* zich hierbij aan sluitquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Pissed.Oph.Clown het volgende:
Waar kan je de schadeclaim indienen doordat er van alles in de soep loopt en taxi's en blabla door die stakende KLOOTZAKKEN? Moet ik daarvoor bij Connexxion zijn of bij die stinkende kutvakbond?
Godverdomme hoe verzinnen ze het... Staken bij een openbare dienstvoorziening waar miljoenen mensen van afhankelijk zijn, stelletje fucktards
Vind jij het ook goed dat ze stelen van de baas door iedereen gratis te laten reizen?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef CasB het volgende:
Ik vind de stakingen ook kut, maar ze hebben wel een goed punt.
Dit heeft natuurlijk niets met privatisering in het algemeen te maken. Het probleem zit hem erin dat je juist geen goede marktwerking krijgt als je op een monopoliepositie zit (door aanbestedingen van de overheid netjes op zijn plek gehouden). Anders ging Arriva staken en pakte je op hetzelfde traject een bus van de concurrent en was hetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef SharQueDo het volgende:
Zo zie je maar weer mensen, privatisering is KUT. Dat blijkt met het OV en dat blijkt met de zorgverzekeringenstelsel.
Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen op het nieuws hadden ze het over 1 miljoen mensen die getroffen worden door deze busstakingen. Ik vind het absurd dat dat kan in een normale maatschappij.
Niemand weet hoe het kan, maar het schijnt inderdaad in het belang van de reiziger te zijn dat er gestaakt wordt. Maar wie kan uiteindelijk de kosten er voor betalen? Juist, diezelfde reiziger dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het is wel in het belang van die 1 miljoen mensen. Waarom precies weet ik niet, maar dat zeggen ze inderdaad. Ik ben benieuwd wie dadelijk gaat opdraaien voor de extra kosten die die paupers meer gaan kosten. Laat me raden: de reiziger.
Nee, dit is een goede manier om de automoblist uit de auto te halen. Het OV zo onbetrouwbaar en onaantrekkelijk te maken.
Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Moet ik dus alweer fietsen vandaag? Wat een stel lamzakken die buschauffeurs...
Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja had ook vroeg op kunnen staan, had je gratis kunnen reizen
Vandaar ook de "quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer geen reet aan als je om 2 uur weer thuis moet zijn.
Niet meer, afgelopen donderdag toen ik naar schiphol moest wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vandaar ook de "" je hebt er hoe dan ook last van.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef snorfiets het volgende:
hoe zit het morgen?
ik hoorde dat ze weer helemaal niet rijden. of rijden ze 'gewoon' weer van 9 - 4 niet?
x
oke thnx.quote:
Natuurlijk hebben ze geen goed punt, als je van mening bent dat je te weinig kan verdienen binnen het bedrijf zoek je maar iets anders.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind dat ze een prima punt hebben
Gut tochquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:
van 9 tot 4 uur op school zitten geeft me koppijn :S
Alleen van het zitten al? Succes met je baan straks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef snorfiets het volgende:
[..]
van 9 tot 4 uur op school zitten geeft me koppijn :S
x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |