Haal Ustari of Ochoa maarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:47 schreef ROFLOL het volgende:
Ik weet het, maar hij is ook aardig gegroeid en beter geworden. Wie kan je mij dan aanraden ?
Is ie al 18?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan saivet niet halen omdat hij steeds een nieuw contract tekent bij bordeaux, terwijl dat volgens mij niet zo is. heeft iemand hier ook last van
Gelukkig heeft hij ook met Rosenborg de UEFA Cup gewonnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:30 schreef MaxC het volgende:
mwah, als Ajax zijnde mag je best de UEFA cup winnen hoor. Jammer dat je verloren hebt!
Scherp +1quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij ook met Rosenborg de UEFA Cup gewonnen
Achteraf een redelijk geslaagd seizoen. Super cup gewonnen, helaas Spaanse beker er in de kwartfinale uit en een teleurstellende 3e plek in de competitie maar wel de CL gewonnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Ben sinds weekje network game begonnen met een vriend, is echt super tof om te doen. Toch wat extra spanning, lol, rivaliteit en samenwerking(of juist tegenwerking). Ik ben Real Madrid en hij Valencia, we doen het allebei goed in de competitie:
[ afbeelding ]
CL zijn we ook allebei door naar 2e ronde, alleen Barca is soms lastig. Wil nog wel is meedoen om de titelstrijd. Net echt een legendarische wedstrijd gespeeld, zat echt puntje van mijn stoel:
[ afbeelding ]
Ben ook game gestart. 442 met kleine ruit, wat tot de volgende opstelling komt:quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch maar weer met Ajax begonnen, net een beetje door de selectie heen gegaan. Zit te twijfelen tussen 433 (Stekelenburg, Silva, ..., Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sulejmani) of 343 (Stekelenburg, .. Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani). Maar daar ga ik de oefenwedstrijden voor gebruiken.
Luque, Colin, Rommedahl, Krohn Deli en dergelijke mogen weg. Kennedy en Perez twijfel ik nog een beetje, weet niet precies meer hoe goed die jonkies nu al zijn. Verder een beetje andere talenten verhuren etc.
Er moet sowieso nog een verdediger bij voor de basis - ik wil het altijd een beetje realistisch houden, dus ik heb op Douglas, Wielaert, Oleguer geboden. In die update van Man Utd is Pieters nog niet naar PSV, dus daar heb ik ook een bod op uitgebracht. Zit alleen nog echt te zoeken naar een goede DC die gelijk in de basis kan. Boukahrouz kan ik voor 7 miljoen halen, maar dat vind ik veels te veel.
Zo maar even wat verder zoeken. Tips zijn altijd welkom
.
Had ik ook een keer met Twente, kwart finale Twente - Twente B, eindstand 49-0quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...
Een vrouw die Football Manager speelt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Daniane het volgende:
Ik heb net mijn 4de seizoen Ajax afgerond.Met mijn véél te grote selectie heb ik nu 4x landskampioen, 4x nederlandse beker, 4x JC schaal, 4x champions league, 3x supercup, 3x Wereldkampioenschap voor clubs. Nahgoed, 't klinkt best wel ongeloofwaardig. :w Daarom speciaal screentjes +O
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...
[ afbeelding ]
Myn helden
[ afbeelding ]
4 timesssssss.
O wat wel grappig was; Feyenoord won in 2008-09 UEFA cup.
En ja, deze spelers zouden int echt nooit komen, maar okee.
Klaas-Jan tikt er heel wat inquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Daniane het volgende:
(volgens mij ben ik het enigste meisje hier?)
Ik heb net mijn 4de seizoen Ajax afgerond.Met mijn véél te grote selectie heb ik nu 4x landskampioen, 4x nederlandse beker, 4x JC schaal, 4x champions league, 3x supercup, 3x Wereldkampioenschap voor clubs. Nahgoed, 't klinkt best wel ongeloofwaardig. :w Daarom speciaal screentjes +O
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beker tegen Ajax 2...
[ afbeelding ]
Myn helden
[ afbeelding ]
4 timesssssss.
O wat wel grappig was; Feyenoord won in 2008-09 UEFA cup.
En ja, deze spelers zouden int echt nooit komen, maar okee.
Edit: Ik wil ff Javi Martinez aanprijzen das echt n sterspeler bij mijkostte wel 18.5 mil..
Filipenko (19.5 mil ....) & Chimbonda (11 mil) zijn goede versterking voor verdediging
Bojan is heel handig voorin, 12 assists 29 goalshad ik transfervrij.
Zoooo! is je A-elftal zo goed of je B-elftal zo slechtquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had ik ook een keer met Twente, kwart finale Twente - Twente B, eindstand 49-0
Het spel is gewoon gaaf! :p & verslavend (a)quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een vrouw die Football Manager speelt?
Mijn vriendin vraagt hooguit af en toe of 'mijn bolletjes aan het winnen zijn'.![]()
Cassano is goed bezig. Maakt vooral assistsquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klaas-Jan tikt er heel wat inGoed bezig.. Je selectie ziet er goed uit, maar had je geen betere back-up keeper kunnen kopen dan Malafeev? En hoe doet Cassano het?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Cassano is goed bezig. Maakt vooral assists![]()
& Malafeev kocht ik int begin, slechte aankoop, wou hem eigenlijk als eerste keeper. (stekelenburg was geen succes in FM2005fm2008 echter fantastisch
) Maar ik ben een nieuwe aan het zoeken, Malafeev is uitgeleend aan Spartak Moskou. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari.. Een reservekeeper is best lastig
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef donroyco het volgende:
[..]blijven nog 20 andere goede keepers over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akinfeev zal wel niet meer haalbaar zijn, net als Ustari.. Een reservekeeper is best lastig
Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zoooo! is je A-elftal zo goed of je B-elftal zo slecht
[..]
failquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, gewoon instellen dat je je Bteam ook kunt leiden, zette ik mn 4de spits op goal met de instructies om naar cornervlag aan de andere kant van het veld te rennen, en de rest van de spelers allemaal naar de vleugels, leuke schiettraining en goed voor het zelfvertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |