vooral in uitwedstrijden, dan kom ik heel snel 1-0 achter om daarna de rest van de wedstrijd op de helft van de tegenstander te kamperen en talloze kansen te creeëren, zonder te kunnen scoren.. en het is echt elke keer zo..

Zit toch wat scheef als een spits met 10 voor finishing aan 1 kans genoeg heeft en mijn spits met 18, kans op kans mist, zelfs alleen voor doel.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60673471
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch maar weer met Ajax begonnen, net een beetje door de selectie heen gegaan. Zit te twijfelen tussen 433 (Stekelenburg, Silva, ..., Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sulejmani) of 343 (Stekelenburg, .. Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani). Maar daar ga ik de oefenwedstrijden voor gebruiken.

Luque, Colin, Rommedahl, Krohn Deli en dergelijke mogen weg. Kennedy en Perez twijfel ik nog een beetje, weet niet precies meer hoe goed die jonkies nu al zijn. Verder een beetje andere talenten verhuren etc.

Er moet sowieso nog een verdediger bij voor de basis - ik wil het altijd een beetje realistisch houden, dus ik heb op Douglas, Wielaert, Oleguer geboden. In die update van Man Utd is Pieters nog niet naar PSV, dus daar heb ik ook een bod op uitgebracht. Zit alleen nog echt te zoeken naar een goede DC die gelijk in de basis kan. Boukahrouz kan ik voor 7 miljoen halen, maar dat vind ik veels te veel.

Zo maar even wat verder zoeken . Tips zijn altijd welkom .
Ben ook game gestart. 442 met kleine ruit, wat tot de volgende opstelling komt:

Stekelenburg
Silva-Heitinga-Stam-Vermaelen
Torres
Gabri-Maduro
Arshavin
Huntelaar-Van der Vaart

Aankopen:
Arshavin, Van der Vaart, Sakho, Saivet en Breno.
pi_60740652
(volgens mij ben ik het enigste meisje hier?)

Ik heb net mijn 4de seizoen Ajax afgerond. Met mijn véél te grote selectie heb ik nu 4x landskampioen, 4x nederlandse beker, 4x JC schaal, 4x champions league, 3x supercup, 3x Wereldkampioenschap voor clubs. Nahgoed, 't klinkt best wel ongeloofwaardig. :w Daarom speciaal screentjes +O

Ja beker tegen Ajax 2...

Myn helden

4 timesssssss.

O wat wel grappig was; Feyenoord won in 2008-09 UEFA cup.
En ja, deze spelers zouden int echt nooit komen, maar okee.

Edit: Ik wil ff Javi Martinez aanprijzen das echt n sterspeler bij mij kostte wel 18.5 mil..
Filipenko (19.5 mil ....) & Chimbonda (11 mil) zijn goede versterking voor verdediging
Bojan is heel handig voorin, 12 assists 29 goals had ik transfervrij.

[ Bericht 17% gewijzigd door Daniane op 11-08-2008 19:55:23 ]
Striving to be more than average.
pi_60740723
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Daniane het volgende:

[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...
Had ik ook een keer met Twente, kwart finale Twente - Twente B, eindstand 49-0
Цой жив
pi_60740733
quote:
Ik heb net mijn 4de seizoen Ajax afgerond. Met mijn véél te grote selectie heb ik nu 4x landskampioen, 4x nederlandse beker, 4x JC schaal, 4x champions league, 3x supercup, 3x Wereldkampioenschap voor clubs. Nahgoed, 't klinkt best wel ongeloofwaardig. :w Daarom speciaal screentjes +O

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...

[ afbeelding ]
Myn helden

[ afbeelding ]
4 timesssssss.

Een vrouw die Football Manager speelt?

Mijn vriendin vraagt hooguit af en toe of 'mijn bolletjes aan het winnen zijn'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60740774
Mijn B-team moest tegen PSV voor de beker, ik een aantal spelers beschikbaar stellen die ik die week zeker niet nodig had, 1-0 voor Jong Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:57:46 #244
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60740926
quote:
(volgens mij ben ik het enigste meisje hier?)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...

[ afbeelding ]
Myn helden

[ afbeelding ]
4 timesssssss.

Edit: Ik wil ff Javi Martinez aanprijzen das echt n sterspeler bij mij kostte wel 18.5 mil..
Filipenko (19.5 mil ....) & Chimbonda (11 mil) zijn goede versterking voor verdediging
Bojan is heel handig voorin, 12 assists 29 goals had ik transfervrij.
Klaas-Jan tikt er heel wat in Goed bezig.. Je selectie ziet er goed uit, maar had je geen betere back-up keeper kunnen kopen dan Malafeev? En hoe doet Cassano het?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60740932
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Had ik ook een keer met Twente, kwart finale Twente - Twente B, eindstand 49-0
Zoooo! is je A-elftal zo goed of je B-elftal zo slecht
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een vrouw die Football Manager speelt?

Mijn vriendin vraagt hooguit af en toe of 'mijn bolletjes aan het winnen zijn'.
Het spel is gewoon gaaf! :p & verslavend (a)
&
pi_60740979
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef donroyco het volgende:

[..]

Klaas-Jan tikt er heel wat in Goed bezig.. Je selectie ziet er goed uit, maar had je geen betere back-up keeper kunnen kopen dan Malafeev? En hoe doet Cassano het?
Cassano is goed bezig. Maakt vooral assists
& Malafeev kocht ik int begin, slechte aankoop, wou hem eigenlijk als eerste keeper. (stekelenburg was geen succes in FM2005 fm2008 echter fantastisch ) Maar ik ben een nieuwe aan het zoeken, Malafeev is uitgeleend aan Spartak Moskou. :p
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:02:02 #247
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60741092
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:

[..]

Cassano is goed bezig. Maakt vooral assists
& Malafeev kocht ik int begin, slechte aankoop, wou hem eigenlijk als eerste keeper. (stekelenburg was geen succes in FM2005 fm2008 echter fantastisch ) Maar ik ben een nieuwe aan het zoeken, Malafeev is uitgeleend aan Spartak Moskou. :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari .. Een reservekeeper is best lastig
pi_60741116
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari .. Een reservekeeper is best lastig
blijven nog 20 andere goede keepers over.
pi_60741129
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:

[..]

Zoooo! is je A-elftal zo goed of je B-elftal zo slecht
[..]
Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwen
Цой жив
pi_60741155
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwen
fail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')