Ben jij wel helemaal goed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Accuzuur in het gezicht van de chauffeur gooien.
Wees dan gewoon een vent en ga op zoek naar een andere baan. Nee nu leggen ze een eisenpakket neer en als er niet op ingegaan wordt dan gaan ze staken. Dat is geen onderhandelen, dat is chantage.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef Eyon het volgende:
Anyhow, bij het GVB zitten ze qua salaris toch wel iets hoger... Dus terecht dat ze staken. Binnenkort ben ik bang dat het GVB ook plat gaat, maar dat zal te maken hebben met het feit dat men bij 't GVB een 40 urige werkweek krijgt voor hetzelfde salaris. Daarnaast kloppen nog een paar dingen niet. Ach, we hebben de auto nog.
Ws heb je nog gelijk ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef Red_85 het volgende:
Je werkgever heb je er niet mee, wel de reizigers
Waarmee we allemaal stil staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef Eyon het volgende:
Ach, we hebben de auto nog.
Hier in haarlem is het alleen maar rustiger geworden in het verkeer sinds die teringbussen niet meer rijdenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
Ze moeten staken in het openbaar vervoer gewoon verbieden. Echt belachelijk!
je pakt ze dan juist meer omdat dan ook het materiaal slijt etcquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef roze-meisje het volgende:
ze kunnen toch ook gewoon gaan rijden zonder af te stempelen, dat bereik je toch hetzelfde?![]()
maar nee, jankjosties![]()
1. Stakende werknemers ontvangen wel loonquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef kasper het volgende:
[..]
Ws heb je nog gelijk ook.
Volgens mij heeft zo'n busbedrijf een financieel voordeel wanneer hun werknemers staken:
1. Stakende werknemers ontvangen geen loon.
2. De bussen blijven lekker binnen staan.
3. De abonnementhouders hebben toch al betaald.
Het enige dat ze missen is de reiziger die voor zijn/haar busreis de strippenkaart afstempelt.
Even voor de duidelijkheid, werknemers die staken ontvangen geen loon van de dagen waarop ze staken. Dit geld komt uit het potje van de vakbonden, niet uit het potje van het bedrijf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:46 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
1. Stakende werknemers ontvangen wel loon
2. Helemaal gelijk
3. Abbonementhouders kunnen dan een schadeclaim indienen bij het vervoersbedrijf.
Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
Ze moeten staken in het openbaar vervoer algemeen gewoon verbieden. Echt belachelijk!
Dat hebben ze ook al geprobeerd, met de feestdagen. De werkgevers leken niet echt onder de indruk, dus effect had het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef roze-meisje het volgende:
ze kunnen toch ook gewoon gaan rijden zonder af te stempelen, dat bereik je toch hetzelfde?![]()
maar nee, jankjosties![]()
Dat de bussen blijven staan, scheelt alleen in variabele kosten als brandstof. De (lease)kosten gaan gewoon doorquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef kasper het volgende:
[..]
Ws heb je nog gelijk ook.
Volgens mij heeft zo'n busbedrijf een financieel voordeel wanneer hun werknemers staken:
1. Stakende werknemers ontvangen geen loon.
2. De bussen blijven lekker binnen staan.
3. De abonnementhouders hebben toch al betaald.
Het enige dat ze missen is de reiziger die voor zijn/haar busreis de strippenkaart afstempelt.
Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.
Daar hebben we nu de arbo voor,iedereen die staakt eruit gooien. Als je je baan niet tof vind of je bent van mening dat je te wienig verdiend zoek je toch ook iets anders!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Colnago het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............
Eén van de belangrijkste stakingen uit de Nederlandse geschiedenis was de spoorwegstaking van 1903. Die ontstond uit solidariteit met Amsterdamse havenstakers. Ook de onvrede over de werkomstandigheden bij de spoorwegen speelden een grote rol. Machinisten moesten regelmatig tussen de 16 en 20 uur per dag werken bijvoorbeeld
Cosign.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.
1. Niet van hun werkgever.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:46 schreef bobsqaud het volgende:
1. Stakende werknemers ontvangen wel loon
2. Helemaal gelijk
3. Abbonementhouders kunnen dan een schadeclaim indienen bij het vervoersbedrijf.
Maar dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef Light het volgende:
Dat de bussen blijven staan, scheelt alleen in variabele kosten als brandstof. De (lease)kosten gaan gewoon door
Precies !!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar hebben we nu de arbo voor,iedereen die staakt eruit gooien. Als je je baan niet tof vind of je bent van mening dat je te wienig verdiend zoek je toch ook iets anders!
16 tot 20 uur werken vind ik wel iets anders als 8 uur werken voor een normaal salaris en dat te weinig vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Colnago het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............
Eén van de belangrijkste stakingen uit de Nederlandse geschiedenis was de spoorwegstaking van 1903. Die ontstond uit solidariteit met Amsterdamse havenstakers. Ook de onvrede over de werkomstandigheden bij de spoorwegen speelden een grote rol. Machinisten moesten regelmatig tussen de 16 en 20 uur per dag werken bijvoorbeeld
Gelukkig is de neerslagkans komende week erg laag (volgens http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken ). Anders zou het helemaal irritant worden...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:19 schreef -MyLove- het volgende:
Wel volgende week weer, klerezooi.
Dat is wel een goed idee, ik stem voor!quote:Op maandag 19 mei 2008 09:41 schreef kasper het volgende:
Of werknemers van BCC gratis plasma schermen?
En dan opnieuw in staking gaan omdat zelfs het aanbod niet genoeg is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
16 tot 20 uur werken vind ik wel iets anders als 8 uur werken voor een normaal salaris en dat te weinig vinden.
Ik denk dat ze zichzelf als ambtenaren beschouwen en dan net zoveel willen krijgen als J.P. Balkenende.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef danos het volgende:
een loonstijging van 12% + een 13e maand dat ligt er nu op tafel maar is niet geaccepteerd. Kom op zeg, dat is tezamen iets van 20% erbij. Wat willen ze gaan doen? Net zolang doorgaan totdat ze het salaris van een gemiddelde Notaris hebben?
Die lui hebben toch allemaal een contract getekend toen ze begonnen met werken? En daarin stond toch ook het salaris neem ik aan?
Die 20% is niet echt reeel, anders hadden ze dat bod natuurlijk direct geaccepteerd. Die dertiende maand betekende namelijk wel weer dan 18 vrije dagen ingeleverd moesten worden of zo iets.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef danos het volgende:
een loonstijging van 12% + een 13e maand dat ligt er nu op tafel maar is niet geaccepteerd. Kom op zeg, dat is tezamen iets van 20% erbij. Wat willen ze gaan doen? Net zolang doorgaan totdat ze het salaris van een gemiddelde Notaris hebben?
Volgens mij moesten ze 17 adv dagen inleveren! Ik ken helemaal niemand met 17 adv dagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die 20% is niet echt reeel, anders hadden ze dat bod natuurlijk direct geaccepteerd. Die dertiende maand betekende namelijk wel weer dan 18 vrije dagen ingeleverd moesten worden of zo iets.
Waarschijnlijk werken ze op papier 36 uur per week, met diensten van (gemiddeld) 8 uur. Dan heb je 2 ADV-dagen per maand nodig om uit te komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mij moesten ze 17 adv dagen inleveren! Ik ken helemaal niemand met 17 adv dagen.
Dan kom je op 49 vrije dagen per jaar. Dus voor 4 dagen in de week werken 1700 euro verdienen.Wat zitten ze dan te zeuren?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:08 schreef Light het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken ze op papier 36 uur per week, met diensten van (gemiddeld) 8 uur. Dan heb je 2 ADV-dagen per maand nodig om uit te komen.
* zich hierbij aan sluitquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Pissed.Oph.Clown het volgende:
Waar kan je de schadeclaim indienen doordat er van alles in de soep loopt en taxi's en blabla door die stakende KLOOTZAKKEN? Moet ik daarvoor bij Connexxion zijn of bij die stinkende kutvakbond?
Godverdomme hoe verzinnen ze het... Staken bij een openbare dienstvoorziening waar miljoenen mensen van afhankelijk zijn, stelletje fucktards
Vind jij het ook goed dat ze stelen van de baas door iedereen gratis te laten reizen?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef CasB het volgende:
Ik vind de stakingen ook kut, maar ze hebben wel een goed punt.
Dit heeft natuurlijk niets met privatisering in het algemeen te maken. Het probleem zit hem erin dat je juist geen goede marktwerking krijgt als je op een monopoliepositie zit (door aanbestedingen van de overheid netjes op zijn plek gehouden). Anders ging Arriva staken en pakte je op hetzelfde traject een bus van de concurrent en was hetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef SharQueDo het volgende:
Zo zie je maar weer mensen, privatisering is KUT. Dat blijkt met het OV en dat blijkt met de zorgverzekeringenstelsel.
Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen op het nieuws hadden ze het over 1 miljoen mensen die getroffen worden door deze busstakingen. Ik vind het absurd dat dat kan in een normale maatschappij.
Niemand weet hoe het kan, maar het schijnt inderdaad in het belang van de reiziger te zijn dat er gestaakt wordt. Maar wie kan uiteindelijk de kosten er voor betalen? Juist, diezelfde reiziger dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.
Nee, dit is een goede manier om de automoblist uit de auto te halen. Het OV zo onbetrouwbaar en onaantrekkelijk te maken.
Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Moet ik dus alweer fietsen vandaag? Wat een stel lamzakken die buschauffeurs...
Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizen
Vandaar ook de "quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.
Niet meer, afgelopen donderdag toen ik naar schiphol moest wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vandaar ook de "" je hebt er hoe dan ook last van.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef snorfiets het volgende:
hoe zit het morgen?
ik hoorde dat ze weer helemaal niet rijden. of rijden ze 'gewoon' weer van 9 - 4 niet?
x
oke thnx.quote:
Natuurlijk hebben ze geen goed punt, als je van mening bent dat je te weinig kan verdienen binnen het bedrijf zoek je maar iets anders.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind dat ze een prima punt hebben
Gut tochquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:
van 9 tot 4 uur op school zitten geeft me koppijn :S
Alleen van het zitten al? Succes met je baan straks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:
[..]
van 9 tot 4 uur op school zitten geeft me koppijn :S
x
ach kom nou toch. Dat loonbod waar die achterlijke vervoersbedrijven nu mee komen is toch 140x niks. En staken is een recht. Dus waarom je vast contract opgeven als je zo ook iets kan afdwingen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze geen goed punt, als je van mening bent dat je te weinig kan verdienen binnen het bedrijf zoek je maar iets anders.
De inflatie is nog geen 3%, ze moeten dus blij zijn met alles wat daarboven zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach kom nou toch. Dat loonbod waar die achterlijke vervoersbedrijven nu mee komen is toch 140x niks. En staken is een recht. Dus waarom je vast contract opgeven als je zo ook iets kan afdwingen?
140x niks? Naja.. sorry hoor maar ik vind het schandalig voor woorden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach kom nou toch. Dat loonbod waar die achterlijke vervoersbedrijven nu mee komen is toch 140x niks. En staken is een recht. Dus waarom je vast contract opgeven als je zo ook iets kan afdwingen?
Ik vraag het nog maar een keer: staken is een recht, maar stelen van je werkgever ook?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
.... En staken is een recht.
De politie staakt, de treinen in belgië staken, de post staakt, mogen dan de bussen niet staken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
140x niks? Naja.. sorry hoor maar ik vind het schandalig voor woorden.
Leuk dat je iets wilt afdwingen, alleen jammer dat er zoveel mensen last van ondervinden, zeker gezien de alternatieven die we hebben want een auto is schreeuwend duur en je staat er 80% van de tijd mee vast.
Als het salaris nu echt ontzettend laag was kon ik er nog begrip voor opbrengen, maar als ik zie wat ze dan verdienen en wat voor een aanbod ze krijgen zijn het gewoon een stel verwende schoolblagen die hun zin niet krijgen en alleen maar meer en meer willen. Maar ja, zoals ik al eerder zei, wachten is nu op de volgende groep die te lui was om te leren en dan maar gaan staken omdat ze vinden dat ze te weinig verdienen. En daar zal ook wel weer een groep op volgen, want "zij meer, ik ook meer". Stelletje huilies.
stelen is wel een groot woord. De dagen dat de bussen niet rijden, krijgen de chauffeurs ook geen loon. Dus stelen is het niet heur.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:19 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer: staken is een recht, maar stelen van je werkgever ook?
de bussen hebben gvd al genoeg gestaakt, en als we in Nederland die instelling hebben kunnen we ons net zo goed gelijk collectief in de Noordzee verdrinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
De politie staakt, de treinen in belgië staken, de post staakt, mogen dan de bussen niet staken?
Waarom hebben ze genoeg gestaakt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:03 schreef danos het volgende:
[..]
de bussen hebben gvd al genoeg gestaakt, en als we in Nederland die instelling hebben kunnen we ons net zo goed gelijk collectief in de Noordzee verdrinken.
Dus omdat anderen staken moeten zij ook maar gaan staken omdat het hip is of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
De politie staakt, de treinen in belgië staken, de post staakt, mogen dan de bussen niet staken?
Betalen zij dan ook de brandstof en het onderhoud van de bus? Nee, dus het is wel degelijk stelen. Als ze bij Philips gaan staken geven ze daar toch ook geen TV's weg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
stelen is wel een groot woord. De dagen dat de bussen niet rijden, krijgen de chauffeurs ook geen loon. Dus stelen is het niet heur.
Ze staken voor een beter cao/loon. Dat deed de politie en doet de post ook. Heeft niks met hip te makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus omdat anderen staken moeten zij ook maar gaan staken omdat het hip is of zo?Wat een redenering. Kudde gedrag.
Weet je, we gaan gewoon met het hele land staken omdat we het ergens niet mee eens zijn. Het is tenslotte ons recht en je hoeft niet eens echt een gegronde reden te hebben. Staken om het staken dus.
die brandstof en dat onderhoud is er deels alweer uit door de mensen die een abo hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Betalen zij dan ook de brandstof en het onderhoud van de bus? Nee, dus het is wel degelijk stelen. Als ze bij Philips gaan staken geven ze daar toch ook geen TV's weg.
Ze hebben een prima aanbod gekregen. Dus nu moeten ze gewoon ophouden met janken en weer gaan werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze staken voor een beter cao/loon. Dat deed de politie en doet de post ook. Heeft niks met hip te maken
Een beetje leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben deze maand hun punt ook wel gemaakt inmiddels.
Tis nu idd zowat wel staken om het staken of staken omdat ze gvd liever lui zijn dan moe, mss zijn dr zat mensen die wel voor dat geld een beetje leuk op de bus willen gaan rijden hoor!
Ja precies, daar betaal ik mn abo voor deze maand, voor de kat zn k*t, en als je die eikels een mail stuurt waar je je schade kan verhalen dan krijg je niet eens een antwoord van ze, hoogst onbeschoft.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
die brandstof en dat onderhoud is er deels alweer uit door de mensen die een abo hebben.
Verder als ze een algehele staking doen hoeven de bussen minder onderhouden te worden omdat ze minder te lijden hebben, en omdat ze niet rijden kost het ook geen benzine.
Dus je punt is?
Het is relatief gezien voor mensen van dat opleidingsniveau echt niet een van de slechtste baantjes die er zijn hoor...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een beetje leuk
Jij hebt blijkbaar echt geen idee wat het is om bus chauffeur te zijn he? Het is aan de dagelijkse orde dat ik weer eens een bus chauffeur helemaal naar de tering gescholden zie worden, omdat het reizigers niet zint dat ze moeten betalen voor de bus, of omdat de bus 30 seconden te laat is.
Verder is dat kwartiertje pauze wat de bedrijven onbetaald willen maken, al bijna helemaal geen pauze. De dienstregeling is ZO strak dat 90% van de chauffeurs helemaal niet toekomt aan die pauze.
Ja, maar een beetje leuk op de bus rijden is natuurlijk wel tof he
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben een prima aanbod gekregen. Dus nu moeten ze gewoon ophouden met janken en weer gaan werken.
"voor dat opleidings niveau"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is relatief gezien voor mensen van dat opleidingsniveau echt niet een van de slechtste baantjes die er zijn hoor...
ja. En let maar op, als ze het lang genoeg volhouden gaat ze dat vanzelf lukkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja precies, daar betaal ik mn abo voor deze maand, voor de kat zn k*t, en als je die eikels een mail stuurt waar je je schade kan verhalen dan krijg je niet eens een antwoord van ze, hoogst onbeschoft.
Dus door te staken en je vaste klanten te laten lijden en je baas te bestelen denken ze hun zin door te kunnen drijven???
Oh, dus jij vindt dat de mensen met een abonnement de kosten van deze staking moeten dragen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
die brandstof en dat onderhoud is er deels alweer uit door de mensen die een abo hebben.
Misschien is het dan mijn gedachterkronkel maar toen ik het niet eens was met de arbeidsvoorwaarden van mijn werkgever en dat niet op een normale manier kon bespreken ben ik gewoon weg gegaan. Ik heb dan uberhaupt geen zin meer om voor zo'n bedrijf te werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een beetje leuk
Jij hebt blijkbaar echt geen idee wat het is om bus chauffeur te zijn he? Het is aan de dagelijkse orde dat ik weer eens een bus chauffeur helemaal naar de tering gescholden zie worden, omdat het reizigers niet zint dat ze moeten betalen voor de bus, of omdat de bus 30 seconden te laat is.
Verder is dat kwartiertje pauze wat de bedrijven onbetaald willen maken, al bijna helemaal geen pauze. De dienstregeling is ZO strak dat 90% van de chauffeurs helemaal niet toekomt aan die pauze.
Ja, maar een beetje leuk op de bus rijden is natuurlijk wel tof he
Sterker nog, je mag gewoon lekker stelen van je werknemer en van je klanten en dan verwacht je je zin ook nog te krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt dat de mensen met een abonnement de kosten van deze staking moeten dragen?
Maar hoe dat nou met dat stelen van je werkgever? (Stelen = produkt/dienst dat het bedrijf waarvoor je werkt aanbiedt, gratis weggeven.) Mag dat nou of niet?
Hoezo moeten "dragen" die hebben toch al betaald. En ik dacht toch echt dat ik net ook al zei dat de stakers van de bedrijven geen loon krijgen de dagen dat ze staken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt dat de mensen met een abonnement de kosten van deze staking moeten dragen?
Maar hoe dat nou met dat stelen van je werkgever? (Stelen = produkt/dienst dat het bedrijf waarvoor je werkt aanbiedt, gratis weggeven.) Mag dat nou of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |