abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58775077
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Pissed.Oph.Clown het volgende:
Waar kan je de schadeclaim indienen doordat er van alles in de soep loopt en taxi's en blabla door die stakende KLOOTZAKKEN? Moet ik daarvoor bij Connexxion zijn of bij die stinkende kutvakbond?

Godverdomme hoe verzinnen ze het... Staken bij een openbare dienstvoorziening waar miljoenen mensen van afhankelijk zijn, stelletje fucktards
* zich hierbij aan sluit

De vakbond kwam met het geniale ( ) idee om te gaan staken zonder ook maar in discussie te gaan. Maar de buschauffeurs hebben gekozen om überhaupt lid te zijn van de vakbond. Er zullen best wel chauffeurs zijn die rijden vanaf 1 juni, maar daar kan je echt niet van uit gaan.

Zo zie je maar weer mensen, privatisering is KUT. Dat blijkt met het OV en dat blijkt met de zorgverzekeringenstelsel. En de overheid maar zakken vullen. Dood moeten ze! Bom op het binnenhof!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:05:44 #152
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58775189
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef CasB het volgende:
Ik vind de stakingen ook kut, maar ze hebben wel een goed punt.
Vind jij het ook goed dat ze stelen van de baas door iedereen gratis te laten reizen?
Hebben ze, behalve het stakingsrecht, dat recht ook?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:06:31 #153
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58775200
Ik kan me herinneren dat ik in het verleden wel eens een brief heb gestuurd aan een vakbond met een rekening erbij voor een gemiste dag werken. Kreeg ik een of ander zeikantwoord dat het ook in mijn belang was dat ze gingen staken en dat ze dus niet wilden betalen.

In mijn belang? Ik vraag er toch niet om dat je gaat staken.....

Het stakingsrecht dat nu in de wet staat is veel te ruim. Het moet of verdwijnen of op zijn minst ernstig aangepast worden. Voor elke scheet die er dwars zit wordt tegenwoordig gestaakt omdat het een relatief makkelijk middel is met vaak grote gevolgen. Alleen, zoals ik al eerder zei, je treft niet de mensen die je wilt treffen, je treft alleen de mensen die er toch niets aan kunnen doen. Vanmorgen op het nieuws hadden ze het over 1 miljoen mensen die getroffen worden door deze busstakingen. Ik vind het absurd dat dat kan in een normale maatschappij.

Als je het niet eens bent met je werkgever ga je op zoek naar een andere baan of praten met je baas, maar niet kinderachtig staken en onschuldige mensen lastig vallen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_58775316
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef SharQueDo het volgende:
Zo zie je maar weer mensen, privatisering is KUT. Dat blijkt met het OV en dat blijkt met de zorgverzekeringenstelsel.
Dit heeft natuurlijk niets met privatisering in het algemeen te maken. Het probleem zit hem erin dat je juist geen goede marktwerking krijgt als je op een monopoliepositie zit (door aanbestedingen van de overheid netjes op zijn plek gehouden). Anders ging Arriva staken en pakte je op hetzelfde traject een bus van de concurrent en was het naar Arriva.
Was machen wir morgen, Brain?
Dasselbe was wir jeden Tag machen, Pinkie. Wir versuchen die Weltherrschaft an uns zu reißen!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:17:36 #155
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58775368
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen op het nieuws hadden ze het over 1 miljoen mensen die getroffen worden door deze busstakingen. Ik vind het absurd dat dat kan in een normale maatschappij.
Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.

Nee, dit is een goede manier om de automoblist uit de auto te halen. Het OV zo onbetrouwbaar en onaantrekkelijk te maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:19:46 #156
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58775402
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.

Nee, dit is een goede manier om de automoblist uit de auto te halen. Het OV zo onbetrouwbaar en onaantrekkelijk te maken.
Niemand weet hoe het kan, maar het schijnt inderdaad in het belang van de reiziger te zijn dat er gestaakt wordt. Maar wie kan uiteindelijk de kosten er voor betalen? Juist, diezelfde reiziger dus.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:31:52 #157
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58775607
De reiziger is dus 2 keer de lul. Eerst kunnen ze niet op een normale manier reizen en vervolgens kunnen ze ook nog eens meer gaan betalen.

En zoals je al zei, als je het niet eens bent met je salaris ga je maar naar een andere werkgever of dan hadden ze maar een vak moeten leren. Een beetje de hele dag op je gat zitten en mensen rondrijden.... dan nog zoveel verdienen en nog meer willen.

Nou ja, wachten is natuurlijk op de volgende groepen die te beroerd waren om een vak te leren en dan maar gaan staken omdat ze het niet eens zijn met het salaris, want ja, als buschauffeurs meer krijgen, waarom een ander niet?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_58777038
Wat een gemekker van die busschauffeurs, ze hebben gvd al een luxe en ruime auto van de zaak , mogen buiten werktijd toch ook gratis met de bus (wie wil dat nou niet? ). Dit wordt gewoon een sneeuwbaleffect, al die zeikerige semi-ambtenaars (post, trein, bus, leraren, politie) met baangaranties van hier tot Tokio gaan de barricades op zielig zitten doen.

Er is maar één groep die recht heeft op meer en dat zijn de mensen in de (thuis)zorg, maar die hebben tenmindste een groot verantwoordelijkheidsgevoel en staken dus nauwelijks.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_58777735
Moet ik dus alweer fietsen vandaag? Wat een stel lamzakken die buschauffeurs...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:44:09 #160
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58777963
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Moet ik dus alweer fietsen vandaag? Wat een stel lamzakken die buschauffeurs...
Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizen
pi_58778036
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizen
Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:56:00 #162
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58778243
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.
Vandaar ook de " " je hebt er hoe dan ook last van.
pi_58778245
ik zeg: allemaal een doos eieren meenemen, en laat die chauffeur weten wat voor 'n EIkel het is! Dat zal ze leren!

Iemand nog een auto te koop? Goedkoop dieseltje? OV heeft echt helemaal afgedaan voor mij...
pi_58778549
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vandaar ook de " " je hebt er hoe dan ook last van.
Niet meer, afgelopen donderdag toen ik naar schiphol moest wel.
pi_58778627
Binnenkort auto maar kopen en zelf in de file gaan staan. Bus is er vanaf 1 juni niet meer om dat te doen. Als die vakbonden nog zo door lopen te kankeren iig. Ze willen niet eens aan tafel zitten. De hoeren. Ik zeg, gewoon bij je punt blijven werkgevers.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:24:25 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58778767
Wat ook nergens op slaat is dat ze zeggen dat ze nu wel rijden voor de scholieren ivm de examens.
Nou heerlijk, beetje voor die snotneuzen rijden, k had liever gehoord dat ze wel rijden voor de hardwerkende mens hoor.
Maar goed, gelukkig reis ik in spitstijden door de weeks, dus heb ik dr geen last van.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58781104
ja tis weer heel fraai
goddank heb ik voor deze dagen een auto kunnen lenen en sluit ik vrolijk aan in de file
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_58781244
hoe zit het morgen?

ik hoorde dat ze weer helemaal niet rijden. of rijden ze 'gewoon' weer van 9 - 4 niet?

x
pi_58781290
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef snorfiets het volgende:
hoe zit het morgen?

ik hoorde dat ze weer helemaal niet rijden. of rijden ze 'gewoon' weer van 9 - 4 niet?

x
Dat laatste.
pi_58781410
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:41 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat laatste.
oke thnx.

hopelijk kan ik dan eerder naar huis met de auto van een klasgenootje

van 9 tot 4 uur op school zitten geeft me koppijn :S

x
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:52:18 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58781483
ik vind dat ze een prima punt hebben
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58781573
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind dat ze een prima punt hebben
Natuurlijk hebben ze geen goed punt, als je van mening bent dat je te weinig kan verdienen binnen het bedrijf zoek je maar iets anders.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:59:51 #173
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58781628
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:

Gut toch .
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:34 #174
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58781786
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:

[..]

x
Alleen van het zitten al? Succes met je baan straks!
pi_58781788
Denk aan jullie bloeddruk.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')