Janmaat en El Moussouiquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
Laatste tijd toch weer veel aan het FM08'en, blijft een leuk spel. Nu met AC Milan in het tweede seizoen, heb eigenlijk teveel goede voetballers. Speel met een 3-5-2-opstelling: Tim Wiese op doel, daarvoor Andrea Barzagli, Alessandro Nesta en Christoph Metzelder, Massimo Oddo en Marek Jankulovski als opkomende backs, op het middenveld Gennaro Gattuso en Andrea Pirlo naast elkaar, met daarvoor Kaká en Giampaolo Pazzini en Giuseppe Rossi als spitsen. Heb jongens als Dida, Daniele Bonera, Kakha Kaladze, Massimo Ambrosini, Sebastian Kehl, Clarence Seedorf, Ederson, Fernando Forestieri, Pato en Guilherme nog op de bank zitten en verschrikkelijk veel talent in het B- en U20-team, gaat prima. Ben alleen op zoek naar nieuwe backs, iemand ideeën?
Dani Alves wil weg bij Sevilla, maar toch ontkom ik er niet aan om het volle pond (afkoopsom van 50 miljoen euro) te betalen en op links ben ik druk bezig geweest met Maxwell en Marcelo (ex-Real Madrid) maar Internazionale wil beide spelers absoluut niet laten gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Andres Guardado op linksEn op rechts Dani Alves of zo, zijn de betere in 't spel
Die laatste zit niet in mijn database.quote:
Ja er zit een editor bij waarmee je het allemaal kunt aanpassen, en over een maandje zal er ook wel een db te downloaden zijn waarin alle transfers verwerkt zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef stefan-WoW het volgende:
Kun je de selectie updaten zoals ze nu zijn dus met deze zomer transfers?
Op vakantie gaan tijdens die interlands!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij loopt de hele tijd vast na de interlands van begin September. Krijg het maar niet opgelost. Anyhow, zag daarnet dat ManUtd een nieuwe update had per vandaag, dus het dan maar weer met die proberen
.
al geprobeerd. hij wil niet, te weinig salaris. kun je het salarishuis voor assistenttrainer ook ophogen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probeer Meulensteen eens van Man Utd of zo, is daar trainer dus zou best 'n stapje hoger willen denk ik.
je keeper is niet zo goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:23 schreef ROFLOL het volgende:
Ben er nu wel klaar mee. Onder andere 3 Seizoenen met PSV, 5 met Feyenoord, 2 met Heerenveen, 3 met AC Milan, 2 met Arsenal en nu de 4e met Barcelona. Tot nu toe ben ik met Barcelona het sterkste, elke keer Primera Divesion gewonnen, 2 keer Spaanse cup en 2 keer Champions League.
Saivet - Bojan
Silva - Kaka - Messi
------ Fabregas -----
Traore - Marquez - Puyol - Alves
- V. Valdes -
Op de bank oa': Van Persie, C. Ronaldo, Pique, Miquel Veloso, Xavi en Iniesta.
Heb Benzema ook gehad voor een half seizoen maar die is echt zwaar slecht vergeleken met Saivet en Bojan.
Alleen heb ik er nu niet echt zin meer in, eind van het jaar wel weer met 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |