Chill dudequote:Op maandag 12 mei 2008 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
MILJOENEN INVESTEREN IN EEN PROGRAMMA EN NIET EENS HET FATSOEN HEBBEN MEERDERE SPROEIERS TEGELIJK AAN TE SCHAFFEN.
OP DEZE MANIER MAKEN ZE HET GRAS HELEMAAL KAPOT EN IK KAN ME DAAR WOEDEND OVER MAKEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon problemen met in wat voor context iets gezegd word. Daarnaast vind ik dat wanneer het iemand schade aanbrengt na en buiten de kooi het niet kan.
Je kan iemand de kanker wensen, iemand willen afvoeren naar concentratiekampen, hopen dat iemand een dwarsleasie krijgt... na de Kooi heeft ie erg geen last van en waren het slechts (te?) grove scheldwoorden... als je iemand constant aan het stigmatiseren bent geweest als racist, verkrachter en wat al niet meer en je begeeft je nu op het vlak van vergelijken en uitschelden met Hitler....dan speel je op onderbuikgevoelens van waaruit mensen daden menen moeten te verrichten... tja dat lijkt me toch een degelijk groot verschil.
Huub de sekteleider bladiebla..quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Vlak voor de SL
http://www.123video.nl/123video_share.swf?mediaSrc=288174
Ik heb geen zin en geen trek meer om tegenover jouw tien voorbeelden twintig anderen te zetten (en dat kan ik fluitend met één vinger in de neus doen). Het schiet echter niet op, het heeft geen zin.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geven en nemen?
<knip>
Van iemand die kickbokst verwacht je dat hij niet alleen kan uitdelen maar ook kan incasseren. Het totale gebrek aan incasseringsvermogen van Brian is het best gedemonstreerd bij het trapje van Nena, bij de ketchup in het bed door Bram en bij de opmerking hierover door Bart.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
MILJOENEN INVESTEREN IN EEN PROGRAMMA EN NIET EENS HET FATSOEN HEBBEN MEERDERE SPROEIERS TEGELIJK AAN TE SCHAFFEN.
OP DEZE MANIER MAKEN ZE HET GRAS HELEMAAL KAPOT EN IK KAN ME DAAR WOEDEND OVER MAKEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het nou helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
en hij is weer open.
Houd het bij de streams of houd het iig leuk. Geen gezeik op elkaar of op een groep mensen.
SCHANDE!!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al meer dan 40 min volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal, heb geen streams op het moment maar ik neem aam dat er nog steeds een streamlock is? kan iemand mij vertellen hoe lang die er al is?
hoest met de geredden libelle verdrinkt hij /zij niet met dat sproeien?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCHANDE!!
Tijd om eens een belletje te plegen met Milieudefensie! Of om de ramen bij de tuinmannen van DGK in te gooien!
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
en hij is weer open.
Houd het bij de streams of houd het iig leuk. Geen gezeik op elkaar of op een groep mensen.
Ik heb maar een Topic geopend: Wat gaat jij te ver gaan in DGK en waaarom?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
en hij is weer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |