abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60322803
Als ik weer zou willen beginnen, waar kan ik de meest recente updates enzo vinden?
pi_60322835
Kijk eens op manutd.nl daar staat alles wel zo'n beetje bij elkaar
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60322858
Alrighty.

Maar geen belangrijke fixes of updates van SIGames of dingen die ik MOET hebben?
pi_60322871
Tja, ik zou wel de officiele patch van SIGames downloaden, scheelt al een hoop bugs en frustratie
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:19:35 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60323071
Laatste tijd toch weer veel aan het FM08'en, blijft een leuk spel. Nu met AC Milan in het tweede seizoen, heb eigenlijk teveel goede voetballers. Speel met een 3-5-2-opstelling: Tim Wiese op doel, daarvoor Andrea Barzagli, Alessandro Nesta en Christoph Metzelder, Massimo Oddo en Marek Jankulovski als opkomende backs, op het middenveld Gennaro Gattuso en Andrea Pirlo naast elkaar, met daarvoor Kaká en Giampaolo Pazzini en Giuseppe Rossi als spitsen. Heb jongens als Dida, Daniele Bonera, Kakha Kaladze, Massimo Ambrosini, Sebastian Kehl, Clarence Seedorf, Ederson, Fernando Forestieri, Pato en Guilherme nog op de bank zitten en verschrikkelijk veel talent in het B- en U20-team, gaat prima. Ben alleen op zoek naar nieuwe backs, iemand ideeën?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60323148
Andres Guardado op links En op rechts Dani Alves of zo, zijn de betere in 't spel
pi_60323195
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
Laatste tijd toch weer veel aan het FM08'en, blijft een leuk spel. Nu met AC Milan in het tweede seizoen, heb eigenlijk teveel goede voetballers. Speel met een 3-5-2-opstelling: Tim Wiese op doel, daarvoor Andrea Barzagli, Alessandro Nesta en Christoph Metzelder, Massimo Oddo en Marek Jankulovski als opkomende backs, op het middenveld Gennaro Gattuso en Andrea Pirlo naast elkaar, met daarvoor Kaká en Giampaolo Pazzini en Giuseppe Rossi als spitsen. Heb jongens als Dida, Daniele Bonera, Kakha Kaladze, Massimo Ambrosini, Sebastian Kehl, Clarence Seedorf, Ederson, Fernando Forestieri, Pato en Guilherme nog op de bank zitten en verschrikkelijk veel talent in het B- en U20-team, gaat prima. Ben alleen op zoek naar nieuwe backs, iemand ideeën?
Janmaat en El Moussoui
pi_60323252
Is 8.0.2 wel of neit noodzakelijk? SI zelf heeft hem verwijdert...
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:29:32 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60323323
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Andres Guardado op links En op rechts Dani Alves of zo, zijn de betere in 't spel
Dani Alves wil weg bij Sevilla, maar toch ontkom ik er niet aan om het volle pond (afkoopsom van 50 miljoen euro) te betalen en op links ben ik druk bezig geweest met Maxwell en Marcelo (ex-Real Madrid) maar Internazionale wil beide spelers absoluut niet laten gaan.

Overigens is Kaká toe aan een nieuwe uitdaging, maar niemand biedt op hem. Heb inmiddels twee geweldige talenten (Ederson en Fernando Forestieri) gehaald als vervanger, maar laat Kaká vooralsnog maar staan. Hoe kan ik het beste met deze situatie omgaan?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60323366
Veel prijzen in de media en misschien één van z'n favoriete collega's aantrekken?
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:32:04 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60323379
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Janmaat en El Moussoui
Die laatste zit niet in mijn database.
pi_60325224
Toch maar weer met Ajax begonnen, net een beetje door de selectie heen gegaan. Zit te twijfelen tussen 433 (Stekelenburg, Silva, ..., Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sulejmani) of 343 (Stekelenburg, .. Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani). Maar daar ga ik de oefenwedstrijden voor gebruiken.

Luque, Colin, Rommedahl, Krohn Deli en dergelijke mogen weg. Kennedy en Perez twijfel ik nog een beetje, weet niet precies meer hoe goed die jonkies nu al zijn. Verder een beetje andere talenten verhuren etc.

Er moet sowieso nog een verdediger bij voor de basis - ik wil het altijd een beetje realistisch houden, dus ik heb op Douglas, Wielaert, Oleguer geboden. In die update van Man Utd is Pieters nog niet naar PSV, dus daar heb ik ook een bod op uitgebracht. Zit alleen nog echt te zoeken naar een goede DC die gelijk in de basis kan. Boukahrouz kan ik voor 7 miljoen halen, maar dat vind ik veels te veel.

Zo maar even wat verder zoeken . Tips zijn altijd welkom .
pi_60341047
Hij loopt de hele tijd vast na de interlands van begin September . Krijg het maar niet opgelost. Anyhow, zag daarnet dat ManUtd een nieuwe update had per vandaag, dus het dan maar weer met die proberen .
pi_60347614
Kun je de selectie updaten zoals ze nu zijn dus met deze zomer transfers?
pi_60348946
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef stefan-WoW het volgende:
Kun je de selectie updaten zoals ze nu zijn dus met deze zomer transfers?
Ja er zit een editor bij waarmee je het allemaal kunt aanpassen, en over een maandje zal er ook wel een db te downloaden zijn waarin alle transfers verwerkt zijn.
Цой жив
pi_60349103
Er is een database te downloaden van manutd.nl (niet officiëel dus) waarin heel veel verwerkt is. Nadeel is wel dat je gewoon in 2007 begint, dus het klopt allemaal niet echt (El Ahmadi is bijvoorbeeld al bij Feyenoord, Sulejmani al bij Ajax, maar je begint in de zomer van 2007). Ik ben met deze nieuwe database een nieuwe game begonnen met Feyenoord (was mijn Zenit game in 2017 ofzo zat) en heb bij de startdatum gekozen voor Zweden, maart 2008, dit is de verst mogelijke optie volgens mij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60358677
Wat kan je tegen die crashdupms doen?
pi_60363908
Ben sinds weekje network game begonnen met een vriend, is echt super tof om te doen. Toch wat extra spanning, lol, rivaliteit en samenwerking(of juist tegenwerking). Ik ben Real Madrid en hij Valencia, we doen het allebei goed in de competitie:

CL zijn we ook allebei door naar 2e ronde, alleen Barca is soms lastig. Wil nog wel is meedoen om de titelstrijd. Net echt een legendarische wedstrijd gespeeld, zat echt puntje van mijn stoel:
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 27 juli 2008 @ 12:17:03 #219
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60375469
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij loopt de hele tijd vast na de interlands van begin September . Krijg het maar niet opgelost. Anyhow, zag daarnet dat ManUtd een nieuwe update had per vandaag, dus het dan maar weer met die proberen .
Op vakantie gaan tijdens die interlands!
><(({°>
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:33:07 #220
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60418265
welke assistent manager raden jullie aan. ik speel momenteel met ajax. salarshuis gaat tot 11750. ik weet niet hoe dit kan worden opgehoogd. ik wil nameljk moniz van tottenham oid halen. weten jullie goede assistent managers die wel haalbaar zijn?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60419347
Probeer Meulensteen eens van Man Utd of zo, is daar trainer dus zou best 'n stapje hoger willen denk ik.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:34:19 #222
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60419668
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probeer Meulensteen eens van Man Utd of zo, is daar trainer dus zou best 'n stapje hoger willen denk ik.
al geprobeerd. hij wil niet, te weinig salaris. kun je het salarishuis voor assistenttrainer ook ophogen?
pi_60419997
Salarishuis?
pi_60423359
Ben er nu wel klaar mee. Onder andere 3 Seizoenen met PSV, 5 met Feyenoord, 2 met Heerenveen, 3 met AC Milan, 2 met Arsenal en nu de 4e met Barcelona. Tot nu toe ben ik met Barcelona het sterkste, elke keer Primera Divesion gewonnen, 2 keer Spaanse cup en 2 keer Champions League.

Saivet - Bojan
Silva - Kaka - Messi
------ Fabregas -----
Traore - Marquez - Puyol - Alves
- V. Valdes -

Op de bank oa': Van Persie, C. Ronaldo, Pique, Miquel Veloso, Xavi en Iniesta.
Heb Benzema ook gehad voor een half seizoen maar die is echt zwaar slecht vergeleken met Saivet en Bojan.

Alleen heb ik er nu niet echt zin meer in, eind van het jaar wel weer met 2009.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:45:26 #225
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60423759
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:23 schreef ROFLOL het volgende:
Ben er nu wel klaar mee. Onder andere 3 Seizoenen met PSV, 5 met Feyenoord, 2 met Heerenveen, 3 met AC Milan, 2 met Arsenal en nu de 4e met Barcelona. Tot nu toe ben ik met Barcelona het sterkste, elke keer Primera Divesion gewonnen, 2 keer Spaanse cup en 2 keer Champions League.

Saivet - Bojan
Silva - Kaka - Messi
------ Fabregas -----
Traore - Marquez - Puyol - Alves
- V. Valdes -

Op de bank oa': Van Persie, C. Ronaldo, Pique, Miquel Veloso, Xavi en Iniesta.
Heb Benzema ook gehad voor een half seizoen maar die is echt zwaar slecht vergeleken met Saivet en Bojan.

Alleen heb ik er nu niet echt zin meer in, eind van het jaar wel weer met 2009.
je keeper is niet zo goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')