abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 00:29:21 #101
87694 Robin__
letitredno
pi_58676469
Hoe vaak staken die gasten eigenlijk? Krap een jaar geleden was het toch ook al zulk gejank als nu (toen ook stadsdienst.. weet niet of die nu ook mee doen?)
pi_58676848
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Accuzuur in het gezicht van de chauffeur gooien.
Ben jij wel helemaal goed?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58676962
stonden vanochtend ook een paar van die uitgezakte vijftigers op zwolle CS stoer te doen met hun fnv hesjes. mocht ik godverdomme mooi twee kilometer lopen naar m'n werk, en 's avonds weer terug ... ik denk er helaas nu pas aan dat ik een foto van ze had moeten maken, zodat ik er nu een [PAINT] topic over zou kunnen maken.

dat vieze luie werkschuwe arbeiderstuig, dat ze allemaal lekker in de roetwalmen van hun eigen bussen stikken.
pi_58677679
En terecht dat ze staken. Van mij mogen ze nog wel even doorgaan. Ik heb er geen last van in Amsterdam. GVB/NS rijdt gewoon.

Anyhow, bij het GVB zitten ze qua salaris toch wel iets hoger... Dus terecht dat ze staken. Binnenkort ben ik bang dat het GVB ook plat gaat, maar dat zal te maken hebben met het feit dat men bij 't GVB een 40 urige werkweek krijgt voor hetzelfde salaris. Daarnaast kloppen nog een paar dingen niet. Ach, we hebben de auto nog.
pi_58677692
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef Eyon het volgende:
Anyhow, bij het GVB zitten ze qua salaris toch wel iets hoger... Dus terecht dat ze staken. Binnenkort ben ik bang dat het GVB ook plat gaat, maar dat zal te maken hebben met het feit dat men bij 't GVB een 40 urige werkweek krijgt voor hetzelfde salaris. Daarnaast kloppen nog een paar dingen niet. Ach, we hebben de auto nog.
Wees dan gewoon een vent en ga op zoek naar een andere baan. Nee nu leggen ze een eisenpakket neer en als er niet op ingegaan wordt dan gaan ze staken. Dat is geen onderhandelen, dat is chantage.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58677956
godver dat zal wat worden.
heb ik volgende week weer eens wat halve diensten en dan zit ik vast op mn werk omdat de bus niet rijd
ja om 4 uur weer en dat terwijl ik om 1 uur klaar ben.
kolere moet daar een oplossing voor gaan vinden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_58678103
De sneltrams van Connexxion schijnen ook niet te rijden in Utrecht. (bron: connexxion.nl).
Het zal daar wel 1 grote chaos zijn bij de bussen die wel rijden.
pi_58678303
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed?
ik wel, iemand anders twee jaar geleden niet.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:01:57 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_58678407
Vuile smerige pleurishonden zijn het. Ieder jaar is het t zelfde liedje. Het kan ze toch niets schelen dat de reiziger hun brood zijn. geen goed woord voor over wanneer ook maar een deel van het ov gaat staken. Je werkgever heb je er niet mee, wel de reizigers
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_58678630
Als ze geld willen verdienen dan laat ze maar een vak leren. Hele tijd staken staken staken wordt er gek van hele tijd vervangend vervoer moeten te regelen.
Het AT maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:16:41 #111
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58678639
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef Red_85 het volgende:
Je werkgever heb je er niet mee, wel de reizigers
Ws heb je nog gelijk ook.
Volgens mij heeft zo'n busbedrijf een financieel voordeel wanneer hun werknemers staken:
1. Stakende werknemers ontvangen geen loon.
2. De bussen blijven lekker binnen staan.
3. De abonnementhouders hebben toch al betaald.

Het enige dat ze missen is de reiziger die voor zijn/haar busreis de strippenkaart afstempelt.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_58679018
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef Eyon het volgende:
Ach, we hebben de auto nog.
Waarmee we allemaal stil staan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_58680009
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Waarmee we allemaal stil staan.
Hier in haarlem is het alleen maar rustiger geworden in het verkeer sinds die teringbussen niet meer rijden
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:18:04 #114
182751 MisterO
wispelvurig
pi_58681178
Ze moeten staken in het openbaar vervoer gewoon verbieden. Echt belachelijk!
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_58686397
ze kunnen toch ook gewoon gaan rijden zonder af te stempelen, dat bereik je toch hetzelfde?
maar nee, jankjosties
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:55:41 #116
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58687128
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
Ze moeten staken in het openbaar vervoer gewoon verbieden. Echt belachelijk!

en degenen die staken direkt ontslaan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:44:33 #117
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58687902
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef roze-meisje het volgende:
ze kunnen toch ook gewoon gaan rijden zonder af te stempelen, dat bereik je toch hetzelfde?
maar nee, jankjosties
je pakt ze dan juist meer omdat dan ook het materiaal slijt etc

maar nee dan moeten ze werken en worden ze moe

[ Bericht 3% gewijzigd door TeenWolf op 15-05-2008 22:03:08 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_58687952
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef kasper het volgende:

[..]

Ws heb je nog gelijk ook.
Volgens mij heeft zo'n busbedrijf een financieel voordeel wanneer hun werknemers staken:
1. Stakende werknemers ontvangen geen loon.
2. De bussen blijven lekker binnen staan.
3. De abonnementhouders hebben toch al betaald.

Het enige dat ze missen is de reiziger die voor zijn/haar busreis de strippenkaart afstempelt.
1. Stakende werknemers ontvangen wel loon
2. Helemaal gelijk
3. Abbonementhouders kunnen dan een schadeclaim indienen bij het vervoersbedrijf.
Het AT maakt meer kapot dan je lief is
pi_58688190
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:46 schreef bobsqaud het volgende:

[..]

1. Stakende werknemers ontvangen wel loon
2. Helemaal gelijk
3. Abbonementhouders kunnen dan een schadeclaim indienen bij het vervoersbedrijf.
Even voor de duidelijkheid, werknemers die staken ontvangen geen loon van de dagen waarop ze staken. Dit geld komt uit het potje van de vakbonden, niet uit het potje van het bedrijf.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:20:24 #120
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58693634
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
Ze moeten staken in het openbaar vervoer algemeen gewoon verbieden. Echt belachelijk!
Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_58693786
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef roze-meisje het volgende:
ze kunnen toch ook gewoon gaan rijden zonder af te stempelen, dat bereik je toch hetzelfde?
maar nee, jankjosties
Dat hebben ze ook al geprobeerd, met de feestdagen. De werkgevers leken niet echt onder de indruk, dus effect had het niet.
pi_58693952
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef kasper het volgende:

[..]

Ws heb je nog gelijk ook.
Volgens mij heeft zo'n busbedrijf een financieel voordeel wanneer hun werknemers staken:
1. Stakende werknemers ontvangen geen loon.
2. De bussen blijven lekker binnen staan.
3. De abonnementhouders hebben toch al betaald.

Het enige dat ze missen is de reiziger die voor zijn/haar busreis de strippenkaart afstempelt.
Dat de bussen blijven staan, scheelt alleen in variabele kosten als brandstof. De (lease)kosten gaan gewoon door
pi_58694553
Grmbl

Vandaag 20 km door de stromende regen gefietst.

Echt tof.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58695065
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.
Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............

Eén van de belangrijkste stakingen uit de Nederlandse geschiedenis was de spoorwegstaking van 1903. Die ontstond uit solidariteit met Amsterdamse havenstakers. Ook de onvrede over de werkomstandigheden bij de spoorwegen speelden een grote rol. Machinisten moesten regelmatig tussen de 16 en 20 uur per dag werken bijvoorbeeld
Audaces fortuna juvat
pi_58695583
Er werd aangegeven dat er 'voor onbepaalde tijd' geen bussen reden. Wel, dan mag nu die tijd wel over zijn! Ik heb verdomme morgen een zeer belangrijke presentatie, en ik moet de trein hebben inz Dordt!

Ooee.. Als ik zo een buschauffeur in mn tengels krijg.. ^^
"All lies and jest, still, a man hears what he wants to hear and disregards the rest."
pi_58695645
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Colnago het volgende:

[..]

Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............

Eén van de belangrijkste stakingen uit de Nederlandse geschiedenis was de spoorwegstaking van 1903. Die ontstond uit solidariteit met Amsterdamse havenstakers. Ook de onvrede over de werkomstandigheden bij de spoorwegen speelden een grote rol. Machinisten moesten regelmatig tussen de 16 en 20 uur per dag werken bijvoorbeeld
Daar hebben we nu de arbo voor,iedereen die staakt eruit gooien. Als je je baan niet tof vind of je bent van mening dat je te wienig verdiend zoek je toch ook iets anders!
pi_58695696
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Staken per direct verbieden en iedereen die wel gaat staken meteen ontslaan en iemand aannemen die wel wil werken.
Cosign.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:09:33 #128
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_58698946
Even voor de duidelijkheid: Vandaag rijden ze weer WEL!

De volgende stakingsdag is op 20 mei (alleen buiten de spits).
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:21:47 #129
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58699783
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:46 schreef bobsqaud het volgende:
1. Stakende werknemers ontvangen wel loon
2. Helemaal gelijk
3. Abbonementhouders kunnen dan een schadeclaim indienen bij het vervoersbedrijf.
1. Niet van hun werkgever.
2.
3. Indienen kan natuurlijk altijd. Maar alleen mensen met een jaarabonnement krijgen eventueel een (kleine) vergoeding.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:23:20 #130
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58699807
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef Light het volgende:
Dat de bussen blijven staan, scheelt alleen in variabele kosten als brandstof. De (lease)kosten gaan gewoon door
Maar dat spreekt voor zich.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:28:18 #131
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58706322
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar hebben we nu de arbo voor,iedereen die staakt eruit gooien. Als je je baan niet tof vind of je bent van mening dat je te wienig verdiend zoek je toch ook iets anders!
Precies !!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:29:30 #132
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58706343
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Colnago het volgende:

[..]

Als iedereen er zo over dacht in het verleden ...............

Eén van de belangrijkste stakingen uit de Nederlandse geschiedenis was de spoorwegstaking van 1903. Die ontstond uit solidariteit met Amsterdamse havenstakers. Ook de onvrede over de werkomstandigheden bij de spoorwegen speelden een grote rol. Machinisten moesten regelmatig tussen de 16 en 20 uur per dag werken bijvoorbeeld
16 tot 20 uur werken vind ik wel iets anders als 8 uur werken voor een normaal salaris en dat te weinig vinden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_58730597
Wel volgende week weer, klerezooi.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:27:09 #134
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_58730746
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:19 schreef -MyLove- het volgende:
Wel volgende week weer, klerezooi.
Gelukkig is de neerslagkans komende week erg laag (volgens http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken ). Anders zou het helemaal irritant worden...
  maandag 19 mei 2008 @ 09:41:45 #135
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58756589
Als ik het goed begrepen heb zullen de buschauffers deze week weer actie gaan voeren: ze laten o.a. iedereen tijdens de spits gratis reizen.

Dat ze het recht hebben om te staken is algemeen bekend, maar hebben ze ook het recht om het door hun aangeboden produkt, in dit geval vervoer, gratis aan te bieden? Mogen dan bijvoorbeeld werknemers van de Hema als ze actie voeren gratis Hema- worsten uitdelen? Of werknemers van BCC gratis plasma schermen?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 19 mei 2008 @ 09:48:13 #136
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58756701
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:41 schreef kasper het volgende:
Of werknemers van BCC gratis plasma schermen?
Dat is wel een goed idee, ik stem voor!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 19 mei 2008 @ 09:57:10 #137
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58756873
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:29 schreef karr-1 het volgende:

[..]

16 tot 20 uur werken vind ik wel iets anders als 8 uur werken voor een normaal salaris en dat te weinig vinden.
En dan opnieuw in staking gaan omdat zelfs het aanbod niet genoeg is.

Had dan een vak geleerd als je meer salaris wil.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:11:16 #138
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58758103
Het schijnt dat ze deze week weer alles 3 dagen plat gaan leggen. Wanneer gaat er iemand ingrijpen en al die stakers de straat op schoppen? Zat mensen die wel willen werken voor dat loon.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_58758434
een loonstijging van 12% + een 13e maand dat ligt er nu op tafel maar is niet geaccepteerd. Kom op zeg, dat is tezamen iets van 20% erbij. Wat willen ze gaan doen? Net zolang doorgaan totdat ze het salaris van een gemiddelde Notaris hebben?

Die lui hebben toch allemaal een contract getekend toen ze begonnen met werken? En daarin stond toch ook het salaris neem ik aan?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_58770737
Waar kan je de schadeclaim indienen doordat er van alles in de soep loopt en taxi's en blabla door die stakende KLOOTZAKKEN? Moet ik daarvoor bij Connexxion zijn of bij die stinkende kutvakbond?

Godverdomme hoe verzinnen ze het... Staken bij een openbare dienstvoorziening waar miljoenen mensen van afhankelijk zijn, stelletje fucktards
pi_58770860
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef danos het volgende:
een loonstijging van 12% + een 13e maand dat ligt er nu op tafel maar is niet geaccepteerd. Kom op zeg, dat is tezamen iets van 20% erbij. Wat willen ze gaan doen? Net zolang doorgaan totdat ze het salaris van een gemiddelde Notaris hebben?

Die lui hebben toch allemaal een contract getekend toen ze begonnen met werken? En daarin stond toch ook het salaris neem ik aan?
Ik denk dat ze zichzelf als ambtenaren beschouwen en dan net zoveel willen krijgen als J.P. Balkenende.
pi_58770985
Ik kan het me wel voorstellen, als de lonen de afgelopen jaren niet veel gestegen zijn, en alle producten, woonlasten, etc wel, dan wordt het eens tijd om wat meer te vragen.

Ik vind de stakingen ook kut, maar ze hebben wel een goed punt.
pi_58773469
Een goed punt m'n aars, als ze hun werkgevers willen naaien moeten ze zelf weten, maar moet dat ten koste van de maatschappij gaan? Weten die gasten wel wat voor teringzooi ze veroorzaken met hun kutstaking

En het beroerdste is nog, als ze hun zin niet krijgen gaan ze staken en zijn wij de lul, en als ze hun zin wel krijgen mogen wij die loonsverhoging betalen dus zijn we ook de lul.

Als een normaal bedrijf dit zou flikken zou ik als klant die gasten een hele dikke vinger geven en voortaan m'n geld bij de concurrent spenderen die WEL aan klantenservice doet. Maar ja, monopolie he
pi_58773907
Ook zoiets: de BBA hier doet in principe niet mee met de stakingen (het zijn vrijwilligers in een buurtbus), maar ze staken mee uit solidariteit..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58773945


Een buschauffeur heeft een verantwoordelijke baan. Hij of zij moet dagelijks een groot aantal reizigers goed en veilig naar hun bestemming brengen. En daar hoort een goed salaris bij.

Maar het salaris mag niet onverantwoord hoog zijn, want uiteindelijk komt de rekening bij de burger terecht. U als reiziger verdient een betrouwbaar en betaalbaar openbaar vervoer. Dat is de verantwoordelijkheid voor ons en voor onze opdrachtgevers (de overheid).

In het arbeidsvoorwaardenconflict dat nu is ontstaan, hebben wij voor de tweede keer een voorstel gedaan om tot een akkoord te komen. Wij bieden een stijging van 20% in 3 jaar tijd. Daar vragen we wel iets voor terug. Namelijk dat een chauffeur meegaat met de tijd en arbeid levert zoals dat in Nederland gebruikelijk is. Natuurlijk willen wij niet beknibbelen op de lengte van de welverdiende pauze. Wel stellen wij voor de eerste 15 minuten van een pauze niet meer als betaalde werktijd uit te keren.

De reactie van de vakbonden hebt u -helaas- gemerkt. Ze weigeren iedere vorm van overleg. Over de rug van de reiziger proberen ze druk uit te oefenen op de vervoerders. Wij vinden dat onbegrijpelijk. Het belang van de reiziger moet altijd voorop staan. Bij alle betrokken partijen!

Dat is absoluut noodzakelijk voor een gezonde toekomst van het openbaar vervoer in Nederland. Dat betekent dat je met elkaar in gesprek gaat en de reiziger niet lastigvalt met meningsverschillen.

* Wij vervoerders vinden het héél vervelend dat u als reiziger de dupe wordt van dit conflict.
* Wij roepen de chauffeurs op het werk te hervatten.
* Wij roepen de bonden op de onderhandelingen te starten.


WANT DE BUS MOET BLIJVEN RIJDEN!


BRON: www.arriva.nl
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:25:28 #146
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58774307
Wel tof dat de scholieren nu eens worden teruggepwnd na hun zeikerige 1040-uurs-acties .
pi_58774313
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef danos het volgende:
een loonstijging van 12% + een 13e maand dat ligt er nu op tafel maar is niet geaccepteerd. Kom op zeg, dat is tezamen iets van 20% erbij. Wat willen ze gaan doen? Net zolang doorgaan totdat ze het salaris van een gemiddelde Notaris hebben?
Die 20% is niet echt reeel, anders hadden ze dat bod natuurlijk direct geaccepteerd. Die dertiende maand betekende namelijk wel weer dan 18 vrije dagen ingeleverd moesten worden of zo iets.
pi_58774507
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:26 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Die 20% is niet echt reeel, anders hadden ze dat bod natuurlijk direct geaccepteerd. Die dertiende maand betekende namelijk wel weer dan 18 vrije dagen ingeleverd moesten worden of zo iets.
Volgens mij moesten ze 17 adv dagen inleveren! Ik ken helemaal niemand met 17 adv dagen.
pi_58774576
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:01 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Volgens mij moesten ze 17 adv dagen inleveren! Ik ken helemaal niemand met 17 adv dagen.
Waarschijnlijk werken ze op papier 36 uur per week, met diensten van (gemiddeld) 8 uur. Dan heb je 2 ADV-dagen per maand nodig om uit te komen.
pi_58774620
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:08 schreef Light het volgende:

[..]

Waarschijnlijk werken ze op papier 36 uur per week, met diensten van (gemiddeld) 8 uur. Dan heb je 2 ADV-dagen per maand nodig om uit te komen.
Dan kom je op 49 vrije dagen per jaar. Dus voor 4 dagen in de week werken 1700 euro verdienen.Wat zitten ze dan te zeuren?

Kan ik mijn taxirit van afgelopen donderdag declaren bij het openbaar vervoer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')